-
Οι τελικές βαθμολογίες δίνουν τα εξής στατιστικά στοιχεία για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ:
Σύνολο συμμετεχόντων: 182
Έτρεξαν σε πάνω από 2 αγώνες, δηλαδή βαθμολογήθηκαν: 21 (ποσοστό 11,5%)
Έτρεξαν σε πάνω από 3 αγώνες, δηλαδή συμμετείχαν πραγματικά: 8 (ποσοστό 4,4%)
Εκτός από τη γενική και την F2, οι μόνες κλάσεις στις οποίες κάποιοι θα παραστούν στην απονομή είναι:
Ν4: βαθμολογήθηκαν 4, οι 3 πάνε απονομή.
Α6: βαθμολογήθηκαν 2, οι 2 πάνε απονομή (ο ένας έτρεξε Βορείου Ελλάδος και μάλλον κατά σύμπτωση βρέθηκε στο ΠΠΡ).
ΕΕ11: βαθμολογήθηκαν 2, οι 2 πάνε απονομή (ο ένας έτρεξε Βορείου Ελλάδος και μάλλον κατά σύμπτωση βρέθηκε στο ΠΠΡ).
Στις άλλες κλάσεις δεν έχουν βαθμολογηθεί ούτε 2, οπότε κανείς δεν πάει στην απονομή.Αυτή είναι η εικόνα. Νομίζω ότι δεν πρέπει κανείς να δίνει δεκάρα για το ποιοι και πώς πήραν τίτλο και ότι θα είναι ενέργεια απόκρυψης της αληθινής εικόνας αν του χρόνου αρχίσει ξανά η διανομή κυπέλλων. Χίλιες φορές καλύτερα να βλέπουμε την αληθινή εικόνα φάτσα-κάρτα, μπας και αποφασίσει κάποιος να σπάσει αυγά.
-
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ως παλιός, έχετε ζήσει μια συγκεκριμένη εποχή όπου εσείς και πολλοί άλλοι εξαιρετικοί οδηγοί συμμετείχατε στα διάφορα ενιαία. Από εκείνη την εποχή μας φέρατε την ιδέα του 'πολυνίκους', το οποίο εξελίχθηκε σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον και δίκαιο σύστημα που παρουσιάσατε εδώ. Όμως, εκτός απ' αυτό, εκείνη την εποχή υπήρχαν κι άλλα ενδιαφέροντα πράγματα. Για παράδειγμα,υπήρχαν μικτοί θεσμοί που περιλάμβαναν ράλλυ, αναβάσεις και σιρκουί, υπήρχαν θεσμοί με νορμάλ λάστιχα, υπήρχε ενιαίο. Μήπως θα μπορούσαν αυτά να αποτελέσουν βάση για σκέψεις και προσαρμογή στη σύγχρονη πραγματικότητα; Δε χρειάζεται να κολλάει κανείς στις φόρμες του παρελθόντος. Με βάση το παρελθόν, μπορεί να γεννηθεί κάτι παραπλήσιο που να ταιριάζει στο σήμερα. Φυσικά, μιλάμε για 'σπάσιμο αυγών', με όλη τη σημασία της λέξης.
-
Eνας εξαιρετικος θεσμος του παρελθοντως που ειχε μεγαλη επιτυχια ειχε βαθμολογια με το συστημα πολυνικους ,κι αν θυμαμαι καλα κρατησε 4 χρονια ηταν το ΕΚΚΑ TROFFEO που περιελαμβανε ολα τα ειδη αγωνων και φυσικα και χρηματικα επαθλα !
Μολις βρεθει ο χορηγος (αν δεν παει στο Ακροπολις σε καποιο τσαμπιονι) μπορει να δουλευτει μια τετοια προκληση , και ειναι μεγαλη βοηθεια για συμμετοχες στους αγωνες του 2012
Περσι το χασαμε το κορμι πατριωτη .................. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Αυτο εγραψα κι εγω Γιωργη. Ακριβως. Φετος βραβευθηκε η β Εθβικη. Κακα τα ψεματα...
Το συστημα ειναι σιγουρα δικαιο γιατι ειναι απο 0 εως, οποτε για να παρει καποιος πλεονεκτημα πρεπει να νικησει μεγαλυτερους. Τα υπολοιπα ειναι γνωστα, τοτε ομως οι κανονισμοι ηταν πολυ ασαφεις κι οι ενστασεις τζαμπα. Σημερα ειναι δυσκολο να πληρωσεις ενσταση, ασε που αν ειναι ο μικρος παρανομος καλα να παθει και ν αποκλειστει, οποιος κι αν του κανει την ενσταση.Μηπως κυριοι μπορει να μου πει καποιος ποσους αγωνες με ποσο κοπο και ποσο συναγωνισμο κερδισε φετος ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και ομως επειδη η συνταγη ειναι δυστυχως η ιδια επιστρατευτηκαν τα μεγαλα μεσα για να μην παρει το πρωταθλημα . Ουρανοκατεβατα αυτοκινητα μεγαλα φτερουγατα που λεει και ο ΑΠΡ [ ΒΛΕΠΕ ΠΙΤΙΤΣΑ ] ετρεξαν για να κοψουν βαθμους και να παρει το πρωταθλημα οχι αυτος που το ΑΞΙΖΕ αλλα καποιος αλλος που δεν κερδισε ΠΟΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ και η αστειοτητα , η αθλιοτητα μαλλον δεν τελειωνει εκει υπαρχει και συνεχεια οχι απο τον ΙΔΙΟ διοτι θεωρω οτι ειναι καλο παιδι και εχει εξαπατηθει επειδη ειναι νεος και απειρος αλλα απο την ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ μελη της οποιας διατυμπανιζουν οτι ενα ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΝΕΙ και μετα απο λιγο καιρο δεν θυμαται κανεις τον τροπο που κατακτηθηκε προσβαλωντας ετσι και τον ιδιο που εξαπατησαν εκμεταλευωμενοι την λαχταρα του .ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ διαλαλουν παντου .Τωρα το πως δεν εχει και δεν ειχε ποτε καμια σημασια [ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΚΟΥΜΠΑΡΟ παλια ,αλλαγη κατηγοριας με ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΜΑΛΛΙΩΝ [ ΤURBO ]δηλαδη και και και και και επειδη αηδιαζω ΒΕΝΖΙΝΗ απο το βενζιναδικο παρανομη που οσο ΠΑΛΙΩΝΕΙ και ΞΕΘΥΜΑΙΝΕΙ γινεται ΝΟΜΙΜΗ σαν το ΠΑΛΙΟ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ .ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για το κολπο που ΝΟΜΙΖΕΤΕ οτι μπορειτε να κανετε ΜΟΜΟ εσεις αλλα υπαρχει και μια λεξη στα ελληνικα που λεγεται ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ Α Α Α Α Α Α Α Α .Ειμαι εδω για οποιαδηποτε διευκρινηση και δημοσια εαν χρειαστει [ΑΚΟΥΣΕΣ ΦΩΤΕΙΝΕΛΗ ] .Οι αγωνιζομενοι ξερουν ,τα γραφω για να μαθει και κανενας αλλος ανθρωπος εκτος του χωρου .ΦΙΛΑΚΙΑ και οταν σε φτυνουν ρωτας γιατι ; δεν λες παλι βρεχει ! ! ! ! !
-
Κάπως έτσι διαμορφώθηκαν τα αριθμητικά δεδομένα για όλους τους αγώνες ράλλυ το 2011.
Ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία είναι τα 27,96 Km του Χολωμόντα, η μεγάλη ΜΩΤ 125,29 Km/h στο Μελετάκι, οι πολύ καλές αναλογίες του Θερμαϊκού (μικρός αγώνας 04:21, μικρό ποσοστό εγκαταλείψεων, μεγάλος χρόνος ειδικών 51:24:77, η καλύτερη αναλογία ειδικών με απλές 58%-42%), η μικρή διάρκεια του αγωνιστικού χρόνου οδήγησης (σε μερικούς αγώνες μόλις ξεπερνά το μισάωρο).
Βέβαια στον πίνακα αυτόν δεν φαίνεται η φιλοξενία του Οργανωτή, το χαμόγελό του, το ενδιαφέρον που δείχνει για τον αγωνιζόμενο, οι διευκολύνσεις του, κλπ.
Πίνακας που δείχνει τις συμμετοχές όλων των Ράλλυ του 2011 και του 2010, με τις διαφορές τους.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Κάπως έτσι διαμορφώθηκαν τα αριθμητικά δεδομένα για όλους τους αγώνες ράλλυ το 2011.
Ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία είναι τα 27,96 Km του Χολωμόντα, η μεγάλη ΜΩΤ 125,29 Km/h στο Μελετάκι, οι πολύ καλές αναλογίες του Θερμαϊκού (μικρός αγώνας 04:21, μικρό ποσοστό εγκαταλείψεων, μεγάλος χρόνος ειδικών 51:24:77, η καλύτερη αναλογία ειδικών με απλές 58%-42%), η μικρή διάρκεια του αγωνιστικού χρόνου οδήγησης (σε μερικούς αγώνες μόλις ξεπερνά το μισάωρο).
Βέβαια στον πίνακα αυτόν δεν φαίνεται η φιλοξενία του Οργανωτή, το χαμόγελό του, το ενδιαφέρον που δείχνει για τον αγωνιζόμενο, οι διευκολύνσεις του, κλπ.
Πίνακας που δείχνει τις συμμετοχές όλων των Ράλλυ του 2011 και του 2010, με τις διαφορές τους.
Ωραια δουλεια κ.Μιχαλη.
Απλα στο τελευταιο πινακα πρεπει να δουμε,εαν υπηρχαν ιστορικα μεσα στις συμμετοχες και της 2 χρονιες για να ειναι πιο αντικειμενικα τα ποσοστα.Γιατι την 1 χρονια μπορει να υπηρχαν σε καποιο αγωνα ενω το 2011 να μην υπηρχαν.
Ευχαριστω -
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
Ωραια δουλεια κ.Μιχαλη.
Απλα στο τελευταιο πινακα πρεπει να δουμε,εαν υπηρχαν ιστορικα μεσα στις συμμετοχες και της 2 χρονιες για να ειναι πιο αντικειμενικα τα ποσοστα.Γιατι την 1 χρονια μπορει να υπηρχαν σε καποιο αγωνα ενω το 2011 να μην υπηρχαν.
ΕυχαριστωΤο 2010 τα Ιστορικά μετρούσαν σε 5 αγώνες ράλλυ (Αχαιός, Ολυμπιακό, Φίλιππος, Κρήτης, Παλλάδιο), ενώ το 2011 μόνο στο Παλλάδιο και στο Αχαιός. Η γενική μεσοσταθμική μείωση των συμμετοχών κατά 10% το 2011, 418 έναντι 462 το 2010, οφείλεται και στην απουσία των Ιστορικών.
-
Σε ότι αφορά το σύστημα 'πολυνίκους', υπάρχει ακόμα αντικειμενικότερη προσέγγιση, την οποία μου πρότεινε ο φίλος Ηλίας Θεοδωρόπουλος της Α.Λ.Α.Κ., την οποία εφάρμοσε ήδη στο εσωτερικό κύπελο ΑΛΑΚ.
Λοιπόν αυτή η προσέγγιση με απλά ελληνικά λέει: Παιδάκια της Α5 ξεκινήσατε 5 τον αγώνα, ενώ οι της Ν4 είσαστε παράδειγμα 12.( Βαθμολογούνται πάντα οι 10 πρώτοι). Είναι μάλλον άδικο ο 1ος της Α5 να πάρει 20 βαθμούς αφού έχει λιγώτερο συναγωνισμό, όσους και ο 1ος της Ν4 με έντονο συναγωνισμό. 5 στη μία, 12 στην άλλη. Υποθέτουμε ότι ο 1ος της Ν4 νίκησε τον 1ο της Α5. Άρα ο 5ος Α5 θα πάρει 1 βαθμό (του 10ου), ο 2ος τους βαθμούς του 9ου, κ.ο.κ. μέχρι τον 1ο που θα πάρει 9 βαθμούς ή τέλος πάντων όσοι είναι αυτοί που αποδίδονται στον 5ο. Αν εκκινούσαν 8, ο 1ος της κλάσης θα έπαιρνε 13 βαθμούς, ενώ ο 8ος πάλι 1. Φυσικά αν ο 1ος Α5 έχει καρδίσει την ομαδοποιημένη κλάση Α5 Ν4 (έστω ότι συμμετέχουν μόνο αυτές οι κλάσεις) θα πάρει 20 βαθμούς, ενώ ο 1ος της Ν4 θα πάρει 16 όντας 2ος στην κλάση 0-2000+. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται τυχόν 'παιχνίδια' και δεν επιβραβεύονται κατ' ανάγκη τα μικρά κυβικά, αν δεν έχουν αρκετές συμμετοχές, ή καλύτερα, επιβραβεύονται οι νικητές κλάσεων που μαζεύουν κόσμο και έχουν αριθμητικό συναγωνισμό.
Πως σας φαίνεται;
Λάμπης -
Γιατι απαραιτητα σημαινει οτι αν ειναι 10 στην κλαση εχουν και συναγωνισμο ?
Εδω τα δειγματα ειναι αλλοιως στην Ν4 π.χ. τρεχουν 10-12 κι ο ενας ειναι 2.5 λεπτα μπροστα κι αλλοι πανε βολτα ........
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Ωραια δουλεια κ.Μιχαλη.
Απλα στο τελευταιο πινακα πρεπει να δουμε,εαν υπηρχαν ιστορικα μεσα στις συμμετοχες και της 2 χρονιες για να ειναι πιο αντικειμενικα τα ποσοστα.Γιατι την 1 χρονια μπορει να υπηρχαν σε καποιο αγωνα ενω το 2011 να μην υπηρχαν.
ΕυχαριστωΤο 2010 τα Ιστορικά μετρούσαν σε 5 αγώνες ράλλυ (Αχαιός, Ολυμπιακό, Φίλιππος, Κρήτης, Παλλάδιο), ενώ το 2011 μόνο στο Παλλάδιο και στο Αχαιός. Η γενική μεσοσταθμική μείωση των συμμετοχών κατά 10% το 2011, 418 έναντι 462 το 2010, οφείλεται και στην απουσία των Ιστορικών.
Αρα στους αγωνες ΦΙΛΙΠΟΣ,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ ειναι αλλο το % διαφορας στα 2 ετη.Αυτο λεω.
-
επιβραβεύονται οι νικητές κλάσεων που μαζεύουν κόσμο και έχουν αριθμητικό συναγωνισμό.
Χρίστο, αναφέρομαι καθαρά σε αριθμητικό συναγωνισμό, μέσα από τον οποίο μπορεί και να υπάρξει ο ποιοτικός.
Λάμπης -
Καλή η κουβεντούλα μας, βέβαια δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά μπαίνει Δεκέμβρης και από πρόγραμμα 2012 γιοκ. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή τετραγωνίζεται ο κύκλος και παίρνει λιγάκι παραπάνω από όσο πρέπει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καλή η κουβεντούλα μας, βέβαια δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά μπαίνει Δεκέμβρης και από πρόγραμμα 2012 γιοκ.Πολύ σωστά,
και να προσθέσω ότι μάλλον δεν έχουμε ιεραρχήσει ακόμα τις προτεραιότητες σωστά. Καλά τα συστήματα βαθμολόγησης και πολύ καλές οι προτάσεις, ιδιαίτερα το ενισχυμένο πολυνίκους του platis, αλλά αφορούν και πάλι το 4,4%. Επειδή εδώ μέσα μάλλον δε γράφει κανείς που να ανήκει σε αυτό το 4,4%, μήπως πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα πώς θα δωθεί κάποια διευκόλυνση και κάποιο κίνητρο παραπάνω ώστε αυτό το 88,5% που συμμετέχει μόνο σε ένα ή δύο αγώνες να πάει και σε τρίτο ή και τέταρτο; Και αν γίνεται, αυτός ο τρίτος και ο τέταρτος να ανήκουν και σε κάποιο θεσμό μόνο και μόνο για να αισθάνονται οι άνθρωποι την αξιοπρέπεια της συμμετοχής σε κάτι πιο συγκροτημένο και διαρκές;
Προτάσεις προς αυτή την κατεύθυνση έχουν κατατεθεί στο παρελθόν ουκ ολίγες. Ίσως να ήταν σκόπιμο να της μάζευε ξανά κάποιος όλες μαζί (ακόμα και αν είναι αντικρουόμενες), προσθέτοντας κι άλλες, μήπως και υπάρξει αποτέλεσμα. -
ΠΕΡΙ ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ Ο ΛΟΓΟΣ
Να θυμηθούμε την Προκήρυξη των Πρωταθλημάτων του 1990, στο άρθρο που αναφέρεται στο σύστημα βαθμολογίας Πολυνίκη.
.
Πρωτάθλημα Ασφάλτου Οδηγών αυτοκινήτων ομάδας Ν και κατηγορίας (Α-Β-Ε).
Η τελική βαθμολογία στο τέλος της χρονιάς 1990. Μετρούσαν τα 4 καλύτερα αποτελέσματα.
Πρωτάθλημα αναβάσεων ομάδας Α, παρατηρήστε την διαμόρφωση των κλάσεων με βαθμολογία τύπου Πολυνίκη.
Ετσι διαμορφώθηκε η κατάταξη στο τέλος της χρονιάς, με πολύ έντονο συναγωνισμό. Μετρούσαν τα 5 καλύτερα αποτελέσματα.
Η ανασκόπηση της χρονιάς του 1990, από την ΕΛΠΑ. Διαβάστε στο τέλος της 1ης σελίδας, γιατί δεν κέρδισαν οι Παναγιωτόπουλος – Πάνου το Πρωτάθλημα Ν, στην αρχή της 2ης σελίδας την άποψη της ΕΛΠΑ για το σύστημα Πολυνίκη, στο μέσον της ίδιας σελίδας ποιους θεωρεί ανθρώπους της χρονιάς εφ΄όλης της ύλης και στην 4η σελίδα το σχόλιό της για την νέα προκήρυξη του 1991.
.
-
καπου χασατε/με την μπαλα...
τι να το κανω το πολυνικους (περα απο οτι θεωρητικα βαζω στο τρυπακι του τιτλου ολους τους συμμετεχοντες),αν οι αγωνιζομενοι δεν μπορουν να τρεξουν?
δλδ για το ποιος θα διεκδικει το πολυποθητο κυπελλο ειναι το θεμα?
πολυ πιο σημαντικο ειναι να μπορουν καποιοι να τρεχουν σε παραπανω αγωνες,παρα να μπορεσεις να βαλεις στο παιχνιδι τιτλου ενα 1300....
δλδ πολυ πιο σημαντικο ειναι να γινει ενας θεσμος οπως το κυπελλο κεντρικης ελλαδος*,παρα να δω πως με το Ν1 θα γινω πρωταθλητης Ελλαδος(τρεχει καποιο Ν1 πρωταθλημα?τρεχει πανω απο 1 Α5 πρωταθλημα?)*μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας,οι αθηναιοι οδηγοι ειναι οι μονοι(για τον ογκο μιλαω,οχι για εξαιρεσεις,πχ καποιον απ τη σπαρτη) που αναγκαζονται για να διεκδικησουν ενα τιτλο(και να λεγονται κατα συνεπεια αθλητες και οχι συμπληρωτες εκκινουντων στους διαφορους αγωνες),να τρεχουν σε ολη την ελλαδα,ελεω φυσικα της εποχης ,και οχι μονο,ελαχιστοι ακολουθουν 3-4-5 αγωνες,αρα απλως οι περισσοτεροι ειναι συμπληρωτες πινακα εκκινησης....,ενω με ενα θεσμο σχετικα κοντινο και προσιτο σε αυτους,αν μη τι αλλο καποιοι θα το δουν πιο ζεστα να τρεξουν 2-3 αγωνες ενος θεσμου....
αρα τι θελουμε ?να βγαλουμε αλλο πρωταθλητη?ή να δουμε περισσοτερο ενεργα πληρωματα?
και ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ η χειροτερη αναλογια ενεργων/υπαρκτων αγωνιστικων ειναι σιγουρα η αττικη....υγ.ουσιαστικα συμπληρωνω/ξαναλεω αυτο που εγραψε ο scn πιο πανω...
-
Εκείνο που ίσως θα ήταν χρήσιμο είναι να προβλεφθεί και συγκροτηθεί ακόμη μια επιτροπή στις ήδη 5~6 υπάρχουσες, με αντικείμενο και τίτλο π.χ. Έρευνας και ανάπτυξης.
Βαρύγδουπος τίτλος βέβαια, αλλά νομίζω ότι θα καταλάβετε τι εννοώ με ένα πρόχειρο παράδειγμα :Υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα όπου δεν υφίστανται Λέσχες διοργάνωσης αγώνων ή υπάρχουν μεν, αλλά με συγκεκριμένες και περιορισμένες δυνατότητες. Μια τέτοια περιοχή στο κέντρο της χώρας μας είναι η Λάρισα. Αδρανής διοργανωτικά και απούσα από τα δρώμενα του χώρου μας πάνω από 20 χρόνια. Από την εποχή της Α.Λ.Α.ΜΟ.ΛΑ. και του φίλου μας του ψήστη Κ. Νιάκα με την Ascona και τους αγώνες Ράλλυ στον πανέμορφο Κίσσαβο και στον Όλυμπο. Η Λάρισα όμως έχει σήμερα ένα υψηλότατο κατά κεφαλήν εισόδημα, με εμπορικά κέντρα και αντιπροσωπείες που τις ζηλεύει η Αθήνα και είναι η πόλη με τα περισσότερα Porsche Cayenne, ανά κάτοικο, προσέξτε… παγκοσμίως !!!
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 9&catid=13Υπάρχει δηλ. μεγάλη εν δυνάμει υποστήριξη για χορηγίες και προβολή των αγώνων, παρθένο και πρόσφορο υπέδαφος για την προώθηση προϊόντων μέσω των αγώνων αυτοκινήτου, κοινό και φίλαθλοι ξεκούραστοι από παραστάσεις και προσλαμβάνουσες, με δίψα για το σπορ, κλπ.
Θα μπορούσε μια επιτροπή των 2~3 ατόμων της ΟΜΑΕ, να ασχολείται, να ερευνά και να μελετά τέτοιου είδους θέματα, να βλέπει μπροστά και να δημιουργεί πυρήνες ανάπτυξης σε περιοχές που για τον οποιοδήποτε λόγο αγωνιστικά είναι πίσω, παρ όλο που τοπογραφικά διαθέτουν θαυμάσιες διαδρομές και επιχειρηματικά υπάρχει πεδίο συνεργασίας.
Ίσως δεν θα πρέπει πάντα, σώνει και καλά να διοργανώνεται ο αγώνας στην έδρα – περιφέρεια του διοργανωτή, αλλά ο ικανός – επαρκής - διορατικός διοργανωτής να αναλαμβάνει την διεξαγωγή αγώνων στον τόπο που προσφέρεται - ενδείκνυται – επιβάλλεται, να γίνει κάποιος αγώνας …
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
.........η πόλη με τα περισσότερα Porsche Cayenne, ανά κάτοικο, προσέξτε… παγκοσμίως !!!
..........)Να΄ναι καλά οι επιδοτήσεις για αλλαγή καλιέργειας και τα διάφορα προγράμματα της Ε.Ε. για την ανάπτυξη .. και καλά κάνουν και κλείνουν τους δρόμους .. ξέρεις πόσο πήγαν τα τακάκια από το cayenne..??
*όλα τα κιλά όλα τα λεφτά!!!! *Off topic.. τέλος.
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
ξέρεις πόσο πήγαν τα τακάκια από το cayenne..??
*όλα τα κιλά όλα τα λεφτά!!!! *Τώρα περίμενε, εν όψει Agrotica, θα υπάρχουν νέες κινητοποιήσεις στα διόδια των Τεμπών !!!
-
Ως κατοικος Λαρισας, επιτρέψτε μου να πω οτι τα περί πορσε καγιέν, είναι επιεικώς μαλακίες και τα στοιχεία είναι επιπέδου, μου είπε ο τριτοξάδερφος της γυναίκας του μπαντζανάκη του θείου μου που είχε περάσει απο την περιοχή πριν 5 χρόνια και του είπε ο ταδε οτι ... http://www.thessalianews.gr/index.php?o ... &Itemid=57
Στα υπόλοιπα που αναφέρει ο Μιχάλης, συμφωνώ μαζί του. Η περιοχή είναι σχετικά παρθένα για αγώνες ράλλυ έστω και αν ευδοκιμούν τα ντριφτ, ctcc... καθε φορά που επισκέπτομαι τα μεγαλα εμπορικά με τα τεράστια παρκινγκ, κανω τις ίδιες σκέψεις για σουπερ-ειδικες, χώρο σέρβις κλπ.
Ο νομός διαθέτει αρκετές διαδρομές που θα μπορούσαν να γινουν ειδικές (ακομη και παλιες ακροπολικες που πλεον ειναι ασφαλτοστρωμενες ), χωρίς μεγάλη κυκλοφορία τις εποχες που δεν υπάρχουν αγροτικές εργασίες.
Νέα αγωνιστικά έκαναν το ντεμπούτο τους φέτος σε αναβάσεις και σπριντ και υπαρχει προοπτική. Το θέμα είναι πως θα δοθει το έναυσμα για να γινει ενας αγωνας απο τη στιγμή που δεν υπάρχει ενεργή λέσχη αυτοκινητου στην περιοχή να διοργανωσει ραλι. Η ΛΑΜΚΕ εχει εμπειρία στις διοργανωσεις ντριφτ και auto-cross παλιοτερα αλλά δεν γνωριζω κατά πόσο μπορει και θελει να οργανώσει ένα ραλι.
Προγραμμα 2012