-
Γεια σας παιδια αλλο ενα θεμα για το αμαξι που θελω να παρω αφου στο πρωτο και δεν απαντησατε πολυ ,και ειχα παραπανω μοντελα συγκρισης και οχι ακριβης ζητουμενα.Λοιπον στο θεμα μας και παρακαλω αυτη την φορα μια θερμη υποστιριξη και απο τους συμφορουμιτες,οκ υπαρχουν αυτα τα δυο μοντελα συγκρισης το Citroen Saxo 1.6 VTS 16V και το Peugeot 106 Rallye 8V ή 16V που θελω να παρω και σας παρακαλω μην αρχισετε να μου προτεινεται αλλα μοντελα γιατι θα ξαναμπερδευτω οπως στο προηγουμενο τοπικ που ελεγα για toyota starlet fiat punto gt και αλλα που μετα καταλαβα οτι το καθενα απο αυτα δεν μου ταιριαζε για διαφορα θεματα.Θελω την βοηθεια σας και να μου πειτε ποιο θα παιρνατε εσεις και για ποιον λογο και για ποιον δεν θα παιρνατε το αλλο ,τα δυνατα και τα αδυνατα σημεια του καθενος μοντελου (αν και ξερω καποια αλλα πειτε),αν μου πειτε ραλλακι ποιο απο τα δυο το 8βαλβιδο ή 16βαλβιδο και για ποιον λογο ,πειτε για τιμες ανταλλακτικων για την καταναλωση του καθενος μοντελου (δεν ειναι και η καλυτερη εποχη για βενζινα),για αξιοπιστια και ανθεκτικοτητα των αυτοκινητων, για τις τιμες των service (αν και εχω και φιλο που εχει και συνεργειο και ξερω και εγω πραγματα απλα για ενημερωση για το παν ενδεχομενο μην συμβει τιποτα). Ευχαριστω για τον χρονο σας και για τις οποιες απαντησεις σας προκαταβολικα,σας παρακαλω χρειαζομαι και γνωμες και απο περισσοτερα ατομα απο το φορουμ .
-
Γεια σας παιδια αλλο ενα θεμα για το αμαξι που θελω να παρω αφου στο πρωτο και δεν απαντησατε πολυ ,και ειχα παραπανω μοντελα συγκρισης και οχι ακριβης ζητουμενα.Λοιπον στο θεμα μας και παρακαλω αυτη την φορα μια θερμη υποστιριξη και απο τους συμφορουμιτες,οκ υπαρχουν αυτα τα δυο μοντελα συγκρισης το Citroen Saxo 1.6 VTS 16V και το Peugeot 106 Rallye 8V ή 16V που θελω να παρω και σας παρακαλω μην αρχισετε να μου προτεινεται αλλα μοντελα γιατι θα ξαναμπερδευτω οπως στο προηγουμενο τοπικ που ελεγα για toyota starlet fiat punto gt και αλλα που μετα καταλαβα οτι το καθενα απο αυτα δεν μου ταιριαζε για διαφορα θεματα.Θελω την βοηθεια σας και να μου πειτε ποιο θα παιρνατε εσεις και για ποιον λογο και για ποιον δεν θα παιρνατε το αλλο ,τα δυνατα και τα αδυνατα σημεια του καθενος μοντελου (αν και ξερω καποια αλλα πειτε),αν μου πειτε ραλλακι ποιο απο τα δυο το 8βαλβιδο ή 16βαλβιδο και για ποιον λογο ,πειτε για τιμες ανταλλακτικων για την καταναλωση του καθενος μοντελου (δεν ειναι και η καλυτερη εποχη για βενζινα),για αξιοπιστια και ανθεκτικοτητα των αυτοκινητων, για τις τιμες των service (αν και εχω και φιλο που εχει και συνεργειο και ξερω και εγω πραγματα απλα για ενημερωση για το παν ενδεχομενο μην συμβει τιποτα). Ευχαριστω για τον χρονο σας και για τις οποιες απαντησεις σας προκαταβολικα,σας παρακαλω χρειαζομαι και γνωμες και απο περισσοτερα ατομα απο το φορουμ .
-
Γεια σας παιδια αλλο ενα θεμα για το αμαξι που θελω να παρω αφου στο πρωτο και δεν απαντησατε πολυ ,και ειχα παραπανω μοντελα συγκρισης και οχι ακριβης ζητουμενα.Λοιπον στο θεμα μας και παρακαλω αυτη την φορα μια θερμη υποστιριξη και απο τους συμφορουμιτες,οκ υπαρχουν αυτα τα δυο μοντελα συγκρισης το Citroen Saxo 1.6 VTS 16V και το Peugeot 106 Rallye 8V ή 16V που θελω να παρω και σας παρακαλω μην αρχισετε να μου προτεινεται αλλα μοντελα γιατι θα ξαναμπερδευτω οπως στο προηγουμενο τοπικ που ελεγα για toyota starlet fiat punto gt και αλλα που μετα καταλαβα οτι το καθενα απο αυτα δεν μου ταιριαζε για διαφορα θεματα.Θελω την βοηθεια σας και να μου πειτε ποιο θα παιρνατε εσεις και για ποιον λογο και για ποιον δεν θα παιρνατε το αλλο ,τα δυνατα και τα αδυνατα σημεια του καθενος μοντελου (αν και ξερω καποια αλλα πειτε),αν μου πειτε ραλλακι ποιο απο τα δυο το 8βαλβιδο ή 16βαλβιδο και για ποιον λογο ,πειτε για τιμες ανταλλακτικων για την καταναλωση του καθενος μοντελου (δεν ειναι και η καλυτερη εποχη για βενζινα),για αξιοπιστια και ανθεκτικοτητα των αυτοκινητων, για τις τιμες των service (αν και εχω και φιλο που εχει και συνεργειο και ξερω και εγω πραγματα απλα για ενημερωση για το παν ενδεχομενο μην συμβει τιποτα). Ευχαριστω για τον χρονο σας και για τις οποιες απαντησεις σας προκαταβολικα,σας παρακαλω χρειαζομαι και γνωμες και απο περισσοτερα ατομα απο το φορουμ .
-
Αντε παιδια μην αρχιζουμε οπως και στο προηγουμενο τοπικ ,αρχιστε να γραφετε γνωμες και βοηθηστε εναν νεο .Please i need .
Δεν είναι γραμμή βοήθειας το φόρουμ, όταν έχει κάποιος να πει κάτι θα το γράψει. Μην κάνεις λοιπόν παραπανήσιες δημοσιεύσεις.[mod]
-
Λοιπόν, τα δεδομένα που έχουμε από το προηγούμενο θέμα που άνοιξες είναι τα εξής:
είσαι 18 ετών, η οδηγική σου έμπειρια είναι ένα παλιό Μίνι και δίνεις μέχρι 2 χιλιάρικα. Παράλληλα το ΜΧ5 δε σου αρέσει επειδή είναι 'πολύ υπερστροφικό'.
Αν λοιπόν θες τη γνώμη μου, εγώ θα σου έλεγα να κοιτάξεις κάτι πιο 'γήινο' και προσγειωμένο από αυτα που κοιτάς. Οι λόγοι:
α) δε θα βρεις κάτι της προκοπής σ'αυτα τα λεφτά, να είναι δηλαδή σε αξιοπρεπή έστω κατάσταση.
β) δεν έχεις καταλάβει τι θες να πάρεις για να βγάλεις γούστα κ αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο. Λες ότι σε τρομάζει η υπερστροφή του ΜΧ5 κ αυτό δείχνει μια άγνοια του πόσο άσχημα μπορεί να σε δαγκώσει η ουρά των αυτοκίνητων που αναφέρεις.
γ) καλά κ άγια αυτα τα αυτοκινητακια για τον άπειρο οδηγό όταν θελήσει να μετακινηθεί χαλαρά, όταν όμως θελήσει να πιέσει όπως είπες εσυ ότι θες να κανείς,το πράγμα αλλαζει. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται πολύ πιο γρήγορα από το μίνι του '78 κ γενικά απ'ότι ο άπειρος οδηγός μπορεί να φανταστεί κ αυτό δεν είναι καλό.Τέλος πάντων,να μη νομίζεις ότι το παίζω δάσκαλος, μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με ένα saxo vts όμως πιστεύω ότι εχω μια αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα για τα αυτοκίνητα αυτα.
Όσο αφορά το δίλημά σου, τα 2 αυτα μοντέλα δεν έχουν σημαντικές διάφορες, είναι κάποιες λεπτομέρειες που καθορίζουν το χαρακτήρα του καθενός κ που έχουν να κάνουν με τα γούστα του κάθε οδηγού. Έτσι κ αλλιώς δύσκολα θα βρεις κάποιο σε στοκ μορφή, οπότε αυτό που θα προτιμήσεις είναι αυτό που θα σε βολεψει κ θα σου αρέσει πιο πολύ εκείνη τη στιγμή.
-
Είσαι 18 και θέλεις να αγοράσεις rallye ή vts? Κατα την γνώμη μου μονο 106 1,1 ή 1,4 και saxo 1,1 ή 1,4.Για την εμπειρια σου και την ηλικια σου μόνο σε αυτες τις εκδόσεις τα δυο αυτα μοντέλα,εκτος και αν ετρεχες καποια χρόνια με καρτ και έχεις μια καποια εμπειρια.Λες για κατανάλωση και κόστος σερβις,εσυ τι λες να μην έχουν παραπάνω κατανάλωση και μεγαλύτερο κόστος?? Αν θες απλή μετακίνηση για καθε μέρα μέσα στην πόλη ξέχνα τα rallye-vts,γιατι μην μου πεις οτι δεν θα πατάς λιιιιιγο παραπάνω το γκάζι?Α! και κάτι αλλο μιας και λες οτι φοβάσαι την υπερστροφή και το ΜΧ-5,APO TO 1997-2002 δουλευα σαν φανοποιος,το ποσα rallye,vts,punto gt είχαμε φτιάξει τότε αστο,τα περισσότερα είχαν κατόχους απο 18-22 χρονών.Το χτυπήματα που είχαν ηταν, για τα rallye-vts απο την μέση και πίσω λογω υπερστροφής,ουρανός απο τουμπάρισμα λογω εξόδου απο το δρόμο αλλα και ολική λόγω εξόδου για αγορά οικοπέδου.Τα δε punto gt σχεδόν όλα ηταν χτυπημένα εμπρός λόγω εξόδου απο υποστροφή.Για αυτό φιλικά θα σου πρότεινα να κοιτάξεις πιο 'ήπιες' εκδόσεις απο αυτα τα δυο που προτίνεις και λόγω εμπειρίας και για κόστος χρήσης.
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα εχετε ενα λαθος δεν ειπα οτι φοβαμαι τα πισωκινητα αφου οδηγησει κιολας(ford escort και bmw 318 ) απλα δεν την παω και πολυ και εχω συνιθησει μπροστα κινηση με το μινι κουπερ που και εδω εχετε λαθος γιατι το μινι ειναι φτιαγμενο με αλλαγη μοτερ απο 800 σε 1100 ,καρμπυρατερ ,εκκεντροφορους και αλλα και εχει τελικη καπου 135 χιλ/ωρα αφου ειναι πολυ ελαφρυ και το εχουμε ελαφρυνει και εμεις και να δειτε με αυτο στροφες και αναβασεις και κρατημα που εχει.Τωρα θα απαντησω στα υπολοιπα φιλε taurus α) λογω των καιρων αλλα λογο και της παλλαιοτητας των αμαξιων βρισκεις ανετα καλα αυτοκινητα σε τετοια τιμη και πολυ καλα β)το mx-5 δεν μου αρεσει σαν αμαξι επειδη εχει θεσεις μονο για δυο και για πολλα αλλα και δεν ειπα οτι φοβαμαι την υπερστροφη γ)οπως ειπα και στην αρχη το μινι κατεβαζει καπου 135 χλμ/ωρα και πριν 1,5 χρονο κατεβαζε και 145 χλμ/ωρα αλλα λογω βενζινας(καρμπυρατερ),και το πιο σοβαρο λογω τον συχνων και σοβαρων προβληματων το μειωσαμε.αρα δεν νομιζω να εχω προβλημα με ενα saxo vts ή ραλλακι μαμα αντε καμια εξατμιση/φιλτρο .Λογω του οτι εχεις πειρα απο saxo vts και ξερω απο ραλλακι για πες τις διαφορες του και ποιο προτεινεις .Τελος φιλε postruck. οπως ειπα και τα εξηγω παραπανω θα καταλαβεις και για το σερβις ρωτησα επειδη ξερω οτι και τα δυο εχουν φθηνα ανταλλακτικα και σερβις και απο καταναλωση λογω του οτι εχω ακουσει οτι το ραλλακι εχει τσιμπημενη ενω το saxo καπως πιο λιγη.
-
Συγκρίνεις τώρα ένα αυτοκίνητο που βγαζει σκάρτα 140 χαω με ένα που από στροφή σε στροφή μπορεί άνετα να μαζέψει κάμποσα παραπάνω. Στο ξαναλέω, δεν είναι για αστεία αυτά τα διαόλια, δεν είναι 1100ράκια βελτιωμένα μίνι, να έχεις το νου σου.
-
Δηλαδη ποσο μπορει να παει ενα peugeot rallye 16v και ενα citroen saxo vts σε τελικη φιλε taurus ?και στην ερωτηση που λεω για ποιο απο τα δυο μου προτεινεις αφου ξερεις ,εγω για να σε βοηθησω κλεινω προς ραλλακι αφου ξερω οτι εχω πολυ καλο κρατημα ,καλες και ομαλες αλλαγες ταχυτητων γρηγορο και ωραιο κρατημα οσο για καταναλωση ειναι η μονη μου απορια αφου εχω ακουσει οτι καιει ,αληθευει? Παντως για τα σκαρτα 140 χλμ εισαι λαθως γιατι ειναι αληθινα και οταν μιλαμε και για στροφες δεν συγκρινεται το κρατημα που εχει αυτο το μινι αλλα σε καταλαβαινω,αλλα εχω καταληξει για αυτα και θα ηθελα μονο αν γινεται να μου προκρινεται ενα απο τα δυο αν και κλεινω προς ραλλακι.
-
Ίσα με 70 χιλιόμετρα πάνω από το Μίνι μπορεί να πάει ή αλλιώς, αν το πάρεις ποσοστιαία 50% πάνω. Δεν τα λες και λίγα, έτσι?
Το κράτημα και των 2 ειναι καλό, αρκεί να ξέρεις τι κάνεις. Και στο λέω επειδή πολλοί νόμιζαν οτι ήξεραν και όταν τους προσπέρασε ο κώλος και δεν κατάλαβαν από πού τους ήρθε, το μετάνιωσαν. Επίσης κανένα από τα δύο δεν έχει αυτό που λέμε ιδανικό κιβώτιο ταχυτήτων, μου κάνει εντύπωση που αναφέρεις τις καλές αλλαγές που κάνει το ραλί.
Από κει και πέρα μιλάμε όπως προείπα για ουσιαστικά ίδιο αυτοκίνητο, με κάποιες μικρές διαφορές, όπως στη ρύθμιση του υδραυλικού τιμονιού (πιο βαρύ στο ραλί) και στο σετάρισμα των αναρτήσεων (πχ λίγο πιο παχιά αντιστρεπτική πίσω στο ραλί). Ιδιαίτερα το τελευταίο δεν έχει και τόση σημασία, καθώς για να βρεις ένα από αυτά με νορμάλ αναρτήσεις πρέπει να κανεις αίτηση με χαρτόσημο. Γενικά πάντως το σάξο θεωρείται λίγο πιο πολιτισμένο και ήταν πιο καλά εξοπλισμένο, το ραλί πιο καθαρόαιμο, αλλά μιλάμε για ψιλοδιαφορές. Για την κατανάλωση δεν μπορώ να σου πω. Αφ' ενος γιατι δύσκολα θα βρεις απειραχτο μοτέρ (έστω και μια σκούπα-εξάτμιση θα την έχουν) αφεταιρου γιατί καίνε όσο τα πας. Αν πας χαλαρά θα κάψουν λίγο επειδή ειναι ελαφριά, αν το πατήσεις θα τσιμπήσουν, επειδή τα άλογα θέλουν τάισμα.Ερωτηση: σε εχει πάει κανείς σοβαρή βόλτα με ένα από αυτά? Και όταν λέω σοβαρή εννοώ να πάει γρήγορα και όχι να νομίζεις οτι πάει γρήγορα...
-
Ευχαριστω για την ενασχοληση σου καταρχας.Λοιπον εχω παει βολτα με το ραλλι το 16βαλβιδο με σκουπα-εξατμιση ,εκκεντροφορο,προγραμμα και πηγαινε γρηγορα και μου φανηκε σταθερο αμαξακι που θελει βεβαια την προσοχη του ,οσων αφορα για την αλλαγη ταχυτητων μου εχουν πει οτι ειναι καλη και ομαλη (το ραλλακι καλυτερη απο του σαξο),αλλα αφου το λες οκ μπορει να εκαναν λαθος ,τωρα για το πιο πολιτσμενο σαξο το ξερω και εγω αλλα επεισης οτι ο εξοπλισμος του ειναι πιο φτηνος ειδικα στο σαλονι του αυτοκινητου ,επεισης το βαρυ υδραυλικο τιμονι στο ραλλακι ειναι μειων αλλα και εξισου καλο.Για την καταναλωση που ηταν το θεμα που με εκαιγε ευχαριστω για την απαντηση.Αλλα να ξερεις μην υποτιμας το μινι που λες οτι ειναι τελειως διαφορετικο γιατι αν θελουμε βαζουμε και το 1300 και μεγαλυτερο καρμπυρατερ και εκκεντροφορια και οχι αυτο που σου ειπα στην αρχη και λογω του βαρος του(μηδαμινο)κατεβαζει 180 χλμ για πλακα το δοκιμασαμε μια εβδομαδα ,αλλα ηταν το αμαξι τουμπανο δεν μπορουσες το παταγες χωρις να το θελεις αλλα ηταν σκωτοστρα ξερεις να εχεις ταμπουρα με τετοια δυναμη και το αλλαξαμε και ειχαμε το σταδιο που πηγαινε με 145 χλμ και τωρα εχουμε με το 1100 και διαφορα αλλα εξαρτηματα και κατεβαζει 135 χλμ στο λεω μονο οχι για μαγκια αλλα να ξερεις οτι εχω πειρα αλλα σιγουρα το ραλλακι που το καταλαβα και τοτε που μπηκα στον φιλο που ειπα παραπανω εχει μεγαλυ δυναμη για το μεγεθος .
-
Είδες που τελικά είχα δίκιο σε αυτα που σου έγραψα??Ο φιλος taurus οντας κάτοχος rally,αν καταλαβα καλά,προσθεσε μερικά ακόμα σε αυτα που σου είπα και εγώ.Λές οτι το ΜΙΝΙ 'κατεβάζει' 145 χλμ τελική,τα δυο γαλλάκια πίανουν 145 χλμ απο στροφή σε στροφή.Για τα χλμ απο στροφή σε στροφή που λες,μας εφεραν με οδικη μια μέρα ενα μαύρο ραλλακι το οποιο απο τα πολλα χλμ που κατέβασε σε μια στροφή δεν πρόλαβε να φρενάρει.Δεν πιάσανε τα φρένα οπως μας είπε ο πρωτοετής φοιτητής που το οδήγαγε,με αποτέλεσμα να κατεβάσει μια βερυκοκιά γιατί ο panizi junior πρόλαβε και τράβιξε χειρόφρενο και έτσι έφυγε στο χωράφι με την όπισθεν,αλλα συνάντησε την βερυκοκιά.Αυτο το έκανε ενστικτοδώς μιας και είχε εμπειρία απο το nissan sunny της μαμάς.Α! το ραλλάκι δεν είχε ουτε καν 3000 χλμ. προλάβει να κάνει....
-
Ο χρήστης panosbp13 έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα εχετε ενα λαθος δεν ειπα οτι φοβαμαι τα πισωκινητα αφου οδηγησει κιολας(ford escort και bmw 318 ) απλα δεν την παω και πολυ και εχω συνιθησει μπροστα κινηση με το μινι κουπερTα σαξοραλλα ειναι προσθιοκινητα με συμπεριφορα πισωκινητου κατι που τα κανει ακομα ποιο δυσκολα στο χειρισμο γιατι θελουν πολυ ικανοτητα για να μαζεψεις την ουρα ετσι και φυγει, και δυστυχως (για τον μεσο οδηγο) φευγει ευκολα, οποτε ακυρο αυτο που λες.Στα συγκεκριμενα αυτοκινητα δεν εχει καμια σχεση το που βρισκεται η κινηση ουτε εχει σημασια αν εισαι μαθημενος σε καποια συγκεκριμενη.
Εγω παντως αν ηταν να παρω κατι τετοιο θα πηγαινα στο rallye γιατι μ αρεσει εμφανησιακα, ετσι κι αλλιως με τις μικρες μεταξυ τους διαφορες μονο αυτο μενει σαν λεπτομερια για να καταληξεις. -
Προτείνω να πάρεις κάτι πιό ήπιο και σταδιακά να ανέβεις σε πιό σπορ κατασκευές. Η ασφάλεια πάνω απ' όλα.
-
φιλε postruck. δεν ειπα οτι εχεις αδικο και ευχαριστω για την αναφορα θα το προσεχω αν τελικα παρο σαξοραλλο(που εκει τεινω)ακομα συμφρουμιτη panos2171 το ξερω οτι τα σαξοραλλα εχουν μια καπως μικρη συμπεριφορα πισωκινητου αλλα οχι τελειως και ειπαμε δεν θα το παταω απο την αρχη αν δεν εχεις κανεις 35000 χλμ με ενα αυτοκινητο δεν κανεις και μαλακιες γιατι ακομα εχεις να μαθεις αρκετα για την συμπεριφορα και αυτο σας το εγκιομε και ειμαι σιγουρος οτι θα κανω δηλαδη συνεση και οχι μαλακιες μεχρι να το μαθω αρκετα καλα οπως εχω κανει και με το μινι που τωρα οταν το παιρνω το οδηγαω ανετα και οταν μου καυλωσει κανω καμια μαλακια ,και οσων αφορα τα πισωκινητα στα αληθεια δεν τα μπορω δεν μου πανε τι να κανω δεν τα χωνευω.
-
Βρες 106 (ή και Saxo) που να φοράει κλουβί (roll-cage). Αν προκύψει η στραβή, τουλάχιστον θα καρπωθείς μιας πολύ σημαντικής παθητικής ασφάλειας, η οποία σε εργοστασιακά 106 ή Saxo είναι ελλιπέστατη.
-
Και το κεφάλι ένα με τα κάγκελα, ε? Τέτοιες συμβουλές δώστου.
Το cage έχει νόημα όταν α) φοράς κράνος, β) έχεις ζώνες τεσσάρων σημείων, να μην κουνησεις ρούπι από το κάθισμα.
-
Aυτο το χω ακουσει και γω.Επειδη ειναι σε πολυ μικρη αποσταση απο το κεφαλι παιζει σε χοντρο χτυπημα να το κοπανησεις εκει (και φυσικα να στο ανοιξει).
Αν δε κανω λαθος και ενας οδηγος αγωνων ειχε σκοτωθει ετσι σε δοκιμη που το κανε χωρις κρανος. -
Αν θέλουμε να είμαστε τελείως σωστοί, μάλιστα, απ' την τριπλέτα μπάκετ (με 4άρα+ ζώνη εννοώ), κλουβί και κράνος μόνο το τελευταίο μπορεί να υπάρχει μόνο του και να 'μαστε τελείως ασφαλείς. Και τούτο γιατί σε αυτ/το με μπάκετ και 4άρα ζώνη, αν για κάποιο λόγο ο ουρανός 'μπει' δεν έχεις την ευχέρεια να λυγίσεις το σώμα στο πλάι και να τον αποφύγεις.
Τέσπα... Το πήγαμε μακριά... Συμφωνώ με τα λεγόμενα Ταύρου, και δική μου συμβουλή είναι να πας σε κάτι πιο 'μαζεμένο'.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Τέσπα... Το πήγαμε μακριά... Συμφωνώ με τα λεγόμενα Ταύρου, και δική μου συμβουλή είναι να πας σε κάτι πιο 'μαζεμένο'.Μιά Elise πχ.
Peugeot 106 Rallye vs Citroen Saxo VTS ?