-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποιος σου ειπε οτι δεν εχουν βαρυδια τα καινουργια αμαξια; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποιος σου ειπε οτι δεν εχουν βαρυδια τα καινουργια αμαξια;Δε μου το είπε κανένας. Απλά δεν πρόσεξα να έχουν, όσες φορές άλλαξα για πρώτη φορά ελαστικά.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
:lol:Ποιος σου ειπε οτι δεν εχουν βαρυδια τα καινουργια αμαξια;
Δε μου το είπε κανένας. Απλά δεν πρόσεξα να έχουν, όσες φορές άλλαξα για πρώτη φορά ελαστικά.
Εχουν.Πηγαινε σε αντιπροσωπεια και κοιτα τις ζαντες.Μην ψαχνεις για μολυβια στο χειλος της ζαντας μονο,κοιτα και μεσα απο τα μπρατσα της ζαντας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως σαφώς και κάνει παραπάνω το μηχάνημα.
Είναι δύσκολο να πείσεις έναν που απλός γράφει για να γράψει…..
Φιλέ mod, σίγουρα έχεις απόλυτα δίκαιο!!!....- Χρειάζεται ένα άτομο!.
- Παίρνει υγρά σε οικονομική συσκευασία. 5liter 50% φτηνότερα!.
- Καθαρίζει απόλυτα το κύκλωμα, και δεν επιτρέπει καθόλου να περάσει αέρας!.
- Κάνει πλήρωση του δοχείου υγρών συνεχώς και αδιαλείπτως!.
- Δεν λερώνεις το μαγαζί!.
- Η ταχύτητα διεκπεραίωσης της διεργασίας είναι απίθανα γρήγορη. 10 λεπτά είναι αρκετά!.
- Πουλάς εργασία τάχιστα με τα μισά χρήματα, αρίστης ποιότητας!.
Κόστος μηχανήματος 450ε . έχω 2!. Μα υπάρχει και ένα απλό της WURTH πολύ φθηνότερο. Η διαφορά του είναι ότι δεν εξασκεί πίεση, αλλά είναι αντλία κενού, ρουφάει.
Φιλικά
Α.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:lol:
Ποιος σου ειπε οτι δεν εχουν βαρυδια τα καινουργια αμαξια;
Δε μου το είπε κανένας. Απλά δεν πρόσεξα να έχουν, όσες φορές άλλαξα για πρώτη φορά ελαστικά.
Εχουν.Πηγαινε σε αντιπροσωπεια και κοιτα τις ζαντες.Μην ψαχνεις για μολυβια στο χειλος της ζαντας μονο,κοιτα και μεσα απο τα μπρατσα της ζαντας.
Τα εργοστάσια κάνουν πολύ καλή ζυγοστάθμιση. Δεν υπάρχει περίπτωση λάστιχο με ζάντα να μην χρειάζεται αντίβαρο. Η βαλβίδα έχει βάρος, η τρύπα που βγαίνει η βαλβίδα έχει κενό βάρους. Έστω και 3 γραμμάρια να είναι, μπαίνει αντίβαρο.
Το καινούργιο μου αυτοκίνητο, ενόσω είχε μολυβένια αντίβαρα και στην ρεζέρβα, στον έναν τροχό είχε ένα τσιγκάκι 3 γραμμάρια.
Φιλικά
Α. -
Οκ, 2-3 γρηγορέ απαντήσεις...
-
Αλλαγή υγρών σε όχημε με ABS - EBD klp klp. Ναι μπορεί να γίνει και σπίτι η αλλαγή ή εξαέρωση , η μόνη διαφορά από ένα χωρίς είναι οτι πρέπει να γίνει με την μηχανή αναμένη για να είναι ενεργό το ABS και όχι δε χρειάζεται μηχάνημα.
-
Corrola .. Μην σηκώσεις το όχημα να γυρίσεις τροχο έστω και αν βρεις την σωστή κίνηση (πισωκίνηση). 1ον γιατί σιγουρα θα ξεχάσεις σηκωμένο το χειρόφρενο και θα ψάχνεστε και 2ον οταν θα το λύσετε θα δείτε οτι ο τροχός γυρναει αέρα λόγω του διαφορικού . Καλύτερα στο έδαφος και ελαφρύ σπρωξιμο με 2ά 3η για να κουνηθουν τα πιστόνια. Κεράστε και λίγο βενζίνη το καρμπυρατέρ από πάνω γιατί θα έχει στεγνώσει η τρόμπα και δεν θα ανεβάζει με τίποτα.....
-
Λάστιχα και ευθυγράμιση. Όπως πολύ σωστά είπανε και πρίν , κανένα λάστιχο δεν είναι ζυγισμένο από πρίν αλλά και να ήταν , δεν έχει διασφαλιστεί η σωστή αποθήκευση στα κατατόπους καταστήματα /αποθήκες οπότε ειναι επειβεβλημένο να γίνει ζύγισμα πάνω στην ζάντα. Ακόμα και ιδανικά να ήταν εντάξει το λάστιχο , δεν θα ήσουν ποτέ σίγουρος για την ζάντα καθώς και παραμικρό χτυπημα σε πεζοδρόμο ακόμα και την ημέρα που βγαίνει απο την αντιπρσωπεία μπορει να αλλάξει την συμπεριφορά της. Για τον ίδιο λόγο δεν ευθυγραμιζουν τα ζαντολάστιχα στα νέα οχήματα σε αντιπροσωπείες παρά μόνο την ημέρα που το παραδίδουν στον πελάτη. Είτε είναι θέμα κόστους , είτε επίπεδο εξοπλισμου και άλλα λάστιχα περνάνε στην Ελλάδα και άλλα στην Σουήδία , είτε γιατί μπορεί να γίνει αλλαγή στον εξοπλισμό με μεγαλύτερες ζάντες ή άλλα λάστιχα κλπ κλπ κλπ
-
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Καλησπέρα,Τί μπορώ να βάλω στις φούσκες των μπροστά αμορτισερ, ωστε να μην τρίζουν στα σαμαράκια;
Οι φούσκες δεν είναι των μπιλιοφόρων, και δεν έχουν την χρεία των λιπενόμενων αξόνων. Αντί σκονηκές είναι. Κατά συνέπια ένα ελαφρό σπρέι γράσο θα ήταν αρκετό. Μα η τιλεθεραπεία δεν έχει έρισμα. Ο μηχανικός σου είναι ο ενδεδειγμένος.
Α. -
-
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Καλησπέρα,
Τί μπορώ να βάλω στις φούσκες των μπροστά αμορτισερ, ωστε να μην τρίζουν στα σαμαράκια;
Οι φούσκες δεν τρίζουν,κάτι άλλο τρίζει
Πιθανον να τριζουν τα ιδια τα ελατηρια απο την επαφη τους στις 'πατουρες'. Συνηθως βαζουν ενα κομματι λαστιχο στις πρωτες σπειρες του ελατηριου
-
Τα ελατήρια τρίζουν, εάν οι βάσεις των αμορτισέρ έχουν ζημιά.
Τους πλατιούς σωλήνες που βάζαμε πριν 15 χρόνια, στης αρχές των ελατηρίων, πρέπει πλέον να το ξεχάσουμε. Το τρίξιμο των ελατηρίων σήμερα, είναι ο ‘μπούσουλας’ ότι υπάρχει πρόβλημα στα ‘πιατέλα’. Ένα κακό ‘πιατέλο’, επηρεάζει την επαναφορά του τιμονιού, και φθείρει έξτρα το αμορτισέρ.
Α. -
Να κάνω μια ερώτηση ;
τα σινεμπλόκ (silent block) τί ρόλο παίζουν; Eίναι σημαντικά ή όχι ;
Θέλουν αλλαγή του mazda γι'αυτό ρωτάω -
Τα σινεμπλοκ χρησιμευουν στο να αποροφουν τους κραδασμους και να μην μεταφερονται στην καμπινα.
Φθαρμενα σινεμπλοκ επηρεαζουν την ευθυγραμμιση αρα και την ασφαλεια σου ,ιδιαιτερα τα κομμενα σινεμπλοκ . -
... ή αλλιώς . κρατάνε τα 'μπόσικα' στα διάφορα κινουμενα μέρη της ανάρτησης και διέυθυνσης.....
-
Γεια σας κι από μένα.. Βασικά τυχαίνει να είμαι από αυτούς που το αυτοκίνητο το έχουν καθαρά σαν εργαλείο και δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με το οτιδήποτε.. Έχω μία απορία όμως κι ελπίζω να μπορέσω να σας την μεταφέρω σωστά.. Έχω το ford focus 1600cc του 11/2007 το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο πριν 1,5 χρόνο περίπου με 40,000 χλμ. Πριν 4 μήνες ενώ πήγαινα να βάλω μπρος το αμάξι, το τιμόνι έκανε ένα δυνατό βουητό στην οποιαδήποτε κίνηση δεξιά ή αριστερά και είχε σφίξει πάρα πολύ.. Το πήγα στην αντιπροσωπεία (βασικά επειδή ήταν κοντά στο σπίτι μου) και μετά τον έλεγχο μου είπαν για διαρροή λαδιών του υδραυλικού τιμονιού και τελικά η ζημιά πήγε στο μάξιμουμ αφού άλλαξα και κρεμαριέρα και όλο το σύστημα που κόστισε μαζί με τοποθέτηση πίσω δισκόφρενα 870 €. Πριν 2 μέρες και με το αυτοκίνητο να έχει κάνει περίπου 2,000 χλμ από τότε που το έφτιαξα μου παρουσίασε το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα με το τιμόνι.. Το πήγα ξανά στην αντιπροσωπεία νομίζοντας ότι αυτή την φορά δεν θα χρειαστεί να πληρώσω κάτι αφού με κάλυπτε η εγγύηση της προηγούμενης επισκευής και πιστεύοντας βέβαια ότι η αιτία δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική.. Τελικά μου είπαν και το είδα και μόνος μου πως υπήρχε πάλι διαρροή των λαδιών του υδραυλικού τιμονιού αλλά αυτή την φορά η αιτία ήταν διαφορετική.. Είναι δυνατόν αλλάζοντας την κρεμαριέρα να συμβεί πάλι το ίδιο και να φταίει κάτι άλλο..?? Οδηγώ 20 χρόνια και δεν μου είχε τύχει ξανά κάτι τέτοιο και το έπαθα 2 φορές μέσα σε 4 μήνες.. Το κόστος στο τώρα είναι περίπου 350 €. Επίσης είχε ξεκολλήσει από κάτω η μάσκα και κρεμόταν το πλαστικό ειδικά κάτω από την μπρος αριστερή ρόδα.. Το θέμα είναι πως δεν το είχα χτυπήσει κάπου μέσα σε αυτό το 4μηνο.. Σκέφτηκα πως από την προηγούμενη επισκευή είχαν κάνει αυτοί κάποιο λάθος γιατί και τα 2 προβλήματα είχαν να κάνουν με το σημείο της προηγούμενης επισκευής.. Αυτοί φυσικά επιμένουν πως όχι.. Μάλλον σας μπέρδεψα τώρα με όλα αυτά.. Ποια είναι η γνώμη σας..?? Είναι δυνατόν να συμβεί τέτοιο πρόβλημα ΄για 2η φορά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και μετά μάλιστα από τέτοια επισκευή..?? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας όσοι διαβάσατε αυτό που έγραψα..
-
Η διαρροή υγρών του τιμονιού είναι ένα θέμα που έχει παρουσιαστεί σε αρκετά φόκους. Άλλοτε είναι ένα σωληνάκι κι άλλοτε η ίδια η αντλία με το μέγιστο κόστος να φτάνει τα 350€, όπου αλλάζουν όλο το κύκλωμα όπως είπες, χωρίς όμως να αλλάξεις τίποτα ιμάντες εάν λερωθούν από τη διαφυγή των υγρών Απέφευγε να στρίβεις εντελώς το τιμόνι, μην το τερματίζεις δηλαδή, καθότι έτσι ζορίζεις πολύ το κύκλωμα.
Τώρα, αφού σου τα άλλαξαν όλα τη προηγούμενη φορά, δεν πρέπει να είχε παρουσιαστεί πάλι, οπότε ίσως θα έπρεπε να πάρεις και μια 2η γνώμη. -
θεωρητικά όμως , κάθε εργασία καλύπτεται απο 6μηνη εγγύηση εργασίας οπότε αν σου απρουσιάστηκε ξανά πρόβλημα θα πρέπει να σε καλύψουν. Ισως και γιαυτό σου είπαν οτι έγινε απο άλλη αιτία. Μάλλον θα πρέπει να το ψάξει περισσότερο....
-
Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.. Μου είπαν για αλλαγή ιμάντων λόγω της διαρροής κλπ και συνολικό κόστος 300 € για την ζημιά παρότι είχα πληρώσει 700 € πριν 3 μήνες. Όντως έχει εγγύηση για 1 χρόνο η προηγούμενη επισκευή αλλά για αυτούς η ζημιά παρότι έχει το ακριβώς ίδιο σύμπτωμα δεν έχει σχέση με τις εργασίες που είχαν γίνει.. Στην ερώτηση μου αν δλδ υπάρχει περίπτωση να χαλάσει ξανά το τιμόνι από 3η αιτία μου απάντησαν πως υπάρχει αυτή η πιθανότητα.. Μα είναι δυνατόν..??????? Τους είπα να το φτιάξουν και θα πάω μετά από κει για μάχη.. Άσχημο πράγμα η άγνοια και νιώθω ηλίθιος ακούγοντας τους με αυτά που μου λένε.. Απλά δεν έχουν λογική...
-
Στη θεση σου δεν θα δεχομουν να πληρωσω 2η φορα επειδη δεν εκαναν καλα τη δουλεια τους
Παντως ειστε κατι τυποι που ενω εχει ληξει η εγγυηση του αυτοκινητου γουσταρεται να τα ακουμπατε χ2 & χ3 ακριβοτερα στις αντιπροσωπειες εχοντας την εντυπωση οτι η αντιπροσωπεια θα σας το κανει καλυτερο και απο οταν το πηρατε
Και στην τελικη τους σκατε ενα καρο χρηματα,τη χρυσοπληρωνετε τη δουλεια τους και η αντιμετωπιση τους συμφωνα με τα γραφομενα σου ειναι κατι λιγοτερο απο ελεεινη αφου δεν δεχονται να παραδεχτουνε οτι δεν κανανε καλη δουλεια χρεωνοντας παλι!
Δεν ειμαι μηχανικος ουτε θελω να διαφημισω καποιον,απλα κερδοφορουν καποιοι και η αντιμετωπιση τους ειναι σαν σε βλεπουν ΑΤΜ
Φιλικα παντα -
Έχω γράψει πολλές φορές, ότι δεν είναι δυνατόν να γίνονται κρίσεις, με το 100% δια της τηλεμετρίας!.
Όντας τέως και επί 15 χρόνια φορντάκιας εξουσιοδοτημένος, (σήμερα δεν τους θέλω) αποπήραμε να πω της στατιστικές μου. Πρώτα όταν υπάρχει διαρροή από κάπου, το αντιλαμβάνεται η τρόμπα του υδραυλικού, και κάνει τον θόρυβο!!!!.... δεν έχει χαλάσει τίποτα.
Βάζεις υγρά και συνεχίζεις μέχρι το κοντινότερο συνεργείο της εμπιστοσύνης σου.
Μου είναι παράδοξο, ενόσω παραδέχεσαι ότι είναι «εργαλείο σου» δεν ξέρεις τίποτα από αυτό…..
Ενόσω στα εργαλεία μου, που τους πίνω κυριολεκτικά το αίμα, φροντίζω να τα χειρίζομαι σωστά, και αντίστοιχα να τα συντηρώ σωστά. Κάποτε πρέπει να το μάθεις και εσύ. Καθαρά φιλική συμβουλή.
Στο δια ταύτα. Κάθε επισκευή σε ford service έχει 1 χρόνο εγγύηση. Μα όλα τα δάχτυλα του χεριού μας δεν είναι ίδια!!!.... και αναρτιέμαι τα παλιά που σου άλλαξαν, στα έδηξαν και τα πήρες μαζί σου?. μάλλον όχι και είναι λάθος. Και είναι σίγουρο, ότι ενόσω, πήγες για μια βλάβη, δεν εντόπισαν μια δεύτερη που επίκειτο. Της βλάβες δεν μας την δείχνει η νεκροψία!!!!..... αλλιώς να πάμε να στεγνώνουμε μαλλιά με το ‘πιστολάκι’!.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη των 53 ετών πήρα, η βλάβη ήταν δυο φούσκες κρεμαγιέρας, λιανικής πώλησης μετά φόρου 50ε περίπου. Ένα σωλήνας πίεσης, παραγγελία 40ε μετά φόρου. 18ε υγρά steering fluid, και 1.5 ώρες εργασία . + BEAR Σούμα 200ε περίπου.
Πιάνω την βλάβη 90%!.....
A.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........