-
Δεν το κατακρίνω από άποψη ποιότητας - εξοπλισμού. Απλά το θεωρώ στα 1.1 πολύ αναιμικό σε επιδόσεις και με ελλιπή ενεργητική ασφάλεια σε αυτή την έκδοση συγκριτικά με το τι μπορεί να επιλέξει από τον ανταγωνισμό. Αν είναι για C3 τουλάχιστον το 1.4 με τα 75 άλογα.
-
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις. Τα γιαπωνέζικα από ότι βλέπω τα διαγράφουμε από την λίστα. Υποθέτων δεν υπάρχει κάποιο με προσφορά που να το φέρνει κοντά στα χρήματα που διαθέτω. Το ibiza πως το βλέπεται;
-
Ο χρήστης nl321 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις. Τα γιαπωνέζικα από ότι βλέπω τα διαγράφουμε από την λίστα. Υποθέτων δεν υπάρχει κάποιο με προσφορά που να το φέρνει κοντά στα χρήματα που διαθέτω. Το ibiza πως το βλέπεται;Το ibiza στα λεφτά που μιλάς βρίσκεις το 1.4 comfort.Αλλά έχει κάποια μειονεκτήματα όπως την έλλειψη esp(μην πάρεις αμάξι χωρίς esp),το μουντό και ανέμπνευστο εσωτερικό και την μέτρια ορατότητα κυρίως για πίσω ενώ το μήκος του είναι μεγαλούτσικο από τα άλλα(4,05).Επικεντρώσου στα i20 GL(γι αυτό θα πήγαινα τα κάνει όλα πολύ καλά,νομίζω και το 1.4 είναι εντός του μπάτζετ σου),rio 1.2 uptown,fiesta 1.2 trend,clio 1.2 energy,c3 1.4 attraction Ενα από τα 5,τίποτα άλλο Ποια από τα 5 τα είδες από κοντα και σου άρεσαν?Αποκλείεις κάποιο καταρχάς από τα 5?Γνώμη μου είναι να τα δεις και τα 5 και να πάρεις προσφορές από όλα.
-
Είχα μπει σε Fiesta πριν 1 χρόνο (πρέπει να το ξαναδώ γιατί δεν το πολυθυμάμαι) αλλά δεν μου άρεσε και τόσο. Ωστόσο αν πληρεί τα υπόλοιπα κριτήρια είναι στα υπ'όψιν. Για το Rio διαβάζω επίσης για περιορισμένη πίσω ορατότητα και μέτρια αίσθηση στο τιμόνι. Δεν ξέρω πόσο σοβαρό είναι κάτι τέτοιο. Από άποψη ευκολίας οδήγησης, παρκαρίσματος κλπ να θεωρήσω ότι κινούνται και τα 5 σε παρόμοια επίπεδα;
-
Ο χρήστης nl321 έγραψε:
Είχα μπει σε Fiesta πριν 1 χρόνο (πρέπει να το ξαναδώ γιατί δεν το πολυθυμάμαι) αλλά δεν μου άρεσε και τόσο. Ωστόσο αν πληρεί τα υπόλοιπα κριτήρια είναι στα υπ'όψιν. Για το Rio διαβάζω επίσης για περιορισμένη πίσω ορατότητα και μέτρια αίσθηση στο τιμόνι. Δεν ξέρω πόσο σοβαρό είναι κάτι τέτοιο. Από άποψη ευκολίας οδήγησης, παρκαρίσματος κλπ να θεωρήσω ότι κινούνται και τα 5 σε παρόμοια επίπεδα;To rio έχει όντως μέτρια ορατότητα πίσω,για το τιμόνι δεν ξέρω αλλά όλα πλέον είναι ηλεκτρικά και έχουν χάσει σε αίσθηση,προς όφελος της ευκολίας εντός πόλης, σε σχέσυ με τα καλά υδραυλικά του παρελθόντος .Το fiesta πάντως είναι το καλύτερο οδηγικά ,ενώ είναι και αρκετά δημοφιλές λόγω ωραίου ντιζάιν μέσα-έξω,καλών κινητήρων και 5 ετών εγγύησης και στάνταρ esp-bluetooth που αυξάνουν την ασφάλεια.Καλό θα είναι να ανέβεις μέχρι τα 12000€ με την απόσυρση,όχι παραπάνω βέβαια.Αν μπορείς το clio 1.2 tce energy,i20 1.4 gl,c3 vti 95 attraction(αντί για 800-1000€ λιγότερα που κάνουν τα αντίστοιχα i20 1.2 gl,clio 1.2 energy,c3 1.4 75 attraction) είναι τα καλύτερα,με καλές επιδόσεις,χώρους,5 ετής εγγυήσεις και προπαντώς καλή ορατότητα Για να γλιτώσεις χρήματα από το μεταλλικό που συνήθως στοιχίζει 400-450€ πάνε σε λευκό ή κόκκινο που δεν έχουν χρέωση ή έχουν γύρω στα 100€ και ανέβα σε καλύτερο κινητήρα π.χ.Για παράδειγμα μην πάρεις μεταλλικό clio 1.2 75,αντί ενός λευκού tce αφού τότε η διαφορά θα είναι μόλις 500€ και το tce είναι σαφώς καλύτερο value for money .
-
Ο χρήστης nl321 έγραψε:
Θέλω την βοήθειά σας για αγορά νέου πεντάπορτου μικρού αυτοκινήτου. Θα χρησιμοποιηθεί ως κύριο και μοναδικό αυτοκίνητο κατά 90% μέσα στην πόλη. Λόγω απειρίας (πρώτο ουσιαστικά αμάξι) θέλω κάτι ευκολοδήγητο, μαζεμένο και ασφαλές. Με ενδιαφέρει να βλέπω καλά γύρω από την θέση οδήγησης ώστε να μπορώ να κρίνω αποστάσεις εύκολα. Δεν με ενδιαφέρουν γκάζια, φιγούρα ή συγκεκριμένη μάρκα. Προτεραιότητα είναι ή ασφάλεια, χαμηλό κόστος συντήρησης, κατανάλωσης, χαμηλά τέλη, κλπ. Δεδομένου ότι ζητάω μικρό αμάξι δεν περιμένω υπερβολικούς εσωτερικούς χώρους ωστόσο θα πρέπει να μπορούν να κάθονται 2 ενήλικες στις πίσω θέσεις άνετα.
Η αγορά θα γίνει με όχημα που θα αποσυρθεί μέσα στο πρώτο 10 ήμερο του Οκτωβρίου. Τιμή με απόσυρση πρέπει να βγαίνει γύρω στα 11000.
Παρακαλώ βοηθήστε να περιορίσω την παρακάτω λίστα σε 3-4 αυτοκίνητα ώστε να αρχίσω να επισκέπτομαι αντιπροσωπείες για να τα δω από κοντά. Επίσης αν ξέρετε κάποια προσφορά που να “τρέχει” αυτή την εποχή. Ευχαριστώ.Hyundai i20
Seat Ibiza
Daihatsu Sirion
Suzuki Splash
Nissan Micra
Toyota Yaris
Ford Fiesta
Renault Clio
Opel Corsa
Mazda 2
Volkswagen Polo
Kia RioΦίλε, συμπληρωματικά στην πρώτη μου απάντηση σου προτείνω την έκδοση attraction 1.4 75 άλογα με τελική τιμή όλα μέσα χωρίς μεταλλικό 11300 ευρώ...
-
renault clio 1.2 tce energy πεντάθυρο 13590-1000€ έκπτωση=12590-900 απόσυρση=11690€ σε λευκό ή κόκκινο + κανένα 400άρι το pdi=12100€ τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι
-
200 euro και λίγο παραπάνω περίπου είναι τέλη/πινακίδες η επιβάρυνση στη παραπάνω τιμή που αναφέρεις. Αρα περίπου 11.850 είναι η τιμή με το κλειδί στο χέρι.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
200 euro και λίγο παραπάνω περίπου είναι τέλη/πινακίδες η επιβάρυνση στη παραπάνω τιμή που αναφέρεις. Αρα περίπου 11.850 είναι η τιμή με το κλειδί στο χέρι.Εγώ θεσσαλονίκη που ρώτησα πριν 3 μήνες για τη θεία μου στο clio tce τα pdi τα είχαν 400€,λογικό μόνο τα τέλη είναι 120-130€,η προετοιμασία,η μεταφορά,οι πινακίδες όλα αυτά μόνο 200€?
-
Φίλε samatista το esp στο clio energy πόσο το χρεώνουν έξτρα μήπως ξες?
-
Χμμμμ...δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι λόγω Αθήνας αλλά σε Αθηναική αντιπροσωπεία με ξαδερφάκι μου που περάσαμε πρόσφατα και είχαμε πάρει τιμές 200-250 χρέωνε πινακίδες και τέλη για Twingo και Clio. Προετοιμασία και μεταφορά μας είπε δεν χρεώνει η Renault. Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι λόγω επαρχίας.
Δεν ξέρω για το ESP. Δεν ξέρω καν αν προστίθεται στην Energy.
-
πλέον μπαίνει σαν έξτρα από ότι δείχνει,αν μάθεις..
-
Πιθανό μόνο με δυνατότητα παραγγελίας!
Αλλά και να υπάρχει οι περισσότερες εταιρίες ακόμα και με τετοια δυνατότητα φροντίζουν να παρέχουν 'πακέτο' ή 'έκδοση' ακόμα και απο το εργοστάσιο.
Δηλαδή ... σπάνιο μου φαινεται να μπορεί καποιος να ζητησει ένα βασικό μοντέλο και απλώς να έχει και το ESP μέσα. -
Να ευχαριστήσω όλους τους φίλους. Κατέληξα σε Ford Fiesta 1.25
Μια τελευταία βοήθεια. Μου έχουν δώσει αριθμό πλαισίου και θα ήθελα να ελέγξω αν όντως έχει κατασκευαστεί Οκτώβριο του 2011 όπως μου λένε. Κάποια VIN decoder από το ιντερνετ μου βγάζουν τον αριθμό λάθος. Να ανησυχώ; -
Αν και στο δελτιο παραγγελιας, ο κωδικος πλαισιου που μου εδωσαν δεν αντιστοιχουσε πουθενα, μπες στον παρακατω συνδεσμο..
Καλοταξιδο το Ford!!
-
Focusmam91 χίλια ευχαριστώ. Έβαλα το VIN και όλα σωστά. Παιδευόμουν κάνα δίωρο σε άλλα sites...
-
Πόσο πήγε το φιέστα; Ισχύει το 9.990ε που διαφημίζουν?
-
Δεν βρήκα τέτοια τιμή. Πήρα το trend 1.25 στα 11600 με δικό τους συναγερμό, αισθητήρες, GPS. Ίσως η τιμή που αναφέρεις να παίζει στο χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού
Αγορά μικρού αυτοκινήτου με απόσυρση