-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βρε εμμονή με την F2000
F2000 = EE αλλά όχι μόνο για παλιά αυτοκίνητα με ληγμένο δελτίο αναγνώρισης αλλά και για σύγχρονα.
Ε λοιπόν η Saloon το επιτρέπει αυτό. Είδαμε πολλά τέτοια ?Πως μπορουμε να δουμε στην salon καινούργια αυτοκίνητα όταν η κατηγορια χωριζετε σε ατμοσφαιρικά η’ turbo και όχι βαση κυβικών, ενώ αν γινοταν όπως εχω πει μαζι με την ΕΕ θα μπορουσαν να συμπληρώσουν κατηγορια.
Δεν θα ξοδεψη κανις χρημα για να τρεχει σε μια κατηγορια που δεν συμπληρώνει.Ευχαριστω
-
Πως να τρέξουν μαζί με τα ΕΕ τη στιγμή που τα τελευταία έχουν συγκεκριμένους περιορισμούς (βάρος, διαστάσεις ελαστικών, προέλευση κινητήρα, μετατροπές αμαξώματος κτλ.) ενώ τα FS πρακτικά κανέναν ? Δηλαδή αν έρθει ένα ΑΧ 600 κιλά (που έλεγε σε άλλη δημοσίευση ο APR) θα είναι δίκαιο να τρέχει μαζί με τα ΕΕ ΑΧ των ~800 κιλών ? Ή ένα Escort Mk2 800 κιλά μετατροπή με κινητήρα από Honda S2000 σχεδόν μέσα στο θάλαμο των επιβατών (Front Center) και πίσω ανάρτηση από Evo ?
Δεν είναι τυχαίο που η FS δεν έχει προσελκύσει 'πολιτικά' αυτοκίνητα που πριν δεν έτρεχαν καθόλου αλλά κατά κύριο λόγο αγωνιστικά αυτοκίνητα που για τον α ή β λόγο (πχ. θέμα συμμόρφωσης με κανονισμούς) δε γίνονται αποδεκτά στις 'κανονικές' ομάδες / κλάσεις.
Η άποψή μου είναι: αυτοκίνητα χωρίς δελτίο αναγνώρισης και συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς ΔΕΝ μπορούν να τρέχουν 'στον ίδιο αγώνα' με άλλα που υπόκεινται σε αυτούς τους 2 περιορισμούς. Ας τρέχουν εκτός συναγωνισμού ή σε δική τους κατάταξη, ας τρέχουν και έως δίλιτρα ατμοσφαιρικά σε ράλι με τους ίδιους όρους, αλλά όχι να κλέψουν εκκλησίες με ΕΕ ή όποια άλλη κλάση.
-
Για αυτό ειπα για την F2000 οτι θα μπορουσε να συνυπάρχει με την ΕΕ και όχι για την sallon π.χ. εγώ εχω ένα Clio sport γιατι να πρεπει να το κανο r3 και να πληρώσω μονο τα ηλεκτρικα περιπου 8000,00€ και να μην μπορώ να βάλω έναν αμεσο ψεκασμο με έναν αγραφο εγκεφαλο ώστε να κερδίσω κάποια ps χωρις πολλά χρηματα, δεν θα ηταν ισοδυναμο με ένα ΕΕ-11.
-
Συγνώμη, διάβασα αυτό:
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Πως μπορουμε να δουμε στην salon καινούργια αυτοκίνητα όταν η κατηγορια χωριζετε σε ατμοσφαιρικά η’ turbo και όχι βαση κυβικών, ενώ αν γινοταν όπως εχω πει μαζι με την ΕΕ θα μπορουσαν να συμπληρώσουν κατηγορια.
Δεν θα ξοδεψη κανις χρημα για να τρεχει σε μια κατηγορια που δεν συμπληρώνει.και νόμιζα ότι αναφέρεσαι στη FS.
Ενας βασικός λόγος που είναι διαφορετικές κατηγορίες τα 'μοντέρνα' από τα 'παλιά' είναι το βάρος. Ενα ΑΧ του 1985 είναι 850 κιλά και ένα C2 του 2005 είναι 1050 κιλά.
Και ένας άλλος είναι το κόστος.Αλλά γενικά με υποχρεωτική έκδοση δελτίου αναγνώρισης σε όσα δεν έχουν ίσως να μπορούσε να σταθεί μια F2000. Θέλει όμως καλή μελέτη ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό (διότι ό,τι είναι ελεύθερο εν τέλει ανεβάζει το κόστος πχ. ένας άγραφος (άμεσο ψεκασμό δε βάζεις τόσο απλά...) και ένα σπασμένο μοτέρ λόγω πειραμάτων στο δυναμόμετρο τελικά κοστίζουν περισσότερο από το 'εγγυημένο' Magnetti Marelli του R3...) και να μην κανιβαλίσει τις υπάρχουσες κατηγορίες δηλ. εκεί που έτρεχαν 5 αυτοκίνητα στην Α/7 γίνουν τα 2 F2000 και να μείνουν 3 Α/7 και τελικά να μη συμπληρώνει καμία κατηγορία. Δηλ. πρώτα φυλάμε όσα έχουμε και μετά ψάχνουμε για νέα.
-
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν. -
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Γιώργη, κάτι μου λέει τελικά ότι πιο πολυ θα σου κοστίσει το 'ελληνικό' Clio...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Γιώργη, κάτι μου λέει τελικά ότι πιο πολυ θα σου κοστίσει το 'ελληνικό' Clio...
Δεν το νομισω αν εχω την επιλογη να βάλω ενα σασμάν-ηλεκτρικα-ψεκασμο της αρεσκείας μου και μην ξεχναμε δεν εχουν πολλά ατομα σημερα τα 60000,00€ ενώ στην περιπτωση της F2000 το φτιάχνεις σιγα σιγα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δηλαδη η προταση μου ειναι η δημιουργια μιας κατηγοριας που θα μπορει να συμπεριλαβει μη ομολογκε αυτοκινητα που θα φτιαχτουν και θα τρεχουν με χαμηλο κοστος.
Ας μην απορριφθεί άνευ σκέψεων αυτό που προτείνει ο S3. Δεν πρέπει να κολλάμε στα τέρατα των 500 ίππων, τα οποία σίγουρα είναι εκτός τόπου και χρόνου ειδικά γι' αυτή την περίοδο. Για παράδειγμα (το λέω μόνο ως παράδειγμα και όχι ως πρόταση) μπορεί να μπει ως όρο ότι τα saloon στα ράλλυ μπορούν να είναι δικίνητα ως 2000 ατμοσφαιρικά. Ή μπορεί να επιτραπεί η συμμετοχή τους μετά τα ιστορικά χωρίς καν κατάταξή τους στη γενική. Αν είναι οι 155 αγωνιζόμενοι των ράλλυ να γίνουν 165, ποια είναι τα τόσο σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται τα οποία αντισταθμίζουν τα ωφέλη από αυτή την, έστω και μικρή, αύξηση; (Δεν παίρνω θέση, απλώς ρωτάω, ειδικά τον nass).
Τόσα χρόνια φωνάζουμε να επιτραπει κάτι σαν την F2000...Να σταματήσει η ΕΕ και ολα τα αυτοκινητα να γίνουν F2000.Η ρε παιδί μου, να αποκτήσει η ΕΕ τα προνόμοια της F2000.
Και βέβαια, σε Πίστες και αναβάσεις = ελευθερα τα κυβικά=τρεχουν ολα, αλλα στα Ράλλυ μέχρι 2000 ατμοσφαιρικά...
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ, ΒΕΒΑΙΑ, να περιμένεις να λειξει η ομολογκασιον...Τα Sallon και οτι αλλο, είναι π@π@ριές!!!!Βάλτα ολα σε μια και δώσε ελευθερία...
Τώρα το αν οι 'τραμπάκουλες', τα Escort MKII, θα φωναζουν... εεεε αμαν...! -
Και τα Α και τα Ν όλα F2000 ? Πρακτικά η ερώτηση σημαίνει: πως θα αποφύγεις να κανιβαλίσει η F2000 τις υπάρχουσες κατηγορίες ?
Η ΕΕ έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ελευθερίες από τη (Γαλλική) F2000, που κολλάει αυτό για τις 'μεγαλύτερες ελευθερίες' ? Και πως αντιμετωπίζεις το διαπιστωμένο-αποδεδειγμένο συμπέρασμα 'περισσότρες ελευθερίες = μεγαλύτερο κόστος' (σε βάθος χρόνου)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και τα Α και τα Ν όλα F2000 ? Πρακτικά η ερώτηση σημαίνει: πως θα αποφύγεις να κανιβαλίσει η F2000 τις υπάρχουσες κατηγορίες ?Η ΕΕ έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ελευθερίες από τη (Γαλλική) F2000, που κολλάει αυτό για τις 'μεγαλύτερες ελευθερίες' ? Και πως αντιμετωπίζεις το διαπιστωμένο-αποδεδειγμένο συμπέρασμα 'περισσότρες ελευθερίες = μεγαλύτερο κόστος' (σε βάθος χρόνου)
Η ΕΕ εχει ελευθεριες αλλα εμεις καναμε την ΕΝ και ΕΑ ωστε να μην μπορεις π.χ. ενα 106 rallye 1.3 να το κανης 1,4 16v η' 1,6 ωστε σε αγωνα rally να συμπληρώνει η κατηγορία η’ να εχεις ελπιδες στην F3.
-
Απ΄όσο γνωρίζω η απόφαση αυτή (με τη σύμφωνη γνώμη του ΣΟΑΑ) λήφθηκε με γνώμονα την ανάπτυξη του αθλήματος σε βάθος χρόνου.
Αντί δηλ. της παλιάς λογικής 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης κάνε ό,τι γουστάρεις' που οδηγούσε σε 'ΕΕ-ποίηση' των αυτοκινήτων (πχ. Escort Mk2 με μοτέρ από Cosworth), επιλέχθηκε η οδός 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης το αυτοκίνητο παραμένει σε αυθεντική κατάσταση' με δύο αποτελέσματα (1) μπορούν τα ΕΑ/ΕΝ να συμμετέχουν στις αρχικές τους κλάσεις δηλ. Α = 'κανονικά' Α + ΕΑ (2) όταν έρθει η ώρα εύκολα γίνονται ιστορικά.
Για σκέψου, αν δεν είχε ληφθεί αυτή η απόφαση αυτή τη στιγμή θα είχαμε γεμίσει με ΕΕ 106 S16 ενώ τώρα συμμετέχουν κανονικά στην κλάση τους.
Παρότι έχω επιφυλάξεις για τη βιωσιμότητα της ιστορίας σε βάθος χρόνου (δηλ. θα προφτάσουν να γίνουν ιστορικά ή θα έχουν στο ενδιάμεσο μείνει από ανταλλακτικά ?), παραδέχομαι ότι υπάρχει σκεπτικό και λογική και ότι έχει φέρει κάποια καλά αποτελέσματα.
-
IMO η απόφαση για θέσπιση ΕΑ και ΕΝ είναι από τις σωστότερες που έχουν ληφθεί ποτέ, με γνώμονα τη βιωσιμότητα των ελληνικών αγώνων και σε βάθος χρόνου....
-
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Απ΄όσο γνωρίζω η απόφαση αυτή (με τη σύμφωνη γνώμη του ΣΟΑΑ) λήφθηκε με γνώμονα την ανάπτυξη του αθλήματος σε βάθος χρόνου.Αντί δηλ. της παλιάς λογικής 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης κάνε ό,τι γουστάρεις' που οδηγούσε σε 'ΕΕ-ποίηση' των αυτοκινήτων (πχ. Escort Mk2 με μοτέρ από Cosworth), επιλέχθηκε η οδός 'όταν λήξει το δελτίο αναγνώρισης το αυτοκίνητο παραμένει σε αυθεντική κατάσταση' με δύο αποτελέσματα (1) μπορούν τα ΕΑ/ΕΝ να συμμετέχουν στις αρχικές τους κλάσεις δηλ. Α = 'κανονικά' Α + ΕΑ (2) όταν έρθει η ώρα εύκολα γίνονται ιστορικά.
Για σκέψου, αν δεν είχε ληφθεί αυτή η απόφαση αυτή τη στιγμή θα είχαμε γεμίσει με ΕΕ 106 S16 ενώ τώρα συμμετέχουν κανονικά στην κλάση τους.
Παρότι έχω επιφυλάξεις για τη βιωσιμότητα της ιστορίας σε βάθος χρόνου (δηλ. θα προφτάσουν να γίνουν ιστορικά ή θα έχουν στο ενδιάμεσο μείνει από ανταλλακτικά ?), παραδέχομαι ότι υπάρχει σκεπτικό και λογική και ότι έχει φέρει κάποια καλά αποτελέσματα.
Πράγματι απο τις πιο σωστές αποφάσεις. Τώρα για το θέμα ανταλλακτικών ,αν πάρουμε υπ'οψιν οτι υπάρχουν για πολλά ιστορικά σήμερα, πόσο μάλλον για τα 106 που κυκλοφορούν τόσα πολλά. Θ' αργήσουν πολύ καιρό να μείνουν από ανταλλακτικά.
Για την f2000 ή formula salloon, νομίζω οτι έχουν γίνει προσπάθειες παλαιότερα με τύπου national κατηγορία που είχε και βασικούς κανόνες (βάρος, διάσταση τροχών κ.α) και δεν ευδοκίμησε. Δεν ευδοκίμησε τότε που ήταν καλύτερες εποχές και υπήρχαν και ενα σωρό ibiza απο το ενιαίο γιατί να δουλέψει τώρα;
Ας μαζευτούν πρώτα οι ενδιαφερόμενοι ωστε να μη γίνονται τσαμπα κανονισμοί και μετά βλέπουμε. -
Δεν κατάλαβες Νάσσο...
Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?
Απο 6900,00 μεχρι 10000,00 υπαρχουν τουλαχιστον 10 clio αυτη την στιγμη.
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Δεν κατάλαβες Νάσσο...
Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.Σύμφωνο μαζι σου οσο για την κατηγορια Ν περα από τα Ν4 σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει λόγω έλλειψης καινούργιων αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Δεν κατάλαβες Νάσσο...
Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.Σύμφωνο μαζι σου οσο για την κατηγορια Ν περα από τα Ν4 σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει λόγω έλλειψης καινούργιων αυτοκινήτων.
Με την σημερινή κατάσταση, στην Ελλάδα θα υπάρχουν Ν (κυρίως Ν2) για πολλά χρόνια. Σκέψου ότι πολλοί ήδη σκέφτονται από Α 6 να τα γυρίσουν Ν2....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Δεν κατάλαβες Νάσσο...
Να υπάρχει η Α, να υπάρχει η Ν και να Υπάρχει και η ΕΕ ή F2000 ή οπως θέλεις πές την για πάντα.Τι νόημα εχει που υπάρχει η ΕΝ? Τίποτα...απλά ο Θεατής μπερδευεται ακόμα περισσότερο.
Με αυτό που λέω, ενα αυτοκινητο θα τρέχει σε μια απο τις τρεις κατηγορίες...Δλδ, αυτοκινητα που εχει λήξει ή δεν εχει λήξει η ομολογκασιόν τους, να συμμετέχουν σε αυτές τις κατηγορίες.Και εννοείται αυτοκινητα που εχουν ομολογκασιον μετά το Group B. και ατμοσφαιρικά ολων των μαρκών, ανεξάρτητα αν εχουν ή δεν εχουν ομολογκασιόν ...
Και οταν μαζευτει ενα ικανοποιητικό νουμερο συμμετοχών με αυτοκινητα R, τότε 3 χρονια πριν, προβλέπουμε τι θα κάνουμε...Αλλα αυτό για τα επόμενα 5 χρόνια το βλέπω χλωμό.Σύμφωνο μαζι σου οσο για την κατηγορια Ν περα από τα Ν4 σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει λόγω έλλειψης καινούργιων αυτοκινήτων.
Με την σημερινή κατάσταση, στην Ελλάδα θα υπάρχουν Ν (κυρίως Ν2) για πολλά χρόνια. Σκέψου ότι πολλοί ήδη σκέφτονται από Α 6 να τα γυρίσουν Ν2....
Δεν νομιζω μας αρεσουν τα γκαζια και η φασαρια.
Μακαρι να υπαρχαν πολλα Ν1-Ν2-Ν3 -
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Nα κανω μια μικρη ερωτησουλα? 7000 - 10000 ευρο στοιχιζει στην Ελλαδα ενα ενα Clio Sport ΙΙΙ?
Απο 6900,00 μεχρι 10000,00 υπαρχουν τουλαχιστον 10 clio αυτη την στιγμη.
Δηλαδη τωρα στην Ελλαδα λες οτι εχει απο 6900 μεχρι 10000 για clio 2007 και μετα διλιτρο κλπ κλπ
FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]