-
...κάτι που κυρίως προσφέρουν τα πολυπίστονα φρένα. Επίσης, περισσότερο ομοιόμορφη πίεση σε ένα -μεγάλο- τακάκι.
-
Εντάξει η αντοχή δεν είναι όμως το άπαν, καθώς δεν μιλάμε για αγώνες. Από δύναμη δεν υστερούν καθόλου τα μονοπίστονα. Δεν φοράνε και πιστονάκια αλλά ΠΙΣΤΟΝΑΡΕΣ. Ο επικεφαλής εξέλιξης της Μ3 Ε92 απάντωντας στις ψαγμένες ερωτήσεις του ειδικού τύπου για τα μονοπίστονα της, είχε πει ότι τα φρένα βγάζουν άνετα τρακ ντει όταν ζεσταθούν και χρησιμοποιηθούν όπως πρέπει (ζέσταμα, σκίσιμο για δύο-τρεις γύρους, κρύωμα και είναι έτοιμα. Έτσι έλεγε ο ίδιος τουλάχιστον).
Tα μονοπίστονα της Μ3 Ε92 πάντως ρίχνουν άσχημες φάπες στα εξαπίστονα της C63.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!Θυμαμαι πουτα ειχε βγαλει οφφ ο μεγας πατελος στην πρωτη παρουσιαση
Ειναι γεγονος παντως οτι πολλοι δεν ξερουν να οδηγανε και μετα τους φταιν τα φρενα
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Το στράβωμα είναι απαράδεκτο για εργοστασιακούς δίσκουςχμμ... ....σχετικό.
Γιατί στράβωμα μπορεί να επέλθει ΠΟΛΥ εύκολα και σε ένα πλυντήριο κι εκεί δε φταίει ο κατασκευαστής. Όποτε πάω να πλύνω το αυτοκίνητο τους λέω να χρησιμοποιούν ΠΑΝΤΑ ζεστό νερό ή να το αφήνουν ένα τέταρτο να κρυώσουν. Αυτό γιατί αν οι δίσκοι είναι πολύ ζεστοί και ρίξεις κρύο νερό υπάρχει περίπτωση να στραβώσουν.
Κων/ντίνε (χωρίς να έχω παρακολουθήσει όλη τη κουβέντα από την αρχή της και βαριέμαι να τα διαβάσω όλα) μήπως έχει γίνει κάτι τέτοιο? Δηλαδή το πήγες για πλύσιμο μετά από κάποια γρήγορη βόλτα ενδεχομένως και δε πρόλαβαν να κρυώσουν?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το στράβωμα είναι απαράδεκτο για εργοστασιακούς δίσκους
χμμ... ....σχετικό.
Γιατί στράβωμα μπορεί να επέλθει ΠΟΛΥ εύκολα και σε ένα πλυντήριο κι εκεί δε φταίει ο κατασκευαστής. Όποτε πάω να πλύνω το αυτοκίνητο τους λέω να χρησιμοποιούν ΠΑΝΤΑ ζεστό νερό ή να το αφήνουν ένα τέταρτο να κρυώσουν. Αυτό γιατί αν οι δίσκοι είναι πολύ ζεστοί και ρίξεις κρύο νερό υπάρχει περίπτωση να στραβώσουν.
...Έχεις δίκιο αλλά οι εργοστασιακοί είναι σαφώς πιο ανθεκτικοί στο στράβωμα από τους αφτερμαρκετ. Δεν γνωρίζω τις αιτίες αλλά έχει παρατηρηθεί συχνά. Και όχι σε άγνωστες μάρκες. Στις πιο γνωστές στην αγορά.
Εμένα οι μαμά βρίσκονται αισίως στα 115.000 χλμ και με πίστες, στροφιλίκια, βρεξίματα όταν βράζανε(υποχρεωτικά από βροχή και ηλιθιωδώς από αμέλεια σε πλύσιμο από μένα), κλπ είναι ακόμα ακμαιότατοι με ελάχιστο νύχι (απλά έχουν φάει αρκετά τακάκια). Και για αντικατάσταση η τιμή τους είναι τζάμπα σε σχέση με τις ακριβές αφτερμαρκετ λύσεις (δεν θυμάμαι το ποσό αλλά είναι εκπληκτικά μικρό).
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το στράβωμα είναι απαράδεκτο για εργοστασιακούς δίσκους
χμμ... ....σχετικό.
Γιατί στράβωμα μπορεί να επέλθει ΠΟΛΥ εύκολα και σε ένα πλυντήριο κι εκεί δε φταίει ο κατασκευαστής. Όποτε πάω να πλύνω το αυτοκίνητο τους λέω να χρησιμοποιούν ΠΑΝΤΑ ζεστό νερό ή να το αφήνουν ένα τέταρτο να κρυώσουν. Αυτό γιατί αν οι δίσκοι είναι πολύ ζεστοί και ρίξεις κρύο νερό υπάρχει περίπτωση να στραβώσουν.
Κων/ντίνε (χωρίς να έχω παρακολουθήσει όλη τη κουβέντα από την αρχή της και βαριέμαι να τα διαβάσω όλα) μήπως έχει γίνει κάτι τέτοιο? Δηλαδή το πήγες για πλύσιμο μετά από κάποια γρήγορη βόλτα ενδεχομένως και δε πρόλαβαν να κρυώσουν?
όχι μωρέ φίλε... τα γνωρίζω αυτά, ξέρεις τώρα τι λέω, οι περισσότεροι έχουν το ίδιο προβλημα και δεν είναι από την μία φορά που κάτι έκανα στραβά... να ήταν κάτι που υποτίθεται ότι είναι καλό να χαλάει τότε ΔΕΝ είναι καλό.
τέλος πάντων, είναι κοινό γνωρίσμα και κοινό πρόβλημα... άμα πιέσεις λιγάκι παραπάνω τα παίζουν...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εντάξει η αντοχή δεν είναι όμως το άπαν, καθώς δεν μιλάμε για αγώνες. Από δύναμη δεν υστερούν καθόλου τα μονοπίστονα. Δεν φοράνε και πιστονάκια αλλά ΠΙΣΤΟΝΑΡΕΣ. Ο επικεφαλής εξέλιξης της Μ3 Ε92 απάντωντας στις ψαγμένες ερωτήσεις του ειδικού τύπου για τα μονοπίστονα της, είχε πει ότι τα φρένα βγάζουν άνετα τρακ ντει όταν ζεσταθούν και χρησιμοποιηθούν όπως πρέπει (ζέσταμα, σκίσιμο για δύο-τρεις γύρους, κρύωμα και είναι έτοιμα. Έτσι έλεγε ο ίδιος τουλάχιστον).Tα μονοπίστονα της Μ3 Ε92 πάντως ρίχνουν άσχημες φάπες στα εξαπίστονα της C63.
Η αντοχή είναι το πάν σε σπορ κατασκευές γιατί δεν πάς να τρέξεις με δόσεις αλλά όσο θες, τηρώντας πάντοτε τους λογικούς κανόνες που όλοι αναφέρατε...
όσο για το πως και γιατί ρίχνει κάτι φάπες σε κάτι άλλο, συγγνώμη αλλά είσαι κι εσύ απόλυτος... δεν συγκρίνονται τα δύο αυτοκόνητα σε βαρος, κατανομή των και ανάρτηση που χρησιμοποιούν... άρα δεν μπορείς με μια μέτρηση να βγάλεις αυτό το συμπέρασμα... το ότι τα φρένα του ενός είναι καλύτερα από του άλλου. Θέλω να πω, και τελειώνω με αυτή την ιστορία, ότι δεν προσμετρές όλες τις γνωστές (άγνωστες σε μας) παραμέτρους... μέχρι και σε τι κατάσταση βρισκόντουσαν τα μεν και τα δε φρένα πριν την δοκιμή δεν γνωρίζουμε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
...κάτι που κυρίως προσφέρουν τα πολυπίστονα φρένα. Επίσης, περισσότερο ομοιόμορφη πίεση σε ένα -μεγάλο- τακάκι.φίλε μπερδεύουν την δύναμη που θα μπορούσε να ασκήσει κάτι με την ικανότητα να την ασκεί συνεχόμενα και σταθερά... Εννοείται ότι τα πολυπίστονα εχουν εφευρεθεί για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Όσο για τους κατασκευαστές, είναι γνωστό ότι είναι μέρος ενός τεράστιου παζλ εμπορίου, με αμέτρητες επιλογές after market εκτός και εντός των κατασκευάστριων εταιριών... οπότε το κάνουν απόλυτα συνειδητά, και σε αφήνουν να θες περισσότερα και να δίνεις περισσότερα αν θες περισσότερα από τα συστατικά μέρη του αυτοκινήτου σου...
το θέμα ήταν και είναι ότι μου άλλαξαν τα φρένα με τα ίδια φρένα για να μην γίνει το ίδιο θέμα... πόσο λογικό είναι αυτό εκ μέρους τους? απαντώ λοιπόν εγώ, ότι δεν τους ενδιαφέρει, τα έχουν χρεώσει σε μένα και δεν τους καιγεται καρφί... το πολύ πολύ να αναγκαστουν να μου γράψουν κανένα γράμμα λέγοντας μου ότι δεν βρίσκουν τον λόγο που συμβαίνει αυτό στο δικό μου αυτοκίνητο (άσχετα αν έχουν αλλάξει σε άλλα χίλια αυτοκινήτα το ανταλλακτικό αυτό για τον ίδιο ακριβως λόγο) και καλό θα είναι να αλλάξω τον τρόπο οδήγησης μου...
Οπότε κι εγώ θα αλλάξω είτε ανταλλακτικό, είτε κατασκευαστή και θα ησυχάσω...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!
Θυμαμαι πουτα ειχε βγαλει οφφ ο μεγας πατελος στην πρωτη παρουσιαση
Ειναι γεγονος παντως οτι πολλοι δεν ξερουν να οδηγανε και μετα τους φταιν τα φρενα
Ο ίδιο Πατέλος πάντως (που προσωπικά εκτιμώ) όσο και αν προσπάθησε δεν κατάφερε να βράσει τα κεραμικά της 430! Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν φρένα και υπάρχουν και ΦΡΕΝΑ!
Βελ... μπουρδέλο τα φρένα σου;
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!
Θυμαμαι πουτα ειχε βγαλει οφφ ο μεγας πατελος στην πρωτη παρουσιαση
Ειναι γεγονος παντως οτι πολλοι δεν ξερουν να οδηγανε και μετα τους φταιν τα φρενα
φίλε είχα αρκετά αυτοκίνητα στην ζωή μου εως τώρα και μου συνέβει σε δύο αυτοκίνητα διαφορετικά μεταξύ τους, S3, R, με το ίδιο ακριβώς σύστημα φρένων...
δεν θέλει και πολύ τοκ τοκ! δεν είναι θέμα οδηγού, τι να κάνουμε τώρα... Προφανώς για την περιεχόμενη απόδοσή τους δεν είναι αρκετά ανθεκτικά στον χρόνο... το γράφω αυτό για να ξεκαθαρίσω ότι η απόδοσή τους, όσο είναι καλά, αλλά και μετά από στρεβλώσεις είναι υπεραρκετό για τα γούστα μου και το εν λόγο αυτοκίνητο. ΔΕΝ έχω μείνει από φρένα με το συγκεκριμένο σύστημα φρένων μέχρι τώρα... αλλά έχω ξεμείνει από υπομονή, αυτό είναι όλο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!
Θυμαμαι πουτα ειχε βγαλει οφφ ο μεγας πατελος στην πρωτη παρουσιαση
Ειναι γεγονος παντως οτι πολλοι δεν ξερουν να οδηγανε και μετα τους φταιν τα φρενα
Ο ίδιο Πατέλος πάντως (που προσωπικά εκτιμώ) όσο και αν προσπάθησε δεν κατάφερε να βράσει τα κεραμικά της 430! Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν φρένα και υπάρχουν και ΦΡΕΝΑ!
Βελ... μπουρδέλο τα φρένα σου;
μα και βέβαια υπάρχουν φρένα που μπορούν και συγκρατούν την απόδοση του κινητήρα με περίσσεια άνεση... ενώ άλλα μόλις που τα καταφέρνουν...
όχι δεν είναι μπουρδέλα αλλά δεν είναι τόσο καλά όσο θα έπρεπε... δηλαδή είναι στο 75 με 90% ικανοποιητικά, ανάλογα με τον οδηγό...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!
Θυμαμαι πουτα ειχε βγαλει οφφ ο μεγας πατελος στην πρωτη παρουσιαση
Ειναι γεγονος παντως οτι πολλοι δεν ξερουν να οδηγανε και μετα τους φταιν τα φρενα
Ο ίδιο Πατέλος πάντως (που προσωπικά εκτιμώ) όσο και αν προσπάθησε δεν κατάφερε να βράσει τα κεραμικά της 430! Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν φρένα και υπάρχουν και ΦΡΕΝΑ!
Βελ... μπουρδέλο τα φρένα σου;
μα και βέβαια υπάρχουν φρένα που μπορούν και εμπεριέχουν την απόδοση του κινητήρα με περίσσεια... ενώ άλλ μόλις που τα καταφέρνουν...
όχι δεν είναι μπουρδέλα αλλά δεν είναι τόσο καλά όσο θα έπρεπε... δηλαδή είναι στο 75 με 90% ικανοποιητικά, ανάλογα με τον οδηγό...
cabalian?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!
Θυμαμαι πουτα ειχε βγαλει οφφ ο μεγας πατελος στην πρωτη παρουσιαση
Ειναι γεγονος παντως οτι πολλοι δεν ξερουν να οδηγανε και μετα τους φταιν τα φρενα
Ο ίδιο Πατέλος πάντως (που προσωπικά εκτιμώ) όσο και αν προσπάθησε δεν κατάφερε να βράσει τα κεραμικά της 430! Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν φρένα και υπάρχουν και ΦΡΕΝΑ!
Βελ... μπουρδέλο τα φρένα σου;
μα και βέβαια υπάρχουν φρένα που μπορούν και εμπεριέχουν την απόδοση του κινητήρα με περίσσεια... ενώ άλλ μόλις που τα καταφέρνουν...
όχι δεν είναι μπουρδέλα αλλά δεν είναι τόσο καλά όσο θα έπρεπε... δηλαδή είναι στο 75 με 90% ικανοποιητικά, ανάλογα με τον οδηγό...
cabalian?
Master Troll!
-
ε τι να πω τώρα...
-
Να γελάσεις ρε Κωνσταντίνε! Το χιούμορ δεν σου λείπει από κοντά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να γελάσεις ρε Κωνσταντίνε! Το χιούμορ δεν σου λείπει από κοντά...ο γραπτός λόγος έχει την ευθύνη όχι το χιούμορ μου... όταν έγραφα το τι να πω τώρα ήτανε σε υφάκι με χαμόγελο πλατύ, αποστομένο και φυσικά εύθυμο!
-
Βάζε εμότικονς φίλε μου.
-
-
το κόστος τοποθέτησης της DCC μετά την αγορά του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 2800ευρώ περίπου... Μάλλον μπορώ να κάνω άλλα πράγματα στην ζωή μου και να ζήσω χωρίς αυτή...
-
το τουτούδι ήπιε το πρώτο του λαδάκι!
'έκαψε' μόλις 450γραμμάρια πανάκριβου λαδιού! Άρα είμαι και πολύ ευχαριστημένος αφού έχει διανύσει γύρω στα επτά χιλιάρικα οδομέτρου...
Σε αντίθεση με το Scirocco R, το S3 είχε κάψει 1,5λίτρο λάδι μεταξύ των πρώτων 4 και 7 χιλιάδων χιλιομέτρων...
θέλω να ακούσω θεωρίες συνομοσίας τώρα... τι φταίει, τι παίζει κλπ
GOLF R - SCIROCCO R