-
για να δούμε αν θα πάρουν μπρος τα auto-cross σαν χαμηλού κόστους αγώνες...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
για να δούμε αν θα πάρουν μπρος τα auto-cross σαν χαμηλού κόστους αγώνες...κατσε να δουμε πρωτα αν θα παρουν μπρος τα αγωνιστικα γενικα.....
-
σήμερα πλήρωσα τέλη κυκλοφορίας για το κοκκινάκι μου. μη μου το χαλάς!!
-
Sakinen , φιλε μου , ο τραχανας που διαψευδει τα καγιεν μιλαει για τα νουμερα πωλησεων της αντιπροσωπειας .......
Καμια σχεση .......... το 90% που κυκλοφορουν ειναι μεταχειρισμενα εισαγομενα , κι αυτο που ανακοινωθηκε δεν ειναι παραμυθακι , το αν δεν τα βλεπεις στην Λαρισσα ολα αυτα τα κακασχημα μαυρα τρακτερ ειναι για αλλους λογους .............
Ρωτα μονον εναν οδηγο αυτοκινηταμαξας να σου πει ποσα εχει κουβαλησει απο γερμανια και βελγιο !
Ο αριθμος ειναι καταγεγραμμενος στο υπ.μεταφορων .... -
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
-
20 Σπρίντ, 12 Ασφάλτινα, 8 Χωμάτινα. Η κατάταξη του πίνακα είναι σύμφωνα με τα αγωνιστικά χιλιομέτρα του κάθε αγώνα, θα μπορούσε να είναι βάσει επιφάνειας, ΜΩΤ, αγωνιστικού χρόνου, κλπ.
-
Αγώνες που έχουν πάνω από 25 ~ 30 αγωνιστικά χιλιόμετρα, είναι αυτοί που επιλέγονται από τους αγωνιζόμενους και έτσι εύκολα υπερβαίνουν τις 40 συμμετοχές.
-
Εντυπωσιακή η πολύ μεγάλη διάρκεια του αγώνα των Καμένων Βούρλων της ΑΛΑΛ, με 54:16:83, μεγαλύτερη και από όλους του αγώνες Ράλλυ του 2011. Βέβαια σ΄αυτό συνετέλεσε και η χαμηλή ΜΩΤ του αγώνα, (62,34 Km/h, μικρότερη απ΄ όλα τα σπρίντ)
-
Τα ασφάλτινα σπρίντ της Αλφειούσας και της Αμφίκλειας έχουν την μικρότερη διάρκεια, λίγο κάτω από τα 9 λεπτά. Αυτό οφείλεται στα λίγα αγωνιστικά χιλιόμετρα, γύρω στα 18, αλλά και στις υψηλές ΜΩΤ που ξεπερνούν τα 130 και 110 Km/h αντίστοιχα.
-
Μέσος όρος συμμετοχών στα χωμάτινα 34 και στα ασφάλτινα 32 πληρώματα.
-
Το 2010 στα χωμάτινα σπρίντ συμμετείχαν κατά μέσο όρο 33 πληρώματα και στα ασφάλτινα 27, δηλ. το 2011 οι συμμετοχές στα ασφάλτινα σημείωσαν σημαντική αύξηση γύρω στο 20%, ενώ στα χωμάτινα παρέμειναν σχεδόν σταθερές.
-
Μέσος όρος αγωνιστικών χιλιομέτρων στα χωμάτινα 30,43 και στα ασφάλτινα 23,98.
-
Οι ΜΩΤ ποικίλουν στα χωμάτινα από 62,34 έως 107,97 Km/h και στα ασφάλτινα από 69,91 έως 130,78 Km/h.
-
6 αγώνες υποχρεώθηκαν να μοιράσουν την ύπαρξή τους, το ίδιο Σ/Κ με κάποιον άλλον. Αλμυρός - Ελάτεια στις 10/4/11, Καρπενήσι - Στύλου/Μαλάξα στις 26/6/11 και Αίγιο - Καμένα Βούρλα στις 11/9/11.
-
Το 2010 ματαιώθηκαν 10 προγραμματισμένοι αγώνες σπρίντ (4 χωμάτινοι και 6 ασφάλτινοι), ενώ το 2011 μόλις 1 ασφάλτινος.
-
Στην βαθμολογία του ασφάλτινου Κυπέλλου στα 1400 cc, μόνο οι 3 από τους 35 που συμμετείχαν συνολικά, κατάφεραν να κάνουν 3 τουλάχιστον αγώνες και να βαθμολογηθούν, δηλ. μόνο το 8,6%. Αυτό δείχνει την επιπόλαιη και πρόσκαιρη εμπλοκή στους αγώνες αυτής της ενότητας των αγωνιζομένων. Στα μεγαλύτερα κυβικά βελτιώνονται κάπως τα ποσοστά, λόγω των πιο ακριβών μεγεθών και της δυνατότητας να αντιμετωπίζουν το κόστος συμμετοχής ενός ακόμη αγώνα.
Στα χωμάτινα σπρίντ τα ποσοστά αυτών που τελικώς βαθμολογήθηκαν είναι σαφώς υψηλότερα (φθάνουν έως το 24,2%) του συνόλου των συμμετεχόντων, υπογραμμίζοντας ότι οι χωμάτινοι χωρίς να είναι πιο εύποροι, είναι πιο συνειδητοποιημένοι και προετοιμασμένοι σ΄αυτό που κάνουν, διαθέτοντας συνέχεια και σταθερότητα, σε αντίθεση με αρκετούς ασφάλτινους οι οποίοι στο αυτοκίνητο βόλτας προσθέτουν μια πυρόσβεση και ένα ρόλ μπάρ και τσούπ στην γραμμή αφετηρίας περιμένοντας το σήμα του αφέτη.
-
-
Πολύ κατατοπιστικός πίνακας. Το πιο αξιοσημείωτο είναι η τεράστια διαφοροποίηση ανάμεσα στο value for money των σπριντ. Πώς μπορεί να έχει το ίδιο κόστος συμμετοχής η Αμφίκλεια των 16 χλμ με το Αίγιο των 47 και αντίστοιχα στο χώμα η Ζάκυνθος των 18 με τα Καμμένα Βούρλα των 56; Γιατί να προτιμήσει κάποιος την Αμφίκλεια και τη Ζάκυνθο αν δεν είναι τοπικός; Επίσης, γιατί η λέσχη του Αιγίου και η ΑΛΑΛ 'βγαίνουν' οικονομικά με όλα αυτά τα χλμ και δε 'βγαίνουν' οι λέσχες που κάνουν baby-αγώνες του δεκάλεπτου;
Για να το πάω πιο μακριά, είναι πολλοί οδηγοί που τους πειράζει να κάνουν ένα ρόντε 50 χλμ αντί για μίνι ράλλυ των 60, με το μισό παράβολο και αναγνωρίσεις το Σάββατο πριν τον αγώνα; Δε νομίζω.Μία αντίρρηση:
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Στα χωμάτινα σπρίντ τα ποσοστά αυτών που τελικώς βαθμολογήθηκαν είναι σαφώς υψηλότερα (φθάνουν έως το 24,2%) του συνόλου των συμμετεχόντων, υπογραμμίζοντας ότι οι χωμάτινοι χωρίς να είναι πιο εύποροι, είναι πιο συνειδητοποιημένοι και προετοιμασμένοι σ΄αυτό που κάνουν, διαθέτοντας συνέχεια και σταθερότητα, σε αντίθεση με αρκετούς ασφάλτινους οι οποίοι στο αυτοκίνητο βόλτας προσθέτουν μια πυρόσβεση και ένα ρόλ μπάρ και τσούπ στην γραμμή αφετηρίας περιμένοντας το σήμα του αφέτη.
Σχεδόν κανένα ασφάλτινο αγωνιστικό δεν είναι πλέον αυτοκίνητο βόλτας. Ούτε καν τα ελάχιστα πλέον Ν1 και Ν2. Φυσικά για τα Α και τα ΕΕ ούτε κουβέντα. Όποιος έχει Α ή ΕΕ δεν το κινεί ούτε μέχρι το περίπτερο.
Οι λόγοι που οι ασφάλτινοι συμμετέχουν σε λιγότερα σπριντ είναι αφενός γιατί έχουν και ράλλυ να συμμετάσχουν ενώ οι χωμάτινοι μόνο δύο ράλλυ υψηλού κόστους, και αφετέρου γιατί κατά μέσο όρο η άσφαλτος προτιμάται από οδηγούς χαμηλότερων προϋπολογισμών οι οποίοι τρέχουν σε λιγότερους αγώνες το χρόνο. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Sakinen , φιλε μου , ο τραχανας που διαψευδει τα καγιεν μιλαει για τα νουμερα πωλησεων της αντιπροσωπειας .......
Καμια σχεση .......... το 90% που κυκλοφορουν ειναι μεταχειρισμενα εισαγομενα , κι αυτο που ανακοινωθηκε δεν ειναι παραμυθακι , το αν δεν τα βλεπεις στην Λαρισσα ολα αυτα τα κακασχημα μαυρα τρακτερ ειναι για αλλους λογους .............
Ρωτα μονον εναν οδηγο αυτοκινηταμαξας να σου πει ποσα εχει κουβαλησει απο γερμανια και βελγιο !
Ο αριθμος ειναι καταγεγραμμενος στο υπ.μεταφορων ....Τι να πω Κ.Χρήστο, ισως τα κρυβουν καλα στα γκαραζ τοτε και δεν τα βλεπουμε... εκτος αν λεγοντας cayenne ειχε στο μυαλο του ολα τα διπλοκαμπινα 4Χ4.
Παντως τα στοιχεια με τα οποια εβγαλε τα συμπερασματα του ο Πολεμαρχακης, οπως ειπε ο ιδιος 'Η παρατήρησή μου ήταν άτυπη, βασισμένη σε αυτά που είχα ακούσει σε κύκλους οικονομικής πολιτικής στην Ελλάδα πριν μερικά χρόνια. '
http://greekrss.com/?p=61689 -
Γιατί να προτιμήσει κάποιος την Αμφίκλεια και τη Ζάκυνθο αν δεν είναι τοπικός;
Για την Αμφίκλεια δεν ξέρω, δεν πήγα. Για τη Ζάκυνθο όμως έχω άποψη και την παραθέτω:
Οι Κύριοι της Λέσχης παρείχαν διήμερη φιλοξενία, είχαν καταπληκτική διοργάνωση, με μία πανηγυρική για ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ και σε ότι αφορά τη διαδρομή, μπορεί να ήταν μικρή, αλλά πολύ ενδιαφέρουσα οδηγητικά.
Επί τη ευκαιρία, άδικα τη φοβήθηκα σαν σκληρή. Δεν ήταν.
Αν δεν ξαναγίνει το 2012, εμένα προσωπικά θα μου λείψει (και πολύ μάλιστα).
Λάμπης Κουρτέσης -
-
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Πίνακας που δείχνει τις συμμετοχές όλων των Ράλλυ του 2011 και του 2010, με τις διαφορές τους.
Να δουμε για ποσο ακομα θα επιμενετε οι αγωνες να γινονται γυρω απο την Αθηνα
Αγώνες στην Αθήνα, γύρω από την Αθήνα ή κοντά στην Αθήνα, θα πρέπει να γίνονται για τους αγωνιζόμενους από την Αθήνα (δηλ. την πλειοψηφία.....). Όσο λοιπόν η πλειοψηφία βρίσκεται στην Αθήνα (και πριν την αποκέντρωση), αγώνες ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται κοντά στην Αθήνα, ει δυνατόν και ΜΕΣΑ στην Αθήνα..... Εξ αυτού και η πρόταση για Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος....
-
Στις 3/12/11, γράφαμε εδώ στο forum:
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Εκείνο που ίσως θα ήταν χρήσιμο είναι να προβλεφθεί και συγκροτηθεί ακόμη μια επιτροπή στις ήδη 5~6 υπάρχουσες, με αντικείμενο και τίτλο π.χ. Έρευνας και ανάπτυξης.Στις 14/12/11, η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοίνωσε την σύσταση της :
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΒΟΛΗΣ, ΧΟΡΗΓΙΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥΜπορεί να είναι τυχαίο, μπορεί και όχι.
Εάν ισχύει το δεύτερο τότε πολλοί από εμάς τους φορουμίτες, μπορούμε να αισθανόμαστε μια ελάχιστη ικανοποίηση ότι μέσα στα πολλά (σωστά, αλλά και χαζά) που αναφέρουμε - προτείνουμε, υπάρχουν και ορισμένα που γίνονται αποδεκτά από την Αρχή του σπορ.Εκτίμηση μου είναι ότι το τοπίο ξεκαθαρίζει, αρχίζουμε να νετάρουμε στο δάσος, αντιλαμβανόμαστε το αυτονόητο και αναδεικνύεται η καλοπροαίρετη διάθεση και συνεργασία.
-
Καλη αρχη. Καπου στα καλαθια των αχρηστων υπαρχουν μερικες καλες ιδεες. Ξεσκονιστε τες. ΟΕΠΑ γραφουν επανω. Ετσι για να μην ξεχνιομαστε...
Ο χωματινος, κατα 4Τ φορουμ acro, εχει ολο το αρχειο, ας του ζητηθει. -
Στο site του ΣΟΑΑ αναφέρεται προσπάθεια που κάνει για ενιαίο με Swift 1600 το 2012. Το αυτοκίνητο έχει ομολογκασιόν, άρα αξία και μετά τη λήξη του ενιαίου, και σε άλλες χώρες τα Swift cup έχουν αρκετή επιτυχία. Στη Γαλλία, μάλιστα, έχουν γράψει και κάποιους κουφούς χρόνους. Μακάρι να πετύχει η προσπάθεια.
Παρεμπιπτόντως, ξέρει κανείς πότε θα βγει πρόγραμμα;
-
Καλυτερα καντε ενιαίο με EVO 10, 11 ή ακομη καλυτερα 12 αλλα τι λέω με 911 GT3 θα ειναι το τελειο. Δε προσγειωνεστε καλυτερα μερες που ειναι.
Αν αντι για Swift 1600 προτεινατε π.χ Peugeot 205 rallye δε θα ηταν πιο οικονομικο αρα περισσοτερες συμμετοχες ?? και αυτοκινητα υπαρχουν και ετοιμες λύσεις και ειναι και μετρησημες, -
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Καλυτερα καντε ενιαίο με EVO 10, 11 ή ακομη καλυτερα 12 αλλα τι λέω με 911 GT3 θα ειναι το τελειο. Δε προσγειωνεστε καλυτερα μερες που ειναι.
Αν αντι για Swift 1600 προτεινατε π.χ Peugeot 205 rallye δε θα ηταν πιο οικονομικο αρα περισσοτερες συμμετοχες ?? και αυτοκινητα υπαρχουν και ετοιμες λύσεις και ειναι και μετρησημες, -
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Αν αντι για Swift 1600 προτεινατε π.χ Peugeot 205 rallye δε θα ηταν πιο οικονομικο αρα περισσοτερες συμμετοχες ?? και αυτοκινητα υπαρχουν και ετοιμες λύσεις και ειναι και μετρησημες,Εγώ έχω να δω 205 Ν1 σε αγώνα εδώ και 3 χρόνια. Μόνο κάτι τούμπανα των 30.000+ βλεπω στην ΕΕ10. Οπότε, μήπως αντί για 205 να το κάνουμε με Yugo; Μπορεί να μην έχουν μείνει πολλά έτοιμα αυτοκίνητα, αλλά με 4-5 χιλιάρικα μπορεί ο ΣΟΑΑ να κάνει μαζική εισαγωγή καμιά 15αριά μεταχειρισμένα από Σερβία. Με άλλο 1-1,5 χιλιάρικο στο καθένα βάζουμε κέιτζ, ανάρτηση, εξάτμιση και το διπλό 32άρι της Weber και έτοιμο το εργαλείο. Όλα με Osrav λαδιού πράσινα, ελατήρια από Lada, μονόφυλλο από φορτηγό, ρίχτου λίγο λιμάρισμα στην τρύπα της μπουκάλας για να πάει 2 μοίρες το κάμπερ, γδύσ' το να πάει στα 700 κιλά και το αυτοκίνητο είναι αστέρι.
-
ΜΕΣΑ!!!
-
Εορταστικό και ιλαρο το κλίμα...
-
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Καλυτερα καντε ενιαίο με EVO 10, 11 ή ακομη καλυτερα 12 αλλα τι λέω με 911 GT3 θα ειναι το τελειο. Δε προσγειωνεστε καλυτερα μερες που ειναι.
Αν αντι για Swift 1600 προτεινατε π.χ Peugeot 205 rallye δε θα ηταν πιο οικονομικο αρα περισσοτερες συμμετοχες ?? και αυτοκινητα υπαρχουν και ετοιμες λύσεις και ειναι και μετρησημες,Τα εχουμε ξαναπει αυτα!
Το ενιαιο καλως ή κακως θελει καποιο αμαξι που να παραγεται αυτη τη στιγμη, να εχει δηλαδη εναν εμπορικο χαρακτηρα μπας και τσουλησει και το μαρκετινγκ.
Αλλιως θα δημιουργειτω ενα ενιαο με 106 σαν συνεχεια του καπ του 99 και θα τελειωνε το παραμυθι. -
Και πρέπει το ενιαίο να γίνει με ότι πιο ακριβό υπάρχει στα 1600;
Προγραμμα 2012