-
Είμαι κάτοχος ενός ibiza τους τελευταίους δυο μήνες. Γενικά είμαι ικανοποιημένος από αυτό αν εξαιρέσουμε την αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, πράγμα εξ' άλλου γνωστο εκ των προτέρων.
Η τεχνοκαρ με την πρότασή της για αναβάθμιση σε 115hp, με έβαλε σε σκέψεις αν αξίζει.
Βασικά με προβληματίζει αν ο επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο θα πιέσει επιπλέον τον ήδη πιεσμένο κινητήρα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στη μακροβιότητά του και στην ορθή του λειτουργία.
Επίσης τι γίνεται με την κατανάλωση, αληθεύει ο ισχυρισμός ότι μέσα στην πόλη δεν αυξάνεται η κατανάλωση και μόνο εκτός όταν το πατάς αυξάνεται?
Αλήθεια με τα επίπεδα θορύβου τι γίνεται?
Στις χαμηλές στροφές που υστερεί θα δω διαφορά ή η διαφορά θα είναι στις υψηλές μόνο?Το περίργο είναι ότι στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι για την αύξηση της ιπποδύναμης, δεν απαραίτητη η φιλτροχοάνη, αλλά μόνο ο επαναπρογραμματισμός που κοστίζει 430.
Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να γράψετε τη γνώμη και τις συμβουλές σας, ιδιαίτερα θα με βοηθούσε η εμπειρία και οι διαφορές που παρατήρησαν τα ατόμα που εφάρμοσαν το πρόγραμμα.
-
Είμαι κάτοχος ενός ibiza τους τελευταίους δυο μήνες. Γενικά είμαι ικανοποιημένος από αυτό αν εξαιρέσουμε την αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, πράγμα εξ' άλλου γνωστο εκ των προτέρων.
Η τεχνοκαρ με την πρότασή της για αναβάθμιση σε 115hp, με έβαλε σε σκέψεις αν αξίζει.
Βασικά με προβληματίζει αν ο επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο θα πιέσει επιπλέον τον ήδη πιεσμένο κινητήρα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στη μακροβιότητά του και στην ορθή του λειτουργία.
Επίσης τι γίνεται με την κατανάλωση, αληθεύει ο ισχυρισμός ότι μέσα στην πόλη δεν αυξάνεται η κατανάλωση και μόνο εκτός όταν το πατάς αυξάνεται?
Αλήθεια με τα επίπεδα θορύβου τι γίνεται?
Στις χαμηλές στροφές που υστερεί θα δω διαφορά ή η διαφορά θα είναι στις υψηλές μόνο?Το περίργο είναι ότι στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι για την αύξηση της ιπποδύναμης, δεν απαραίτητη η φιλτροχοάνη, αλλά μόνο ο επαναπρογραμματισμός που κοστίζει 430.
Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να γράψετε τη γνώμη και τις συμβουλές σας, ιδιαίτερα θα με βοηθούσε η εμπειρία και οι διαφορές που παρατήρησαν τα ατόμα που εφάρμοσαν το πρόγραμμα.
-
Είμαι κάτοχος ενός ibiza τους τελευταίους δυο μήνες. Γενικά είμαι ικανοποιημένος από αυτό αν εξαιρέσουμε την αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, πράγμα εξ' άλλου γνωστο εκ των προτέρων.
Η τεχνοκαρ με την πρότασή της για αναβάθμιση σε 115hp, με έβαλε σε σκέψεις αν αξίζει.
Βασικά με προβληματίζει αν ο επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο θα πιέσει επιπλέον τον ήδη πιεσμένο κινητήρα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στη μακροβιότητά του και στην ορθή του λειτουργία.
Επίσης τι γίνεται με την κατανάλωση, αληθεύει ο ισχυρισμός ότι μέσα στην πόλη δεν αυξάνεται η κατανάλωση και μόνο εκτός όταν το πατάς αυξάνεται?
Αλήθεια με τα επίπεδα θορύβου τι γίνεται?
Στις χαμηλές στροφές που υστερεί θα δω διαφορά ή η διαφορά θα είναι στις υψηλές μόνο?Το περίργο είναι ότι στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι για την αύξηση της ιπποδύναμης, δεν απαραίτητη η φιλτροχοάνη, αλλά μόνο ο επαναπρογραμματισμός που κοστίζει 430.
Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να γράψετε τη γνώμη και τις συμβουλές σας, ιδιαίτερα θα με βοηθούσε η εμπειρία και οι διαφορές που παρατήρησαν τα ατόμα που εφάρμοσαν το πρόγραμμα.
-
Έχω βάλει το πρόγραμμα που δίνει η σέατ σταδιακά. Πρώτα είχα βάλει το φιλτροκούτι, τον Ιούλιο του 2003 και τέλη απριλίου του 2004 το πρόγραμμα. όταν έβαλα το φιλτροκούτι ενθουσιάστηκα γιατί είχα καλύτερη αίσθηση σε σχέση με το μανίσιο, καλύτερο ανέβασμα στροφών , γενικά ενθουσιάστηκα. Από το πρόγραμμα δεν μπορώ να πω το ίδιο. Είναι μεν γραμμικό και βελτιώνει τη ροπή, αλλά περίμενα κάτι παραπάνω. κακός βέβαια γιατί μιλάμε για 1400 κινητήρα, ήδη πιεσμένο. Τράβηγμα από χαμηλά έχει καλύτερο σίγουρα και το διαπίστωσε και παιδικός φίλος που έχει το ίδιο χωρίς καμιά βελτίωση. Η κατανάλωση όντως δεν αυξήθηκε. το πρόγραμμα δεν πιέζει το αυτοκίνητο κάνει καλύτερη διαχείριση του κινητήρα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις κάποιον που το έχει βάλει( υπάρχουν πολλοί) και να σου δώσει το αυτοκίνητο να το δοκιμάσες ή και στην αντιπροσωπεία, κάποιον θα βρεις. Το αυτοκίνητο θα πηγαίνει καλύτερα και η αίσθηση θα είναι καλή, όμως μην περιμένεις 115 ίππους, περίπου 110 ίσως και λιγότερα
-
Για μένα καλύτερα να βάλεις το φίλτρο. θα βάλεις το πρόγραμμα και θα ζητάς και άλλο και μετά θα σου πουν βάλε το φίλτρο για καλύτερα αποτελέσματα και άλλα τέτοια παπατζιλίκια. Μετά από πολλά λεφτά που έχω ξοδέψει για τέτοια πράγματα αυτό που κατάλαβα είναι ότι τα μόνα λεφτά που δεν θα λυπηθώ είναι αυτά που έδωσα για ανάρτηση-φρένα-λάστιχα. Ας με περνούν όλοι στις ευθείες. Πάντως για να μην κουράζω το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δοκιμάσειςκάποιο βελτιωμένο και μετά να πράξεις
-
Ευχαριστώ vaglan για την απάντηση και τη συμβουλή σου.
Σίγουρα το καλύτερο είναι να βρω κάποιον που έχει κάνει τη βελτίωση.
Ανέφερες ότι τραβά καλύτερα στα χαμηλά αυτό το θεωρώ σημαντικό γιατί είναι ένα αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό γκάζι.
Πιστευείς ότι μόνο το πρόγραμμα δεν είναι αρκετό.
Εντύπωση μου προκαλεί που γράφεις ότι το πρόγραμμα κάνει καλύτερη διαχείρηση του κινητήρα, και δεν πιέζει τον κινητήρα.
Λες να ζητήσω από την αντιπροσωπεία να το προγραμματίσει για μερικές ώρες να το δοκιμάσω και αν θέλω να το κρατήσω ή να επανέλθω στο αρχικό? -
Δεν είμαι σίγουρος, αν μπορεί να σου δώσει demo. Ήξερα ότι στα 20VT το προγραμματίζουν για 5 ώρες και μετά επανέρχεται στις αρχικές ρυθμίσεις. Ρώτα τους όμως. Το πρόγραμμα είναι 'light' σε σχέση π.χ με ΝΟΤΗΕLLE το οποίο όσο ανεβαίνουν οι στροφές δίνει τη δύναμη του. υπάρχει μια ομοιόμορφη κατανομή. Νομίζω σε προηγούμενο τεύχος των 4τροχών παρουσιάζει καμπύλες ροπής και δύναμης από τοπ γκαν που έχει το πρόγραμμα και το φίλτρο. Επιπλέον θα έχεις και εγγύηση 2 ετών για εγκέφαλο. Σου προτείνω να το δοκιμάσεις γιατί έχουμε μικρό μοτέρ, χωρίς τούρμπο και γενικά όποιο πρόγραμμα και να βάλεις οι αλλαγές δεν θα είναι δραματικές, αυτό το λέω για να μην απογοητευτείς και κλάψεις τα λεφτά σου. Μην ανησυχείς για τον κινητήρα, έχω το φίλτρο εδώ και 42000χλμ και το πρόγραμμα20000-25000χλμ(δεν θυμάμαι ακριβώς). Πάντως και το φίλτρο αξίζει( αυξάνει όμως το θόρυβο) γιατί αυτό που έχει από το εργοστάσιο πνίγει τον κινητήρα και είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς γι΄αυτό και πολύ ακριβό. Ο κινητήρας θέλει την φροντίδα του, όχι κόφτες την πρώτη, γενικά όχι παρατεταμένους κόφτες όπως δηλαδή και σε κάθε νορμάλ αυτοκίνητο, δεν αλλάζει τίποτα.
Υ.Γ τα έγραψα λίγο μπερδεμένα, ελπίζω να μη σε κούρασα -
δεν υπαρχει demo προγραμμα για τον 1400αρη...
-
Το μοτέρ των 101 ίππων ΔΕΝ είναι καθόλου πιεσμένο..
Καλώς είπε ο φίλος να βρεις ένα ibiza με αυτή τη βελτίωση και να το οδηγήσεις..
Ομως θα πρέπει απ'την αρχή να βάλεις στόχο ΤΙ θέλεις να κάνεις και που θέλεις να φτάσεις για να μη δίνεις τσάμπα λεφτά..
Το φίλτρο , δεν έχει κανένα πρόβλημα..
Αν θέλεις , μπορείς να ρωτήσεις στο http://www.seatclub.gr/forum όπου θα βρεις πολλούς με ibiza , και να πάρεις μια άποψη.. -
Πρακτικα το μονο που μπορεις να κανεις με το κινητηρα, για να διατηρησεις την αξιοπιστια του σε βαθος χρονου, ειναι το προγραμμα σε συνδιασμο με ενα φιλτροκουτι ή μια σκουπα.
Απο εκει και περα οι βελτιωση του κοστιζει πολυ και το κερδος θα ειναι μαλλον μικρο...
-
Υπαρχει κ μια σχετικα φθηνη κ απλη λυση για το lag του ηλεκτρικου γκαζιου. Ο Μπουλεκος αντι 170€ τοποθετει ενα 'επιταχυντη σηματος ηλεκτρικης πεταλουδας' κ οπως λενε στο Faster που το δοκιμασαν 'η συσκευη πραγματι δουλευει κ αξιζει καθε ευρω'.. Αν βρω κ λινκ θα το βαλω.
-
Thanks για τις απαντήσεις.
Μακάρι να το έβαζαν το πρόγραμμα για μερικές ώρες για να μην μετανοιώνουμε κατόπιν εορτης.
Μπήκα στo ibiza club, όπου διάβασα ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά οι γνώμες είναι αλληλοσυγκρουόμενες, και μάλλον περισσότερο μπερδεύτηκα.vaglan σίγουρα δε με κόύρασες, αντιθέτως οι απαντήσεις σου ήταν πολύ χρησιμες.
Αναβάθμιση 1.4 16V 101hp σε 115?