Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 22 / 22
    Ελληνικοί Αγώνες
    48
    438
    532
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Και τα Α και τα Ν όλα F2000 ? Πρακτικά η ερώτηση σημαίνει: πως θα αποφύγεις να κανιβαλίσει η F2000 τις υπάρχουσες κατηγορίες ?

      Η ΕΕ έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ελευθερίες από τη (Γαλλική) F2000, που κολλάει αυτό για τις 'μεγαλύτερες ελευθερίες' ? Και πως αντιμετωπίζεις το διαπιστωμένο-αποδεδειγμένο συμπέρασμα 'περισσότρες ελευθερίες = μεγαλύτερο κόστος' (σε βάθος χρόνου)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kamatsos-auto-moto last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Και τα Α και τα Ν όλα F2000 ? Πρακτικά η ερώτηση σημαίνει: πως θα αποφύγεις να κανιβαλίσει η F2000 τις υπάρχουσες κατηγορίες ?

        Η ΕΕ έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ελευθερίες από τη (Γαλλική) F2000, που κολλάει αυτό για τις 'μεγαλύτερες ελευθερίες' ? Και πως αντιμετωπίζεις το διαπιστωμένο-αποδεδειγμένο συμπέρασμα 'περισσότρες ελευθερίες = μεγαλύτερο κόστος' (σε βάθος χρόνου)

        Η ΕΕ εχει ελευθεριες αλλα εμεις καναμε την ΕΝ και ΕΑ ωστε να μην μπορεις π.χ. ενα 106 rallye 1.3 να το κανης 1,4 16v η' 1,6 ωστε σε αγωνα rally να συμπληρώνει η κατηγορία η’ να εχεις ελπιδες στην F3.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • N
          nass last edited by

          Απ΄όσο γνωρίζω η απόφαση αυτή (με τη σύμφωνη γνώμη του ΣΟΑΑ) λήφθηκε με γνώμονα την ανάπτυξη του αθλήματος σε βάθος χρόνου.

          Αντί δηλ. της παλιάς λογικής 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης κάνε ό,τι γουστάρεις' που οδηγούσε σε 'ΕΕ-ποίηση' των αυτοκινήτων (πχ. Escort Mk2 με μοτέρ από Cosworth), επιλέχθηκε η οδός 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης το αυτοκίνητο παραμένει σε αυθεντική κατάσταση' με δύο αποτελέσματα (1) μπορούν τα ΕΑ/ΕΝ να συμμετέχουν στις αρχικές τους κλάσεις δηλ. Α = 'κανονικά' Α + ΕΑ (2) όταν έρθει η ώρα εύκολα γίνονται ιστορικά.

          Για σκέψου, αν δεν είχε ληφθεί αυτή η απόφαση αυτή τη στιγμή θα είχαμε γεμίσει με ΕΕ 106 S16 ενώ τώρα συμμετέχουν κανονικά στην κλάση τους.

          Παρότι έχω επιφυλάξεις για τη βιωσιμότητα της ιστορίας σε βάθος χρόνου (δηλ. θα προφτάσουν να γίνουν ιστορικά ή θα έχουν στο ενδιάμεσο μείνει από ανταλλακτικά ?), παραδέχομαι ότι υπάρχει σκεπτικό και λογική και ότι έχει φέρει κάποια καλά αποτελέσματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sp0 last edited by

            IMO η απόφαση για θέσπιση ΕΑ και ΕΝ είναι από τις σωστότερες που έχουν ληφθεί ποτέ, με γνώμονα τη βιωσιμότητα των ελληνικών αγώνων και σε βάθος χρόνου....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              hannibal last edited by

              Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
              Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
              Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
              Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.

              Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                agis last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Απ΄όσο γνωρίζω η απόφαση αυτή (με τη σύμφωνη γνώμη του ΣΟΑΑ) λήφθηκε με γνώμονα την ανάπτυξη του αθλήματος σε βάθος χρόνου.

                Αντί δηλ. της παλιάς λογικής 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης κάνε ό,τι γουστάρεις' που οδηγούσε σε 'ΕΕ-ποίηση' των αυτοκινήτων (πχ. Escort Mk2 με μοτέρ από Cosworth), επιλέχθηκε η οδός 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης το αυτοκίνητο παραμένει σε αυθεντική κατάσταση' με δύο αποτελέσματα (1) μπορούν τα ΕΑ/ΕΝ να συμμετέχουν στις αρχικές τους κλάσεις δηλ. Α = 'κανονικά' Α + ΕΑ (2) όταν έρθει η ώρα εύκολα γίνονται ιστορικά.

                Για σκέψου, αν δεν είχε ληφθεί αυτή η απόφαση αυτή τη στιγμή θα είχαμε γεμίσει με ΕΕ 106 S16 ενώ τώρα συμμετέχουν κανονικά στην κλάση τους.

                Παρότι έχω επιφυλάξεις για τη βιωσιμότητα της ιστορίας σε βάθος χρόνου (δηλ. θα προφτάσουν να γίνουν ιστορικά ή θα έχουν στο ενδιάμεσο μείνει από ανταλλακτικά ?), παραδέχομαι ότι υπάρχει σκεπτικό και λογική και ότι έχει φέρει κάποια καλά αποτελέσματα.

                Πράγματι απο τις πιο σωστές αποφάσεις. Τώρα για το θέμα ανταλλακτικών ,αν πάρουμε υπ'οψιν οτι υπάρχουν για πολλά ιστορικά σήμερα, πόσο μάλλον για τα 106 που κυκλοφορούν τόσα πολλά. Θ' αργήσουν πολύ καιρό να μείνουν από ανταλλακτικά.
                Για την f2000 ή formula salloon, νομίζω οτι έχουν γίνει προσπάθειες παλαιότερα με τύπου national κατηγορία που είχε και βασικούς κανόνες (βάρος, διάσταση τροχών κ.α) και δεν ευδοκίμησε. Δεν ευδοκίμησε τότε που ήταν καλύτερες εποχές και υπήρχαν και ενα σωρό ibiza απο το ενιαίο γιατί να δουλέψει τώρα;
                Ας μαζευτούν πρώτα οι ενδιαφερόμενοι ωστε να μη γίνονται τσαμπα κανονισμοί και μετά βλέπουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • V
                  van last edited by

                  Δεν κατάλαβες Νάσσο...
                  Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
                  Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
                  Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • K
                    kamatsos-auto-moto last edited by

                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                    Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
                    Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
                    Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.

                    Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?

                    Απο 6900,00 μεχρι 10000,00 υπαρχουν τουλαχιστον 10 clio αυτη την στιγμη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kamatsos-auto-moto last edited by

                      Ο χρήστης van έγραψε:
                      Δεν κατάλαβες Νάσσο...
                      Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
                      Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
                      Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.

                      Σύμφωνο μαζι σου οσο για την κατηγορια Ν περα από τα Ν4 σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει λόγω έλλειψης καινούργιων αυτοκινήτων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sp0 last edited by

                        Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:

                        Δεν κατάλαβες Νάσσο...
                        Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
                        Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
                        Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.

                        Σύμφωνο μαζι σου οσο για την κατηγορια Ν περα από τα Ν4 σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει λόγω έλλειψης καινούργιων αυτοκινήτων.

                        Με την σημερινή κατάσταση, στην Ελλάδα θα υπάρχουν Ν (κυρίως Ν2) για πολλά χρόνια. Σκέψου ότι πολλοί ήδη σκέφτονται από Α 6 να τα γυρίσουν Ν2....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kamatsos-auto-moto last edited by

                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                          Δεν κατάλαβες Νάσσο...
                          Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
                          Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
                          Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.

                          Σύμφωνο μαζι σου οσο για την κατηγορια Ν περα από τα Ν4 σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει λόγω έλλειψης καινούργιων αυτοκινήτων.

                          Με την σημερινή κατάσταση, στην Ελλάδα θα υπάρχουν Ν (κυρίως Ν2) για πολλά χρόνια. Σκέψου ότι πολλοί ήδη σκέφτονται από Α 6 να τα γυρίσουν Ν2....

                          Δεν νομιζω μας αρεσουν τα γκαζια και η φασαρια.
                          Μακαρι να υπαρχαν πολλα Ν1-Ν2-Ν3

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • H
                            hannibal last edited by

                            Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:

                            Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
                            Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
                            Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.

                            Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?

                            Απο 6900,00 μεχρι 10000,00 υπαρχουν τουλαχιστον 10 clio αυτη την στιγμη.

                            Δηλαδη τωρα στην Ελλαδα λες οτι εχει απο 6900 μεχρι 10000 για clio 2007 και μετα διλιτρο κλπ κλπ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              sp0 last edited by

                              Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                              Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
                              Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
                              Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.

                              Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?

                              Απο 6900,00 μεχρι 10000,00 υπαρχουν τουλαχιστον 10 clio αυτη την στιγμη.

                              Δηλαδη τωρα στην Ελλαδα λες οτι εχει απο 6900 μεχρι 10000 για clio 2007 και μετα διλιτρο κλπ κλπ

                              Αλεχάντρο, λειπείς καιρό και έχεις χάσει επαφή εεε; Η αγορά αυτοκινήτου έχει πέσει τόσο πολύ που κάνουμε εξαγωγές μεταχειρισμένων πολλών κυβικών στη Γερμανία!!!

                              Τα πιο φτηνά Clio Sport 3 κυμαίνονται στα 10 χιλιάρικα...Πρόσφατα, μάλιστα, βρήκα σε επαρχιακή αντιπροσωπία καινούργιο προ face lift με 0 km στα 17000 € !!!!

                              Γύρνα πίσω!!! Τώρα, με αυτά που βγάζεις εκεί, παιζει και να μας αγοράζεις....!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης van έγραψε:
                                Δεν κατάλαβες Νάσσο...
                                Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
                                Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
                                Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.

                                Μα νομίζω ότι κατάλαβα. Ερωτήσεις:

                                1. Αν επιτρέπεται να τρέχουν στην F2000 αυτοκίνητα που ισχύει η ομολογκασιόν τους (δηλ. Α, ΕΑ, Ν, ΕΝ), πως θα αποφύγεις να κανιβαλίσουν τις υπάρχουσες κατηγορίες, δηλ. εκεί που είχαμε 5 Α/7 να έχουμε 3 Α/7 και 2 F2000 και να μη συμπληρώνει καμία κλάση ? Τώρα δεν υπάρχει αυτό διότι τα ΕΕ είναι ληγμένες ομολογκασιόν. Εσύ ελπίζεις ότι θα φτιαχτούν νέα αυτοκίνητα εγώ φοβάμαι ότι θα τροποποιήσουν τα υπάρχοντα.

                                2. Αν δεν έχουν ομολογκασιόν, ποιός θα τους βγάλει ? Δεν το συζητώ να τρέχουν στην ίδια κατάταξη με αυτοκίνητα με ομολογκασιόν. Το να βγάλεις ομολογκασιόν δεν είναι γραφειοκρατική δουλειά, έχει πολύ τρέξιμο.

                                3. Γιατί να φέρει κάποιος ένα R τη στιγμή που θα επιτρέπεται να φτιάξει το 'ίδιο' αυτοκίνητο φτηνότερα (κατά τα λεγόμενα του φίλου μας kamatsos auto-moto, προσωπικά το ψιλοαμφιβητώ, αλλά ας το δεχτούμε ως υπόθεση εργασίας) ? Με άλλα λόγια, πως θα αποφύγουμε σε 10 χρόνια να έχουμε ένα 'Greek only' στόλο αυτοκινήτων όπως είχαν πχ. στη Βουλγαρία τα 'χιλιάδες' Lada κτλ. Μη μπερδεύεσαι με τη Γαλλία, εκεί έχουν χιλιάδες αυτοκίνητα και έχουν το περιθώρια για όλες τις κατηγορίες.

                                4. Και βασικότερο: ποιό ακριβώς πρόβλημα λύνεις με την F2000 ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • K
                                  kamatsos-auto-moto last edited by

                                  Η γνωμη μου ειναι το προβλημα που λυνεις με την F2000 ειναι οτι θα ερθουν αυτ/τα χωρις homologation η ακομα με ακριβα αγωνιστικα ανταλ/κα οπως R2-R3, θα μπορεσει καποιος που εχει ενα Ν1-Ν2-Ν3 να γίνει ποιο ανταγωνιστικος, όλα αυτά και μαζι με την ΕΕ θα εχουν παρα πολλη μεγαλο συναγωνισμο και θεαμα για αυτόν που θα ανεβη στο βουνο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    agis last edited by

                                    Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
                                    Η γνωμη μου ειναι το προβλημα που λυνεις με την F2000 ειναι οτι θα ερθουν αυτ/τα χωρις homologation η ακομα με ακριβα αγωνιστικα ανταλ/κα οπως R2-R3, θα μπορεσει καποιος που εχει ενα Ν1-Ν2-Ν3 να γίνει ποιο ανταγωνιστικος, όλα αυτά και μαζι με την ΕΕ θα εχουν παρα πολλη μεγαλο συναγωνισμο και θεαμα για αυτόν που θα ανεβη στο βουνο.

                                    Τελικά αυτό που προτείνης για πιο ακριβώ μου φαίνετε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • A
                                      agis last edited by

                                      Ο χρήστης van έγραψε:
                                      ...........................Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο................

                                      Αν δε κάνω λάθος η ΕΝ τρέχει μαζί με την Ν. Εαν είναι έτσι έχει νόημα. Δε μπορεί να είναι Ν(λογο ομολογκασιόν) αλλα στους εθνικούς αγώνες 'παιζει' εκει και με τους σωστούς κανόνες.
                                      Έτσι δεν είναι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • V
                                        van last edited by

                                        Γιάυτό λοιπόν λέω, Τέρμα η ΕΝ, ΕΑ, αλλα ολα τα αυτοκινητα θα παραμένουν στις κλάσεις τους και στις κατηγορίες τους...Μέχρι να βγουμε απο την κρίση (δλδ σε 10-15 χρόνια) και τότε το ξανασυζητάμε.Ονοματίζοντας τα Peugeot για παράδειγμα ΕΝ ή ΕA, αυτόματα επεσαν και οι τιμές τους σε σχέση με τα Saxo. Το ιδιο ισχύει και για τα Subaru kai Mitsubioshi.
                                        Αρα λοιπον εγώ προτείνω να ξανα γυρίσουν ολα τα αυτοκινητα στις Κατηγορίες Ν και Α, αυτοκινητα απο το 1987 και μετά και επιπλέον δίνοντας την ελευθερία στην Ε ή F2000, να συμμετέχουν :
                                        1ον, Αυτοκινητα που δεν εχουν Ομολογκασιον(μέχρι 2000lt ατμοσφαιρικά)
                                        2ον, ολα τα αυτοκινητα απο to 1987(δλδ απο τότε που ξεκινησε το GroupN kai Groyp A), τα οποία θέλουν να εχουν βελτιώσεις.Δλδ, κατι σαν την ΕΕ, με την μόνη διαφορά οτι μπορεί και ενα συγχρονο αυτοκίνητο να ενταχθεί εκεί.
                                        Αρα καταργεις την Salloοn και ετσι μαζεύεις τις κατηγορίες πάλι σε τρεις και δεν εχεις τον Περατινό και οποινδήποτε αλλο να σου πέρνει μια κατηγορία 'παραμάσχαλα'

                                        Με αυτόν τον τρόπο, βάζεις καινουριες μάρκες σtο παιχνίδι.Πχ κάποια BMW που δεν εχουν ομολογκασιον, κάποια Hiundai, κάποιες ΤΟΥΟΤΑ κλπ, Βάζεις επίσης στο παιχνίδι μικρά αυτοκινητα με μικρά κυβικά που θα μπορούσε ο καθενας να τρέξει.
                                        Επιπλέον η ΕΕ ή F2000, δεν χρειάζεται ομολογκασιόν.Εκτός απο τα κυβικά, το βάρος και η μάρκα του μοτέρ...ετσι και αλλιώς ολα τα αλλα είναι ελεύθερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • K
                                          kamatsos-auto-moto last edited by

                                          Ο χρήστης van έγραψε:
                                          Γιάυτό λοιπόν λέω, Τέρμα η ΕΝ, ΕΑ, αλλα ολα τα αυτοκινητα θα παραμένουν στις κλάσεις τους και στις κατηγορίες τους...Μέχρι να βγουμε απο την κρίση (δλδ σε 10-15 χρόνια) και τότε το ξανασυζητάμε.Ονοματίζοντας τα Peugeot για παράδειγμα ΕΝ ή ΕA, αυτόματα επεσαν και οι τιμές τους σε σχέση με τα Saxo. Το ιδιο ισχύει και για τα Subaru kai Mitsubioshi.
                                          Αρα λοιπον εγώ προτείνω να ξανα γυρίσουν ολα τα αυτοκινητα στις Κατηγορίες Ν και Α, αυτοκινητα απο το 1987 και μετά και επιπλέον δίνοντας την ελευθερία στην Ε ή F2000, να συμμετέχουν :
                                          1ον, Αυτοκινητα που δεν εχουν Ομολογκασιον(μέχρι 2000lt ατμοσφαιρικά)
                                          2ον, ολα τα αυτοκινητα απο to 1987(δλδ απο τότε που ξεκινησε το GroupN kai Groyp A), τα οποία θέλουν να εχουν βελτιώσεις.Δλδ, κατι σαν την ΕΕ, με την μόνη διαφορά οτι μπορεί και ενα συγχρονο αυτοκίνητο να ενταχθεί εκεί.
                                          Αρα καταργεις την Salloοn και ετσι μαζεύεις τις κατηγορίες πάλι σε τρεις και δεν εχεις τον Περατινό και οποινδήποτε αλλο να σου πέρνει μια κατηγορία 'παραμάσχαλα'

                                          Με αυτόν τον τρόπο, βάζεις καινουριες μάρκες σtο παιχνίδι.Πχ κάποια BMW που δεν εχουν ομολογκασιον, κάποια Hiundai, κάποιες ΤΟΥΟΤΑ κλπ, Βάζεις επίσης στο παιχνίδι μικρά αυτοκινητα με μικρά κυβικά που θα μπορούσε ο καθενας να τρέξει.
                                          Επιπλέον η ΕΕ ή F2000, δεν χρειάζεται ομολογκασιόν.Εκτός απο τα κυβικά, το βάρος και η μάρκα του μοτέρ...ετσι και αλλιώς ολα τα αλλα είναι ελεύθερα.

                                          Ναι σε ολα..........απλα πραγματα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 18
                                          • 19
                                          • 20
                                          • 21
                                          • 22
                                          • 22 / 22
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr