-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
οι αριθμοι δεν λενε παντα την αληθεια
αλλα ακομα και αν την λενε ,στη δικη μας περιπτωση(ελλαδα), που ειναι αστειοι οι αριθμοι,ειναι σαν να ψαχνει μεγαλο σουπερ μαρκετ ποιες τσιχλες τον συμφερει να πουλαει(ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ)....
δλδ εδω που φτασαμε 2011 με τα νουμερα που ξερουμε-βλεπουμε ολοι μας στους αγωνες (συμμετοχες κλπ)
πρεπει να μηδενισουμε τα κοντερ σε οτι εχουμε στο μυαλο μας....
αυτες οι στατιστικες ειχαν νοημα οταν βλεπαμε την κατιουσα....(2004-05-06-07..) να κοιταζαμε να τα αλλαζαμε.
τωρα που φτασαμε σε σημειο να αναβαλονται αναβασεις ελεω ελλειψης συμμετοχων,
θελει μηδενισμα το κοντερ.....(το κοντερ του 'πως θα φτιαξω το προγραμμα')Βοηθάνε Δημήτρη μου...Βοηθάνε στο να καταλάβει η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ-ΕΘΕΑ, οτι πλέον οι οδηγοί δεν ενδιαφέρονται για πρωταθλήματα (αλλωστε δεν εχουν...για να το ακολουθήσουν), αλλα για αγώνες που 'γουστάρουν¨, είτε επειδή ειναι κοντά τους, είτε επειδή τους αρέσουν σαν αγώνες...
Οταν λοιπόν θα καταλάβουμε οτι πρέπει τα πράγματα να 'μαζευτούν', τότε θα αλλάξουν και τα ποσοστά.Και οταν λέω να μαζευτούν, εννοώ να δούνε πια, απο που ειναι οι μεγαλύτεροι τοπικοι αριθμοι συμμετοχών και επιτέλους να πράξουν ανάλογα.
Δεν γίνετε πλέον, πχ συμμετοχή απο την Αθήνα, να γυρνοβολάει την Ελλάδα για να εχουν λόγο υπαρξης κάποιες λέσχες...Το ίδιο ισχύει και για συμμετοχή απο την Θεσσαλονίκη...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ...Αλλα βέβαια εκεί για να πάρεις συμμετοχές, πρέπει και να δώσεις κάτι...
Ειναι απλό...Τα γλυψιματάκια στους 'Επίτροπους', για να πάρουν αγώνα Πρωταθληματικό ή κυπέλλου, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ! Και δεν αναφέρομαι φυσικά στις αναβάσεις, μόνο...που τις θεωρώ και απο το ακριβότερο είδος αγώνων, σε σχέση με χρήματα ανα χιλιόμετρο... -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Από τους 506 αγωνιζόμενους (αυτοκίνητα) που δήλωσαν αθροιστικά συμμετοχή στο πρωτάθλημα Ράλλυ και στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, 155 και 351 αντίστοιχα, έλαβαν μέρος και στους δύο θεσμούς, (έστω και από ένα αγώνα), 38 αγωνιζόμενοι - αγωνιστικά αυτοκίνητα, δηλ. το 7,5% του συνόλου.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα 37 εκ των 38 αυτοκινήτων, είτε προέρχονται από την Κεντρική – Βόρεια Ελλάδα, ή συμμετείχαν τουλάχιστον σε ένα αγώνα στην Κεντρική – Βόρεια Ελλάδα.
Αυτό υποδηλώνει την μεγάλη συσπείρωση των αγωνιζομένων αυτών των περιοχών, με τους αγώνες της περιοχής τους , (δεν φεύγουν εύκολα έξω από την περιφέρειά τους), καθώς επίσης και το ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι απολύτως εξειδικευμένα για μία μορφή αγώνων, αλλά τα χρησιμοποιούν και για Ράλλυ και Αναβάσεις.
Επίσης το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται και στο ότι οι 3 από τους 6 αγώνες του Πρωταθλήματος Ράλλυ, (ασφάλτινοι μάλιστα) διεξήχθησαν στην Κεντρική – Βόρεια Ελλάδα, δηλ. Φίλιππος, Κένταυρος, ΔΕΘ.Βέβαια δεν εχεις μετρήσει ακόμα το Παλλάδιο, που θα σου αλλάξει κατα πολύ τα ποσοστά περι περιφέρειας...
-
Και για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα περι προτάσεων και 'χαρατσιών', ωστε να απαντήσω εμπρακτα πια, στον Ποσειδώνα και στον κύριο Γ.Καϊτατζή, σας παραθέτω μια ιστοσελίδα απο το Παλλάδιο της Ιταλίας...που θα γίνει αυτό το ΣΚ:
http://www.scuderiapalladio.com/
http://www.scuderiapalladio.com/2011/Download/Programma.pdfΑναλυτικά:
Tasse d’iscrizione vetture moderne
Tassa d’iscrizione € 260,00 + iva 21% (tot. € 314,60)
N0 – FN0 – N1 – FN1 – A0 – FA0 – A5 – FA5 – R1A – N2 – FN2 – A6 – FA6 – R1BTassa d’iscrizione € 285,00 + iva 21% (tot. € 344,85)
N3 – FN3 – A7 – FA7 – Super 1600 – R3C – R3T – R3D – R2B – R2C – RGTTassa d’iscrizione € 350,00 + iva 21% (tot. € 423,50)
N4 – FN4 – R4 – Super 2000 (2.0 atmosferico – 1.6 turbo)Tassa d’iscrizione € 400,00 + iva 21% (tot. € 484,00)
A8/WRC – FA8Tassa d’iscrizione € 230,00 + iva 21% (tot. € 278,30)
Racing Start (tutte le classi)Le tasse di iscrizioni per gli equipaggi interamente under 23 (nati dopo il 31 dicembre,
1987) sono ridotte del 50%Concorrenti persone Giuridiche maggiorazione del 20%
Tasse d’iscrizione vetture storiche
Cilindrata fino 1300 cc
€ 260,00 + iva 21% (tot. € 314,60)Cilindrata fino 2000 cc
€ 285,00 + iva 21% (tot. € 344,85)Cilindrata oltre 2000 cc
€ 350,00 + iva 21% (tot. € 423,50)Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να ξέρουμε Ιταλικά για να κάνουμε διαπιστώσεις, αλλα μαλλον χρειάζεται να μάθουμε Ιταλικά για να φτιάξουμε αυτό το αθλημα...στην Ιταλία...
ΕΕ ψιτ...για τους λεσχειάρχες...μην πάρει ο π.π.ς σας αέρα με τις τιμές ε? Αυτές οι οργανώσεις είναι απο αλλον πλανήτη σε σχέση με τις δικιές μας... και απο οργάνωση ειδικής διαδρομής, αλλα και απο οργάνωση 'περιτυλήγματος'...
ΥΓ: Α, και μην ξεχνάτε οτι μπορεί να σας φαίνεται ακριβή η συμμετοχή, αλλα είναι και το ΦΠΑ μέσα...
-
van μην λες την λεξη 'χαρατσια' γιατι μας πονας πριν διαβασουμε το υπολοιπο κειμενο
Αν η προταση σου ηταν λιγο διαφορετικη μπορει να το συζητουσαμε!!
Αν ελεγες για παραδειγμα οτι σε αγωνες πρωταθληματος:
*Το σημερινο παραβολο συμμετοχης να παγωσει εκει που ειναι τωρα για τα επομενα χρονια
Να ειναι το ανωτερο πλαφον για τις μεγαλες κατηγοριες,
Απο κει και κατω να μειωθει σταδιακα το παραβολο στις μικροτερες κατηγοριες,φτανοντας σε χαμηλα επιπεδα για τους νεους οδηγους *
Τοτε μπορει να μην ειχαμε αυτη την αντιδραση!!
Αλλωστε με τετοιες διοργανωσεις του... 'ποπου', και τετοια κριση ειναι και ακριβο το παραβολο σημερα!
Οταν φτασουμε το επιπεδο της Ιταλιας το ξανασυζηταμε για αυξησεις -
Ο χρήστης van έγραψε:
Βοηθάνε Δημήτρη μου...Βοηθάνε στο να καταλάβει η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ-ΕΘΕΑ, οτι πλέον οι οδηγοί δεν ενδιαφέρονται για πρωταθλήματα (αλλωστε δεν εχουν...για να το ακολουθήσουν), αλλα για αγώνες που 'γουστάρουν¨, είτε επειδή ειναι κοντά τους, είτε επειδή τους αρέσουν σαν αγώνες...
Οταν λοιπόν θα καταλάβουμε οτι πρέπει τα πράγματα να 'μαζευτούν', τότε θα αλλάξουν και τα ποσοστά.Και οταν λέω να μαζευτούν, εννοώ να δούνε πια, απο που ειναι οι μεγαλύτεροι τοπικοι αριθμοι συμμετοχών και επιτέλους να πράξουν ανάλογα.
Δεν γίνετε πλέον, πχ συμμετοχή απο την Αθήνα, να γυρνοβολάει την Ελλάδα για να εχουν λόγο υπαρξης κάποιες λέσχες...Το ίδιο ισχύει και για συμμετοχή απο την Θεσσαλονίκη...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ...Νομίζω ότι αυτό είναι το πρώτο και κυριώτερο σωστό συμπέρασμα που βγήκε από τις στατιστικές που παρατέθηκαν.
Από τους 506 αγωνιζόμενους (αυτοκίνητα) που δήλωσαν αθροιστικά συμμετοχή στο πρωτάθλημα Ράλλυ και στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, 155 και 351 αντίστοιχα, έλαβαν μέρος και στους δύο θεσμούς, (έστω και από ένα αγώνα), 38 αγωνιζόμενοι - αγωνιστικά αυτοκίνητα, δηλ. το 7,5% του συνόλου.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα 37 εκ των 38 αυτοκινήτων, είτε προέρχονται από την Κεντρική – Βόρεια Ελλάδα, ή συμμετείχαν τουλάχιστον σε ένα αγώνα στην Κεντρική – Βόρεια Ελλάδα.
Αυτό υποδηλώνει την μεγάλη συσπείρωση των αγωνιζομένων αυτών των περιοχών, με τους αγώνες της περιοχής τους , (δεν φεύγουν εύκολα έξω από την περιφέρειά τους), καθώς επίσης και το ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι απολύτως εξειδικευμένα για μία μορφή αγώνωνΜε άλλα λόγια, με εξαίρεση τους κεντρο-βόρειους που πήγαν Ζαγκλιβέρι και Πορταριά, μόνο ένας (1) οδηγός έτρεξε και στους δύο θεσμούς!!!!! Υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι, σήμερα και για τα επόμενα 5+ χρόνια της κρίσης, αυτή η ειδίκευση δεν αποτελεί περιττή πολυτέλεια;
Δηλαδη η προταση μου ειναι η δημιουργια μιας κατηγοριας που θα μπορει να συμπεριλαβει μη ομολογκε αυτοκινητα που θα φτιαχτουν και θα τρεχουν με χαμηλο κοστος.
Ας μην απορριφθεί άνευ σκέψεων αυτό που προτείνει ο S3. Δεν πρέπει να κολλάμε στα τέρατα των 500 ίππων, τα οποία σίγουρα είναι εκτός τόπου και χρόνου ειδικά γι' αυτή την περίοδο. Για παράδειγμα (το λέω μόνο ως παράδειγμα και όχι ως πρόταση) μπορεί να μπει ως όρο ότι τα saloon στα ράλλυ μπορούν να είναι δικίνητα ως 2000 ατμοσφαιρικά. Ή μπορεί να επιτραπεί η συμμετοχή τους μετά τα ιστορικά χωρίς καν κατάταξή τους στη γενική. Αν είναι οι 155 αγωνιζόμενοι των ράλλυ να γίνουν 165, ποια είναι τα τόσο σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται τα οποία αντισταθμίζουν τα ωφέλη από αυτή την, έστω και μικρή, αύξηση; (Δεν παίρνω θέση, απλώς ρωτάω, ειδικά τον nass).
Υ.Γ. Σκέψη: Τόσα χρόνια στην ΕΘΕΑ έχει κρατηθεί κάποια τέτοια στατιστική η οποία να απεικονίζει τις διάφορες τάσεις και τη γενική πορεία των αγώνων; Αν όχι, πώς στο διάολο καταλάβαινε κάποιος πώς να διοικήσει αυτό το αναθεματισμένο σπορ και προς τα πού πάει; (Φαντάζομαι όπως διοικούνταν και η οικονομία του ελληνικού κράτους).
-
Ένας από τους όρους που προστέθηκε το 2011 στην προκήρυξη, ήταν και η ελάχιστη συμμετοχή των αγωνιζομένων, σε ορισμένο τουλάχιστον αριθμό αγώνων, για να ενταχθούν στην τελική κατάταξη βαθμολογίας. Αυτό ίσχυε σε όλους σχεδόν τους θεσμούς.
Υποθέτω ότι αυτός ο όρος προστέθηκε για να δοθεί ένα κίνητρο συμμετοχής σε περισσότερους αγώνες.
Παρατηρώντας όμως, π.χ. τον πίνακα του Κυπέλλου οδηγών Σπρίντ χώματος έως 1400cc, μου δημιουργείται ένα αίσθημα διαστρέβλωσης της πραγματικής αγωνιστικής αποτύπωσης των επιδόσεων μερικών αγωνιζομένων.
Π.χ. ο Γιώργος Χατζηρήγας, με 2 πρωτιές και 40 βαθμούς, μη συμμετέχοντας όμως σε 3 τουλάχιστον αγώνες, αποκλείεται από την τελική κατάταξη.
Νόμιμο είναι, αλλά δίκαιο είναι ;ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Συμφωνώ βεβαίως ότι έτσι είναι ο κανονισμός, συμφωνώ ότι τον γνωρίζει εκ των προτέρων ο κάθε αγωνιζόμενος, αλλά θα ήθελα να γνωρίζω εάν η ΟΜΑΕ κρίνει ως επιτυχημένη την εν λόγω διάταξη, εάν είναι ευχαριστημένη από την αποτελεσματικότητά της και εάν θα την διατηρήσει και του χρόνου, διότι ενδεχομένως όσο λειτουργεί ως κίνητρο για κάποιους, τόσο να λειτουργεί αποθαρρυντικά για ορισμένους άλλους.
Πιστεύω ότι θα εξετάσει ενδελεχώς το ζήτημα και θα αποφασίσει … σοφά !!!
-
Η ενδιαφέρουσα συζήτηση για τους πλοηγούς κτλ. μεταφέρθηκε στο Ερωτήσεις προς ΟΜΑΕ/ΕΠΑ που περιμένουν απαντήσεις ώστε να μείνει το παρόν θέμα σχετικό με το πρόγραμμα, την ανάθεση αγώνων σε λέσχες, τα παράβολα κτλ. [Mod]
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Ένας από τους όρους που προστέθηκε το 2011 στην προκήρυξη, ήταν και η ελάχιστη συμμετοχή των αγωνιζομένων, σε ορισμένο τουλάχιστον αριθμό αγώνων, για να ενταχθούν στην τελική κατάταξη βαθμολογίας. Αυτό ίσχυε σε όλους σχεδόν τους θεσμούς.Υποθέτω ότι αυτός ο όρος προστέθηκε για να δοθεί ένα κίνητρο συμμετοχής σε περισσότερους αγώνες.
Παρατηρώντας όμως, π.χ. τον πίνακα του Κυπέλλου οδηγών Σπρίντ χώματος έως 1400cc, μου δημιουργείται ένα αίσθημα διαστρέβλωσης της πραγματικής αγωνιστικής αποτύπωσης των επιδόσεων μερικών αγωνιζομένων.
Π.χ. ο Γιώργος Χατζηρήγας, με 2 πρωτιές και 40 βαθμούς, μη συμμετέχοντας όμως σε 3 τουλάχιστον αγώνες, αποκλείεται από την τελική κατάταξη.
Νόμιμο είναι, αλλά δίκαιο είναι ;ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Συμφωνώ βεβαίως ότι έτσι είναι ο κανονισμός, συμφωνώ ότι τον γνωρίζει εκ των προτέρων ο κάθε αγωνιζόμενος, αλλά θα ήθελα να γνωρίζω εάν η ΟΜΑΕ κρίνει ως επιτυχημένη την εν λόγω διάταξη, εάν είναι ευχαριστημένη από την αποτελεσματικότητά της και εάν θα την διατηρήσει και του χρόνου, διότι ενδεχομένως όσο λειτουργεί ως κίνητρο για κάποιους, τόσο να λειτουργεί αποθαρρυντικά για ορισμένους άλλους.
Πιστεύω ότι θα εξετάσει ενδελεχώς το ζήτημα και θα αποφασίσει … σοφά !!!
Το θέμα μας είναι αν θα πάρουν τίτλους άνθρωποι που έκαναν 2 ή 3 αγώνες σε μια χρονιά; Διαφωνώ κάθετα. Να μην πάρουν τίποτα. Και δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο οδηγό, ο οποίος είναι από τους καλύτερους που έχουν περάσει από την Ελλάδα. Αναφέρομαι στο ότι αν συνεχίζουμε να μοιράζουμε τσάμπα κυπελλάκια θα συντηρείται αυτή η γελοιότητα με τους 'θεσμούς' όπου συμμετέχει το 4%.
Η κατεύθυνση πρέπει να είναι εντελώς αντίθετη. Δηλαδή να διατηρηθεί ο υπάρχων περιορισμός, να μη δίνεται κυπελλάκι σε κανέναν από εμάς που κάνουμε 2-3 αγώνες, αλλά να φτιαχτούν θεσμοί που να μας επιτρέπουν-προτρέπουν να κάνουμε 4 ή και 5 φθηνούς αγώνες, μπας και ευχαριστηθούμε περισσότερες φορές το χρόνο, μπας και υπάρχει περισσότερη εμπλοκή-βελτίωση, μπας και υπάρχει συναγωνισμός κ.λπ. Είναι πολύ καλό που φέτος σε πολλές κλάσεις στην απονομή θα πάει μόνο ένας ή και κανένας, γιατί μόνο έτσι μπορεί να φανεί η πραγματική εικόνα. Διαφορετικά, θα βλέπουμε οδηγούς να κοκορεύονται στην τοπική τους κοινωνία ότι με δύο αγώνες βγήκαν '2οι στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ' (και πάλι δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο οδηγό-πύραυλο), η διοίκηση θα είναι ευχαριστημένη ότι κάνει τη δουλειά της και οι αγώνες θα συνεχίσουν την πορεία τους προς το μείον άπειρο.
Όσον αφορά τους θεσμούς, ας μελετηθεί ξανά η πρόταση του Amaxopoulou για αυτούς, ίσως ακόμα και με χωρισμό σε 4 ζώνες αντί για 3 που προτείνει, και με φθηνούς αγώνες σε επικαλυπτόμενους θεσμούς. Για το επιμέρους κόστος ας μελετηθούν ξανά οι προτάσεις που έχουν γραφτεί εδώ μέσα στο παρελθόν. Αν δε σπάσεις αυγά, ομελέτα δε γίνεται. -
εγω παλι συμφωνω με το να μετρανε ολοι παντου,εστω και με εναν αγωνα.
οταν θα βρω χρονο θα γραψω το σκεπτικο μου -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Το θέμα μας είναι αν θα πάρουν τίτλους άνθρωποι που έκαναν 2 ή 3 αγώνες σε μια χρονιά; Διαφωνώ κάθετα. Να μην πάρουν τίποτα. Και δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο οδηγό, ο οποίος είναι από τους καλύτερους που έχουν περάσει από την Ελλάδα. Αναφέρομαι στο ότι αν συνεχίζουμε να μοιράζουμε τσάμπα κυπελλάκια θα συντηρείται αυτή η γελοιότητα με τους 'θεσμούς' όπου συμμετέχει το 4%.
Η κατεύθυνση πρέπει να είναι εντελώς αντίθετη. Δηλαδή να διατηρηθεί ο υπάρχων περιορισμός, να μη δίνεται κυπελλάκι σε κανέναν από εμάς που κάνουμε 2-3 αγώνες, αλλά να φτιαχτούν θεσμοί που να μας επιτρέπουν-προτρέπουν να κάνουμε 4 ή και 5 φθηνούς αγώνες, μπας και ευχαριστηθούμε περισσότερες φορές το χρόνο, μπας και υπάρχει περισσότερη εμπλοκή-βελτίωση, μπας και υπάρχει συναγωνισμός κ.λπ. Είναι πολύ καλό που φέτος σε πολλές κλάσεις στην απονομή θα πάει μόνο ένας ή και κανένας, γιατί μόνο έτσι μπορεί να φανεί η πραγματική εικόνα. Διαφορετικά, θα βλέπουμε οδηγούς να κοκορεύονται στην τοπική τους κοινωνία ότι με δύο αγώνες βγήκαν '2οι στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ' (και πάλι δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο οδηγό-πύραυλο), η διοίκηση θα είναι ευχαριστημένη ότι κάνει τη δουλειά της και οι αγώνες θα συνεχίσουν την πορεία τους προς το μείον άπειρο.
Όσον αφορά τους θεσμούς, ας μελετηθεί ξανά η πρόταση του Amaxopoulou για αυτούς, ίσως ακόμα και με χωρισμό σε 4 ζώνες αντί για 3 που προτείνει, και με φθηνούς αγώνες σε επικαλυπτόμενους θεσμούς. Για το επιμέρους κόστος ας μελετηθούν ξανά οι προτάσεις που έχουν γραφτεί εδώ μέσα στο παρελθόν. Αν δε σπάσεις αυγά, ομελέτα δε γίνεται.Εγώ πάλι scn, που στα περισσότερα συμφωνώ μαζί σου, είμαι της άποψης ότι, αφου δεν μπορούμε να έχουμε ελκυστικούς και οικονομικούς θεσμούς, πρέπει να μην έχουμε ελάχιστο αριθμό συμμετοχών ανά θεσμό και ανά πλήρωμα....Όλοι βαθμολογούνται και ανταμοίβονται ανάλογα...Αυτό, εκτός του ότι θεωρώ ότι είναι πιο δίκαιο (γιατί φέτος βραβεύτηκαν οι πιο 'πλούσιοι'), τονώνει και τον συναγωνισμό, έστω και ευκαιριακά, όταν ενίοτε εμφανίζεται και ένας 'πυραυλος' ή μη....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Εγώ πάλι scn, που στα περισσότερα συμφωνώ μαζί σου, είμαι της άποψης ότι, αφου δεν μπορούμε να έχουμε ελκυστικούς και οικονομικούς θεσμούς, πρέπει να μην έχουμε ελάχιστο αριθμό συμμετοχών ανά θεσμό και ανά πλήρωμα....Όλοι βαθμολογούνται και ανταμοίβονται ανάλογα...Αυτό, εκτός του ότι θεωρώ ότι είναι πιο δίκαιο (γιατί φέτος βραβεύτηκαν οι πιο 'πλούσιοι'), τονώνει και τον συναγωνισμό, έστω και ευκαιριακά, όταν ενίοτε εμφανίζεται και ένας 'πυραυλος' ή μη....Το σκεπτικό αυτό είναι απόλυτα σεβαστό και υπό άλλες συνθήκες θα το συνυπέγραφα ως απόλυτα ορθό και δίκαιο. Όμως, αυτή τη στιγμή μήπως προέχει να φαίνεται κάθε χρονιά η αληθινή εικόνα ώστε να υπάρχει πίεση για αλλαγή; Νομίζω ότι αν επιστρέψουμε στην ελεύθερη διανομή τίτλων, το μόνο που θα γίνει είναι να διευκολυνθεί η συντήρηση της γελοιότητας του 4%.
-
Νομίζω scn, ότι επί της ουσίας δεν διαφωνούμε μαζί σου ούτε εγώ ούτε ο Δημήτρης , ούτε ο SP0+.
Σε όλους μας δεν αρέσει η κατάσταση του 4%. Απλά εσύ πιστεύεις ότι εάν την τονίσουμε και την επισημάνουμε πιθανόν να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός ανάνηψης !!!
Έως ότου όμως αυτός ενεργοποιηθεί, τον μηδενισμό, την απαξίωση, και την αδικία θα την εισπράττει το 96%, που δεν μπορεί να κάνει πάνω από 1 με 2 αγώνες.
Δεν είμαι βέβαιος ότι έχουν ερωτηθεί, εάν θέλουν να γίνουν οι εξιλαστήριοι ήρωες για το ηλεκτροσόκ που χρειάζεται το σπορ, ούτε μπορούμε να απαγορέψουμε τον Χ αγωνιζόμενο να κάνει τον ένα αγώνα που μπορεί και ονειρεύεται (γιατί όχι) μια θέση στην κατάταξη.Σαφώς βέβαια και έχεις δίκιο, ότι ο στόχος είναι να μπορέσει αυτός ο αγωνιζόμενος να κάνει 3 ~ 5 φθηνούς αγώνες, αλλά μέχρι τότε δεν πρέπει να τον έχουμε καταδικασμένο, επειδή δεν μπορεί …
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
μέχρι τότε δεν πρέπει να τον έχουμε καταδικασμένο, επειδή δεν μπορεί …'Καταδικασμένος' κάποιος που δεν παίρνει κάποιον τίτλο και κάποιο κυπελλάκι θεσμού;;;!!!
Δεν είμαι βέβαιος ότι έχουν ερωτηθεί, εάν θέλουν να γίνουν οι εξιλαστήριοι ήρωες για το ηλεκτροσόκ που χρειάζεται το σπορ, ούτε μπορούμε να απαγορέψουμε τον Χ αγωνιζόμενο να κάνει τον ένα αγώνα που μπορεί και ονειρεύεται (γιατί όχι) μια θέση στην κατάταξη.
'Εξιλαστήριοι ήρωες' όσοι δε βαθμολογούνται σε κάποια κατάταξη παρόλο που ανέβηκαν σε βάθρο σε έναν αγώνα;;;!!!
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
μέχρι τότε δεν πρέπει να τον έχουμε καταδικασμένο, επειδή δεν μπορεί …
'Καταδικασμένος' κάποιος που δεν παίρνει κάποιον τίτλο και κάποιο κυπελλάκι θεσμού;;;!!!
Δεν είμαι βέβαιος ότι έχουν ερωτηθεί, εάν θέλουν να γίνουν οι εξιλαστήριοι ήρωες για το ηλεκτροσόκ που χρειάζεται το σπορ, ούτε μπορούμε να απαγορέψουμε τον Χ αγωνιζόμενο να κάνει τον ένα αγώνα που μπορεί και ονειρεύεται (γιατί όχι) μια θέση στην κατάταξη.
'Εξιλαστήριοι ήρωες' όσοι δε βαθμολογούνται σε κάποια κατάταξη παρόλο που ανέβηκαν σε βάθρο σε έναν αγώνα;;;!!!
Απο την στιγμη που συμμετεχεις καπου και παιρνεις καποια θεση πρεπει να βαθμολογησε,αυτο πιστευω εγω.
Εαν τρεξεις 1 η 3 η 4 αγωνες ο καθενας τρεχει οπου μπορει και με οτι μπορει.... -
Με την άδεια φαντάζομαι του platis παραθέτω εδώ τη δημοσίευσή του σχετικά με τη βαθμολογία πολυνίκους.
Ο χρήστης platis έγραψε:
Αργα ειναι, θα προσπαθησω να εξηγησω.
1ο συστ ημα, οπως εφαρμοζοταν παληα. Υπαρχουν κλασεις κι οχι γενικη. Ο πρωτος κλασης 1400 , εφ οσον συμπληρωνει βεβαια, παιρνει 20 βαθμους, το ιδιο και ο 1ος 1600, το ιδιο ο 1ος 2000, το ιδιο και ο 1ος 2000+. Οποιος στο τελος μαζεψει τους πιο πολλους βαθμους, νικησει δηλαδη τους ΟΜΟΙΟΥΣ του, ειναι πρωταθλητης. Δηλαδη σφαγη, με μειονεκτημα το οτι δινοταν η δυνατοτητα να στηνονται αποτελεσματα με εικονικες συμμετοχες. Αυτο ομως ξεπερνιεται με απαιτηση αρκετων συμμετοχων σε καθε κλαση, η συντελεστη αναλογα με τους συμμετεχοντες στην κλαση.
Στην πορεια ομως προεκυψε πιο ωραιο και δικαιο συστημα. το 0-1400, 0-1600, 0-2000, 0-2000+. Εδω λοιπον, παλι οι πρωτοι παιρνουν (και οι επομενοι) παιρνουν τους ιδιους βαθμους στις κλασεις τους , αλλά αν ενα 1400σαρι-1600σαρι-διλιτρο χωθει μεσα στα μεγαλα (βλεπε Γκικας -Ζαχος και αλλοι πυροβολητες ) τοτε τους κοβει βαθμο. Π.χ. 1ος ο Βωβος στα μεγαλα και δευτερος ο Κυρκος ας πουμε. Ο βωβος παιρνει 20, αλλά ο Κύρκος αν εχει χασει απο τον Ζαχο, δεν παιρνει 16 (του δευτερου), αλλά 12 ενω ο Ζαχος εχει παρει 20 απο τη δικη του κλαση. Αν τωρα ο χ Ζαχος κερδισει και τον Βωβο, τοτε ο Βωβος παιρνει 16, κι ο Κυρκος 12, ενω παλι ο Ζαχος εχει 20 απο την δικη του κλαση.(Γιατι ειναι πρωτος στα 0-2000 αλλά και πρωτος στα 0-2000+ Το ιδιο συμβαινει και στις μικροτερες. Αυτο κανει τον συναγωνισμο να παιρνει φωτια, και κυριως αμοιβει τα ταλεντα χωρις οικονομικες δυνατοτητες , δινοντας τους πιθανοτητες διακρισης. Ειναι δικαιο και κυριως στην ασφαλτο σηκωνει τον κοσμο και τους αγωνιζομενους στις μυτες των ποδιων. Ελα ομως που αντιδρουν τα 'τζακια' οπως εγραψα! Ε σαν παραχωρηση, ας δινουν κι ενα κυπελλο γενικης, χωρις ομως βαθμολογικη αξια.
Γιατι κακα τα ψεμματα παιδια. Αν δουμε τα φετινα αποτελεσματα, ποιοι ειναι οι πρωταθλητες? Αυτοι με τα Ν4 και Α8 η κατι παλληκαρακια που με κατι 1300-1600 ειναι πισω τους μεν , αλλα με διαφορα 1-2 δευτερολεπτα στο χιλιομετρο? Κι ας θυμωσουν, δεν πειραζει, δεν ηρθαμε απ τον Αρη δα!!!
Περιτο βεβαια να τονισω οτι στα ιστορικα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ειναι ετσι (γιατι ετσι ηταν τοτε), αλλά αυτο ας το ξεχασουμε γιατι κατι καλοπαιδα θα λενε οτι το υποστηριζω γιατι με συμφερει. Ευτυχως ομως που το υποστηριζα ΓΡΑΠΤΩΣ και τοτε που ετρεχα με το Ιμπρεζα
Ελπιζω-παρα τη νυστα μου-να βοηθησα.Προσωπικά το 0-1400, 0-1600 κτλ. με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, όπως και η κατάταξη του αγώνα να επιβραβεύεται μεν με κύπελλο (διότι ο πρώτος είναι πρώτος, όπως και να το κάνουμε, διέσχισε στο μικρότερο χρόνο απ΄όλους τις ειδικές του αγώνα και πρέπει να πάρει το κύπελλό του) αλλά η βαθμολογία σε επίπεδο πρωταθλήματος να είναι πολυνίκους.
-
αυτο με τις βαθμολογιες δεν το καταλαβα....
λεει πρωτος πχ 20 βωβος δευτερος ο κυρκος,αλλα αν εχει χασει απο το ζαχο παιρνει 12,μα αν εχει χασει ειναι τριτος ουτως η αλλως....και ο ζαχος λεει παιρνει σταθερα 20 της κλασης του?.....υγ.παντως εξω οπου δουλευει το καθαρο πολυνικους δεν ειναι απολυτως οτι καλυτερο για διαφορους λογους....(δεν ειναι και ασχημο,αλλα σιγουρα δεν ειναι πανακεια ή λυση,απλως δινει την δυνατοτητα να βγει τιτλουχος γενικης,απο μικρη κλαση)
αλλο μειονεκτημα ειναι οτι ως γνωστον ενα Ν1 Ν2 Α5 οπως και να εχει ειναι πιο ευκολο σε απαιτησεις απο ενα Α7 Α8 ή οτιδηποτε μεγαλο,δλδ ενας καλος οδηγος με Ν1 δεν θα ειναι απαραιτητα το ιδιο καλος με ενα ρενο κλιο R3,που σημαινει σε σχεση με τη βαθμολογια ενος πολυνικους, οτι ναι μεν σε αναλογια παει πιο καλα το Ν1,αλλα ειναι πιθανο αν ο ιδιος οδηγουσε το ν4 να μην πηγαινε ετσι....(σε ρυθμο) -
Δημητρη, το καθαρο πολυνικους, οντως εχει προβληματα. Οχι ομως και το 'ενισχυμενο'. Στο καθαρο λοιπον ο 2ος Κυρκος θα παρει 16 γιατι ειναι 2ος στην 2001-απειρο (2000+). Οντως. Ομως στο ενισχυμενο, που ΠΡΟΣΕΞΕ η κατηγορια ειναι 0-2000+ δεν ειναι δευτερος, γιατι του μπηκε σφηνα ο Γκικας. Ειναι 3ος και θα παρει 12. Ο Ζαχος ομως ειναι πρωτος στην 0-2000 οποτε παιρνει 20. Οχι 20 +16 , 20 μονο απο την δικη του κλαση. Ξανασκεψου το, να δεις οτι ειναι δικαιο, αφου ενα υποδεεστερο αυτοκινητο νικαει ενα ισχυροτερο. Το τονιζω ξανα. 0-1400, 0-1600, 0-2000, 0-2000+
Καλημερα, ξεδοντιαζω -
Kαλημερα σε ολους .Χρηστακι συμφωνω απολυτα με την δευτερη προταση σου γιατι οντως ειναι δικαιη αλλα ξεχνας νομιζω η μπορει να μην ξερεις καποια παρασκηνια που παιχτηκαν στο παρελθον απο οδηγους με μεγαλα αυτοκινητα που πληρωναν τα παραβολα των ενστασεων σε καποιους οι οποιοι χωρις να τους ενδιαφερει προσωπικα προσπαθουσαν να βγαλουν εκτος συναθλητες τους απο μικροτερες κατηγοριες για να παρουν αυτοι το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ .Θεωρω ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ οι μικροι να κοβουν απο τους μεγαλους οχι ομως οι μεγαλοι απο τους μικρους με την προυποθεση βεβαια να τρεχουν σε πραγματικα συμπληρωμενες κλασεις και οχι πλασματικες ,οσο για την ποσοτητα των αγωνων και επειδη οι καιροι ειναι παρα πολυ δυσκολοι για ολους μας πρεπει νομιζω ο καθενας να τρεχει οσο και οπου μπορει με μια διαφορα στην βαθμολογια να μετρανε πρωτα οι καλυτερες θεσεις και μετα οι βαθμοι γιατι φετος οδηγοι του μηδεν εχωντας την οικονομικη δυνατοτητα να τρεξουν παντου πηραν τιτλους χωρις να κερδισουν ουτε εναν αγωνα και χανωντας μαλιστα σε ολους απο πολυ μικρωτερα αυτοκινητα ,ριξε μια ματια και θα καταλαβεις .
-
Αυτο εγραψα κι εγω Γιωργη. Ακριβως. Φετος βραβευθηκε η β Εθβικη. Κακα τα ψεματα...
Το συστημα ειναι σιγουρα δικαιο γιατι ειναι απο 0 εως, οποτε για να παρει καποιος πλεονεκτημα πρεπει να νικησει μεγαλυτερους. Τα υπολοιπα ειναι γνωστα, τοτε ομως οι κανονισμοι ηταν πολυ ασαφεις κι οι ενστασεις τζαμπα. Σημερα ειναι δυσκολο να πληρωσεις ενσταση, ασε που αν ειναι ο μικρος παρανομος καλα να παθει και ν αποκλειστει, οποιος κι αν του κανει την ενσταση. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Περιτο βεβαια να τονισω οτι στα ιστορικα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ειναι ετσι .+oo
Προγραμμα 2012