Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 189
    • 190
    • 56 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    3784
    71087
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      2000cc turbo

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Συνέδριο αυτές τις ημέρες από την Χιουντάι με προσκεκλημένους, ανάμεσα σε άλλους, εκπρόσωπους από Μπος, Ντέλφι, Κοντινένταλ, Ντένσο κ.α. όπου θα παρουσιαστούν ανάμεσα σε άλλα τα κάτωθι πρότζεκτς :
        Ντίζελ euro6, 1.600ρης τούρμπο με 204 αλόγατα,εξάρι διπλοσύμπλεκτο, υβρίδια κ.α.
        Τι λέγαμε για τους Κορεάτες?

        http://www.autoblog.com/2011/10/21/hyundai-veloster-turbo-to-get-204-horsepower/#aol-comments

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          βρηκαν ωρα και αυτοι να βγαλουν τα καλυτερα τους..... τωρα που ειμαστε στην απ'εξω(γενικως)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sheldon last edited by

            Εθεάθη χθες βράδυ ix20 με ελληνικές πινακίδες στο Περιστέρι, κοντά στο μετρό Αγ. Αντώνιος. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το site της Hyundai μάλλον έχει να ανανεωθεί εδώ και μήνες....
            Και στην κεντρική σελίδα των 4Τ όμως δε βλέπω να υπάρχει στους τιμοκαταλόγους αγοράς νέου.

            Τέλος πάντων, δε μου άρεσε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              edmond last edited by

              το καλοκαιρι ημουν τσεχια-ουγγαρια και αυτες οι χωρες ηταν ΓΕΜΑΤΕΣ απο ix20 (και απο ix35 αλλα δεν σχολιαζω )
              προσωπικα το βρηκα αρκετα ενδιαφερον και πιστευω πως θα 'κολλαγε' καλα στην χωρα μας. με τετοιο εισαγωγεα βεβαια καλυτερα να αλλαξουμε κουβεντα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης edmond έγραψε:
                το καλοκαιρι ημουν τσεχια-ουγγαρια και αυτες οι χωρες ηταν ΓΕΜΑΤΕΣ απο ix20 (και απο ix35 αλλα δεν σχολιαζω )
                προσωπικα το βρηκα αρκετα ενδιαφερον και πιστευω πως θα 'κολλαγε' καλα στην χωρα μας. με τετοιο εισαγωγεα βεβαια καλυτερα να αλλαξουμε κουβεντα

                Και το 'αδερφό' Venga που προσωπικά θεωρώ ωραιότερο δεν σταθηκε επίσης τυχερό που έρχετε εδώ και καιρό.
                Πολλοί οι λόγοι σ' αυτη την κατηγορία των μικρών MPVs πέρα του εισαγωγεα.

                Εδω και δυο εβδομαδες κυκλοφορεί IX35 εντός πόλης (νομίζω testdrive*) χωρίς το ένα προστατευτικο πλαστικο στις πορτες. Φανταζομαι έρχεται το ανταλλακτικο!!!

                *Εδω πανω απ'όταν ήρθαν βλέπω μόνο λευκά και καφέ IX35 και δεν ξερω αν είναι ΙΧ ή testdrives.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  varesanovits2 last edited by

                  Ο χρήστης Sheldon έγραψε:
                  Εθεάθη χθες βράδυ ix20 με ελληνικές πινακίδες στο Περιστέρι, κοντά στο μετρό Αγ. Αντώνιος. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το site της Hyundai μάλλον έχει να ανανεωθεί εδώ και μήνες....
                  Και στην κεντρική σελίδα των 4Τ όμως δε βλέπω να υπάρχει στους τιμοκαταλόγους αγοράς νέου.

                  Τέλος πάντων, δε μου άρεσε.

                  για αλλη μια φορα εχει τεθει σε εφαρμογη-αποκλειστικα απο την hyundai-η πιο επιτυχημενη συνταγη μαρκετινγκ,γνωστη με την κωδικη ονομασια'αυτοκινητο φαντασμα'.αφου μας πρηξανε τα αρ@#$ επι 1,5 χρονο με το ix35(καμια ενημερωση,μ ενα site παρατημενο και με ενα αμαξι να εμφανιζεται ποτε ποτε),αρχισαμε τωρα παλι με το ix20.οποτε σε κανα δυο χρονακια θα το δουμε κι αυτο.(για πλακα το γραφω αλλα μηπως ειναι οντως τακτικη τους?)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    βλεποντας πως παει το venga αποφασιζουν (δεν) για το ix20!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Εντελώς 'αθόρυβα' ... ήρθε στην Ελλάδα το i10 facelift. Το είδα χθες στον δρόμο. Όμορφο το έκαναν!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Αν δεν αποφασίσει κάποιος από τους δύο (Hyundai/KIA) να βγάλει μικρό πραγματικό SUV Crossover να χτυπήσει στα ίσα τα GV/TERIOS/Duster και να μπει δυναμικά σε αυτή τη (ελλιπέστατη) κατηγορία τότε απλά θα μείνουν να παρακολουθούν τους άλλους στις άλλες κατηγορίες.

                        Τα μοντέλα που έχουν βγάλει και οι δύο εταιρείες δεν μπαίνουν σε καμιά κατηγορία εμβόλιμα ώστε να αποκτήσει πάλι δυναμική ο Κορεάτικος Όμιλος.

                        Θα ήταν δηλαδή άσχημο να έβγαζε ένα Crossover/SUV σαν το 3θυρο Grand Vitara ή το 5θυρο Terios, με τον 1600άρη κινητήρα και τα 136 άλογα; Κάποιο μήκος κάπου εκεί στα 4 μέτρα. Να έχει και τιμές κάπου εκεί στα 14000euro με 17000euro;

                        Πήγα και είδα από κοντά τα νέα SPORTAGE και IX35 και έβαλα τα γέλια.
                        Πως την έχουν δει; Τι νομίζουν; Μαϊάμι Φλόριντα ή Μόναχο Γερμανίας νομίζουν ότι είναι εδώ;...;
                        Τεράστιοι 4τροχοι όγκοι, απαγορευτικοί για ελληνική αστική χρήση.

                        Κατά την άποψή μου ο όμιλος έχει χάσει το παιχνίδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drunkard last edited by

                          Ο χρήστης Storm έγραψε:
                          Αν δεν αποφασίσει κάποιος από τους δύο (Hyundai/KIA) να βγάλει μικρό πραγματικό SUV Crossover να χτυπήσει στα ίσα τα GV/TERIOS/Duster και να μπει δυναμικά σε αυτή τη (ελλιπέστατη) κατηγορία τότε απλά θα μείνουν να παρακολουθούν τους άλλους στις άλλες κατηγορίες.

                          Τα μοντέλα που έχουν βγάλει και οι δύο εταιρείες δεν μπαίνουν σε καμιά κατηγορία εμβόλιμα ώστε να αποκτήσει πάλι δυναμική ο Κορεάτικος Όμιλος.

                          Θα ήταν δηλαδή άσχημο να έβγαζε ένα Crossover/SUV σαν το 3θυρο Grand Vitara ή το 5θυρο Terios, με τον 1600άρη κινητήρα και τα 136 άλογα; Κάποιο μήκος κάπου εκεί στα 4 μέτρα. Να έχει και τιμές κάπου εκεί στα 14000euro με 17000euro;

                          Πήγα και είδα από κοντά τα νέα SPORTAGE και IX35 και έβαλα τα γέλια.
                          Πως την έχουν δει; Τι νομίζουν; Μαϊάμι Φλόριντα ή Μόναχο Γερμανίας νομίζουν ότι είναι εδώ;...;
                          Τεράστιοι 4τροχοι όγκοι, απαγορευτικοί για ελληνική αστική χρήση.

                          Κατά την άποψή μου ο όμιλος έχει χάσει το παιχνίδι.

                          Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                            Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση

                            Αυτό που γράφεις δεν στέκει. Οι αγορές αναδεικνύουν τις ανάγκες.
                            Είναι ανώφελο να προσπαθεί ο κατασκευαστής να κατασκευάσει 'ανάγκες'.

                            Και η αγορά της Ελλάδος είναι παρόμοια με πολλές άλλες αγορές του πλανήτη με συγκεκριμένες ανάγκες.
                            Η αδιαφορία απέναντι σε αυτές τις αγορές φέρνει απαξίωση των κατασκευαστών και συρρίκνωση των πωλήσεων τους (σε αυτές τις χώρες). Το οποίο ήδη γίνεται τα τελευταία χρόνια στον Κορεάτικο όμιλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ασχετα με την τωρινή ελληνική κατασταση, τα ix35 και Sportage δεν ξεφυγαν απο την κλασσική συνταγη του ανταγωνισμού. Κατω απο άλλες συνθήκες θα πουλούσαν το ίδιο (μπορεί και καλύτερα) απο τα άλλα crossovers.

                              Θα συμφωνήσω με τον Storm ως προς την ιδέα ενός μικρού 4κίνητου. Θα μπορούσαν να εξελίξουν κάτι αντιστοιχου ακόμα και του Jimny (σίγουρα πλέον πιο σύγχρονο) και να το έχουν στην αγορά για χρόνια.
                              Η Ευρωπαική αγορά παντως δεν εκτιμησε το 3θυρο GV (και καλα έκανε διότι παραήταν ακριβό παντού), η δε Daihatsu 'τελειώνει'.
                              Εκεί που πρωτοτυπισαν αλλα απέτυχαν είναι στα μικρά crossovers που δείχνοντας τον δρόμο στα μικρά lifestyle τυπου Juke, Countryman κλπ δεν σταθηκαν 'τυχεροί'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sheldon last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                Και το 'αδερφό' Venga που προσωπικά θεωρώ ωραιότερο δεν σταθηκε επίσης τυχερό που έρχετε εδώ και καιρό.
                                Πολλοί οι λόγοι σ' αυτη την κατηγορία των μικρών MPVs πέρα του εισαγωγεα....

                                α) Σ'ευχαριστούμε
                                β) Συμφωνώ μαζί σου ότι δε στάθηκε τυχερό γιατί η τιμή του ήταν μάλλον αλμυρή (αν και κατ'εμέ είναι value for money γιατί ο συνδυασμός compact διαστάσεων με τους τεράστιους χώρους και τον καλό εξοπλισμό δεν παίζεται) για τους καχύποπτους Έλληνες (Το αντιμετώπισα προσωπικά από τον αδερφό μου ο οποίος μου είπε 'μα τόσα λεφτά για ένα ΚΙΑ;').

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  ...Θα μπορούσαν να εξελίξουν κάτι αντιστοιχου ακόμα και του Jimny (σίγουρα πλέον πιο σύγχρονο) και να το έχουν στην αγορά για χρόνια...

                                  Το Duster ωστόσο πάει μία χαρά και όχι μόνο στην Ελλάδα.
                                  Πάντως αφού ο όμιλος μπήκε στο κόπο και έφτιαξε εργοστάσια και κέντρα σχεδιασμού και έρευνας στην Ευρώπη καλό θα ήταν να δει και λίγο τις αντίστοιχες αγορές και τις επιθυμίες τους.

                                  Είναι τραγικό (για μένα) ένα Jimny να πωλείται από τότε που ήμουν μωρό (Samurai το έλεγαν τότε) και να μην μπορεί ο Κορεάτης να βγάλει ένα μικρό SUV/Offroad/Crossover.

                                  Δηλαδή τον χαλάει τον Κορεάτικο όμιλο να κόψει κάποια από όλα αυτά τα πανομοιότυπα μικρά και μικρομεσαία hatchback που έχει και να δει και άλλες κατηγορίες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drunkard last edited by

                                    Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                    Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση

                                    Αυτό που γράφεις δεν στέκει. Οι αγορές αναδεικνύουν τις ανάγκες.
                                    Είναι ανώφελο να προσπαθεί ο κατασκευαστής να κατασκευάσει 'ανάγκες'.

                                    Και η αγορά της Ελλάδος είναι παρόμοια με πολλές άλλες αγορές του πλανήτη με συγκεκριμένες ανάγκες.
                                    Η αδιαφορία απέναντι σε αυτές τις αγορές φέρνει απαξίωση των κατασκευαστών και συρρίκνωση των πωλήσεων τους (σε αυτές τις χώρες). Το οποίο ήδη γίνεται τα τελευταία χρόνια στον Κορεάτικο όμιλο.

                                    καταλαβαίνω τι λες , σκεψου ομως οτι αλλη δυναμη εχει η αγορα π.χ της Αγγλιας ΄η της Γερμανιας και αλλη της Ελλαδας με τις ελαχιστες πωλησεις, οποτε μια εταιρεια δεν θα λαβει τοσο πολυ υποψιν της την Ελληνικη αστικη χρηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Είναι τραγικό (για μένα) ένα Jimny να πωλείται από τότε που ήμουν μωρό (Samurai το έλεγαν τότε) και να μην μπορεί ο Κορεάτης να βγάλει ένα μικρό SUV/Offroad/Crossover.

                                      Άλλη εταιρεία η Σουζούκι, άλλη η Χιουντάι. Η πρώτη ειδικεύεται στα κέι και στα μικρά γενικώς, καθώς επίσης και στα τετρακίνητα, ενώ δεν μπαίνει σχεδόν καθόλου σε μεγάλα . Η δεύτερη είναι ένας γενικός κατασκευαστής, που παρόλα τα άλματα που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια στην ευρώπη, η γκάμα του είναι ακόμη υπό διαμόρφωση. Κάποια στιγμή θα μπει και στα μικρά τζιπάκια, είναι νομοτελειακό. Αλλά αν θυμηθούμε ότι μόλις πριν από λίγα χρονάκια είχε μόνο το Γκάλλοπερ, που ήταν και ριμπατζιά και με εκπτώσεις μάλιστα, θα διαπιστώσουμε ότι η πορεία είναι ανοδική, έστω και με μετρημένα βήματα.
                                      Γιατί όμως εκπλήσσεσαι με την Χιουντάι και όχι με την Φίατ,τη Ρενώ ή την ΠΣΑ, εταιρείες που παρόλο που έχουν πάνω από 100 χρόνια ύπαρξης στην αγορά, χωλαίνουν χαρακτηριστικά στα τζιποειδή και σουβλακοειδή, και σε κάποιες περιπτώσεις αυτό που προσέφεραν έστω και καθυστερημένα είναι ριμπατζιά? Το Λαικό τι προσφέρει σε οικονομικό τετρακίνητο, και πότε το έκανε αυτό?
                                      Δεν είναι όλοι ίδιοι, κάποιοι ειδικεύονται κάπου περισσότερο από άλλους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        H περίπτωση της Hyundai είναι νομίζω διαφορετική. Η εταιρία στοχεύει σε συγκεκριμενες αγορές. Βασικά στην Αμερικάνικη. Τα τελευταία χρόνια έδωσε σημασία και στην Ευρώπη. Ενω δεν υπαρχει στην Ιαπωνική. Συνδυασμός όλων των μοντέλων της όλων των αγορών κανει πληρεστατη την γκαμα της. Απο μίνι 1000άρι μεχρι γρήγορο κουπέ και 2 , 3 SUVs και μεγαλα sedans.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                                          Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση

                                          Αυτό που γράφεις δεν στέκει. Οι αγορές αναδεικνύουν τις ανάγκες.
                                          Είναι ανώφελο να προσπαθεί ο κατασκευαστής να κατασκευάσει 'ανάγκες'.

                                          Και η αγορά της Ελλάδος είναι παρόμοια με πολλές άλλες αγορές του πλανήτη με συγκεκριμένες ανάγκες.
                                          Η αδιαφορία απέναντι σε αυτές τις αγορές φέρνει απαξίωση των κατασκευαστών και συρρίκνωση των πωλήσεων τους (σε αυτές τις χώρες). Το οποίο ήδη γίνεται τα τελευταία χρόνια στον Κορεάτικο όμιλο.

                                          καταλαβαίνω τι λες , σκεψου ομως οτι αλλη δυναμη εχει η αγορα π.χ της Αγγλιας ΄η της Γερμανιας και αλλη της Ελλαδας με τις ελαχιστες πωλησεις, οποτε μια εταιρεια δεν θα λαβει τοσο πολυ υποψιν της την Ελληνικη αστικη χρηση

                                          Ρε φίλε, μην το περιορίζουμε μόνο στην Ελλάδα. Σαν την Ελλλάδα υπάρχουν και άλλες πολλές παρόμοιες χώρες στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Π.χ. όταν πήγα Αλβανία, Βουλγαρία, Ισραήλ, Σερβία και σε άλλες χώρες εδώ γύρω, είδα το ίδιο αστικό χάλι που έχουμε και στην Ελλάδα.

                                          Ευρώπη και Μεσόγειος δεν είναι μόνο μία Γερμανία και μία Γαλλία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                            Γιατί όμως εκπλήσσεσαι με την Χιουντάι και όχι με την Φίατ,τη Ρενώ ή την ΠΣΑ, εταιρείες που παρόλο που έχουν πάνω από 100 χρόνια ύπαρξης στην αγορά, χωλαίνουν χαρακτηριστικά στα τζιποειδή και σουβλακοειδή, και σε κάποιες περιπτώσεις αυτό που προσέφεραν έστω και καθυστερημένα είναι ριμπατζιά? Το Λαικό τι προσφέρει σε οικονομικό τετρακίνητο, και πότε το έκανε αυτό?
                                            Δεν είναι όλοι ίδιοι, κάποιοι ειδικεύονται κάπου περισσότερο από άλλους.

                                            Η FIAT έβγαλε στην αγορά ένα PANDA 4x4, έβγαλε και μαζί με την SUZUKI και ένα SEDICI, βγάζει και το Freemont. Έπιασε τρεις κατηγορίες με αυτοκίνητα που οπτικά τουλάχιστον έχουν δείγματα από SUV/Crossovers/Off-Road.

                                            Για τα Γαλλικά δεν θα πω τίποτα. Δεν θα αρέσουν οι απόψεις μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 56 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr