-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
τον ιδιο κινητηρα εχουν, πως γινεται να ειναι πιο εξελιγμενος. στα ιδια αλογα (95) το πουντο καιει παραπανω και εχει τελη κυκλοφοριας.Οσο για τον εξοπλισμο εχει 2 αεροσακους λιγοτερους και δεν εχει esp.Ο κινητήρα του mylife αναφέρεται σαν JTDM-2 και αποδίδει 85ΗΡ στις 3750σαλ και ροπή 200Nm στις 1750 σαλ , ενώ του Corsa είναι ο JTDM και έχει 95 ΗΡ στις 4000 σαλ και ροπή 190Nm στις 1750 σαλ.
Εχει ανασχεδιασμένο σύστημα καυσίμου για μεγιστοποίηση απόδοσης και οικονομίας και πιο αθόρυβη λειτουργία.Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και το Mylife και για τον εξοπλισμό που αναφέρεις το φοράει στην πλουσια εκδοση η οποία ειναι ακριβότερη κατά 200€ περιπου από το Mylife.
-
Δεν ξέρω τις ακριβείς λεπτομέρειες (τιμές, προσφορές, διαφορές) μεταξύ των 2 τώρα. Εχω εμπειρία από παλαιότερες εκδόσεις τους (11/1997). Οδηγώντας παράλληλα Corsa και Punto με τον ίδιο κινητήρα των 75 ίππων και 5άρι κιβώτιο το Punto μου φαινόταν σαφώς πιο άνετο και με καλύτερες αντιδράσεις από την ανάρτηση. Είναι πιο προοδευτικό και πιο ρυθμίσιμο σε σχέση με το Corsa, που μου φαινόταν πολύ σκληρό, σαφώς πιο υποστροφικό και απότομο. Δηλαδή στις ίδιες διαδρομές (επαρχιακοί δρόμοι με κακό οδόστρωμα και στροφές) το Punto έπαιρνε μεγαλύτερες κλίσεις, αλλά ήταν πιο προοδευτικό και φιλικό. Αντίθετα, το Corsa έγερνε λιγότερο, αλλά έβγαζε πιο εύκολα μούτρα και αναπηδούσε πιο απότομα σε όλες τις συνθήκες, ενώ γενικά ήταν πιο ξερό και λιγότερο πληροφοριακό. Σε μεγάλες διαδρομές το Corsa με τα σκληρά καθίσματα και την σκληρότερη ανάρτηση ήταν σαφώς πιο κουραστικό, χωρίς να κερδίζει οτιδήποτε σε οδική συμπεριφορά. Επίσης, μέσα στην πόλη ο συμπλέκτης του Corsa μου φαινόταν πιο βαρύς. Σε υψηλές ταχύτητες >130 ακούγονται σαφώς περισσότεροι αεροδυναμικοί θόρυβοι στο Punto, προφανώς οφειλόμενοι στους εξωτερικούς καθρέπτες. Επίσης το Corsa είχε λίγο μεγαλύτερη τελική (εκτός κι αν «έκλεβε» το ταχύμετρο) και φαινόταν πιο δυνατό σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ έκαιγε και λίγο 0,2 l/100km παραπάνω
Για το εσωτερικό προτιμώ σαφώς του Punto (διχρωμία, χαμηλότερο ταμπλώ, πιο φωτεινό), αλλά είναι υποκειμενικό. Επίσης δεν μου αρέσουν οι διακόπτες τιμονιού στο Corsa (δεν μπόρεσα να συνηθίσω τη λειτουργία τους) και θα ήθελα ανα υπάρχει και όργανο θερμοκρασίας στον πίνακα οργάνων.
Μετά 4 χρόνια και πολλάαα χλμ, συνολικά το Corsa τρίζει μέσα (είχε από την αρχή τριγμούς από το πλαστικό -απομίμηση αλουμινίου- ταμπλώ) και στην αρχή έκαιγε λίγο λαδάκι, ενώ το Punto ούτε σταγόνα.
Και ένα τελευταίο, το Punto έχει ονομαστικά λιγότερη χωρητικότητα στο χώρο αποσκευών, πράγμα που δεν κάνει διαφορά στην πράξη (τα αυτοκίνητα κουβαλάν και φορτία), αλλά το στενότερο άνοιγμα στο Punto ενοχλεί. -
η διαφορά στην τιμή ειναι εμφανής...
13300 βρισκω τωρα το κορσα (λευκό με το κλειδί στο χέρι) - ισως γιατί τον επόμενο χρονο (τελος 2012 ή αρχες 2013) αναμένεται το νεο κορσα
το πουντο δεν το δινουν κάτω απο 14000ευρω....
και τα δυο ειναι οπως ειπαμε του ιδίου εξοπλισμού....
αλλα΄εχω ηδη το κορσα, σκεφτομούν να κάνω την αλλαγη αλλα...αξίζουν τα 700+ ευρω παραπάνω??? επιπλέον, η εγγυηση της οπελ ειναι 6 χρονια -
το θέμα που είχαν τα corsa d, με το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων ...... έχει λυθεί ..;
-
Ο χρήστης ollram έγραψε:
αξίζουν τα 700+ ευρω παραπάνω???δες το αντίστροφα.
αξιζει για 700 ευρώ λιγότερα να εχεις οπελ;;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αξίζουν τα 700+ ευρω παραπάνω???
δες το αντίστροφα.
αξιζει για 700 ευρώ λιγότερα να εχεις οπελ;;
+1
-
Ο χρήστης ollram έγραψε:
η διαφορά στην τιμή ειναι εμφανής...
13300 βρισκω τωρα το κορσα (λευκό με το κλειδί στο χέρι) - ισως γιατί τον επόμενο χρονο (τελος 2012 ή αρχες 2013) αναμένεται το νεο κορσα
το πουντο δεν το δινουν κάτω απο 14000ευρω....
και τα δυο ειναι οπως ειπαμε του ιδίου εξοπλισμού....
αλλα΄εχω ηδη το κορσα, σκεφτομούν να κάνω την αλλαγη αλλα...αξίζουν τα 700+ ευρω παραπάνω??? επιπλέον, η εγγυηση της οπελ ειναι 6 χρονιαπροχώρα
να δώσεις 700 ευρώ παραπάνω για πιο λόγο αν έχουν τον ίδιο εξοπλισμό?
είναι μεγάλη η διαφορά, για πουντο με μουστάκι που αλλάζει σύντομα με φεισλιφτ -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το θέμα που είχαν τα corsa d, με το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων ...... έχει λυθεί ..;2 γνωστοι μου που το εχουν δεν εχουν αντιληφθει κανενα προβλημα.Ο καθαρισμος γινεται αυτοματα λενε χωρις να αναβουν λαμπακια ή τιποτε περιεργα.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αξίζουν τα 700+ ευρω παραπάνω???
δες το αντίστροφα.
αξιζει για 700 ευρώ λιγότερα να εχεις οπελ;;
Troll Mode
-
για να δουμε...
και το κορσα αναμένει συντομα φειςλιφτ...
οντως το φιλτρο του κορσα 'κατι είχε' οπως κανανε ριπορτ στο φορουμ της ΟΠΕΛ....λες να υπάρχει πραγματικά ΘΕΜΑ?? -
το κορσα ειναι ηδη φειςλιφτ αυτο που κυκλοφορει
-
ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!περι ορεξεως...
-
τι σχέση εχει η όρεξη εδω πέρα;
ο φίλος έβλεπε το φέις λιφτάτο και του φαινόταν ήδη παλιο.
εκτός κι αν εννοείς οτι του κόπηκε η ορεξη κλπ
-
εννοω οτι στα δικα μου ματια μετα το φιεστα και το 207 το κορσα ειναι το ομορφοτερο σουπερ μινι παρα την ηλικια του
στα δικα σου ματια το πιο μπαζο κλπ... εκει παει το περι ορεξεως. -
τρολλλάρεις ασχημα...
-
τρολλαρω επειδη λεω οτι μου αρεσει εμφανισιακα???? μαλλον δε την παλευεις
-
προτείνεται η χρηση V-power diesel στο ecoflex ή γενικά στα μοντέλα αυτά????
OPEL Corsa 1.3 ecoFLEX vs FIAT Punto 1.3 MyLife