Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Grande Premio Petrobras do Brasil-2011 (final round)
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Grande Premio Petrobras do Brasil-2011 (final round)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Formula 1
    24
    64
    98
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phaethon last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:
      Το πιο ωραίο εκεί που τρέχει να πάρει ποπ κορν μόλις ο Hamilton πλησιάζει τον Massa.

      και η απογοήτευση μετά... από τα κορυφαία της χρονιάς!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cabala10 last edited by

        Ο χρήστης sparticle έγραψε:
        Το Heid-Petr στα quals ήταν 3-8 ???

        Εντάξει ρε συ Kantoniou, τι να κάνω που η 200 αγώνων εμπειρία του (με τις 50 νίκες ) τον φέρνει τσίμα τσίμα να περνάει το Ρώσο τις Κυριακές, όταν δεν μπορεί να ξεκινήσει μπροστά του.

        ...για να μην ψάξω το σκορ του 2010 Kubica-Petrov...

        Όταν ο Πολωνός τον είχε κάνει σάκο του μποξ, ε περιμένεις απ' τον Heidfeld να 'τον έχει' το Ρώσο. Περιμένεις ένα 8-3 υπέρ του Heidfeld και όχι το ανάποδο.

        Νομίζω ότι απ' τους αριθμούς βγαίνει ξεκάθαρα ότι Heidfeld και Petrov ήταν στα ίδια. Και αυτό δεν μπορεί να είναι τιμητικό για το Γερμανό. Τώρα, αν ο Heidfeld ήταν αυτός που ήξερε να στήνει το μονοθέσιο κλπ κλπ και ο Petrov αντέγραφε, αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, ούτε κατά πόσο είναι αλήθεια, ούτε και πόση βαρύτητα έχει για μια ομάδα.

        Καλα κανεις δεν εβαλε κατω οτι ο ναυαγος και ο σεννα οδηγουσαν ενα μονοθεσιο φτιαγμενο και ραμμενο για τον κουμπιτσα? ειδαμε τι επαθε και ο σουμι που οδηγουμε το μονοθεσιο του μπατον μην συγκρινουμε οτι να ναι ομως

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greo last edited by

          Οτι επαθε και με το δικό του μονοθεσιο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sparticle last edited by

            cabala ειδικά ο Heidfeld έχει χάσει κατά κράτος όταν οδηγούσε το ίδιο μονοθέσιο με τον Kubica.

            Επίσης κανείς δε σύγκρινε τις επιδόσεις τους με αυτές που θα είχε ο Πολωνός αν έτρεχε, αλλά με αυτές που είχε ο Ρώσος που έτρεχε. Και με ίδιο μονοθέσιο, έστω 'κομμένο και ραμμένο για τον Kubica'. Και επιτέλους αυτή η καραμέλα πια έχει λιώσει.

            Σε ποιανού τα μέτρα κομμένο και ραμμένο ήταν το μονοθέσιο του Alonso στη McLaren το 2007 όταν απ' τους πρώτους αγώνες έπαιρνε νίκες? Ή της Ferrari το 2010? Όλοι χρειάζονται ένα χρόνο προσαρμογής (πχ σε νέα λάστιχα κλπ) αλλά να είναι και λογικό το διάστημα αυτό ε?..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • U
              unicornf1 last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
              Α ένα σχόλιο που ξέχασα να κάνω.

              http://inagist.com/F1grid/140842028526350336/

              Vettel: 'I feel like Senna in 1991

              Youtube Video

              Τι θα γίνει με αυτό το στόρυ; Κόλησε και ο Vettel από το Λούη και θα αρχίσει να έχει οράματα;

              ε ρε και να το έλεγε αυτό ο Λούης που είχε και αυτός πρόβλημα με το κιβώτιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr