-
Ç åðï÷Ýò ôïõ ÷ñüíïõ åðçñåÜæïõí áöÜíôáóôá ôçí åéäéêÞ áðüäïóç ôïõ áõôïêéíÞôïõ. Ôï ÷åéìþíá ç êáôáíÜëùóç áíåâáßíåé þò êáé 30 %.
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Η εποχές του χρόνου επηρεάζουν αφάνταστα την ειδική απόδοση του αυτοκινήτου. Το χειμώνα η κατανάλωση ανεβαίνει ώς και 30 %.Εμπειρικα εχω κ γω την αισθηση οτι συμβαινει αυτο. Αλλα λογικα περιμενα το αντιθετο γιατι χειμωνας--> χαμηλοτερες θερμοκρασιες--> μεγαλυτερη πυκνοτητα αερα--> περισσοτερο οξυγονο ανα μοναδα ογκου αερα--> καλυτερη καυση--> χαμηλοτερη καταναλωση. Ποια παραμετρος μου διαφευγει;
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Η εποχές του χρόνου επηρεάζουν αφάνταστα την ειδική απόδοση του αυτοκινήτου. Το χειμώνα η κατανάλωση ανεβαίνει ώς και 30 %.
Εμπειρικα εχω κ γω την αισθηση οτι συμβαινει αυτο. Αλλα λογικα περιμενα το αντιθετο γιατι χειμωνας--> χαμηλοτερες θερμοκρασιες--> μεγαλυτερη πυκνοτητα αερα--> περισσοτερο οξυγονο ανα μοναδα ογκου αερα--> καλυτερη καυση--> χαμηλοτερη καταναλωση. Ποια παραμετρος μου διαφευγει;
Αυτή που μου διέφευγε κι εμένα πέρισυ, μέχρι που ρώτησα εδώ...
Αν το αμάξι κινείται για μικρές αποστάσεις (κυρίως στην πόλη) η μηχανή δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί... Και, ως γνωστόν, μέχρι να ζεσταθεί καίει απίστευτες ποσότητες καυσίμου... . Τις τελευταίες 2 εβδομάδες που κινούμαι αποκλειστικά με τέτοιον τρόπο (μικρές αποστάσεις, κυρίως μέσα στην πόλη) έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το ρεζερβουάρ του 206 έχει τρυπήσει!!! . Σήμερα το απόγευμα ή αύριο πρωί θα βάλω βενζίνη και θα μετρήσω την κατανάλωση... Περιμένω πολύ πάνω από 10lt/100km (μέση κατανάλωση: 8.6lt/100km...)
Χώρια το ρεύμα (=λίτρα βενζίνης) που καταναλώνουν οι αντιστάσεις, το καλοριφέρ, κτλ...Αν έχεις όμως ζεστή τη μηχανή (και το εσωτερικό, ώστε το καλοριφέρ να μην δουλεύει στο φουλ), θα καις λιγότερο... Στο ταξίδι πχ...
-
Όλα είναι σχετικά με τις διαδρομές που κάνεις. Αν κάνεις μικρές διαδρομές το χειμώνα καις περισσότερο γιατί το μείγμα είναι πλούσιο μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργία ο κινητήρας. Αν οι διαδρομές είναι μεγάλες συνήθως καις περισσότερο το καλοκαίρι που ο κλιματισμός δουλεύει υπερορίες. Το καλοριφέρ δεν επιβαρύνει πολύ τον κινητήρα για να ανεβάζει αισθητά την κατανάλωση μια και για τον θερμό αέρα φροντίζει ο κινητήρας ενώ ο ανεμιστήρας που κυκλοφορεί τον ζεστό αέρα δεν είναι κάτι σημαντικό.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Το καλοριφέρ δεν επιβαρύνει πολύ τον κινητήρα για να ανεβάζει αισθητά την κατανάλωση μια και για τον θερμό αέρα φροντίζει ο κινητήρας ενώ ο ανεμιστήρας που κυκλοφορεί τον ζεστό αέρα δεν είναι κάτι σημαντικό.Μηχανικοι μου εχουν πει οτι αυτο ισχυε στα παλια μονο αυτοκινητα. Τα σχετικα καινουργια (απο εποχης καταλυτη κ μετα ας πουμε) εχουν αυτονομο κυκλωμα. Πραγμα μαλλον ορθο αφου εχω διαπιστωσει οτι το καλοριφερ αρχιζει κ αποδιδει αρκετα πριν ζεσταθει το μοτερ.
Αυτή που μου διέφευγε κι εμένα πέρισυ, μέχρι που ρώτησα εδώ...
Αν το αμάξι κινείται για μικρές αποστάσεις (κυρίως στην πόλη) η μηχανή δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί... Και, ως γνωστόν, μέχρι να ζεσταθεί καίει απίστευτες ποσότητες καυσίμου... . Τις τελευταίες 2 εβδομάδες που κινούμαι αποκλειστικά με τέτοιον τρόπο (μικρές αποστάσεις, κυρίως μέσα στην πόλη) έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το ρεζερβουάρ του 206 έχει τρυπήσει!!! . Σήμερα το απόγευμα ή αύριο πρωί θα βάλω βενζίνη και θα μετρήσω την κατανάλωση... Περιμένω πολύ πάνω από 10lt/100km (μέση κατανάλωση: 8.6lt/100km...)
Χώρια το ρεύμα (=λίτρα βενζίνης) που καταναλώνουν οι αντιστάσεις, το καλοριφέρ, κτλ...Αν έχεις όμως ζεστή τη μηχανή (και το εσωτερικό, ώστε το καλοριφέρ να μην δουλεύει στο φουλ), θα καις λιγότερο... Στο ταξίδι πχ...
Ναι, στεκει κ δεν το ειχα σκεφτει παρολο που προσφατα αντιμετωπιζα παρομοιο προβλημα καταναλωσης σε μηχανολογικη εγκατασταση! Οντως απο τις 10 μετακινησεις μου οι τουλαχιστον 5 ειναι των 5-10 λεπτων, οι 4 της μισης ωρας κ η μια απο 1 ωρα κ πανω. Ειπα κ γω, τοσο πολυ βαρυνε ξαφνικα το ποδι μου;
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Μηχανικοι μου εχουν πει οτι αυτο ισχυε στα παλια μονο αυτοκινητα. Τα σχετικα καινουργια (απο εποχης καταλυτη κ μετα ας πουμε) εχουν αυτονομο κυκλωμα. Πραγμα μαλλον ορθο αφου εχω διαπιστωσει οτι το καλοριφερ αρχιζει κ αποδιδει αρκετα πριν ζεσταθει το μοτερ.Αυτό δεν ισχύει, οι εν λόγω μηχανικοί πετούν μεταξύ Ουρανού και Κρόνου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μηχανικοι μου εχουν πει οτι αυτο ισχυε στα παλια μονο αυτοκινητα. Τα σχετικα καινουργια (απο εποχης καταλυτη κ μετα ας πουμε) εχουν αυτονομο κυκλωμα. Πραγμα μαλλον ορθο αφου εχω διαπιστωσει οτι το καλοριφερ αρχιζει κ αποδιδει αρκετα πριν ζεσταθει το μοτερ.
Αυτό δεν ισχύει, οι εν λόγω μηχανικοί πετούν μεταξύ Ουρανού και Κρόνου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτό δεν ισχύει, οι εν λόγω μηχανικοί πετούν μεταξύ Ουρανού και Κρόνου.Οχι, στην Αθηνα βρισκονται! Σοβαρα τωρα. Μπορει να μου ειπαν μπουρδα, μπορει ομως να παρερμηνευσα κ γω κατι οπως πχ αυτοι να αναφεροντουσαν σε κλιματισμο. Τεσπα, αφου λετε οτι δεν ισχυει υποθετω οτι κατι ξερετε κ το δεχομαι. Οποτε τωρα φανταζομαι οτι το (κλασικο) καλοριφερ παραγει θερμοτητα ενω ο κινητηρας ειναι ακομα 'κρυος' οφειλεται στο οτι μπορει ο ανθρωπος να σκαει στους 40 βαθμους αλλα για να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας ο κινητηρας, το νερο του ψυγειου πρεπει να ειναι γυρω στους 90 κ το λαδι ακομα πιο πανω. Ετσι ειναι;
-
... ετσι, ετσι ....
Μπορει π.χ. το οργανακι σου να αρχισει να 'ανεβαζει' θερμοκρασια νερου απο τους 30 π.χ. και πανω, αλλα 30 βαθμοι ειναι υπερ αρκετοι για να ζεσταθεις!
Δυναμομέτρηση (ενδιαφέρον)