Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΙΤΣΩΝΑ 12/12/04
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΡΙΤΣΩΝΑ 12/12/04
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    21
    41
    76
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gine last edited by

      Ο χρήστης JTGANG έγραψε:

      ΣΤΗΝ Α/6 Ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΚ!!!ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΚΑΤΣΙΜΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΚΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Α/6....)

      Ο ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΗΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΕΝΩ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΗΝ Κ10 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟ ΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΗΣ Κ10 ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΗΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ) ΕΤΣΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΝ Ο ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΤΗΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.ΙΣΩΣ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

      ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΙΛΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΙΣΟ ΚΛΙΚ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ!!!!!!

      Πραγματι στο δευτερο ανεβασμα ο ρυθμος ηταν αρκετα πιο γρηγορος απο του σαββατου και απο του πρωτου ανεβασματος. Αυτο ειχε να κανει με την γνωση του δρομου και με την βελτιωση του στησιματοσ του αυτοκινητου καθως και με την δικη μου προσαρμογη με το φιεστα. Οσο για την συγκεκριμενη στροφη, μια αρνηση του κιβωτιου να δεχθει το κατεβασμα απο τριτη σε δευτερη, με αναγκασε να στριψω με τριτη και απο φοβο μηπως και γλυστρισει ευθεια προς τον κοσμο, προσπαθησα να μπω πιο βαθια στην εισοδο , με αποτελεσμα να σπασει η μπουκαλα και να μεινω. Οσο για το θεμα του ρυθμου εχεις δικιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        apostolis last edited by

        Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
        Είμαι περίεργος να δω τις ισορροπίες δυνάμεων του χρόνου, ειδικά στη Ν2 που φέτος τα αυτοκίνητά της έχουν φτάσει τα 170 άλογα.Γιατί τέτοιοι χρόνοι απλά δεν γράφονται με λιγότερα.....Αν βέβαια ποτέ κάνει κανείς τον κόπο να τα ελέγξει....Αλήθεια μήπως εσείς που είστε πιο κοντά στα όμορφα Γιάννενα ξέρετε σε ποιό Ν έσκασε το άζωτο κάτω από το ταμπλώ πριν λίγο καιρό και μάλλον είχαμε και τραυματισμό;;;;;

        Είμαι και εγώ περίεργος , να δώ πότε θα σταματήσουν να κυκλοφορούν τέτοιες φήμες !!!!

        Τρόποι , υπάρχουν αρκετοί :

        -Ένσταση , επί τόπου , για συγκεκριμμένο λόγο . (προβλέπεται !)
        -Αυτεπάγγελτος έλεγχος , με δυναμομέτρηση στο ή στα αυτοκίνητα υπο
        ερώτηση (θα είναι η καθιέρωσή του κάτι αντίστοιχο με το dopping
        conrtol !!!)
        -Παραδοχή της ανωτερώτητας του αντιπάλου και δουλειά , πολύ και
        συστηματική για γίνουμε καλύτεροι απ' αυτόν.
        -Παραδοχή του γεγονότος 'πως όλοι οι εμπλεκόμενοι στο φαύλο κύκλο
        της αμφισβήτησης έχουμε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο λερωμένη τη
        φωλιά μας ??? ' και γι' αυτό το λόγο ΔΕΝ υποβάλλουμε ένσταση !!! ,
        οπότε και ΣΙΩΠΟΥΜΕ .

        Όσο αφορά το Ν Γιαννιώτικο αυτοκίνητο που έσκασε το νίτρο και μάλλον υπήρχαν και τραυματισμοί , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ υπέρ ή κατά , έχω να πώ , ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ , αυτές τις μετρημένες λέξεις :

        ***Υπάρχουν συγκεκριμμένα στοιχεία ?????

            Εάν ΝΑΙ , να κατατεθούν ΕΠΩΝΥΜΑ στην ΕΘΕΑ.
            Και να είσαι σίγουρος πως πρώτη η ΕΛΕΤΑ θα δακτυλοδείξει
            τον όποιον ΚΛΕΒΕΙ !!!!! , όπως και πρώτη θα τον αποδώσει 
            ΚΑΘΑΡΟ στην αντίθετη περίπτωση , στο μικρόκοσμο που 
            λέγεται 'Ελληνικοί Αγώνες Αυτοκινήτου' και είναι μικρογραφία της 
            Ελληνικής κοινωνίας . 
        
            Εάν ΟΧΙ , τότε η σιωπή είναι η επιβεβλημένη πρακτική.
        
            Αρκετά !!!        ***
        

        Χωρίς ίχνος διάθεσης για προσωπική αντιπαράθεση , ούτε επίσης για υπεράσπιση μελών της ΕΛΕΤΑ (όσων ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ με λερωμένη τη φωλιά).

        Αποστόλης Νούσιας
        για την ΕΛ.ΕΤ.Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kleisj last edited by

          Κ οι δικες μου εντυπωσεις απο Ριτσωνα, ευτυχως στεγνη αλλα το κρυο μπολικο. Ανεβαινοντας για Ελενιτ σε καποια φαση ελεγα οτι εχει κ ζεστη αλλα ειχα πολυυυ λαθος. Ο καιρος ηταν...turboκαιρος η χαρα των turbo!

          Ειδα 1ο σκελος Ελενιτ κ 2ο κατεβηκα στην Κ1.

          Στο 1ο πραγματικα σχεδον ολοι περασαν απο Ελενιτ απο σβελτα μεχρι με ταυτοτητα δαγκωμενη. Αποζημιωθηκαμε για την ορειβασια που καναμε!

          Ολοι ηταν πολυ καλοι.
          Ευσταθιου-Clio υποδειγματικο περασμα. Το Fiesta τι να πω, αν κ φανηκε να γλυστραει σε διαφορα κομματια ειναι το πιο ομορφο αγωνιστικο, στολιδι πραγματικο. Δυστυχως ο Αθανασουλας ειχε την στιγμη του κ δεν ολοκληρωσε στο 2ο σκελος. Δεν μας πειραζει, ο συνδυασμος πολλα υποσχομενος κ αναμενουμε το 2005 να τον ξαναδουμε να πεταει χαμηλα.

          Πανεμορφη η 911 που κερδισε στα ιστορικα, αλλα απιστευτη κ η Daytona (νομιζω του 65). Τι θεριο ειναι αυτο? Δεν χορταινεις να την χαζευεις. Τυχερος ο κατοχος της πανεμορφης Ferrari.

          Χαρηκα που ειδα αρκετα Α7, Α8 υπηρχαν περισσοτερα του αναμενομενου.
          Ωραιο το Polo S1600.
          Γενικοτερα ευχαριστηθηκα ολα τα περασματα ανεξαρτητως οχηματος.
          Απο τα Ε, ιστορικα, Ν1 (αν κ μερικα μονο απο τον ηχο τους ...γκουχ γκουχ...! τσπ!), Ν2, Ν3, Ν4 κλπ.

          Συγχαρητηρια κ στον Γρηγορη Λαδογιαννη για την νικη στην κλαση Α0 κ το πρωταθλημα. Μπραβο μεγαλο κ στον Γιαννη Χεκιμιαν που δεν αφησε τον νικητη να χαλαρωσει καθολου. Καταπληκτο περασμα στο Ελενιτ!!!

          Η οργανωση εκ των εξω μου φανηκε πολυ καλη. Τελειωσαμε κ νωρις, ο αγωνας δεν εκανε κοιλια πουθενα.

          Δεν μ ενθουσιασε το Escort που μπηκε για ν ανεβει ολο το βουνο με το πλαϊ. Πειτε με γκρινιαρη αλλα νομιζω οτι αν εκανε καποιο λαθος ο οδηγος του θα μπορουσε να χαλασει την προσπαθεια εκεινου που ακολουθουσε. Καλο το θεαμα, το θελουν κ οι θεατες αλλα νομιζω πως χρειαζεται αλλος τροπος. Εκτος αν υπηρχε καποια συννενοηση με τους οργανωτες για να καθυστερησουν το αγωνιστικο που θα ακολουθουσε.
          Δεν ξερω, ετσι μου φανηκε.
          Αν θελουν, σαν ιδεα, μια κ αρεσει στους θεατες, στο μελλον να αφηνουν 2 -3 αγωνιστικα να σκαρφαλωνουν με γνωμονα το θεαμα κανοντας το σαν διαλειμα στον αγωνα ή τσπ σε καποια προκαθορισμενη στιγμη.

          Γενικοτερα ολα καλα ηταν στα ματια μου χθες.

          Μπραβο σ ολους τους οδηγους για το θεαμα που προσεφεραν κ στους υπολοιπους που τους βοηθησαν για την επιτευξη αυτου του στοχου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • J
            jtgang last edited by

            Ο χρήστης GINE έγραψε:

            ΣΤΗΝ Α/6 Ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΚ!!!ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΚΑΤΣΙΜΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΚΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Α/6....)

            Ο ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΗΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΕΝΩ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΗΝ Κ10 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟ ΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΗΣ Κ10 ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΗΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ) ΕΤΣΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΝ Ο ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΤΗΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.ΙΣΩΣ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

            ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΙΛΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΙΣΟ ΚΛΙΚ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ!!!!!!

            Πραγματι στο δευτερο ανεβασμα ο ρυθμος ηταν αρκετα πιο γρηγορος απο του σαββατου και απο του πρωτου ανεβασματος. Αυτο ειχε να κανει με την γνωση του δρομου και με την βελτιωση του στησιματοσ του αυτοκινητου καθως και με την δικη μου προσαρμογη με το φιεστα. Οσο για την συγκεκριμενη στροφη, μια αρνηση του κιβωτιου να δεχθει το κατεβασμα απο τριτη σε δευτερη, με αναγκασε να στριψω με τριτη και απο φοβο μηπως και γλυστρισει ευθεια προς τον κοσμο, προσπαθησα να μπω πιο βαθια στην εισοδο , με αποτελεσμα να σπασει η μπουκαλα και να μεινω. Οσο για το θεμα του ρυθμου εχεις δικιο.

            ΛΑΜΠΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΗ,

            ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

            ΦΙΛΙΚΑ
            ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΩΤΟΣ

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              jtgang last edited by

              Ο χρήστης kleisj έγραψε:
              Δεν μ ενθουσιασε το Escort που μπηκε για ν ανεβει ολο το βουνο με το πλαϊ. Πειτε με γκρινιαρη αλλα νομιζω οτι αν εκανε καποιο λαθος ο οδηγος του θα μπορουσε να χαλασει την προσπαθεια εκεινου που ακολουθουσε. Καλο το θεαμα, το θελουν κ οι θεατες αλλα νομιζω πως χρειαζεται αλλος τροπος. Εκτος αν υπηρχε καποια συννενοηση με τους οργανωτες για να καθυστερησουν το αγωνιστικο που θα ακολουθουσε.
              Δεν ξερω, ετσι μου φανηκε.
              Αν θελουν, σαν ιδεα, μια κ αρεσει στους θεατες, στο μελλον να αφηνουν 2 -3 αγωνιστικα να σκαρφαλωνουν με γνωμονα το θεαμα κανοντας το σαν διαλειμα στον αγωνα ή τσπ σε καποια προκαθορισμενη στιγμη.

              ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ CB Η ΛΕΣΧΗ ΖΗΤΑΓΕ ΣΕ ΚΑΘΕ 'Κ' ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ Ο 'ΜΑΥΡΟΣ' ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥ ΛΕΠΤΟΥ

              ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΑΜΑ

              ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΘΕΑΜΑ!!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kouk last edited by

                ...και ο Σκαλτσάς Γιάννη...με ΜΚΙ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  katman last edited by

                  ΑΥΤΗ Η ΡΙΤΣΩΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ

                  ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥς ΟΔΗΓΟΥΣ,

                  ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟ ΣΠΑΡΤΑΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΟΛΑ, ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΥΡΚΟΣ ΤΖΟΥΝΙΟΡ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΕΣΚΟΡΤ Ν ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, Ο ΧΟΡΕΒΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΧΑΝΟΤΝΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ Ν3

                  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΡΥΩΝΗ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Ν ΚΑΙ ΗΜΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!!!

                  Ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΚΟΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 2 ΤΕΛΕΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΡΙΣΚΟ

                  Μ'ΑΡΕΣΕ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ

                  ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΣΠΙΝΑΡΙΖΕ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ

                  ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΣΕ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ¨)

                  ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΘΥΜΙΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΟΔΗΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑΚΑ

                  ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΥΜΗΘΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ

                  ΥΓ. ΗΜΑΡΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΖΕΣΤΑΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ Κ1 ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤ Α ΚΕ!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    katman last edited by

                    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης katman έγραψε:

                      ΥΓ. ΗΜΑΡΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΖΕΣΤΑΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ Κ1 ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤ Α ΚΕ!!

                      Στις δοκιμες?
                      Παντως στο 2ο σκελος που παρακολουθησα Κ1 σβουρηξαν αρκετοι προφανως με κρυα ελαστικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sp0 last edited by

                        Αποστόλη τα παραπάνω τα έγραψα χωρίς ίχνος μομφής απέναντι στο πρόσωπό σου, σε αυτό που εκπροσωπείς και στην αγαπημένη μου πόλη....Γνωρίζεις τη σχέση μου με όλους εκεί...Είμαι σίγουρος ότι αν έγινε κάτι ήταν εν αγνοία σου γιατί είσαι από αυτούς που θέλουν να προασπίσουν το άθλημα γενικώς και ειδικώς....Ομολογώ ότι εχεις δίκιο στα περισσότερα και υπόσχομαι του χρόνου από τη θέση του άμεσα εμπλεκόμενου(εύχομαι!!!!) με ένα εντελώς καθαρό αυτοκίνητο να προσπαθήσω να κάνω πράξη τα λεγόμενά σου...

                        Φιλικά
                        ΣΠ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          periperg last edited by

                          διαλογοs μεταξυ αγωνιζομενων Ν2¨(ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ).΄ξερω οτι εισαι παρανομοs στο στροφαλο αλλα δεν σε λυνω !!! θα σε λυσω του χρονου.Αν λυνοντουσαν, πρωταθλητηs θα ηταν ο τριτοs του πρωταθληματοs.Το ωραιο ηταν η παρουσια εφορου ο οποιοs τουs παροτρυνε να ειναι νομιμοι την καινουργια χρονια!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitris-mpistiolis last edited by

                            Ο χρήστης periperg έγραψε:
                            διαλογοs μεταξυ αγωνιζομενων Ν2¨(ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ).΄ξερω οτι εισαι παρανομοs στο στροφαλο αλλα δεν σε λυνω !!! θα σε λυσω του χρονου.Αν λυνοντουσαν, πρωταθλητηs θα ηταν ο τριτοs του πρωταθληματοs.Το ωραιο ηταν η παρουσια εφορου ο οποιοs τουs παροτρυνε να ειναι νομιμοι την καινουργια χρονια!!!

                            Giati den kaneis tis katagelies sou eponima kai na anaferis kai ta onomata auton pou simetexan stin syzitisi?
                            Fovase min fas kana 3ylo se kamia anavasi h mipos sou spasoune tipota mpraboi to ama3i sou?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sp0 last edited by

                              Ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι...Το ξαναλέω....Τέτοιοι χρόνοι δεν γράφονται ούτε από σούπερ-ντούπερ Ν2.....Πολλές αναβάσεις είναι δυναμόμετρα....Οι ψαγμένοι ψαχτείτε και θα καταλάβετε....Έχω βρεθεί κι εγώ σε τέτοια συζήτηση....Και δεν έχει σημασία από που είναι ο οδηγός.....Από Αθήνα, από Γιάννενα, από Χαλκίδα, από Κόρινθο ή όπου αλλού...Μην το παίρνουμε τοπικιστικά....Το ποιόν του καθενός αποδεικνύεται από τον τρόπο που κινείται και ενεργεί στο χώρο του και όχι από την καταγωγή του ή από τις όποιες φιλίες και διασυνδέσεις έχει....

                              ΣΠ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimitris-mpistiolis last edited by

                                Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                Ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι...Το ξαναλέω....Τέτοιοι χρόνοι δεν γράφονται ούτε από σούπερ-ντούπερ Ν2.....Πολλές αναβάσεις είναι δυναμόμετρα....Οι ψαγμένοι ψαχτείτε και θα καταλάβετε....Έχω βρεθεί κι εγώ σε τέτοια συζήτηση....Και δεν έχει σημασία από που είναι ο οδηγός.....Από Αθήνα, από Γιάννενα, από Χαλκίδα, από Κόρινθο ή όπου αλλού...Μην το παίρνουμε τοπικιστικά....Το ποιόν του καθενός αποδεικνύεται από τον τρόπο που κινείται και ενεργεί στο χώρο του και όχι από την καταγωγή του ή από τις όποιες φιλίες και διασυνδέσεις έχει....

                                ΣΠ

                                Nomizo pos o apostolis sou eipe kapia pragmata ta opia profanos den 8elis na katalavis.
                                Auta pu afineis na ennoi8oun den einai momfes enantia ston apostoli alla kalista mpori na 8eori8ei pos einai momfi enantia stin lesxi h opia exi stis ta3eis tis tetious agonizomenous.
                                Lipon file mou an den exis stoixeia gia auta pou les kai an den ta stirizeis 8a se parakelaso para poly na dosis ektos kai an apofasis na katanomasis autous stous opious anaferese.
                                Epeidi eimai sigouros pos oti ta les ta les me kali pro8esi kai gia to kalou tou xwrou pisteuo pos 8a eprepe na to kanis oste na anoi3eis ta matia se olous alla kai se autous poy ypo8alptoun tetius an8ropous me ton A h B tropo..

                                Gia thn ELETA

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sp0 last edited by

                                  Γνωρίζω την ΕΛΕΤΑ από το 92 οπότε και μπήκα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Γνώρισα από κοντά τον κο Παπαζήση και βοήθησα αρκετές φορές σε διοργανώσεις αγώνων με τον ένα ή τον άλλο τρόπο....Οπότε με δεδομένη την εκτίμηση που τρέφω σε κάποιους απο κει δεν θα μπορούσα να υπονοήσω τίποτα από αυτά που νομίζεις...Δεν μπορώ να κατονομάσω γιατι φέτος δεν έτρεξα αλλά του χρόνου αν καταφέρω να είμαι άμεσα εμπλεκόμενος θα πω τα πάντα χωρίς φόβο και πάθος...Πάντως διακρίνω μια υπερευαισθησία από μέρους σου Δημήτρη...Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε...Μερικά πράγματα είναι ηλίου φαεινότερα...Του χρόνου εύχομαι να εισακουστούν οι προτροπές του εφόρου για fair play....

                                  Υ.Γ. Μπορεί και να γνωριζόμαστε εξ όψεος γιατί ζούσαμε στην ίδια πόλη πολλά χρόνια...Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά και να βεβαιωθείς για την καλή μου προαίρεση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    periperg last edited by

                                    Ο χρήστης Dimitris Mpistiolis έγραψε:

                                    διαλογοs μεταξυ αγωνιζομενων Ν2¨(ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ).΄ξερω οτι εισαι παρανομοs στο στροφαλο αλλα δεν σε λυνω !!! θα σε λυσω του χρονου.Αν λυνοντουσαν, πρωταθλητηs θα ηταν ο τριτοs του πρωταθληματοs.Το ωραιο ηταν η παρουσια εφορου ο οποιοs τουs παροτρυνε να ειναι νομιμοι την καινουργια χρονια!!!

                                    Giati den kaneis tis katagelies sou eponima kai na anaferis kai ta onomata auton pou simetexan stin syzitisi?
                                    Fovase min fas kana 3ylo se kamia anavasi h mipos sou spasoune tipota mpraboi to ama3i sou?

                                                                                                                                                      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΡΑΒΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ? ΛΑΘΟΣ ΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kpsig moderator last edited by

                                      Βρε σεις αφού ο ΣΠ είπε εμμέσως ότι αν οι λύνονταν αυτοί που κουβεντιάζαν, πρωταθλητής έβγαινε ο τρίτος...
                                      Αφαίρεση θέλει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axerolas last edited by

                                        TI EΓINE AYTOΣ O ATZEM(ΠIΛAΦ)HΣ PE ΠAIΔIA;
                                        KEPΔIΣE TH N/1 KAI XAΘHKE AΠO ΠPOΣΩΠOY ΓHΣ...
                                        ΔEN TON EIΔA ΣTA AΠOTEΛEΣMATA, OYTE ΣTHN AΠONOMH.
                                        ANOIΞE H ΓH KAI TON KATAΠIE, ΓIA MΠAΣ KAI ΠPEΠEI NA TON ΔΩ ΣYNTOMA ΣTO ΠEIΘAPXIKO;
                                        ΠIΣTEYΩ OTI H KOΠANA AΞIZEI TOYΛAXIΣTON TIMΩPIA X 2, AΠO AYTON ΠOY ΔEXETAI TON EΛEΓXO KAI BPIΣKETAI MAΪMOY.
                                        ΞEPEIΣ KANEIΣ ΛEΠTOMEPEIEΣ; N/1 HTAN AYTO H CHALLENGER;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          oikonomoy_racing last edited by

                                          Ο χρήστης axerolas έγραψε:
                                          TI EΓINE AYTOΣ O ATZEM(ΠIΛAΦ)HΣ PE ΠAIΔIA;
                                          KEPΔIΣE TH N/1 KAI XAΘHKE AΠO ΠPOΣΩΠOY ΓHΣ...
                                          ΔEN TON EIΔA ΣTA AΠOTEΛEΣMATA, OYTE ΣTHN AΠONOMH.
                                          ANOIΞE H ΓH KAI TON KATAΠIE, ΓIA MΠAΣ KAI ΠPEΠEI NA TON ΔΩ ΣYNTOMA ΣTO ΠEIΘAPXIKO;
                                          ΠIΣTEYΩ OTI H KOΠANA AΞIZEI TOYΛAXIΣTON TIMΩPIA X 2, AΠO AYTON ΠOY ΔEXETAI TON EΛEΓXO KAI BPIΣKETAI MAΪMOY.
                                          ΞEPEIΣ KANEIΣ ΛEΠTOMEPEIEΣ; N/1 HTAN AYTO H CHALLENGER;

                                          Ο χρόνος που έκανε ήταν τρελλος για Ν1 πεζάκι.(2,24)
                                          Ο Αρης Λυκουρέσης του έκανε ενσταση για καπακι.το αποτέλεσμα ήταν να πάρει το αυτοκινητο και να φύγει χωρίς να δεχτεί τον έλενχο.Κάπου διάβασα ότι ήθελε περισσότερα χρήματα απο αυτά που ΄θα του έδινε η ΕΘΕΑ αν φυσικά ήταν νόμιμος για να λύσει το αυτοκίνητό του και με αυτή την πρόφαση των λίγων χρημάτον δεν δέχθηκε τον ελενχο και το πήρε και έφυγε.Πάντως και Α5 αν το είχε δηλώσει πάλι πρώτος θα ήταν με το Ν1 Σκέφτομε τον Μαραβέλη (Α5 τετραπεταλουδο-σασμαν-ροικι.κτλπ)όταν θα είδε τον χρόνο του Ν1 ο ανθρωπος θα έμεινε.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            apostolis last edited by

                                            Ο χρήστης oikonomoy_racing έγραψε:

                                            TI EΓINE AYTOΣ O ATZEM(ΠIΛAΦ)HΣ PE ΠAIΔIA;
                                            KEPΔIΣE TH N/1 KAI XAΘHKE AΠO ΠPOΣΩΠOY ΓHΣ...
                                            ΔEN TON EIΔA ΣTA AΠOTEΛEΣMATA, OYTE ΣTHN AΠONOMH.
                                            ANOIΞE H ΓH KAI TON KATAΠIE, ΓIA MΠAΣ KAI ΠPEΠEI NA TON ΔΩ ΣYNTOMA ΣTO ΠEIΘAPXIKO;
                                            ΠIΣTEYΩ OTI H KOΠANA AΞIZEI TOYΛAXIΣTON TIMΩPIA X 2, AΠO AYTON ΠOY ΔEXETAI TON EΛEΓXO KAI BPIΣKETAI MAΪMOY.
                                            ΞEPEIΣ KANEIΣ ΛEΠTOMEPEIEΣ; N/1 HTAN AYTO H CHALLENGER;

                                            Ο χρόνος που έκανε ήταν τρελλος για Ν1 πεζάκι.(2,24)
                                            Ο Αρης Λυκουρέσης του έκανε ενσταση για καπακι.το αποτέλεσμα ήταν να πάρει το αυτοκινητο και να φύγει χωρίς να δεχτεί τον έλενχο.Κάπου διάβασα ότι ήθελε περισσότερα χρήματα απο αυτά που ΄θα του έδινε η ΕΘΕΑ αν φυσικά ήταν νόμιμος για να λύσει το αυτοκίνητό του και με αυτή την πρόφαση των λίγων χρημάτον δεν δέχθηκε τον ελενχο και το πήρε και έφυγε.Πάντως και Α5 αν το είχε δηλώσει πάλι πρώτος θα ήταν με το Ν1 Σκέφτομε τον Μαραβέλη (Α5 τετραπεταλουδο-σασμαν-ροικι.κτλπ)όταν θα είδε τον χρόνο του Ν1 ο ανθρωπος θα έμεινε.....

                                            Κάποια σχόλοια :
                                            'Το πήρε και έφυγε !!!! , επειδή...... '
                                            Άρνηση Τεχνικού ελέγχου , μετά απο ένσταση , ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΙΝΗ , και μάλιστα αυστηρή .
                                            Θα επιβληθεί ?
                                            Στη συγκεκριμμένη περίπτωση , δεν έχουμε φήμες , αλλά ΕΠΩΝΥΜΕΣ καταθέσεις (μένει να αποδειχθούν !)που μιλάνε ακόμη και για κατατεθιμένη ένσταση !!!!!!
                                            Η πορεία της υπόθεσης ,θα δείξει την αξιοπιστία των όλων όσων εμπλέκονται.

                                            Αποστόλης Νούσιας
                                            Υ.Γ. Τώρα που το σκέφτομαι , με όσα γράφω , μπορεί να με πάρει και να με σηκώσει , αλλά ΠΡΕΠΕΙ να τα γράψω , και ότι έχει να γίνει , ας γίνει .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr