-
Γεια σας έχω ένα mito 1400cc 155hp και σήμερα κάνει έναν παράξενο θόρυβο μετά τις 2500 στροφές. Ακούγεται μέσα απο το μοτέρ δεν είναι της κονσόλας . Εχτες έπεσα σε μια μεγάλη λακουβα δεν ξέρω εάν παίζει ρολο. Α το αμάξι έχει 24000 χλμ. Τι μπορεί να συμβαίνει;
-
Γεια σας έχω ένα mito 1400cc 155hp και σήμερα κάνει έναν παράξενο θόρυβο μετά τις 2500 στροφές. Ακούγεται μέσα απο το μοτέρ δεν είναι της κονσόλας . Εχτες έπεσα σε μια μεγάλη λακουβα δεν ξέρω εάν παίζει ρολο. Α το αμάξι έχει 24000 χλμ. Τι μπορεί να συμβαίνει;
-
Γεια σας έχω ένα mito 1400cc 155hp και σήμερα κάνει έναν παράξενο θόρυβο μετά τις 2500 στροφές. Ακούγεται μέσα απο το μοτέρ δεν είναι της κονσόλας . Εχτες έπεσα σε μια μεγάλη λακουβα δεν ξέρω εάν παίζει ρολο. Α το αμάξι έχει 24000 χλμ. Τι μπορεί να συμβαίνει;
-
Κάποιος μου είπε για στροφαλο μπορεί να ισχυει;
-
Κανεις;
-
ειναι χιλιαδες πραγματα ( τροπος του λεγην ) που μπορει να ειναι πιθανότερα απο το να χτυπησει στροφαλο απο λακουβα...
απο το πιο γελειο του τυπου κατι ξεκουμπωσε και ακουμπαει πανω στο μοτερ και συντονιζει
μεχρι να κρεμασε καπου η εξατμιση ( ή και να χτυπησε)
Να την ακουσε καμια βαση μηχανης...Αλλα στροφαλο????
-
Τη Δευτέρα παει συνεργείο για να δούμε. Δεν ξέρω αλλά με τρόμαξε αυτός. Το ότι ακούγεται στις 2500 στροφές παίζει να έχει να κάνει κάτι με το turbo που ανοίγει εκει;
-
γιατι οχι...
ξεκουμπωμενη εξατμιση πχ....
αλλα στροφαλο???
Αληθεια τι ιδιοτητα εχει?? -
Καμία σχετική ιδιότητα. Δεν θα φαινόταν αν ήταν η εξατμοση;
-
Δεν ειπαμε να πεσει και στο δρομο.... και μια ενωση να ανοιξε αρκει...
-
Πήγαινε να το δουν, μπορεί να ναι το πιο απλό. Καλό θα ναι να είσαι μπροστά μην σου αρχίσουν τις μλκίες (πωπω, μεγάλο πρόβλημα κλπ! ).
-
Δεν μπορεί να ειναι στροφαλος .Εκτος αν ειναι τετοια μεγαλη συμπτωση (γκαντεμια απο γυναικα και βαλε) που να παρουσιαστηκε μαζί με την λακουβα.Ο Θεος να σε προστατεύει δηλ!
Any way ,το πιθανοτερο για λασκαρισμα εξαρτηματος ,βασης μηχανης,εξατμησης και οτι μπορει να εχει αποσυντονιστεί απο το τρανταγμα. -
Αν το έπαθες λόγω της λακούβας φώναξε την τροχαία να κάνει καταγραφή του συμβάντος για να ζητήσεις τα λεφτά σου μετά από τον υπεύθυνο του συγκεκριμμένο δρόμου. Το πιο πιθανό είναι να σου πούνε να πας από κει με τα χαρτιά του αυτοκινήτου απλά να το σημειώσουν στο βιβλίο συμβάντων. Εγώ είχα πέσει σε ένα κάθετο χαντάκι που είχαν ανοίξει για το φυσικό αέριο και το είχαν κλείσει με άμμο και από μια βρόχή βούλιαξε. Παραλίγο να πέσω και να χτυπήσω δηλαδή καλά που το παπί είχε μεγάλες ρόδες και δεν έπεσα μέσα θα είχα σκοτωθεί. Και οι δυο οι ρόδες όμως ήταν για πέταμα. Με αποζημίωσε η ασφαλιστική του εργολάβου χωρίς πολλά πολλά γρήγορα και όλα τα λεφτά. Τώρα αν μπλέξεις με τον δήμο ή το υπουργείο δεν ξέρω τι γίνετε με τα λεφτά αλλά πάλι δικαιούσαι αποζημίωση. Α και το πιο σημαντικό με πήραν μετά από μια ώρα από την τροχαία να μου πουν ότι το χαντάκι είχε κλείσει και αν ήθελα να το ελέγξω και πραγματικά το είχαν κλείσει (με άμμο βέβαια πάλι) τουλάχιστον την γλίτωσε κάποιος άλλος κακομοίρης.
-
Η αληθεια ειναι πωε ειχα πεσει σε αυτη τη λαβουβα μια μερα πριν, οποτε δεν ξερω σιγουρα εαν ευθυνεται αυτη, γιατι ακουσα το θορυβο μια ημερα μετα.... Ειναι ενας θορυβος σαν μικρο σφυριγμα δεν ακουγεται για μεταλικος. Και ναι εννοειτε πως θα παει συνεργειο και θα ειμαι εκει. Τι να πω παντως πρωτη φορα μου βγαζει κατι το αμαξι και γι αυτο ανησυχω...
Πρόβλημα με Mito 155hp