Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 390
    • 391
    • 392
    • 393
    • 394
    • 731
    • 732
    • 392 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    165041
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Εσύ θα τάιζες το δικό μου;

      Με στεναχωρείς.
      Εκτός από το οικονιμικό, μου αρέσει και να ασχολούμαι.
      Ε, ένας είμαι, άσε με να υπάρχω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
        Ε, ένας είμαι, άσε με να υπάρχω.

        Οχι για πολυ.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fokion_sportage last edited by

          θα το χαρακτηριζατε τυπικο συστημα 4ης γενιας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

            Ε, ένας είμαι, άσε με να υπάρχω.

            Οχι για πολυ.....

            Εννοείς ότι δεν θα είμαι ένας μόνο για πολύ προφανώς ε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

              θα το χαρακτηριζατε τυπικο συστημα 4ης γενιας?

              Τυπικό είναι, με την εξαίρεση ότι διαβάζει και τον λάμδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Alexeft οσον αφορα το πρωτο σου ερωτημα, η απαντηση ειναι...

                Κατα δευτερον, το οτι διαβαζει και τον Λ να το θεωρησω προφανως καλο????
                Θυμησε μου, εσυ δεν ειχες πει οτι ρυθμισες καλυτερα υπο φορτιο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostasvatsos last edited by

                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                  θα το χαρακτηριζατε τυπικο συστημα 4ης γενιας?

                  Γιατι.? Τί άλλο είναι?....Δέν είναι τό μόνο που διαβάσει λάμδα. Σχεδόν όλα τό κάνουν καί μερικά κάνουν καί αυτοδιορθώσεις μέσω τών πληροφοριών τού λάμδα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    Κυριε Βατσο αν και παρακολουθουσα το παρον θεμα απο την σελιδα... 350 και μετα, η μη κατοχη τετοιυ συστηματος με εκανε να μην εχω ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με τα υγραερια στις λεπτομερειες τους..

                    Τωρα κανω....... 'εντατικά'....

                    Και (θα) ρωταω καποια πραγματα, μια που μου αρεσει 'να ασχολουμαι' σε βαθος και να ΜΑΘΑΙΝΩ.. οχι ως μαστορας βεβαια αλλα ως χομπιστας και λατρης του αυτοκινητου σε σχεδον οποιαδηποτε μορφη του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                      Alexeft οσον αφορα το πρωτο σου ερωτημα, η απαντηση ειναι...

                      Κατα δευτερον, το οτι διαβαζει και τον Λ να το θεωρησω προφανως καλο????
                      Θυμησε μου, εσυ δεν ειχες πει οτι ρυθμισες καλυτερα υπο φορτιο?

                      Ναι, ρυθμίζεται πολύ καλύτερα υπό φορτίο, σταθερό όμως για να μπορέσει το πρόγραμμα να κάνει τη ρύθμιση.
                      Τουλάχιστον αυτό ισχύει σε δύο toyota με vvti που είδα, το δικό μου και ένα άλλο.
                      Αν έχεις καλώδιο και πρόγραμμα, μπορείς να το δοκιμάσεις. Αν δε σου δουλεύει καλά, επανέρχεσαι στα προηγούμενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                        Κυριε Βατσο αν και παρακολουθουσα το παρον θεμα απο την σελιδα... 350 και μετα, η μη κατοχη τετοιυ συστηματος με εκανε να μην εχω ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με τα υγραερια στις λεπτομερειες τους..

                        Τωρα κανω....... 'εντατικά'....

                        Και (θα) ρωταω καποια πραγματα, μια που μου αρεσει 'να ασχολουμαι' σε βαθος και να ΜΑΘΑΙΝΩ.. οχι ως μαστορας βεβαια αλλα ως χομπιστας και λατρης του αυτοκινητου σε σχεδον οποιαδηποτε μορφη του

                        Τώρα έγινες κατανοητός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          το καλωδιο ειναι μεσα στην συσκευασία ( ο ανταπτορας για usb εννοω) ή τον περνεις εξτρά?

                          Επομενη ερωτηση
                          στο ανωτερο σχεδιαγραμμα το κοψιμο του καλωδιου των μπεκ γινεται για:

                          α. να μπορει να κοβει τον ψεκασμο βενζινης οταν δινει αεριο
                          β. Για να παιρει ως triger το ποτε και ποση διαρκεια ( αναλλογικά) να ψεκασει αεριο ( βαση και χαρτη αναφλεξης που το αεριο ΔΕΝ εχει)
                          γ. και για τα 2 ανωτερω μαζι

                          επεισεις δειχνει οτι μπορεις να ΜΗΝ παρεις παλμό απο το στροφόμετρο και από την θερμοκρασία νερου. ( εχει Χ ), και αντε το στοφομετρο το 'εξισοροπει' με την υποπιεση, την θερμοκρασία νερου που απο οτι εχω καταλαβει ειναι κρισιμοτατη για την ορθη λειτουργεια πως την βρισκει???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Την μετράει η μαμά ECU και προσθέτει στον παλμό ψεκασμού κάποια ms, ανάλογα της θερμοκρασίας. Άλλωστε όταν το αμάξι πιάσει 90 βαθμούς, η θερμοκρασία σταματάει να συμμετέχει στην διαμόρφωση της τιμής ψεκασμού.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostasvatsos last edited by

                              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                              Κυριε Βατσο αν και παρακολουθουσα το παρον θεμα απο την σελιδα... 350 και μετα, η μη κατοχη τετοιυ συστηματος με εκανε να μην εχω ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με τα υγραερια στις λεπτομερειες τους..

                              Τωρα κανω....... 'εντατικά'....

                              Και (θα) ρωταω καποια πραγματα, μια που μου αρεσει 'να ασχολουμαι' σε βαθος και να ΜΑΘΑΙΝΩ.. οχι ως μαστορας βεβαια αλλα ως χομπιστας και λατρης του αυτοκινητου σε σχεδον οποιαδηποτε μορφη του

                              Πολύ θετικό αυτό, συνέχισε τήν πορεία τής αυτομόρφωσης σέ όλα τά επίπεδα.¨Εχεις υποχρέωση πρός τόν εαυτό σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                                Κυριε Βατσο αν και παρακολουθουσα το παρον θεμα απο την σελιδα... 350 και μετα, η μη κατοχη τετοιυ συστηματος με εκανε να μην εχω ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με τα υγραερια στις λεπτομερειες τους..

                                Τωρα κανω....... 'εντατικά'....

                                Και (θα) ρωταω καποια πραγματα, μια που μου αρεσει 'να ασχολουμαι' σε βαθος και να ΜΑΘΑΙΝΩ.. οχι ως μαστορας βεβαια αλλα ως χομπιστας και λατρης του αυτοκινητου σε σχεδον οποιαδηποτε μορφη του

                                Πολύ θετικό αυτό, συνέχισε τήν πορεία τής αυτομόρφωσης σέ όλα τά επίπεδα.¨Εχεις υποχρέωση πρός τόν εαυτό σου.

                                Μ'αρέσεις πολύ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                  το καλωδιο ειναι μεσα στην συσκευασία ( ο ανταπτορας για usb εννοω) ή τον περνεις εξτρά?

                                  Επομενη ερωτηση
                                  στο ανωτερο σχεδιαγραμμα το κοψιμο του καλωδιου των μπεκ γινεται για:

                                  α. να μπορει να κοβει τον ψεκασμο βενζινης οταν δινει αεριο
                                  β. Για να παιρει ως triger το ποτε και ποση διαρκεια ( αναλλογικά) να ψεκασει αεριο ( βαση και χαρτη αναφλεξης που το αεριο ΔΕΝ εχει)
                                  γ. και για τα 2 ανωτερω μαζι

                                  επεισεις δειχνει οτι μπορεις να ΜΗΝ παρεις παλμό απο το στροφόμετρο και από την θερμοκρασία νερου. ( εχει Χ ), και αντε το στοφομετρο το 'εξισοροπει' με την υποπιεση, την θερμοκρασία νερου που απο οτι εχω καταλαβει ειναι κρισιμοτατη για την ορθη λειτουργεια πως την βρισκει???

                                  Το καλώδιο πάει ανάλογα το σύστημα. Πολλά μπορείς να τα βρεις στο ebay.
                                  Άλλα πωλούνται από εταιρίες στο internet, κυρίως αγγλικές. Μην ξεχνάς ότι στην Αγγλία είναι νόμιμο να κάνεις την εγκατάσταση μόνος σου, αρκεί να περάσεις κτεο μετά.

                                  Για το κόψιμο του καλωδίου, γίνεται για να:

                                  1. Διαλέγεις καύσιμο
                                  2. Διαβάζει διάρκεια ψεκασμού βενζίνης και ανάλογα υπολογίζει για το υγραέριο
                                  3. Διαβάζει πότε να ψεκάσει
                                  4. Διαβάζει στροφές κινητήρα.

                                  Το 4 είναι και ο λόγος που δεν χρειάζεσαι το στροφόμετρο.
                                  Τη θερμοκρασία νερού τη βρίσκει από αισθητήρα πάνω στον πνεύμονα, ο οποίος όμως χρησιμεύει για να αποφασίσει πότε ο πνεύμονας είναι αρκετά ζεστός για να γυρίσει σε υγραέριο. Τη θερμοκρασία του κινητήρα τη λαμβάνει υπόψιν περισσότερο ο εγκέφαλος της βενζίνης, ο οποίος καθορίζει και το μήκος του παλμού ψεκασμού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    οποτε βασιζεται και παλι στο τι θα 'αποφασισει' ο μαμα εγκεφαλος αναλλογα της θερμοκρασίας του κινητηρα ( και φυσικά και των αλλων παραμετρων).
                                    οκ αρζιζω να αντιλαμβανομαι....
                                    ΙΔΑΝΙΚΑ ομως τουλαχιστον της θερμοκρασίας καλο θα ηταν να μπει...
                                    γιατι απο το που θα παρει 'ζεστο' νερο για τον πνευμπονα ειναι λιγο σχετικό, ειδικά σε μοτερ που 'αλλαξαν προσανατολισμό' απο ανατολη δυση σε βορρα νοτο και τα υδραυλικά τους εγιναν λιγο μανταρα....

                                    και κατι ασχετο με το σχεδιαγραμμα ( στο οποιο θα επανερθω ) αλλα με τις δεξαμενες.
                                    Λογω της 'ανησυχης' χρησης του οχηματος αυτο βρισκεται συχνα πυκνα με περιεργες κλισεις κυριως στε ανηφόρα ή κατηφόρα.
                                    Αυτο τι σχεση εχει με την δεξαμενη, το ποσο γεματη (πρεπει να) ειναι κ.λ.π. κ.λ.π.? καθοσον δεν εχει 'χωρισματα'
                                    και αναφερομαι σε κλασική δεξαμενη τυπου 'θερμοσιφωνα' βαλμενη ως συνηθως κατα πλατος στο πορτμπαγκαζ
                                    επεισεις παιζει ρολο το 'ταρακουνημα' στον κακο χωματοδρομο?? ( δεν αναφερομαι στην στιριξη της δεξαμενης )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimidekas last edited by

                                      Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:

                                      Η σωστη εγκατασταση παντως δεν θα σου δημιουργησει προβλημα, τουλαχιστον αυτο δειχνει ο κανονας.

                                      Κρατάω αυτό και συνεχίζω τους υπολογισμούς...το 'χω λιώσει το κομπιουτεράκι
                                      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostasvatsos last edited by

                                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                        το καλωδιο ειναι μεσα στην συσκευασία ( ο ανταπτορας για usb εννοω) ή τον περνεις εξτρά?

                                        Επομενη ερωτηση
                                        στο ανωτερο σχεδιαγραμμα το κοψιμο του καλωδιου των μπεκ γινεται για:

                                        α. να μπορει να κοβει τον ψεκασμο βενζινης οταν δινει αεριο
                                        β. Για να παιρει ως triger το ποτε και ποση διαρκεια ( αναλλογικά) να ψεκασει αεριο ( βαση και χαρτη αναφλεξης που το αεριο ΔΕΝ εχει)
                                        γ. και για τα 2 ανωτερω μαζι

                                        επεισεις δειχνει οτι μπορεις να ΜΗΝ παρεις παλμό απο το στροφόμετρο και από την θερμοκρασία νερου. ( εχει Χ ), και αντε το στοφομετρο το 'εξισοροπει' με την υποπιεση, την θερμοκρασία νερου που απο οτι εχω καταλαβει ειναι κρισιμοτατη για την ορθη λειτουργεια πως την βρισκει???

                                        Το καλώδιο πάει ανάλογα το σύστημα. Πολλά μπορείς να τα βρεις στο ebay.
                                        Άλλα πωλούνται από εταιρίες στο internet, κυρίως αγγλικές. Μην ξεχνάς ότι στην Αγγλία είναι νόμιμο να κάνεις την εγκατάσταση μόνος σου, αρκεί να περάσεις κτεο μετά.

                                        Για το κόψιμο του καλωδίου, γίνεται για να:

                                        1. Διαλέγεις καύσιμο
                                        2. Διαβάζει διάρκεια ψεκασμού βενζίνης και ανάλογα υπολογίζει για το υγραέριο
                                        3. Διαβάζει πότε να ψεκάσει
                                        4. Διαβάζει στροφές κινητήρα.

                                        Το 4 είναι και ο λόγος που δεν χρειάζεσαι το στροφόμετρο.
                                        Τη θερμοκρασία νερού τη βρίσκει από αισθητήρα πάνω στον πνεύμονα, ο οποίος όμως χρησιμεύει για να αποφασίσει πότε ο πνεύμονας είναι αρκετά ζεστός για να γυρίσει σε υγραέριο. Τη θερμοκρασία του κινητήρα τη λαμβάνει υπόψιν περισσότερο ο εγκέφαλος της βενζίνης, ο οποίος καθορίζει και το μήκος του παλμού ψεκασμού.

                                        Απολύτως σωστά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostasvatsos last edited by

                                          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                          οποτε βασιζεται και παλι στο τι θα 'αποφασισει' ο μαμα εγκεφαλος αναλλογα της θερμοκρασίας του κινητηρα ( και φυσικά και των αλλων παραμετρων).
                                          οκ αρζιζω να αντιλαμβανομαι....
                                          ΙΔΑΝΙΚΑ ομως τουλαχιστον της θερμοκρασίας καλο θα ηταν να μπει...
                                          γιατι απο το που θα παρει 'ζεστο' νερο για τον πνευμπονα ειναι λιγο σχετικό, ειδικά σε μοτερ που 'αλλαξαν προσανατολισμό' απο ανατολη δυση σε βορρα νοτο και τα υδραυλικά τους εγιναν λιγο μανταρα....

                                          και κατι ασχετο με το σχεδιαγραμμα ( στο οποιο θα επανερθω ) αλλα με τις δεξαμενες.
                                          Λογω της 'ανησυχης' χρησης του οχηματος αυτο βρισκεται συχνα πυκνα με περιεργες κλισεις κυριως στε ανηφόρα ή κατηφόρα.
                                          Αυτο τι σχεση εχει με την δεξαμενη, το ποσο γεματη (πρεπει να) ειναι κ.λ.π. κ.λ.π.? καθοσον δεν εχει 'χωρισματα'
                                          και αναφερομαι σε κλασική δεξαμενη τυπου 'θερμοσιφωνα' βαλμενη ως συνηθως κατα πλατος στο πορτμπαγκαζ
                                          επεισεις παιζει ρολο το 'ταρακουνημα' στον κακο χωματοδρομο?? ( δεν αναφερομαι στην στιριξη της δεξαμενης )

                                          Τά νερά τά παίρνεις από τίς σωληνώσεις τού καλοριφέρ καί είναι γεγονός πως σέ ορισμένα μοντέλα ΄''ψάχνεται΄΄ κανείς αλλά δέν είναι καί πρόβλημα.
                                          μά τήν δεξαμενή δέν έχεις κανένα πρόβλημα εκτός καί βάλεις τήν δεξαμενή σέ μορφή τροχού μέ τήν πολλυβαλβίδα νά είναι σέ
                                          θέση πού μόλις βγάλεις τό στεγανό περικάλυμα τήν βλέπεις χωρίς νά σκύψεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostasvatsos last edited by

                                            Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                                            οποτε βασιζεται και παλι στο τι θα 'αποφασισει' ο μαμα εγκεφαλος αναλλογα της θερμοκρασίας του κινητηρα ( και φυσικά και των αλλων παραμετρων).
                                            οκ αρζιζω να αντιλαμβανομαι....
                                            ΙΔΑΝΙΚΑ ομως τουλαχιστον της θερμοκρασίας καλο θα ηταν να μπει...
                                            γιατι απο το που θα παρει 'ζεστο' νερο για τον πνευμπονα ειναι λιγο σχετικό, ειδικά σε μοτερ που 'αλλαξαν προσανατολισμό' απο ανατολη δυση σε βορρα νοτο και τα υδραυλικά τους εγιναν λιγο μανταρα....

                                            και κατι ασχετο με το σχεδιαγραμμα ( στο οποιο θα επανερθω ) αλλα με τις δεξαμενες.
                                            Λογω της 'ανησυχης' χρησης του οχηματος αυτο βρισκεται συχνα πυκνα με περιεργες κλισεις κυριως στε ανηφόρα ή κατηφόρα.
                                            Αυτο τι σχεση εχει με την δεξαμενη, το ποσο γεματη (πρεπει να) ειναι κ.λ.π. κ.λ.π.? καθοσον δεν εχει 'χωρισματα'
                                            και αναφερομαι σε κλασική δεξαμενη τυπου 'θερμοσιφωνα' βαλμενη ως συνηθως κατα πλατος στο πορτμπαγκαζ
                                            επεισεις παιζει ρολο το 'ταρακουνημα' στον κακο χωματοδρομο?? ( δεν αναφερομαι στην στιριξη της δεξαμενης )

                                            Τά νερά τά παίρνεις από τίς σωληνώσεις τού καλοριφέρ καί είναι γεγονός πως σέ ορισμένα μοντέλα ΄''ψάχνεται΄΄ κανείς αλλά δέν είναι καί πρόβλημα.
                                            μά τήν δεξαμενή δέν έχεις κανένα πρόβλημα εκτός καί βάλεις τήν δεξαμενή σέ μορφή τροχού μέ τήν πολλυβαλβίδα νά είναι σέ
                                            θέση πού μόλις βγάλεις τό στεγανό περικάλυμα τήν βλέπεις χωρίς νά σκύψεις.

                                            Εκεί έχεις πρόβλημα μέ σχετικά λιγο καύσιμο στό τάνκ στίς ανηφόρες....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 393
                                            • 394
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 392 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr