-
Καλημέρα!
Η τελευταία κατανάλωση ηταν στα 3.7λτ/100 χλμ.
Αυτό που με προβλημάτισε, όμως, είναι πως χθες το βράδυ που πήγαμε μια μεγάλη βόλτα, στον γυρισμό βλέπω να μου ανάβει το warning light στο καντράν. Σταματάω, το σβήνω, ξαναβάζω μπρος, όλα καλά σε πορεία. 'Υστερα από λίγο, τσούπ! Να το πάλι ανάβει... Πάλι το ίδιο, σταματάω, σβήνω, βάζω μπρος, σβήνει. Υστερα απο λίγο ξανά τσούπ!
Το άναψα και το έσβησα ~4 φορές... Κάθε φορά το ίδιο.. Έσβηνε και στην πορεία (οχι σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) άναβε πάλι. Μολις φτάσαμε σπίτι, το άφησα λίγο να δουλέψει, δεν άναψε
Ανεβαίνω επάνω και το βιβλιαράκι λέει οτι είναι γενικό λαμπάκι ψεκασμός/πιεση λαδιου/μπλα μπλα..
Οταν ανάβει σε πορεία - λέει - η πίεση λαδιού είναι χαμηλή...
Τσεκάρω σήμερα το πρωί τα λάδια μήπως έχει πέσει η στάθμη, όλα καλά..
Αύριο το πρωί, τηλεφώνημα στην αντιπροσωπεία.. -
Καλημερα!
Τηλεφωνημα αντιπροσωπειας και μου ειπε οτι κατα 99% ειναι λογω βενζινης...
Χιλιομετρα να καει, γεμισμα με 100αρα ολο αυτο το διαστημα και αν δεν στρωσει μεχρι τεταρτη/πεμπτη, να το παω απο εκει...
μπουρδελα! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
μπουρδελα!Πούλα το, όσο είναι ακόμα καιρός!
-
Καλημερααααα!!
Δεν γινεται, σου λεω! Πρεπει να βγαλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 1 χρονο ακομα! -
Μπηκε το μηχανημα στο διαγνωστικο και εβγαλε Ο2 sensor, λεει
-
Ο λάμδα δεν είναι αυτός;
-
ναι, ο λαμδα ειναι! Θα παμε γι αλλαγη!
-
ολα τα ιταλικα αναβουν λαμπακι λ μετα απο λιγο, τι, πισω θα παει αυτο;
-
Ενημερωση υστερα απο πολυ καιρο!
Τελικα το προβλημα του λαμδα διορθωθηκε με ... αλλαγη του λαμδα (εντος εγγυησης, προφανως)...
Με καποιο τροπο, κοπηκαν (?) τα καλωδια η κατι τετοιο τελος παντων... Ειχε παραγγελθει το ανταλλακτικο, εγινε η αλλαγη, το πηραμε και ευχαριστουμε, γεια σας.
Υστερα απο αρκετο καιρο που κινουμαι με το μικρο του αδερφακι (λεγε με Sportcity One 125), διαπιστωνω την απιστευτη ευκολια και το ποσο ανετη βολτα κανει το Cube! Το γκαζι του ειναι εκπληκτικο και ειναι αθορυβο (το μοτερ)... Η 80αρα ερχεται για πλακα και κινεισαι ανετα με 100αρες.. απο εκει και πανω, πας γυρευοντας...
Περα απ' αυτο το μηχανακι (οπως φανταζομαι τα περισσοτερα σκουτερ) δεν σε εμπνεει να εισαι ανησυχος ή αν εισαι, σε επαναφερει στην πραγματικοτητα... Αναρτησεις και πλαισιο δεν συνεργαζονται οπως θα πρεπει, με αποτελεσμα να ... κρατιεσαι.
Κατα τ' αλλα εχει συμπληρωσει 3253 Km και η μεση καταναλωση μεχρι στιγμης ειναι 3,67 λτ/100 km, με το μικρο αδερφακι που ανεφερα να ειναι λιγο πιο πανω, στα 4,06. -
Aκόμα να πάρεις εκείνη τη ΄μπούσα?
-
Δεν με καλυπτει το διπλωμα, ακομα!
περιμενω να ψηλωσω για να καβαλαω ντορσοντουρο! -
Ρε γαμώτο σαν πολύ δε καίει το sportcity one, το μικρό; Υποθέτω γύρω στο 4 θα παίζει και το Liberty.. Πολλά μου φαίνονται.. Αν και μέχρι πρότινος, σαν καλύτερο deal εβλεπα το sportcity one και το Liberty , με κόστος 1800ε και 1900ε αντίστοιχα, πλέον την σκυτάλη μάλλον παίρνει το Honda vision, στα 1940e... Mε injection, συνδυασμένα φρένα, επίπεδη ποδιά και μεγάλους τροχούς αλλά και χώρο κατω απ τη σέλα, αλλά το κυριοτερο, κατανάλωση θεωρητική στα 2 lt/100χλμ, φαντάζει το καλύτερο deal σε τιμή κάτω απ τα 2.000ε
Δύο δοκιμές εδώ :
http://scooternet.gr/?p=8350
http://moto-choice.com/gr/Bike-Review/1 ... F%81%CE%B1)-%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85.html -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Ρε γαμώτο σαν πολύ δε καίει το sportcity one, το μικρό; Υποθέτω γύρω στο 4 θα παίζει και το Liberty.. Πολλά μου φαίνονται.. Αν και μέχρι πρότινος, σαν καλύτερο deal εβλεπα το sportcity one και το Liberty , με κόστος 1800ε και 1900ε αντίστοιχα, πλέον την σκυτάλη μάλλον παίρνει το Honda vision, στα 1940e... Mε injection, συνδυασμένα φρένα, επίπεδη ποδιά και μεγάλους τροχούς αλλά και χώρο κατω απ τη σέλα, αλλά το κυριοτερο, κατανάλωση θεωρητική στα 2 lt/100χλμ, φαντάζει το καλύτερο deal σε τιμή κάτω απ τα 2.000εΔύο δοκιμές εδώ :
http://scooternet.gr/?p=8350
http://moto-choice.com/gr/Bike-Review/1 ... F%81%CE%B1)-%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85.htmlΑν δεν βιαζεσαι ερχεται και αυτο:
http://scooternet.gr/?p=8949 -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αν δεν βιαζεσαι ερχεται και αυτο:
http://scooternet.gr/?p=8949Ωραίο φαίνεται και αναβαθμισμένο απ το agility πχ (αν εξαιρέσουμε το πίσω ταμπούρο αντί για δισκόφρενο)
Να ρωτησω και κάτι άλλο, το ότι κατασκευάζεται πχ το vision στην Κίνα -κάτι το οποίο έχει αντίκτυπο στο κόστος του, γι αυτό και είναι αρκετα φθηνό- θα πρέπει να με προβληματίζει για την ποιότητα κατασκευής και την αντοχή στο χρόνο; Δε θα θελα μετα από 2-3 χρόνια να αρχίσει να σκορπάει ή να χω αλλάξει οτιδήποτε ανταλλακτικό υπάρχει πάνω του
Πάντως φοβάμαι ότι τα επόμενα σκούτερ από δω και πέρα όλα εκεί θα κατασκευάζονται -
Καλημερα!
Μπορει να καιει καμποσα το One, αλλα ακομα (4800Km μετα) δεν εχουμε φτασει την τιμη αγορας του PCX.
Απο την αλλη, γι αυτο εχουν ανοιχτει αυτα τα θεματα, γιαενημερωση, παραδειγμα προς αποφυγη η προς μιμηση! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Καλημερα!
Μπορει να καιει καμποσα το One, αλλα ακομα (4800Km μετα) δεν εχουμε φτασει την τιμη αγορας του PCX.
Απο την αλλη, γι αυτο εχουν ανοιχτει αυτα τα θεματα, γιαενημερωση, παραδειγμα προς αποφυγη η προς μιμηση!Τα μαθηματικά λένε ότι θα αργήσεις αρκετά...σίγουρα μετά τα 10.000χλμ!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Καλημερα!
Μπορει να καιει καμποσα το One, αλλα ακομα (4800Km μετα) δεν εχουμε φτασει την τιμη αγορας του PCX.
Απο την αλλη, γι αυτο εχουν ανοιχτει αυτα τα θεματα, γιαενημερωση, παραδειγμα προς αποφυγη η προς μιμηση!Καλά, ναι, δίκιο έχεις. Όταν το αγόρασες το θεωρούσα από τα καλύτερα deal.. Απλά είδα ότι μέσα στο 2012, η piaggio θα φέρει νέο Fly 125/150 με injection, (μήπως αλλάξει και το liberty??, όπως έκανε με τη vespa s125 καρπυρ αρχικά και μετά Injection?) ενώ ήδη κυκλοφόρησε το honda vision injection με κατανάλωση σαν του pcx, στα 1940ε.. Και αναμένονται κι άλλα...
Βεβαια φαντάζομαι η διαφορά στην πραγματική κατανάλωση θα παίζει γύρω στο 1 λίτρο ανα 100 χλμ, αντε βαριά 1,5 .. Απλά βλέποντας ότι όλα πλέον θα παίζουν injection, σκέφτομαι μήπως αξίζει η αναμονή λίγο ακόμη... Το μόνο που δε ξέρω αν θα πρεπε να με προβληματίζει είναι ότι πχ το vision και το kymco θα κατασκευάζονται Κίνα..(αντοχή στο χρόνο, αξιοπιστία)
Τέλος, τα καρπυρατεράτα είναι πιο οικονομικά στην προγραμματισμένη συντήρηση;; Ή μόνο σε περίπτωση προβλήματος τροφοδοσίας αντιμετωπίζεται το πρόβλημα πιο οικονομικά στα καρπυρατεράτα; -
Καλημερα!
Καταναλωση pcx, απο το vision, ξεχασε το.. Σε καμμια περιπτωση! Θεμα ποιοτητας κατασκευης...Τι να σου πω.. Αν θυμαμαι καλα, λεει οτι τα πλαστικα του μπλα μπλα μπλα, αλλα επι του πρακετου δε θεωρω οτι θα αντιμετωπιστει καποιο προβλημα. Στο θεμα του σερβις, αν πας στους αντιπροσωπους και ρωτησεις θα σου πουν χοντρικα και ολα κοστιζουν το ιδιο... Μοναδικη διαφορα (τοτε που εψαχνα) οτι το pcx, ηθελε ρυθμιση βαλβιδων σε καθε σερβις, πραγμα που ανεβαζε το κοστος, αλλα οσο ειχα διαβασει στο σκουτερ κλαμπ ελλας, ελαχιστοι το καναν, με αποτελεσμα να ερχεται 'μια αλλαγη λαδιων'.. Αβυσσος! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Καλημερα!
Καταναλωση pcx, απο το vision, ξεχασε το..Καλημέρα tm!
Γιατί το λες αυτό; Αφού και στα δύο δίνει η honda 2 λιτρα ανα 100 χλμ.. Η μόνη διαφορά στους κινητήρες είναι ότι το ένα είναι υδρόψυκτο (pcx) ενώ το άλλο αερόψυκτο.. Και το idle stop το οποίο έτσι κι αλλιώς θα είχα απενεργοποιημένο (δε μποτιλιάρω συχνά, και μου την σπάει επίσης )
-
Γιατι ουτε το pcx πιανει τοσο... εντωμεταξυ πουθενα δε δαβασα ακριβη καταναλωση
ολοι στο περιπου... δηλαδη ποσο δυσκολο ειναι οταν κανεις τεστ ενα μηχανακι να του φας ενα ρεζερβουαρ, να το γεμισεις και να δεις ποσα εκαψε? εκτος αν το παιρνουν για μια βολτα στο τετραγωνο, του βγαζουν και 5 φωτο και μετα βαζουν ενα 'περιπου', οποτε ειμαστε μεσα σε καθε περιπτωση!
α! 2,5λτ/100, καιει το Yamaha Neo's να δουλευει τελικιασμενο συνεχεια, ετσι?
Sportcity ^3 (Cube)