-
Nass, 8eloyni na exoyn ena paranomasth kai na trexoyn kai rally. Egw px kai o ka8e egw, den 8elw na trexw rally h anabaseis...... 8elw mono pista.... Prepei dhladh nte kai kala na exoyme rallytzidiko aytokinhto? Ayth thn logikh den katalabainw.... Kai ksanalew... As exoyne NAE rallytzidika osoi 8eloyn na kanoyn ta panta kai na symferoyn, alla mhn kleinoyn thn porta kai se osoys 8eloyn na exoyn aytokinhta MONO gia pista.... Kai mhn moy peite gia kapelwmata... Giati me ayth thn logikh kai enas odhgos o opoios mporei na einai top sthn pista mporei na pai na treksei rally kai na faei ton amazeyto giati einai teleios diaforetikh h katastash...
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι τα εξειδικευμένα αυτοκίνητα πίστας, που κατά καιρούς βρέθηκαν στην Ελλάδα (πχ. Formula 3, BTCC) δεν κατάφεραν να αλλάξουν το τοπίο (και τα BTCC ήταν, συγκριτικά, 'φτηνά και μπόλικα' αλλά και πάλι...). Δεν αρκούν τα σωστά αυτοκίνητα για να έχεις σωστούς αγώνες...
3 koykoi den fernoyn thn anoiksh Nasso....
Anyway apo oti katalaba sthn Ellada sta p@p@ria mas gia tis pistes... Mono rally kai agios o 8eos.... E afhste thn taxythta re paidia... Mhn thn prokeirhsete ka8oloy. Afhste na pe8anei teleiws.... H allios prokyrhste kanonismoys poy 8a einai kleidwmenoi gia 2-3 xronia xwris na allaksoyn ka8oloy, Afhste kai ena xrono proetoimasias kai meta ksekinhste ena swsto prwta8lhma.... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Gia na mhn syzhthsw to pws o Ellhnas agwnizomenos koitaei apaksiotika thn pista twn serrwn kai klegetai oti einai makrya kai polla ta eksoda enw club aytokinhtwn apo olh thn ellada to exoyne kanei les kai h apostash einai koliatsoy - syntagma.....
σε αυτο βεβαια πρεπει να λαβεις υποψην σου οτι η αρχη για φετος εξασφαλισε μια καταπληκτικη ημερομηνια μεσα στον Αυγουστο. Επισης φροντισε να μη γινει ο αγωνας μαζι με το Καρερα καπ που τρεχει το προηγουμενο ΣΚ. Genius.
Ellhnikes symmetoxes 8a dextoyne to S/K toy Carrera cup se kapoion apo toys support races?
-
Δεν νομιζω οτι θα ειχαν καποιο προβλημα σε αυτο, ακομη και στο Carrera cup μπορεις να τρεξεις αν νοικιασεις ενα αυτοκινητο (φετος ειπαν θα εχουν μερικα pool)
-
Αν κάποιος θέλει να έχει ένα αγωνιστικό με το οποίο να τρέχει παντού, ας το κάνει. Ίσως ξέρει ότι δεν πρόκειται να είναι τέλειο πουθενά, ίσως το κάνει εν γνώση του, ίσως πιστεύει το αντίθετο. Επιλογή του.
Δεν είναι μόνο το τι επιλέγει να κάνει ο εκάστοτε αγωνιζόμενος. Το πρόβλημα αμβλύνεται όταν όλη η λογική των αγώνων στήνεται γύρω από αυτό το δεδομένο (ένα αυτοκίνητο για όλα). Και θεωρώ ότι η δικαιολογία του οικονομικού θέματος, δεν είναι ισχυρή για αυτό το φαινόμενο. Το να θέλει κάποιος να κάνει πίστα αποκλειστικά, με κανένα τρόπο δεν διαφοροποιεί σημαντικά (προς τα πάνω ή προς τα κάτω) τον προϋπολογισμό του σε σύγκριση με τους αγώνες ράλλυ.
Κατά τη γνώμη μου το βασικό ζήτημα που πρέπει να εξετάσουμε όταν μιλάμε για αγώνα circuit, είναι ότι.. δεν έχουμε πρωτάθλημα circuit. Οι αγώνες στην Ελλάδα γυρίζουν γύρω από τα ράλλυ, πράγμα λογικό με τέτοια πληθώρα 'πιστών' και επιλογών. Είναι επίσης λογικό λόγω της έλλειψης πιστών, να μην υπάρχει βραχυπρόθεσμη ούτε μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη και εξέλιξη των circuit.
Με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορούμε να ζητάμε την εξέλιξη του ράγκμπι στην χώρα μας, όταν δεν υπάρχουν καν γήπεδα.Δεν έχω σκοπό να ανοίξω συζήτηση του τύπου 'να φτιάξουμε πίστες' κλπ. Άλλωστε μία τέτοια επένδυση αυτή τη στιγμή είναι πιθανότατα ασύμφορη για κάποιον επιχειρηματία.
Ας εκμεταλλευτούμε λοιπόν ότι έχουμε. Σέρρες, Μέγαρα, Τρίπολη, Τυμπάκι? (δεν έχω πάει/τρέξει. Την βάζω σαν επιλογή χωρίς να ξέρω αν είναι αξιόλογη).
Χωρίς φαμφαρώδη σχέδια και ανάλογες ανακοινώσεις επενδύσεων & κατασκευών.Με ποιο τρόπο να δημιουργηθεί 'ρευμα' προς τους αγώνες circuit (από τους μελλοντικούς οδηγούς αγώνων αλλά και τους τωρινούς) όταν δεν υπάρχουν ουσιαστικά (ενδιαφέροντες ή καθόλου) αγώνες (ή όταν η ημερομηνίας τους τους καταδικάζει από τα αποδυτήρια) ? Όταν δεν υπάρχουν αγωνιστικά αυτοκίνητα εστιασμένα σε αυτή την χρήση.
Προφανώς πρέπει να υπάρξει βούληση και συνεργασία από όλες τις μεριές, αλλά η αρχή πρέπει σαφέστατα να γίνει από την διοίκηση.
Μερικά βασικά σημεία στα οποία πρέπει κατά την ταπεινή μου άποψη να βασιστεί η ανάπτυξη των αγώνων ταχύτητας είναι τα εξής:
-
Εκμετάλλευση των πιστών που έχουμε
-
Σωστό καλεντάρι αγώνων
-
Εστίαση σε αυτοκίνητα που είναι προορισμένα για αγώνες ταχύτητας. Ένα σωρό επιλογές υπάρχουν, που μάλιστα η απλότητά τους τις κάνει...
-
οικονομικές.
-
Το δύσκολο: εξασφάλιση καλού συναγωνισμού που μπορεί να γίνει από έναν 'μάγκικο' ( =έξυπνο) τεχνικό κανονισμό (ξέρω ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο, αλλά δεν μπορεί ρε γαμώτο θα υπάρχουν η εμπειρία και οι γνώσεις από κατάλληλους ανθρώπους για να φτιαχτεί)
[ Θεωρώ ότι οι κανονισμοί στη formula Saloon έπρεπε να είναι έτσι που να δίνουν αρκετές ελευθερίες στον τεχνικό, και αρκετούς περιορισμούς στο πορτοφόλι του οδηγού/ιδιοκτήτη. Προς το παρόν ισχύει μόνο το πρώτο ]
Χορηγούς κλπ, δεν τους βάζω καν μέσα. Ας γίνουν τα παραπάνω, ας κινηθεί η μηχανή, και ίσως ανοίξουν μερικές από τις πόρτες που κλείσανε. Μετά βλέπουμε για πιο μεγαλεπήβολα σχέδια.
ΥΓ. Κάποια στιγμή αφού έγραψα την παραπάνω λίστα απογοητεύτηκα και είπα να σβήσω ολόκληρο το post, κυρίως επειδή αρκετοί από εμάς έχουν γράψει από 3-4 τέτοιες λίστες και έχει καταθέσει άλλες τόσες φορές (και πολύ περισσότερες κάποιοι άλλοι) τις σκέψεις του ή τις προτάσεις του.
Παρόλο που όλα τα παραπάνω φαίνονται μάταια, έχουμε δικαίωμα στην ελπίδα ότι κάτι μπορεί μελλοντικά να αλλάξει, κι ας φωνάζει ο κύριος Χρήστος -και έχουμε διαπιστώσει και οι υπόλοιποι- ότι η κατάσταση δεν σώζεται με τίποτα.
ΥΓ.2 Αντιγράφω και στο θέμα με τις προτάσεις για τα circuit του 2011, μιας και φαίνεται πολύ γενικό το παραπάνω και ταιριάζει εκεί.
-
-
Υπαρχει περιπτωση να επεκταθει η formula saloon και στα rally για το 2012?
Παρακαλω μια υπευθυνη απαντηση, οποιος γνωριζει. -
Δε γνωρίζω αλλά ελπίζω όχι. Η εποχή των 500 αλόγων σε ράλι τελείωσε με τραγικό τρόπο το 1986.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Υπαρχει περιπτωση να επεκταθει η formula saloon και στα rally για το 2012?
Παρακαλω μια υπευθυνη απαντηση, οποιος γνωριζει.Γιατι δεν κανεις κι εσυ μια υπευθυνη προταση με το θεμα , αυτο , αρχιζοντας απο 'εδω ,( που μελετουν μετα προσοχης οι επιτροποι ), αφου γινεται και μια ζημωση εν το μεταξυ που διευκολυνει ......στις αποφασεις .
Ισως βοηθησεις και καποιον αγαπητε μου S3 (αθελα σου ) με κανενα wrc που δεν εχει βρει τον δρομο του ακομα οπως οι αλλοι οι πιο εμπειροι , να βολευτει κι αυτος καπου
-
Kε Χριστο, την ερωτηση την εκανα γιατι εχει ακουστει αυτη η φημη εδω και καιρο οτι προκειται να μπουν τα σαλουν στα σαλονια των ραλλυ.
Βεβαια εγω ακουγοντας σαλουν δεν μου ερχονται στο μυαλο μη ομολογκε wrc και τερατα των 600 ιππων.
Θα μπορουσε να επικρατησει μια κατηγορια σαλουν(αποκλειοντας τα τερατα), που να περιλαμβανει αυτοκινητα που δεν εχουν ομολογκασιον διεθνη ή εθνική.
Θα μπορουσε πχ να υπαρξει saloon 1400, saloon 1600 κλπ.
Ετσι θα μπορουσε να τρεξει ενα c2 vts με μια αναρτηση και τον εξοπλισμο ασφαλειας, στην saloon 1600 και οχι στην Α6 στην οποια θα ηταν πιο αργο και απο Ν2.
Ή το 206 1,6 το οποιο εχω θα μπορουσε ανετα να τρεξει εκει χωρις να χρειαστω να βαλω εισαγωγη-εξαγωγη που κοστιζουν 3000 (μονο αυτα τα 2 εξαρτηματα) και με πανε στην Α6+0
Με αυτα τα 3000 εβαζα τον εξοπλισμο ασφαλειας και μια αναρτηση με ενα κ/π. πχ
¨Η εναλλακτικα θα μπορουσε να δημιουργηθει μια κατηγορια saloon έως 1600 turbo που θα μπορουσε να συμπεριλαβει punto,mito,207 ραλλύ, corsa κλπ με το ιδιο σκεπτικο.
Δηλαδη η προταση μου ειναι η δημιουργια μιας κατηγοριας που θα μπορει να συμπεριλαβει μη ομολογκε αυτοκινητα που θα φτιαχτουν και θα τρεχουν με χαμηλο κοστος. -
Γιατί ρωτάς εμένα ?
Μέχρι στιγμής η Saloon έχει χρησιμοποιηθεί ως 'όχημα' για να τρέξουν ψιλο-τέρατα WRC-οειδή, εξ΄ου και το προηγούμενο σχόλιό μου περί 500 ίππων. Δεν είδα να έρχονται τίποτα 'φτωχαδάκια' με μικρά αυτοκινητάκια χωρίς δελτίο αναγνώρισης.
Σίγουρα ΔΕΝ μπορούν να κατατάσσονται διότι δεν μπορείς να βάλεις στην ίδια κατάταξη αυτοκίνητα με συγκεκριμένους περιορισμούς (= ομολογκασιόν, κανονισμοί ομάδων) με αυτοκίνητα χωρίς κανένα περιορισμό. Αν θέλουν να τρέχουν εκτός συναγωνισμού με τα ίδια μέτρα ασφάλειας και περιορισμούς όπως αυτούς που αναφέρεις (πχ. δικίνητα ατμοσφαιρικά, turbo αποκλείονται δια ροπάλου διότι άνετα μπορείς να κάνεις 300+ άλογα ένα Corsa 1.6Τ ακόμα και T3 μπορείς να του φορέσεις διότι δεν υπάρχει (απλός) τρόπος να διαπιστωθεί αν είναι η 'μαμά' τουρμπίνα ή όχι) γιατί όχι ?
Μην ξεχνάμε ότι η ΕΘΕΑ κατάργησε (δεν κατάλαβα γιατί...) τη δυνατότητα που υπήρχε παλιά για έκδοση εθνικού δελτίου αναγνώρισης εξαιτίας της οποίας τρέχουν σήμερα στην ίδια κατάταξη τα Κ12 Micra, τα Note, τα 206 1.4 κτλ. -
Γεια σας
Η αποψη μου ότι:- H sallon είναι λιγο λαθος καθώς τα αυτοκίνητα αυτά είναι μονο για αναβασης και πιστα για το λόγω ότι η ιπποδύναμης είναι μεγαλες για αγωνες rally και δεν θα μπορουσαν να χωριστουν σε κατηγοριες λόγω ελειψης συμμετοχών.
- Γιατι να μην κανουμε και εμεις επιτελους την F2000 που θα μπορουσαν να συμμετέχουν σε ολους τους αγωνες τα αυτοκίνητα αυτά και γιατι όχι να συμπιπτουν βαθμολογικα με την κατηγορία ΕΕ
Υπαρχει θεατης που δεν θα ηθελε κατι τετοιο.
-
Θα μπορουσαν να εχουν μια δικη τους βαθμολογια και να προσμετρουν και στη γενικη καταταξη, χωρις να μετρουν στη γενικη βαθμολογια και στη βαθμολογια κλασεων.
-
Βρε εμμονή με την F2000
F2000 = EE αλλά όχι μόνο για παλιά αυτοκίνητα με ληγμένο δελτίο αναγνώρισης αλλά και για σύγχρονα.
Ε λοιπόν η Saloon το επιτρέπει αυτό. Είδαμε πολλά τέτοια ? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βρε εμμονή με την F2000
F2000 = EE αλλά όχι μόνο για παλιά αυτοκίνητα με ληγμένο δελτίο αναγνώρισης αλλά και για σύγχρονα.
Ε λοιπόν η Saloon το επιτρέπει αυτό. Είδαμε πολλά τέτοια ?Πως μπορουμε να δουμε στην salon καινούργια αυτοκίνητα όταν η κατηγορια χωριζετε σε ατμοσφαιρικά η’ turbo και όχι βαση κυβικών, ενώ αν γινοταν όπως εχω πει μαζι με την ΕΕ θα μπορουσαν να συμπληρώσουν κατηγορια.
Δεν θα ξοδεψη κανις χρημα για να τρεχει σε μια κατηγορια που δεν συμπληρώνει.Ευχαριστω
-
Πως να τρέξουν μαζί με τα ΕΕ τη στιγμή που τα τελευταία έχουν συγκεκριμένους περιορισμούς (βάρος, διαστάσεις ελαστικών, προέλευση κινητήρα, μετατροπές αμαξώματος κτλ.) ενώ τα FS πρακτικά κανέναν ? Δηλαδή αν έρθει ένα ΑΧ 600 κιλά (που έλεγε σε άλλη δημοσίευση ο APR) θα είναι δίκαιο να τρέχει μαζί με τα ΕΕ ΑΧ των ~800 κιλών ? Ή ένα Escort Mk2 800 κιλά μετατροπή με κινητήρα από Honda S2000 σχεδόν μέσα στο θάλαμο των επιβατών (Front Center) και πίσω ανάρτηση από Evo ?
Δεν είναι τυχαίο που η FS δεν έχει προσελκύσει 'πολιτικά' αυτοκίνητα που πριν δεν έτρεχαν καθόλου αλλά κατά κύριο λόγο αγωνιστικά αυτοκίνητα που για τον α ή β λόγο (πχ. θέμα συμμόρφωσης με κανονισμούς) δε γίνονται αποδεκτά στις 'κανονικές' ομάδες / κλάσεις.
Η άποψή μου είναι: αυτοκίνητα χωρίς δελτίο αναγνώρισης και συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς ΔΕΝ μπορούν να τρέχουν 'στον ίδιο αγώνα' με άλλα που υπόκεινται σε αυτούς τους 2 περιορισμούς. Ας τρέχουν εκτός συναγωνισμού ή σε δική τους κατάταξη, ας τρέχουν και έως δίλιτρα ατμοσφαιρικά σε ράλι με τους ίδιους όρους, αλλά όχι να κλέψουν εκκλησίες με ΕΕ ή όποια άλλη κλάση.
-
Για αυτό ειπα για την F2000 οτι θα μπορουσε να συνυπάρχει με την ΕΕ και όχι για την sallon π.χ. εγώ εχω ένα Clio sport γιατι να πρεπει να το κανο r3 και να πληρώσω μονο τα ηλεκτρικα περιπου 8000,00€ και να μην μπορώ να βάλω έναν αμεσο ψεκασμο με έναν αγραφο εγκεφαλο ώστε να κερδίσω κάποια ps χωρις πολλά χρηματα, δεν θα ηταν ισοδυναμο με ένα ΕΕ-11.
-
Συγνώμη, διάβασα αυτό:
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Πως μπορουμε να δουμε στην salon καινούργια αυτοκίνητα όταν η κατηγορια χωριζετε σε ατμοσφαιρικά η’ turbo και όχι βαση κυβικών, ενώ αν γινοταν όπως εχω πει μαζι με την ΕΕ θα μπορουσαν να συμπληρώσουν κατηγορια.
Δεν θα ξοδεψη κανις χρημα για να τρεχει σε μια κατηγορια που δεν συμπληρώνει.και νόμιζα ότι αναφέρεσαι στη FS.
Ενας βασικός λόγος που είναι διαφορετικές κατηγορίες τα 'μοντέρνα' από τα 'παλιά' είναι το βάρος. Ενα ΑΧ του 1985 είναι 850 κιλά και ένα C2 του 2005 είναι 1050 κιλά.
Και ένας άλλος είναι το κόστος.Αλλά γενικά με υποχρεωτική έκδοση δελτίου αναγνώρισης σε όσα δεν έχουν ίσως να μπορούσε να σταθεί μια F2000. Θέλει όμως καλή μελέτη ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό (διότι ό,τι είναι ελεύθερο εν τέλει ανεβάζει το κόστος πχ. ένας άγραφος (άμεσο ψεκασμό δε βάζεις τόσο απλά...) και ένα σπασμένο μοτέρ λόγω πειραμάτων στο δυναμόμετρο τελικά κοστίζουν περισσότερο από το 'εγγυημένο' Magnetti Marelli του R3...) και να μην κανιβαλίσει τις υπάρχουσες κατηγορίες δηλ. εκεί που έτρεχαν 5 αυτοκίνητα στην Α/7 γίνουν τα 2 F2000 και να μείνουν 3 Α/7 και τελικά να μη συμπληρώνει καμία κατηγορία. Δηλ. πρώτα φυλάμε όσα έχουμε και μετά ψάχνουμε για νέα.
-
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν. -
Ο χρήστης kamatsos auto-moto έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Γιώργη, κάτι μου λέει τελικά ότι πιο πολυ θα σου κοστίσει το 'ελληνικό' Clio...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ένα Clio r3 κοστίζει μεταχειρισμενο περιπου 60000,00€ ενώ ένα Clio sport IX από 7000,00 μεχρι 10000,00€ το ιδιο ισχύει και για αλλα μοντελα, καλυτερα να δώσω χρηματα σε καποιον Ελληνα μαστορα παρα στον Γαλλο, ασε που δεν θα μου κοστίσει σε καμια περίπτωση 60000,00€
Δεν είδαμε και πολλά r2-r3 στην Ελλαδα
Θελω να πιστεύω ότι πολλα αγωνιστικα που δεν εχουν αξια σημερα στην Ελλαδα αν γίνει αυτή η κατηγορία θα αποκτήσουν.Γιώργη, κάτι μου λέει τελικά ότι πιο πολυ θα σου κοστίσει το 'ελληνικό' Clio...
Δεν το νομισω αν εχω την επιλογη να βάλω ενα σασμάν-ηλεκτρικα-ψεκασμο της αρεσκείας μου και μην ξεχναμε δεν εχουν πολλά ατομα σημερα τα 60000,00€ ενώ στην περιπτωση της F2000 το φτιάχνεις σιγα σιγα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δηλαδη η προταση μου ειναι η δημιουργια μιας κατηγοριας που θα μπορει να συμπεριλαβει μη ομολογκε αυτοκινητα που θα φτιαχτουν και θα τρεχουν με χαμηλο κοστος.
Ας μην απορριφθεί άνευ σκέψεων αυτό που προτείνει ο S3. Δεν πρέπει να κολλάμε στα τέρατα των 500 ίππων, τα οποία σίγουρα είναι εκτός τόπου και χρόνου ειδικά γι' αυτή την περίοδο. Για παράδειγμα (το λέω μόνο ως παράδειγμα και όχι ως πρόταση) μπορεί να μπει ως όρο ότι τα saloon στα ράλλυ μπορούν να είναι δικίνητα ως 2000 ατμοσφαιρικά. Ή μπορεί να επιτραπεί η συμμετοχή τους μετά τα ιστορικά χωρίς καν κατάταξή τους στη γενική. Αν είναι οι 155 αγωνιζόμενοι των ράλλυ να γίνουν 165, ποια είναι τα τόσο σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται τα οποία αντισταθμίζουν τα ωφέλη από αυτή την, έστω και μικρή, αύξηση; (Δεν παίρνω θέση, απλώς ρωτάω, ειδικά τον nass).
Τόσα χρόνια φωνάζουμε να επιτραπει κάτι σαν την F2000...Να σταματήσει η ΕΕ και ολα τα αυτοκινητα να γίνουν F2000.Η ρε παιδί μου, να αποκτήσει η ΕΕ τα προνόμοια της F2000.
Και βέβαια, σε Πίστες και αναβάσεις = ελευθερα τα κυβικά=τρεχουν ολα, αλλα στα Ράλλυ μέχρι 2000 ατμοσφαιρικά...
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ, ΒΕΒΑΙΑ, να περιμένεις να λειξει η ομολογκασιον...Τα Sallon και οτι αλλο, είναι π@π@ριές!!!!Βάλτα ολα σε μια και δώσε ελευθερία...
Τώρα το αν οι 'τραμπάκουλες', τα Escort MKII, θα φωναζουν... εεεε αμαν...!
FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]