Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 489
    • 490
    • 115 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

      Χώρια που κάποιο κινητήρες όπως οι μπόξερ δουλευουν με ψηλές θερμοκρασίες και αμα ο θερμοστάτης ειναι οφφ ζοριζονται ασχημα....

      Αμα εχεις κολλημενους γονεις που δε βαζουν ουτε ενα ευρω σε αμαξι 12 χρονων εκει να δεις ζορι!!!

      1οντως στους boxer κινητηρες ειναι αρκετα συνηθισμενο το προβλημα με χαμηλη θερμοκρασια λειτουργιας στους 60βαθμους ενω το κανονικο ειναι 80-82 περιπου λογω ανοιχτου θερμοστατη και οντως δεν τα επισκευαζουν επειδη υποτιμουν την παλαιοτητα του αυτοκινητου τους και για 40Ε εργασια με ανταλλακτικο ψοφανε απο το κρυο μεσα στην καμπινα,δεν βγαζουν καρτα καυσαεριων με τιποτα και με αυτη την τιμη αμολυβδης θα τα αποσβεσουν αμεσα αυτα τα χρηματα
      2αν το κυκλοφορεις και εσυ βαλε απο την τσεπη σου χρηματα και επισκευασε το

      Πλεον εγω εχω δικο μου αμαξι και δε με νοιαζει ας κανουν ο,τι θελουν! Αν ηταν 40 θα το ειχαν φτιαξει. 170 ειναι.

      170 για θερμοστάτη + εργατικά Για πές μάρκα και μοντέλλο να προσέχουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:

        Χώρια που κάποιο κινητήρες όπως οι μπόξερ δουλευουν με ψηλές θερμοκρασίες και αμα ο θερμοστάτης ειναι οφφ ζοριζονται ασχημα....

        Αμα εχεις κολλημενους γονεις που δε βαζουν ουτε ενα ευρω σε αμαξι 12 χρονων εκει να δεις ζορι!!!

        1οντως στους boxer κινητηρες ειναι αρκετα συνηθισμενο το προβλημα με χαμηλη θερμοκρασια λειτουργιας στους 60βαθμους ενω το κανονικο ειναι 80-82 περιπου λογω ανοιχτου θερμοστατη και οντως δεν τα επισκευαζουν επειδη υποτιμουν την παλαιοτητα του αυτοκινητου τους και για 40Ε εργασια με ανταλλακτικο ψοφανε απο το κρυο μεσα στην καμπινα,δεν βγαζουν καρτα καυσαεριων με τιποτα και με αυτη την τιμη αμολυβδης θα τα αποσβεσουν αμεσα αυτα τα χρηματα
        2αν το κυκλοφορεις και εσυ βαλε απο την τσεπη σου χρηματα και επισκευασε το

        Πλεον εγω εχω δικο μου αμαξι και δε με νοιαζει ας κανουν ο,τι θελουν! Αν ηταν 40 θα το ειχαν φτιαξει. 170 ειναι.

        170 για θερμοστάτη + εργατικά Για πές μάρκα και μοντέλλο να προσέχουμε


        Μην τρελαίνεστε καλέ μου φίλε. Υπάρχουν και ακριβότεροι σε φτηνά αυτοκίνητα.
        Είναι ενσωματωμένοι στο καπάκι, με πολλές εξόδους, και πρέπει να το αλλάξεις ολόκληρο. Μα στο after market, υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις, που αντικαθιστάς μόνον το μηχανικό μέρος, και όλα καλά!!!.... μάλιστα από επώνυμες μάρκες. 15 – 20ε !!!.
        Ας περιμένουμε να μας απαντήσει.
        Μα για πες μου τι σημαίνει LGTS?.
        A.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

          Χώρια που κάποιο κινητήρες όπως οι μπόξερ δουλευουν με ψηλές θερμοκρασίες και αμα ο θερμοστάτης ειναι οφφ ζοριζονται ασχημα....

          Αμα εχεις κολλημενους γονεις που δε βαζουν ουτε ενα ευρω σε αμαξι 12 χρονων εκει να δεις ζορι!!!


          Μήπως οι «κολλημένοι» το ευρό που δεν βάζουν, το δίνουν για την διατροφή σου?….
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            LGTS= ICAO code για το Αεροδρόμιο Μακεδονία Θεσσαλονίκης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis-d last edited by

              Ειχα κανει κι ενα θεμα γι αυτο παλιοτερα. Alfa 146 twin spark 1.4

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                carfanatic last edited by

                http://www.ricambi.gr/index.php?option= ... 3&Itemid=2

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  LGTS= ICAO code για το Αεροδρόμιο Μακεδονία Θεσσαλονίκης


                  Παίρνεις καθαρό αέρα. Και εάν είσαι και στον πύργο, που εγώ δεν θα ήθελα ….. έχεις θέα….
                  Ευχαριστώ.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Μην τρελαίνεστε καλέ μου φίλε. Υπάρχουν και ακριβότεροι σε φτηνά αυτοκίνητα.
                    Είναι ενσωματωμένοι στο καπάκι, με πολλές εξόδους, και πρέπει να το αλλάξεις ολόκληρο. Μα στο after market, υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις, που αντικαθιστάς μόνον το μηχανικό μέρος, και όλα καλά!!!.... μάλιστα από επώνυμες μάρκες. 15 – 20ε !!!.

                    A.

                    Δίκιο έχει ο Μάστορας. 150 ευρώ έχει η αλλαγή σε Mondeo γιατί αλλάζει μαζί και το housing.

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Πολλοι μηχανικοι επισης χαλανε επειτηδες τον θερμοστατη σε παλια αμαξια, για να μην κολλησει κλειστος και αρπανε οι φλατζες. Ποση πιθανοτητα υπαρχει να κολλησει κλειστος ενας θερμοστατης? Δεν ξερω ποσο σωστη ειναι αυτη η κινηση..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Απ ο,τι ξερω εχουν ασφαλεια και μπορουν να κολλησουν μονο ανοιχτοι φουλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          ναι και εγω κομπλαρω οπισθεν και παω στη δουλεια,οι υπολοιπες ειναι περριτες μην χαλανε κιολας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                            Απ ο,τι ξερω εχουν ασφαλεια και μπορουν να κολλησουν μονο ανοιχτοι φουλ.

                            Υποτίθεται οτι ειναι fail safe,δηλαδη χαλανε σε ανοιχτη θεση,στην πραγματικοτητα ομως που δεν συμβαινει παντα αυτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              Απ ο,τι ξερω εχουν ασφαλεια και μπορουν να κολλησουν μονο ανοιχτοι φουλ.

                              Υποτίθεται οτι ειναι fail safe,δηλαδη χαλανε σε ανοιχτη θεση,στην πραγματικοτητα ομως που δεν συμβαινει παντα αυτο.


                              100%

                              Το ‘κολλάνε’, δεν είναι η ακριβείς έκφραση.
                              Η ζημιά σε αυτά είναι, όταν χαλάσει το υδραργυρικό η ένα άλλο ζουμί στην μεταλλική φυσούνα. Τότε το εσωτερικό ελατήριο, τους καρφώνει ανοικτούς. Υπάρχουν ελάχιστες μάρκες που δεν γίνετε έτσι μα το αντίθετο…..
                              Α.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                r200 last edited by

                                κανενα προβλημα,απλα καλη εξαερωση και στους 4 τροχους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Γιατι εχω την εντυπωση οτι θελει ειδικο μηχανημα και οχι τεχνικη 'πατα-πατημενος; -ασε' ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    Γιατι εχω την εντυπωση οτι θελει ειδικο μηχανημα και οχι τεχνικη 'πατα-πατημενος; -ασε' ?

                                    To μηχάνημα δεν κάνει κάνει το ιδιαίτερο απ το πάτα-άσε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης ___ έγραψε:

                                      Γιατι εχω την εντυπωση οτι θελει ειδικο μηχανημα και οχι τεχνικη 'πατα-πατημενος; -ασε' ?

                                      To μηχάνημα δεν κάνει κάνει το ιδιαίτερο απ το πάτα-άσε

                                      Σίγουρο αυτό?

                                      Σιγουρότατο,απλά αν το αμάξι έχει μονάδα esr θα φροντίσεις-ένα παραπάνω- κατά την εξαέρωση να έχεις πάντα γεμάτο το εφεδρικό δοχείο γρών,διαφορετικά άπαξ και πήρε αέρα η μονάδα κοινώς....τον ήπιες κανονικά,δε σε σώνει κανένα μηχάνημα και θέλει να ξέρεις από κει και πέρα τι να κάνεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Έχω την εντύπωση πως σαφώς και κάνει παραπάνω το μηχάνημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Δε σε χαλάω ρε Ντίνο,παραπάνω κάνει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Εγώ κάνω εξαέρωση στα αμάξια μου με πάτα-άσε γιατί έχει ξαναγίνει και ξέρω ότι δεν χαλάνε.

                                            Όσοι έχουν συνεργείο και κάνουν εξαέρωση μ' αυτό τον τρόπο είναι σίγουρο ότι θα χαλάσουν αντλίες γιατί με το πάτα στο πάτωμα το έμβολο πηγαίνει σε περιοχές που μπορεί να έχουν επιφανειακή σκουριά και να χαλάσουν τα λαστιχάκια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 115 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr