-
Έχει αέρα το σύστημα ψύξης.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχει αέρα το σύστημα ψύξης.Πολυ πιθανόν αλλά που οφείλεται;
Send from my Galaxy 5
-
Φλάντζα
-
Ποια από όλες;;
Υπάρχει φλάντζα ψύγείου; Και αν ναι, που βρίσκεται; Δε θα είχα κάποια εμφανή διαρροή(υγρά σε κάποιο σημείο); -
http://www.fiatforum.com/cinquecento-se ... refit.html
-
Αν ήταν φλάντζα κυλικδροκεφαλής δεν θα είχα κάπου διαρροή; Δε θα ανέβαζε θερμοκρασία;
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αν ήταν φλάντζα κυλικδροκεφαλής δεν θα είχα κάπου διαρροή; Δε θα ανέβαζε θερμοκρασία;Εξαρτάται σε ποιό σημείο θα καεί,αν πχ καεί ανάμεσα σε αγωγό νερού και λαδιού θα ανακατεύει νερά με λάδια,αν καεί ανάμεσα σε κυλινδρο και αγωγό νερού θα περνάει μέρος της συμπίεσης στο κύκλωμα ψύξης δημιουργώντας φυσαλίδες με πρώτες ενδείξεις του προβλήματος στην ελάχιστη απόδοση του καλοριφέρ.
Αν το πρόβλημα επιδεινωθεί έχουμε αισθητή απώλεια νερού και αύξηση θερμοκρασίας. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
ΦλάντζαΜη τρομαζεις τον κοσμο βρε.
Kyr, παρακολουθησε το θεμα, βλεπε το παραφλου αν ξαναπεσει.
Οταν ξεκινας κρυος και ανεβαζεις στροφες στο ρελαντι ακους τιποτα σα νερα να κυκλοφορουν κατω δεξια?Ποσα χλμ εχεις αληθεια?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Φλάντζα
Μη τρομαζεις τον κοσμο βρε.
Εδώ που τα λέμε, με τρόμαξε λίγο
Kyr, παρακολουθησε το θεμα, βλεπε το παραφλου αν ξαναπεσει.
Οταν ξεκινας κρυος και ανεβαζεις στροφες στο ρελαντι ακους τιποτα σα νερα να κυκλοφορουν κατω δεξια?
Όταν τα φιατ ξεκινάνε κρύα, κάνουν διάφορους θορύβους, ακόμα και καινούρια . Θα το προσέξω, αν είναι κάτι ασυνήθιστο
Ποσα χλμ εχεις αληθεια?
125.000Αν ήταν φλάντζα κυλικδροκεφαλής δεν θα είχα κάπου διαρροή; Δε θα ανέβαζε θερμοκρασία;
Εξαρτάται σε ποιό σημείο θα καεί,αν πχ καεί ανάμεσα σε αγωγό νερού και λαδιού θα ανακατεύει νερά με λάδια,αν καεί ανάμεσα σε κυλινδρο και αγωγό νερού θα περνάει μέρος της συμπίεσης στο κύκλωμα ψύξης δημιουργώντας φυσαλίδες με πρώτες ενδείξεις του προβλήματος στην ελάχιστη απόδοση του καλοριφέρ.
Αν το πρόβλημα επιδεινωθεί έχουμε αισθητή απώλεια νερού και αύξηση θερμοκρασίας.Τί προτείνεις; Το αφήνω και παρατηρώ ή το πάω στον μηχανικό μου; Αν βγάλω το πλαστικό προστατευτικό θα δω τίποτα; Πέφτει και η απόδωση του αυτοκινήτου;
-
Σήμερα το πρωί πάω να βάλω μπρος και προτού ξεκινήσει, βλέπω ότι πάει να βγάλει κάποιο μήνυμα στο καντράν, αλλά παίρνει κανονικά και μήνυμα δνε εμφανίζεται.
Τώρα πάω να βάλω μπρος και γυρνάει πολύ αργά, δεν παίρνει μπροστά και βγάζει μήνυμα transmission malfuction. Η μπαταρία από το κρυφό μενού μου δείχνει 11,7. Τι μπορεί να είναι; -
Μπαταρία. Αφόρτιστη φαίνεται να είναι με τα 11,7.
-
Κατά πάσα πιθανότητα μπαταρία Βασίλη. Βάλε μπρος με καλώδια. Αν δεν ζοριστεί σημαίνει μπαταρία 100%.
-
Ντίνο κ Αλέξανδρε ευχαριστώ πολύ. Ούτως ή άλλως άλλη λύση δεν έχω, πέραν της οδικής.
-
Έχετε κρύο σήμερα;
Sent from my Atrix using smoke signals.
-
Έχει κρύο τις τελευταίες μέρες Ντίνο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κατά πάσα πιθανότητα μπαταρία Βασίλη. Βάλε μπρος με καλώδια. Αν δεν ζοριστεί σημαίνει μπαταρία 100%.Ήρθε το Μ62 με το ΗΖ κι έδωσε ρεύμα. Κινηθήκαμε αυτοδύναμα μέχρι το ΠΕΒ, όπου αλλάχτηκαν τα στοιχεία έναντι 90€
-
Καλησπέρα.Να ρωτήσω κάτι, καθότι άσχετος: συγγενής μου είχε στην κατοχή του corolla σαν κι αυτό:. Το παράτησε τον Δεκέμβρη του 2005 γιατί είχε κολλησει ο ένας κύλινδρος (το αμάξι δούλευε. αλλα ζοριζόταν).Απο τότε δεν ξανασχολήθηκε μέχρι πρότινος, που προσπάθησε με καλώδια να το βάλει μπροστά αλλά τίποτα.Να φταίει μόνο η μπαταρία ή άδικος κόπος να προσπαθεί να το αναστήσει;;
-
Στο Τέμπρα μετά την αντικατάσταση του δυναμό (υπερφόρτιζε - βλ. παλαιότερο ποστ) με άλλο ανακατασκευασμένο συμβαίνει το εξής:
Σε κατεβάσματα 5η ---> 4η και 4η ---> 3η προκειμένου να «γεμίσει» η ταχύτητα και να επιταχύνει γρήγορα το αυτοκίνητο παρατηρώ ότι πάνω από τις 4000 στροφές ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας. Είναι ζωηρό, δεν αχνοφέγγει, και μένει αναμμένο μέχρις ότου είτε ανεβάσω σχέση (αν όμως ανεβάσω από 3η σε 4η και συνεχίσω να επιταχύνω δυνατά επανέρχεται) είτε πέσουν αρκετά οι στροφές (πχ κάτω από 3500). Με δεδομένα ότι:- το παλιό δυναμό δεν ξέρουμε πόσα Α ήταν (δεν είχε κανένα ενδεικτικό επάνω του - ήταν κι αυτό ανακατασκευασμένο και το άλλαξα προ τριετίας, αν θυμάμαι καλά)
- τα Τέμπρα παίρνουν είτε 45άρι είτε 60άρι κι εμείς βάλαμε 60άρι (το αυτοκίνητο έχει after A/C)
- η τροχαλία του νέου δυναμό «νιαουρίζει» πάνω από τις 2000 στροφές σαν τουρμπίνα (να πήγαινε και σαν να είχε τούρμπο... )
- η μπαταρία είναι ενός έτους σε άριστη κατάσταση
- προβλήματα δεν παρατηρήθηκαν στο διαγνωστικό
- ο χώρος του κινητήρα έχει να πλυθεί πάνω από 6μηνο = σίγουρα στεγνός
- δεν παρατηρείται κανενός είδους κόμπιασμα ή άλλη δυσλειτουργία
Ποια θα μπορούσε να είναι η αιτία για το αναμμένο λαμπάκι;
-
Πιθανολογώ ότι το δυναμό δεν είναι ανακατασκευασμένο , αλλά ..... κακοκατασκευασμένο!
Δεν έβρισκες καινούριο ή εβγαινε 'ο κούκος αηδόνι' , που λέει και ο 'Σαραντατρίο' -
Δεν υπάρχει πλέον καινούριο από τη Φίατ, μόνο ανακατασκευής από τρίτους.
Αν πρόκειται για ελαττωματικό το πάω για αντικατάσταση και end of story, ο μηχανικός είναι φίλος.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........