-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
fail.
βάλε του Fiesta ST που σπέρνει
ΝΟΤ
Ετσι γιατι η ford ειναι ενα βημα μπροστα.
-
in other news,
έχουμε καμια πληροφορία για την έλευση του Yaris HSD?
-
το χτεσινο autobild που διαβασα το βγαζει πρωτο το γιαρις 2ο πολο 3ο τζαζ 4ο φιεστα 5ο κορσα.
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
το χτεσινο autobild που διαβασα το βγαζει πρωτο το γιαρις 2ο πολο 3ο τζαζ 4ο φιεστα 5ο κορσα.Πρεπει να εχουν αρχισει να παιρνουν ποιο βαρυα χαπια στο autobild.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
το χτεσινο autobild που διαβασα το βγαζει πρωτο το γιαρις 2ο πολο 3ο τζαζ 4ο φιεστα 5ο κορσα.
Πρεπει να εχουν αρχισει να παιρνουν ποιο βαρυα χαπια στο autobild.
κατι δεν παει καλα.πως μπορει να βγαινει το καλυτερο αυτοκινητο της χιλιετιας δευτερο? παντως συμφωνω με την καταταξη τους και ας εχω το fiesta
-
Auto Bild... το Auto Triti της Γερμανιας, τώρα και στην Ελλάδα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Auto Bild... το Auto Triti της Γερμανιας, τώρα και στην Ελλάδα!ναι ειναι περιοδικο της πλακας, αλλα που διαφωνεις στην καταταξη?
-
Ο χρήστης alexm έγραψε:
Auto Bild... το Auto Triti της Γερμανιας, τώρα και στην Ελλάδα!
ναι ειναι περιοδικο της πλακας, αλλα που διαφωνεις στην καταταξη?
Δεν έχω οδηγήσει το νέο Γιάρις, οπότε δεν μπορώ να είμαι απόλυτος αλλά δε νομίζω να στρίβει σαν το Φιέστα, ούτε να έχει το γκάζι του Πόλο Τσι... Γενικά μου φαίνεται σαν μια χρυσή μετριότητα από ότι έχω διαβάσει ως τώρα και όχι σαν ηγέτης της κατηγορίας.
-
Aυτό το Auto Bild μου αρέσει που το επικαλείστε όποτε σας βολεύει.
Αν έβγαινε πρώτο το Polo τώρα θα το κράζατε το περιοδικό όπως γίνεται πάντα βεβαίως. Παραδείγματα πολλά εδώ μέσα.Πάντως overall το Yaris είναι αναβαθμισμένο ΠΑΝΤΟΥ σε σχέση με το mk2.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Auto Bild... το Auto Triti της Γερμανιας, τώρα και στην Ελλάδα!
ναι ειναι περιοδικο της πλακας, αλλα που διαφωνεις στην καταταξη?
Δεν έχω οδηγήσει το νέο Γιάρις, οπότε δεν μπορώ να είμαι απόλυτος αλλά δε νομίζω να στρίβει σαν το Φιέστα, ούτε να έχει το γκάζι του Πόλο Τσι... Γενικά μου φαίνεται σαν μια χρυσή μετριότητα από ότι έχω διαβάσει ως τώρα και όχι σαν ηγέτης της κατηγορίας.
μα αν δεν κανω λαθος καλυτερο ειναι το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο (σε αυτη την κατηγορια) οχι το πιο γρηγορο,ουτε αυτο που στριβει καλυτερα
-
Θέμα προτεραιοτήτων προφανώς, αλλά για εμάς τους πυροβολημένους εδώ μέσα, ένα αυτοκίνητο που δεν στρίβει και δεν πηγαίνει καλά, δεν είναι ολοκληρωμένο. Στην τελική, τι παραπάνω έχει το Γιάρις από ένα Ιμπιθα για παράδειγμα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέμα προτεραιοτήτων προφανώς, αλλά για εμάς τους πυροβολημένους εδώ μέσα, ένα αυτοκίνητο που δεν στρίβει και δεν πηγαίνει καλά, δεν είναι ολοκληρωμένο. Στην τελική, τι παραπάνω έχει το Γιάρις από ένα Ιμπιθα για παράδειγμα;κοιτα και γω φιεστα εχω, και δεν θα παιρνα ποτε ενα ψυγειο τογιοτα. αλλα οπως και να το κανουμε η πιο λογικη αγορα αυτη τη στιγμη ειναι το γιαρις. ειναι καλοφτιαγμενο,αξιοπιστο, με καλη καταναλωση, χαμηλο κοστος κτησης και συντηρησης
-
Καλοφτιαγμένα, αξιόπιστα (και ουχί αξιόπουστα, έτσι Γιώργο; ) και φτηνά είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία όμως αγαπητέ!
ΥΓ1: Χαίρομαι που αν και νέος στο φόρουμ, χρησιμοποιείς σωστή ορολογία για τα σημερινά Τογιότα (πλην εξαιρέσεων για να να μην θυμώσει και ο SV2)... ψυγεία! Δεν θέλω ούτε να κακοκαρδίσω τον φίλο μου τον BEAMS, δεν αναφέρομαι στα καλά Τογιότα του παρελθόντος, αλλά στα σημερινά κουτιά...
ΥΓ2: Η πρώτη παρένθεση ακούγεται τόσο ΣουΧούδικη! Αλλά όποιος γνωρίζει, κατάλαβε! -
παιδες εγω παντως που εκανα τεστ ντραιβ το νεο γιαρις στην εκδοση style και πολυ ωραια εστριβε και παρα πολυ καλο τιμονι ειχε και σιγουρο πατημα στο δρομο ειδικα σε σχεση με το c3 που δοκιμασα 2 βδομαδες πριν. απο μεσα η ποιοτητα κατασκευης
τεινει προς γερμανικης πλευρας και γενικα ολα εδειχναν συμπαγη και σταθερα βαλμενα γενικα μου αρεσε πολυ σαν αυτοκινητο το κακο ειναι οτι ειναι τσιμπιμενη η τιμη του καθως πλην της αποσυρσης αλλη εκπτωση δε παιζει σκεψου οτι το ντιζελ κλειδι στο χερι εκδοση ακτιβ περι τα 17000 χιλιαρικα βγαινει.Αντιστοιχου εξοπλισμου opel corsa ecoflex (edition) σε λευκο μετα απο εκπτωσεις και αποσυρση κλειδι χερι 15000. -
- 2 χιλιάρικα για τα αντικαταθλιπτικά, την έπιασες την τιμή του Yaris.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
- χιλιάρικα για τα αντικαταθλιπτικά, την έπιασες την τιμή του Yaris.
-
δεν πιστευω πως κυριος γνωμονας αυτου που επιλεγει corsa 1.3 ecoflex ειναι η οδηγικη απολαυση (αν και δεν ειναι τοσο κακο στο δρομο οσο το πλαδαρο c3)
-
Οχι εκει ειναι η αντριλα.
-
-
Ποσο ειναι το πορτμπαγκαζ;
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)