-
Παιδιά γεια σας. έχω φάει μεγάλο κόλλημα με τις 944. Είμαι λάτρης της PORSCHE ως αυτοκινητοβιομηχανία όμως έλλειψης χρημάτων στάσης εμπορίου. Προσωπικά είμαι ερωτευμένος με τις 993 αλλά είπαμε...η κρίση με παραπέμπει στις 944 οι οποίες πάλι μου αρέσουν ιδιαιτέρως!
Λοιπόν κατάρχήν ψάχνω από Αγγλία μεριά επιδή το θέλω δεξιοτίμονο.
ποιά η γνώμη σας; τουρμπο ή απλή? τι διαφορές έχει η 2.5 λιτρα απο την 2.7 λιτρα(στις ατμοσφαιρικές)
τι πρέπει να προσέξω. Βρίσκω κοντά στις 3000 ευρώ με περιπου 200000-250000 ΚΜ
υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με βλαβες κλπ? -
Παιδιά γεια σας. έχω φάει μεγάλο κόλλημα με τις 944. Είμαι λάτρης της PORSCHE ως αυτοκινητοβιομηχανία όμως έλλειψης χρημάτων στάσης εμπορίου. Προσωπικά είμαι ερωτευμένος με τις 993 αλλά είπαμε...η κρίση με παραπέμπει στις 944 οι οποίες πάλι μου αρέσουν ιδιαιτέρως!
Λοιπόν κατάρχήν ψάχνω από Αγγλία μεριά επιδή το θέλω δεξιοτίμονο.
ποιά η γνώμη σας; τουρμπο ή απλή? τι διαφορές έχει η 2.5 λιτρα απο την 2.7 λιτρα(στις ατμοσφαιρικές)
τι πρέπει να προσέξω. Βρίσκω κοντά στις 3000 ευρώ με περιπου 200000-250000 ΚΜ
υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με βλαβες κλπ? -
Παιδιά γεια σας. έχω φάει μεγάλο κόλλημα με τις 944. Είμαι λάτρης της PORSCHE ως αυτοκινητοβιομηχανία όμως έλλειψης χρημάτων στάσης εμπορίου. Προσωπικά είμαι ερωτευμένος με τις 993 αλλά είπαμε...η κρίση με παραπέμπει στις 944 οι οποίες πάλι μου αρέσουν ιδιαιτέρως!
Λοιπόν κατάρχήν ψάχνω από Αγγλία μεριά επιδή το θέλω δεξιοτίμονο.
ποιά η γνώμη σας; τουρμπο ή απλή? τι διαφορές έχει η 2.5 λιτρα απο την 2.7 λιτρα(στις ατμοσφαιρικές)
τι πρέπει να προσέξω. Βρίσκω κοντά στις 3000 ευρώ με περιπου 200000-250000 ΚΜ
υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με βλαβες κλπ? -
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
Παιδιά γεια σας. έχω φάει μεγάλο κόλλημα με τις 944. Είμαι λάτρης της PORSCHE ως αυτοκινητοβιομηχανία όμως έλλειψης χρημάτων στάσης εμπορίου. Προσωπικά είμαι ερωτευμένος με τις 993 αλλά είπαμε...η κρίση με παραπέμπει στις 944 οι οποίες πάλι μου αρέσουν ιδιαιτέρως!
Λοιπόν κατάρχήν ψάχνω από Αγγλία μεριά επιδή το θέλω δεξιοτίμονο.
ποιά η γνώμη σας; τουρμπο ή απλή? τι διαφορές έχει η 2.5 λιτρα απο την 2.7 λιτρα(στις ατμοσφαιρικές)
τι πρέπει να προσέξω. Βρίσκω κοντά στις 3000 ευρώ με περιπου 200000-250000 ΚΜ
υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με βλαβες κλπ?Την S2 να πάρεις ή , αν δε σου φτάνουν τα γρόσσια, μια 2.5 8βάλβιδη με οβάλ ταμπλώ.
Μη μας ρωτάς τι πρέπει να ψάξεις... οι 944 πάσχουν σε συγκεκριμένα σημεία, τα οποία, ωστόσο, καλό είναι να ψάξεις στη σχετική βιβλιογραφία μόνος σου. Το τελευταίο στο λέω γιατί είναι εύκολο να σου γράψουμε 5-10 πράγματα εδώ αλλά δυστυχώς για εσένα, επειδή είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σου στερέψει τις οικονομίες σου για πλάκα, καλό θα ήταν να πας πολύ καλά διαβασμένος στη μάντρα για να δεις το υποψήφιο λουλούδι που σκέφτεσαι να πάρεις...
Η γενική συμβουλή είναι: λίγα χλμ, όσο γίνεται πιο καινούργιο (εκτός από τις 16V 2.5), καλύτερα ατμοσφαιρικό και όσο γινεται πιο αυθεντικό/λιγότερο κακοποιημένο. Ζητάς βιβλίο εργασιών (να είναι πλήρες), γενικά αποφεύγεις την turbo ως αρχάριος (εκτός αν έχεις απεριόριστο budget) και αφού έχεις εξασφαλίσει όλα τα παραπάνω τότε μπαίνεις στις λεπτομέρειες για το πως την ελέγχεις...Αν μπορεί ένας mod ας το κοτσάρει στο σχετικό τοπικο...
Ευχαριστώ! -
Φίλε μου, είμαι κι εγώ άρρωστος με την 944. Αλλά πολύ άρρωστος Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να γίνω κάτοχος, αν και ο έρωτας αυτός κρατάει σχεδόν 15 χρόνια με το ίδιο πάθος Λοιπόν σε πρώτη φάση διάβασε αυτόν τον οδηγό αγοράς http://www.mediafire.com/?amipa8u8j7l8pcm που θα σε βοηθήσει ιδιαιτέρως καθώς είναι γραμμένος για την Αγγλική αγορά. Σου γράφω και κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξεις επιγραμματικά (τα έχω ξαναγράψει και σε άλλο φόρουμ κάνω copy - paste)
15 σημεία που πρέπει να ελεγχθούν πριν την αγορά
1. έλεγχος συμπίεσης κινητήρα
2. έλεγχος για θόρυβο (βουητό) από το διαφορικό. με γκάζι, αλλά και στο άφημα του γκαζιού, με ταχύτητα μέσα. δοκιμή και ζεστό και κρύο
3. έλεγχος του συμπλέκτη
4. έλεγχος για διαρροή λαδιού ανάμεσα στο μπλοκ του κινητήρα και το κάλυμμα του ιμάντα χρονισμού ή διαρροή νερού από την αντλία νερού
5. έλεγχος στα λάδια να μην έχουν πάρει νερά από χαλασμένη φλάντζα.
6. έλεγχος για διαρροές στο σύστημα του υδραυλικού τιμονιού
7. έλεγχος για διαρροές γενικά και ειδικότερα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και στην φλάντζα του κάρτερ
8. έλεγχος για σπασίματα – τρύπες στα χταπόδια και στο σύστημα εξάτμισης
9. έλεγχος αν λείπουν τα προστατευτικά κατά της θερμότητας, ειδικά αυτό της μίζας.
10. έλεγχος αναθυμιάσεων και αν βγάζει κάρτα καυσαερίων
11. έλεγχος σε μπιλιοφόρους, ακρόμπαρα γενικά το σύστημα το μπροστινό
12. έλεγχος αν έχουν κοπεί οι βάσεις των πίσω αμορτισέρ
13. έλεγχος στεγανότητας πορτμπαγκάζ (να μην μπαίνουν μέσα αναθυμιάσεις και να μην κοπανάει).
14. έλεγχος στις βάσεις κινητήρα
15. φυσικα να μην εχει σοβαρο χτυπημα στο σασι του
Εκτός λίστας αλλά ύψιστης σημασίας: Αν δεν έχουμε στοιχεία για το πότε αλλάχτηκε ο ιμάντας χρονισμού, να προβούμε σε άμεση αλλαγή τόσο του ιμάντα όσο και της αντλίας νερού. Λόγω της δομής του κινητήρα (interference engine), κομμένος ιμάντας σημαίνει μεγάλη ζημιά στην κεφάλή και συνεπώς πολλά ευρώ!
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
...Να συμπληρώσω την εξαιρετική λίστα...
Νερά στα λάδια ιδιαίτερα στις δεκαεξαβάλβιδες λόγω της τρόμπας τους. Αν δείς στις 8βάλβιδες μαργαρίνες τότε είναι πολύ κακά τα νέα (φλάτζα και δυστυχώς επειδή είναι αλουμινένιο συνήθως ακολουθούν και άλλα κακά).
Βάσεις κινητήρα είναι το πρώτο πρώτο που πρέπει να δεις... παραμορφώνονται και κόβονται χαρακτηριστικά στις 944 όταν το μοτέρ κακοποιείται συχνά αλλά και λόγω τις κακής απαγωγής θερμότητας από την εξαγωγή (στα πριν το '85 μοντέλα).
Οποιαδήποτε σκουριά να σε προβληματίσει... κατά πάσα πιθανότητα δείχνει κακή επισκευή από χτύπημα.
Ο συμπλέκτης της σαν κιτ δεν είναι ακριβός αλλά εκεί που είναι θέλεις δυο μέρες δουλειά (άρα κοστίζει).
Τέλος, γνώμη μου είναι να απαραίτητα να κάνει κάποιος και ένα ένα γενικό γύρο από το αυτοκίνητο για τα διάφορα ψιλολοϊδια που στα Porsche είναι ιδιαίτερα ακριβά (πχ μπουκάλες πίσω τζαμιού, ανεμιστήρες φώτα γύρω γύρω για ενδείξεις νερού κατάσταση ελαστικών τμημάτων κλπ κλπ). -
σμπαράλια του κάνατε την ψυχή του ανθρώπου.
μια καλή κουβέντα δεν του είπατε. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
σμπαράλια του κάνατε την ψυχή του ανθρώπου.
μια καλή κουβέντα δεν του είπατε.Η 944 είναι εξαιρετικά αξιόπιστο αυτοκίνητο (πολύ πάνω από το μέσο όρο και συγκρίνεται μόνο με τρανταχτά ονόματα στον τομέα της αξιοπιστίας). Απλά συμβαίνουν τρεις ατυχείς συγκυρίες για αυτή:
- είναι Porsche στην Ελλάδα, αρά συνήθως είναι κακοποιημένη από άσχετους μαστόρους και γύφτους ιδιοκτήτες
- είναι σπορ αυτοκίνητο, άρα συχνά το ζορίζουν και το ταλαιπωρούν (ενώ σπάνια έχουν τα χρήματα για να αποκαταστήσουν τις φθορές)
και
3)Δε θεωρείται ούτε σύγχρονο ούτε κλασσικό και επομένως ακόμα δεν έχει μεγάλη αξία. Έτσι, συχνά πέφτει στα χέρια ανθρώπων που ούτε μπορούν ούτε ξέρουν να το συντηρήσουν σωστα.
Να προσθέσω και κάτι που ανάφερα και στο άλλο το τοπικ με το 928... η τιμή αγοράς αυτών των αυτοκινήτων είναι κλάσμα του συνολικού κόστους για να τα κρατήσει κανείς στο δρόμο. Δυστυχώς, αυτο δε γίνεται αντιληπτό από όλους, μιας και οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι είναι ουρανοκατέβατοι (είδαν Porsche φτηνή, μπορεί να τους άρεσε κιόλας όταν ήταν πιτσιρίκια, δε λέει κάτι αυτό...) και δεν μπαίνουν καν στον κόπο να κάτσουν να διαβάσουν τις ιδιαιτερότητές τους και τα πραγματικά έξοδα που απαιτούν σε βάθος χρόνου.
-
exo vrei mia ipiresi tis AA stin opia kanoun elegxo
http://www.theaa.com/vehicle-inspections/checklist.html
nomizo ine enas kalos elegxos. ti lete?@ D-JET έχεις απόλυτο δίκαιο. οι πιο πολλοί βλέπουν μονό την τιμή αγοράς χωρίς να υπολογίζουν τα πάρα πέρα έξοδα.
και γι΄ αυτό ένας καλός έλεγχος σε 'βγάζει' από κάποιους άσχημους μπελάδες. Είμαι απολύτως συνειδητοποιημένος και γι αυτό ψάχνω εξονυχιστικά το θέμα. -
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
exo vrei mia ipiresi tis AA stin opia kanoun elegxo
http://www.theaa.com/vehicle-inspections/checklist.html
nomizo ine enas kalos elegxos. ti lete?Αν είσαι στην Αγγλία βρες κάποιον καλό independent Porsche specialist και πες του να σου κάνει μια καλή σούμα από αυτά που βλέπει για να δεις πόσο θα σου πάει στο σύνολο.
-
λίγο δυσκολο, ειμαι Κύπρο
-
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
λίγο δυσκολο, ειμαι ΚύπροΤι έκανες φίλε τελικά ; Πήρες κάτι ;
Θεωρώ ότι οι 944 είναι η καλύτερη πρωτη επαφή με Πορσε.
Best value for money, και πολύ καλή εμπειρία οδήγησης αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση. Υπάρχουν τα παντα αν χρειαστεί κανεις κάτι μτχ. και σε καλές τιμές.
Επίσης έχουν πολύ καλές δυνατότητες βελτίωσης ειδικά στην ανάρτηση, όπου γίνονται εξαιρετικά αυτοκίνητα για track days με πολύ χαμηλό κόστος -
Ερώτηση προς τον φίλο art911 :
Καθαρά από τεχνική άποψη, μια μετατροπή από 924 σε 944 πόσο υστερεί στον δρόμο σε σχέση με μια γνήσια; Φαντάζομαι πως λόγω unibody το να κόψεις τα πίσω φτερά και να κολλήσεις της 944 είναι σαν να πετσοκόβεις το μισό αυτοκίνητο.
Αυτή εδώ πώς σου φαίνεται;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2347704/
Λογικά αν είναι του 924S του 1987 είναι γαλβανιζέ το αμάξωμα και δεν έγιναν τρελές πατέντες για να κάτσει το μοτέρ. Θα ήταν καλή αγορά στα 5.000 ευρώ; -
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Ερώτηση προς τον φίλο art911 :Καθαρά από τεχνική άποψη, μια μετατροπή από 924 σε 944 πόσο υστερεί στον δρόμο σε σχέση με μια γνήσια; Φαντάζομαι πως λόγω unibody το να κόψεις τα πίσω φτερά και να κολλήσεις της 944 είναι σαν να πετσοκόβεις το μισό αυτοκίνητο.
Αυτή εδώ πώς σου φαίνεται;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2347704/
Λογικά αν είναι του 924S του 1987 είναι γαλβανιζέ το αμάξωμα και δεν έγιναν τρελές πατέντες για να κάτσει το μοτέρ. Θα ήταν καλή αγορά στα 5.000 ευρώ;Προσωπική μου άποψη (από προσωπική μου εμπειρία): Καμμία σχέση.
Αν μάλιστα, η μετατροπη (όσο αφορά το αμάξωμα) είναι τέλεια θα με έβαζε σε άλλες σκέψεις (πιο σκοτεινές).
Και πάντοτε θα σου τη δίνει...
Γιατί να μην πάρεις μια απλή 2.5, που κυκλοφορούν διάφορες αν δε σε ενδιαφέρει να βγάλεις ιστορικά νούμερα, αλλά να είναι αυθεντική;
Το λέω, διότι αν το ζήτημα έχει να κάνει με τις επιδόσεις τότε ακόμα και από την τούρμπο θα απογοητευτείς σε σχέση με το τι μπορείς να αγοράσεις σήμερα με το μισό κυβισμό.Όταν έφτιαχνα το 914 (περίπου πριν 15 χρόνια) στο ίδιο μαγαζί έσφαζαν μια 924 για να την κάνουν ¨s2¨ και μια άλλη δύστυχη που τελικά την έκαναν καμπριολέ (μια ασημί με μπορντώ εσωτερικό αν την έχεις πετύχει κάπου).
Και στις δύο περιπτώσεις ο τρόπος με τον οποίο έγινε η 'μετατροπή ήταν εφιαλτικός και σίγουρα δεν έχει την παραμικρή σχέση τόσο η αντοχή του αμαξώματος στη σκουριά όσο και οι επιπτώσεις σε ένα πιθανό τρακάρισμα. Θα μου πεις πως τότε ήταν άλλες εποχές... σίγουρα, όμως τότε ήταν που έγιναν και οι περισσότερες σφαγές διότι σήμερα ποιος τρελός θα έσφαζε μια αυθεντική 924S για να την κάνει 'turbo' ή, όπως πρόσφατα μια αρκούδα που οδήγησα στη Σαλονίκη που από 911S 2.0 '69(!!!!!) είχε γίνει κάτι σαν 930 (το 99% των αυτοκινητάδων δε θα καταλάβαινε ότι είναι μετατροπή σαν αμάξι, όμως ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ). -
Γενικά είμαι κατά των μετατροπών... Αλλά μου έχει γίνει μεγάλο απωθημένο η 944 και καμιά φορά κάνω χαζές σκέψεις Προς το παρόν περιμένω να περάσει ο καιρός για να 30αρίσουν οι 944 του '83 για να φέρω από το εξωτερικό μιας και οι ιστορικές πινακίδες είναι μονόδρομος.
Μιας και μιλήσαμε για σφαγές, ας παραθέσω ντοκουμέντο από 'σφαγείο':
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Γενικά είμαι κατά των μετατροπών... Αλλά μου έχει γίνει μεγάλο απωθημένο η 944 και καμιά φορά κάνω χαζές σκέψεις Προς το παρόν περιμένω να περάσει ο καιρός για να 30αρίσουν οι 944 του '83 για να φέρω από το εξωτερικό μιας και οι ιστορικές πινακίδες είναι μονόδρομος.Μιας και μιλήσαμε για σφαγές, ας παραθέσω ντοκουμέντο από 'σφαγείο':
Μη μου τα θυμίζεις...
Γενικά, πάντως, αν υπάρχει ένας δότης ολοκληρωμένος και η μεταφορά υλικού είναι ολική (όχι μόνο φτερά δλδ και αντάπτορες για να βέλεις τις πενταμπούλωνες) το πρόβλημα δεν είναι στην αντοχή του πλαισίου αλλά στον τρόπο που γίνεται η 'αποκοπή' του ¨υλικού¨ (τροχός/οξυγόνο) και στον τρόπο που γίνεται η σύνδεση του νέου ¨υλικού¨ (μπαρμοσαλαμάστρας vs robot συγκόλλησης) και οι αλλαγές στην κρυσταλλική δομή που επέρχονται ως συνέπεια της θερμικής καταπόνησης του χάλυβα (και η όποια προστασία που πάει περίπατο ενώ δε λέω τίποτα για αρμούς και τέτοια...). Σκέψου ότι τα αμαξώματα πρώτα συναρμολογούνται πλήρως και μετά περνούν τη διαδικασία του γαλβανισμού, ακριβώς γιατί με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουν οτι και στα σημεία των κολλήσεων θα υπάρχει επαρκής προστασία.Τέλος, μετά την μετατροπή, προκειμένου να μη φαίνονται οι κολλήσεις του καλλιτέχνη, πέφτει και επάνω ένα γερό χέρι στόκος + 10mm μπογιά και έρχεται και γίνεται μελωμένο σαν αυτές τις τάρτες με το γλάσσο από πάνω (και έτσι και βάλεις νύχι στο φτερό μπαίνει μέσα)...
Χώρια που, όσο καλή και να είναι εσύ δε θα νιώθεις καλά.
Νομίζω ότι πλέον μπορείς να φέρεις, όμως, απ'έξω (απέχω αρκετό καιρό από τα 'συνδικαλιστικά' του κλάδου και δεν είμαι σίγουρος ότι η ημερομηνία μεταφέρεται από χρονιά σε χρονιά είχα την αίσθηση ότι είχε κολλήσει στο '81 αλλά ένα τηλέφωνο ή, ακόμα καλύτερα ένα pm στον cosmo mike θα στο ξεκαθαρίσει) ...
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=mu3iijcmrf2t
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT -
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Ερώτηση προς τον φίλο art911 :Καθαρά από τεχνική άποψη, μια μετατροπή από 924 σε 944 πόσο υστερεί στον δρόμο σε σχέση με μια γνήσια; Φαντάζομαι πως λόγω unibody το να κόψεις τα πίσω φτερά και να κολλήσεις της 944 είναι σαν να πετσοκόβεις το μισό αυτοκίνητο.
Αυτή εδώ πώς σου φαίνεται;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2347704/
Λογικά αν είναι του 924S του 1987 είναι γαλβανιζέ το αμάξωμα και δεν έγιναν τρελές πατέντες για να κάτσει το μοτέρ. Θα ήταν καλή αγορά στα 5.000 ευρώ;Είναι πολύ σχετική η ερώτησή σου. Οι περισσότερες μετατροπές είχαν φτιαχτεί απο το 85 εως περίπου το 93-94, άρα είναι ήδη πολλών ετων.
Η προστασία της επεξεργασίας του γαλβανισματος του αμαξώματος έχει χαθεί καθότι τα αυτοκίνητα έχουν τριφτεί και βαφτεί κάμποσες φορές, άρα δεν έχουν πλεον την αρχική προφύλαξη του εργοστασίου.
Η συγκεκριμένη πιστεύω ότι ¨φτιάχτηκε¨ απο μια απλή 924 ως δότη.
Αυτο που έχω δει στις περισσότερες τέτοιες μετατροπές είναι ότι έπεφτε κόψιμο σε ολόκληρο το μπροστινό τμήμα (από τον ¨καθρέφτη¨ και μπρος) και μετά κολλούσαν το σασί (ράμφη, θόλους βάσεις γέφυρας κλπ) της 944 για να είναι πιο γνήσιο εμφανισιακά το αποτέλεσμα. Το κακό είναι ότι τα περισσότερα που έχω δει σήμερα σαπίζουν στις κολλήσεις και είναι....επικίνδυνα να το πω ευγενικά... Αυτό με προβληματίζει περισσότερο απο το να έχει αλλάξει το αυτοκίνητο φτερά και προφυλακτήρες.
Το πιο πολύπλοκο μέρος της μετατοπής είναι να μπουν οι νεες βάσεις για τη γέφυρα της 944/968 στο αμάξωμα της 924. Αυτό όμως γίνεται πλεον με άλλο τρόπο απόλυτα ασφαλή και το αποτέλεσμα είναι πλεον πολύ κοντά στο εργοστασιακό.
Αν μπει σωστά η γέφυρα τότε δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα.
Έχουμε ήδη φτιάξει κάποια αυτοκίνητα με αυτό τον τρόπο για χρήση πίστας.
Αυτή την εποχή ξεκινήσαμε μια replica 924 Carrera GTS όπου βάλαμε τα μηχανικά μέρη της 944 turbo.
Ήδη τρέχουμε σε track days δυο 924 turbo με 3λιτρα μοτέρ 211 ίππων. Τα αυτοκίνητα έχουν άφθονη ροπή και πολύ καλή αξιοπιστία. Τα πλαίσια τους είναι πολύ άκαμπτα και έχουν εξαιρετικη κατανομή βάρους που τα κάνουν πιο προβλέψιμα από τις αντιστοιχες 911 της εποχής.Θα ποστάρω φωτογραφίες απο τα projects μας αν σας ενδιαφέρει.
-
Αγαπητέ D-Jet θα συμφωνήσω με τα περισσότερα που γράφεις.
Στο μονο που διαφωνώ είναι οι επιδοσεις της turbo. Αν πετύχεις και οδηγήσεις μια καλή χωρίς παράπλευρες απώλειες αλόγων θα με θυμιθείς -
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Θα ποστάρω φωτογραφίες απο τα projects μας αν σας ενδιαφέρει.Πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον! Όποτε ευκαιρείς ανέβασε καμιά φώτο να μας τρέξουν λίγο τα σάλια
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Θα ποστάρω φωτογραφίες απο τα projects μας αν σας ενδιαφέρει.
Πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον! Όποτε ευκαιρείς ανέβασε καμιά φώτο να μας τρέξουν λίγο τα σάλια
Αγαπητέ Alex, ευχαρίστως να τις ανεβάσω, αν και στην κατάσταση που είναι δε νομίζω να σε ¨φτιάξει¨....
Έχει πολύ δρόμο ακόμα για να είναι εμφανίσιμο...
PORSCHE 944