-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εγώ από την άλλη είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Η Bonus Visa της μου έχει χαρίσει δυο φορές δωρεάν εισιτήριο με την Aegean για όπου ήθελα (και ήθελα Μιλάνο για τη Μόντζα), έχει εξαιρετικό web-banking και μου αρέσει ότι μπορώ να μπω στο κατάστημα, χωρίς να περιμένω στην ουρά για να κάνω κατάθεση στο λογ/σμο μου από το μηχανάκι που έχουν.
Δεν έχω δοκιμάσει άλλες τράπεζες, πέρα από τη citibank που είχα για ένα διάστημα τη μισθοδοσία μου και έχω να πω τα χειρότερα. ...μιλάμε για ΤΡΑΓΙΚΟ, σχεδόν ανύπαρκτο web-banking...τα ίδια και για την HSBC.Συμφωνώ για τη Bonus. Το e-banking της όμως σε σχέση με eurobank και πειραιώς είναι πολύ πίσω (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που μπήκα, 4-5 μήνες πριν). Kάθε φορά που πρέπει να το χρησιμοποιήσω βλαστιμάω . Μηχάνημα καταθέσεων έχει και η Eurobank. Για τη citi κι εγώ την ίδια άποψη είχα μέχρι την τελευταία επίσκεψή μου κατά την οποία διαπίστωσα ότι έχει αναβαθμιστεί αρκετά. Σ' αυτό της HSBC έχω να μπω καιρό λόγω της ηλίθας τακτικής να μπλοκάρουν το λογαριασμό σου αν δεν κάνεις κάποια κίνηση μέσα σε διάστημα ενός χρόνου (και πρέπει να πας στην τράπεζα για να στο ξεμπλοκάρουν) .
Για εμένα καλή τράπεζα είναι αυτή που με βοηθάει να κάνω τη δουλειά μου γρήγορα, οικονομικά και απροβλημάτιστα. Και αυτό μου το έχει προσφέρει καλύτερα απ' όλες, μέχρι στιγμής, η Eurobank. Στη citibank επίσης έχω πιστωτική από το 2002 (αν θυμάμαι καλά) την οποία έκτοτε χρησιμοποιώ αντί μετρητών, όπου δέχονται πιστωτική, και ουδέποτε προέκυψε το παραμικρό, παρόλο που όταν την απέκτησα άκουσα τα χειρότερα από πολλούς (όπως και για τη eurobank).
Κι εδώ τελειώνει κι από εμένα το OT.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καποιος μου ειπε οτι πλεον τα αυτοκινητα πανω απο 170KW θα πληρωνουν 2500€Νομίζω στο alfisti διάβασα κάτι για 20 ευρώ ανά kw πάνω από τα 170kw. Δλδ μια gallardo πληρώνει 6000+..
Αυτό γράφτηκε. -
δεν αποκλειεται ενα παρομοιο συστημα να το δουμε και εδω απο του χρονου.
αν και οι δικοι μας ειναι πιο πρακτικοι: ποσα μας λειπουν; Τοσα. Βαρα ενα +25% και καθαρισαμε. -
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
καποιος μου ειπε οτι πλεον τα αυτοκινητα πανω απο 170KW θα πληρωνουν 2500€
Νομίζω στο alfisti διάβασα κάτι για 20 ευρώ ανά kw πάνω από τα 170kw. Δλδ μια gallardo πληρώνει 6000+..
Αυτό γράφτηκε.Και πόσο θα είναι μέχρι τα 170?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
καποιος μου ειπε οτι πλεον τα αυτοκινητα πανω απο 170KW θα πληρωνουν 2500€
Νομίζω στο alfisti διάβασα κάτι για 20 ευρώ ανά kw πάνω από τα 170kw. Δλδ μια gallardo πληρώνει 6000+..
Αυτό γράφτηκε.Και πόσο θα είναι μέχρι τα 170?
Για την ώρα δεν έχουν αρχείο με ιπποδυνάμεις (όπως δεν έχουν και αρχείο για ρύπους για τα 'παλιά') και το θεωρώ εντελώς απίθανο να στρωθούν στη δουλειά και να φτιάξουν.
Άσχετο: Την Παρασκευή είχα περάσει από ένα μαγαζί από το οποίο κατά καιρούς ψωνίζω διάφορα αναλώσιμα κλπ για τα mountain bikes μου και το οποίο πρόσφατα έχει φέρει μεγάλη ποικιλία από ηλεκτρικά ποδήλατα. ΧΑΜΟΣ γινόταν από κόσμο που συζητούσε για κατάθεση πινακίδων και το έψαχνε για να κυκλοφορεί καθημερινά με ποδήλατο...
-
Χαρα που θα κάνουν τα γραφεία τελετών...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Χαρα που θα κάνουν τα γραφεία τελετών...έλα ντε
Άσχετο: Την Παρασκευή είχα περάσει από ένα μαγαζί από το οποίο κατά καιρούς ψωνίζω διάφορα αναλώσιμα κλπ για τα mountain bikes μου και το οποίο πρόσφατα έχει φέρει μεγάλη ποικιλία από ηλεκτρικά ποδήλατα. ΧΑΜΟΣ γινόταν από κόσμο που συζητούσε για κατάθεση πινακίδων και το έψαχνε για να κυκλοφορεί καθημερινά με ποδήλατο...
Δηλαδή κάποιος θα καταθέσει πινακίδες και θα κάνει τις δουλειές του (σούπερ μάρκετ, ψώνια, διασκέδαση κλπ) με ηλεκτρικό ποδήλατο...που κοστίζει πάνω από 1.500άκο.
Όσο τα τέλη και η εισφορά για άλλα δυο χρόνια.
ΟΚ
Έξυπνο... ...ΝΟΤ
-
Οι κλασσικες ακραιες συνηθως σκεψεις του νεοελληνα...
Στην αρχη (μεχρι πριν 3-4 χρονια) 5λιτρο Suv για 'να προσπερναω με ασφαλεια, και να εχω καλη ορατοτητα', παρκαρωντας στα στενα του Κολωνακιου, και τωρα με ηλεκτρικο ποδηλατο, 'για να μειωσω τα παγια εξοδα'...
Και τα αναγκαια ψωνια απο supermarket, στις μασχαλες... -
Τώρα τελευταία ψήνομαι πολύ να πάρω ένα τέτοιο, κρατώντας τη BMW εννοείται, για μετακινήσεις γραφείο/σπίτι και άλλα ψηλά:
Από την άλλη...κάνει όσο ένα μεταχειρισμένο Getz. Οπότε δε ξέρω...ψηλοφοβάμαι
-
Είσαι και εσυ...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Είσαι και εσυ...Τι είμαι?
-
Αμα καβαλουσες μηχανακι/μηχανη απο πιτσιρικας, με κρανος, πιθανοτατα δεν εχεις λογο να φοβασαι ιδιαιτερα με το συγκεκριμενο τριτροχο. Απο την αλλη βεβαια με αυτα που βλεπω καθε μερα στο δρομο, απο παραβιασεις ερυθρου σηματοδοτη, κλεισιματα κτλ, εχω αρχισει να φοβαμαι που κινουμαι ακομα και με 4,5 μετρα αυτοκινητο...
Φυσικα και με τα λεφτα που κανει αυτο το σκουτερ, παιρνεις ενα μικρο αμαξακι μτχ, και ουτε αδιαβροχα, ουτε τουρτουρισμα σε ασχημο καιρο, και εχεις και ενα εξτρα αποθηκευτικο χωρο ... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είσαι και εσυ...
Τι είμαι?
Δεν μπορω να κρατηθω αλλα... Σε αγαπάω και δεν μιλάω
-
Ε ναι...καλύτερα ένα getz. Απλά τώρα με το καλό καιρό λέει πολύ!
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Είσαι και εσυ...
Τι είμαι?
Δεν μπορω να κρατηθω αλλα... Σε αγαπάω και δεν μιλάω
Τι βρε? Δε σε καταλαβαίνω.
Απλά επειδή υπάρχει ενδεχόμενο να μετακομίσω αρκετά μακριά από το χώρο εργασίας μου, δε θέλω να βάζω χλμ στο si. Θέλω να έχω ένα όχημα χαμάλη.
Το si το κρατάω κανονικά...με πινακίδες, κομπλέ.
Τέσπα...θα δούμε...
-
ποσα χλμ μακρια θα εισαι απο τον χωρο εργασιας;
Αν εισαι το πολυ 10χλμ παρε ενα μεγαλο σκουτερ παρε και ενα καλο μπουφαν γαντια και κρανος και εισαι οκ.
Αλλιως αν εισαι πιο πολλα χλμ δεν θα σε βολεψει.
Το ξερω απο μενα εκανα 2 χρονια απο Bologna Centro πηγαινα κοντα στην St Agata Bolognese με τον medico di base (σαν αγροτικος γιατρος) με το μοτορινο και αδυνατησα 5 κιλα απο το κρυο.... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ποσα χλμ μακρια θα εισαι απο τον χωρο εργασιας;Αν εισαι το πολυ 10χλμ παρε ενα μεγαλο σκουτερ παρε και ενα καλο μπουφαν γαντια και κρανος και εισαι οκ.
Αλλιως αν εισαι πιο πολλα χλμ δεν θα σε βολεψει.
Το ξερω απο μενα εκανα 2 χρονια απο Bologna Centro πηγαινα κοντα στην St Agata Bolognese με τον medico di base (σαν αγροτικος γιατρος) με το μοτορινο και αδυνατησα 5 κιλα απο το κρυο....Καμιά 20αριά θα είμαι...άρα 40 πήγαινέλα.
Το καλό στην Αθήνα είναι ότι περίπου 9 μήνες το χρόνο έχουμε καλοκαίρι...ε τους άλλους 3 θα παίρνω το αυτοκίνητο.
Αλλά μάλλον για getz το βλέπω...να το τιγκάρω με λάστιχα και εργαλεία για να ανεβαίνω για προπόνηση.
Και η μπέμπα για κάνα ταξιδάκι.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δηλαδή κάποιος θα καταθέσει πινακίδες και θα κάνει τις δουλειές του (σούπερ μάρκετ, ψώνια, διασκέδαση κλπ) με ηλεκτρικό ποδήλατο...που κοστίζει πάνω από 1.500άκο.
Όσο τα τέλη και η εισφορά για άλλα δυο χρόνια.
ΟΚ
Έξυπνο...Ναι, μόνο όσο 'τα τέλη και η εισφορά'.... γιατί τις βενζίνες (=πολύ περισσότερα χρήματα) θα συνεχίσει να τις πληρώνει ακόμα κι αν δεν το κινεί, και δε μετράνε στην απόσβεση, έτσι?!....
Και βέβαια το τρίκυκλο που σκέφτεσαι εσύ θα ήταν πολύ πιο έξυπνο, ασφαλές, οικονομικό, κλπ
δε θέλω να βάζω χλμ στο si. Θέλω να έχω ένα όχημα χαμάλη.
Το si το κρατάω κανονικά...με πινακίδες, κομπλέΕδώ ο κόσμος καίγεται κι εσύ 'για να μη βάζεις χιλιόμετρα στη BMW' (λες και μιλάμε για καμιά Lambo ) το βρίσκεις λογικό
- να σκάσεις ένα σημαντικό ποσό για την αγορά 2ου αμαξιού και να κρατήσεις και τη BMW (που υποτίθεται ότι ένας σημαντικός λόγος που δεν κατέθετες πινακίδες ήταν ότι δε είχες 2ο αμάξι να κάνεις τη δουλειά σου και δεν καταδεχόσουν κάτι 'ταπεινό' )
- να ρισκάρεις περισσότερο λόγω μειωμένης ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, σύμφωνα με αυτά που εσύ ο ίδιος έχεις γράψει σε προηγούμενες σελίδες
- να πληρώνεις περισσότερα τέλη
- να ανεβάζεις το τεκμαρτό σου εισόδημα
- να αυξάνεις τρελά το κόστος ανά χλμ της BMW, αφού θα κάθεται και θα περιμένει να την πας κανένα ταξίδι ενώ εσύ θα πληρώνεις ασφάλειες, τέλη, έκτακτες, κλπ.
ΟΚ.... Λογικό...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και βέβαια το τρίκυκλο που σκέφτεσαι εσύ θα ήταν πολύ πιο έξυπνο, ασφαλές, οικονομικό, κλπΤουλάχιστον δεν είναι ποδήλατο.
Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσύ 'για να μη βάζεις χιλιόμετρα στη BMW' (λες και μιλάμε για καμιά Lambo ) το βρίσκεις λογικό
- να σκάσεις ένα σημαντικό ποσό για την αγορά 2ου αμαξιού και να κρατήσεις και τη BMW (που υποτίθεται ότι ένας σημαντικός λόγος που δεν κατέθετες πινακίδες ήταν ότι δε είχες 2ο αμάξι να κάνεις τη δουλειά σου και δεν καταδεχόσουν κάτι 'ταπεινό' )
- να ρισκάρεις περισσότερο λόγω μειωμένης ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, σύμφωνα με αυτά που εσύ ο ίδιος έχεις γράψει σε προηγούμενες σελίδες
- να πληρώνεις περισσότερα τέλη
- να ανεβάζεις το τεκμαρτό σου εισόδημα
- να αυξάνεις τρελά το κόστος ανά χλμ της BMW, αφού θα κάθεται και θα περιμένει να την πας κανένα ταξίδι ενώ εσύ θα πληρώνεις ασφάλειες, τέλη, έκτακτες, κλπ.
ΟΚ.... Λογικό...
Γιατί σου ζήτησα δανεικά?
Γουστάρω να έχω 2 αυτοκίνητα και να πληρώνω διπλά τέλη εκ των οποίων το ένα δε θα φοβάμαι να μη το γρατζουνίσω, να μη καβαλήσω πεζοδρόμιο, να μη πέσουν βενζίνες από το μπιτόνι, να μην αγχώνομαι αν θα μου το γρατζουνίσουν και άλλα πολλά. Γουάτς γιορ πρόμπλεμ?
Τέσπα...σκέψεις κάνω...μπορεί τα 4.5Κ να τα κάνω 2o, αυτόματο καρτ να κάνει παρέα στο 6τάχυτο !
-
Τα διάβαζε τα ποστς σου ένας συνάδελφος προηγουμένως και μου λεει 'καλά ρε, δεν το βλέπετε ότι για να τη σπάσει σ' όλους αυτούς που έχουν πραγματικό πρόβλημα με τα τέλη και τις έκτακτες γράφει το παληκάρι και για να το παίξει large? Μπαμ από μακριά κάνει!'
Εγώ που σε ξέρω καλύτερα δεν το πιστεύω, φυσικά, και είμαι βέβαιος ότι γράφεις για να εκφράσεις και εσύ τους προβληματισμούς σου και να βρούμε όλοι μαζί τρόπους να αντιδράσουμε μπας και κάποτε πάψουν να μας πίνουν το αίμα.
-
Ο Nikos! έχει εκφράσει τους λόγους ρε παιδιά που δεν έχει θέμα με τα τέλη. Πολλοί έχουν 2 αυτοκίνητα, οπότε δεν έχουν πρόβλημα να βγάλουν πινακίδες από το 1. Ε, μαντέψτε, ο Nikos! ΕΧΕΙ. Αν σας την σπάνε οι απόψεις του, μην ασχολείστε.
Τέλη κυκλοφορίας