Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 51
    • 52
    • 46 / 52
    Περί αυτοκίνησης
    81
    1037
    1616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgosrallyman last edited by

      Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
      ήξερες τι φορουσε το Σ2Κ; από οσο καταλαβα ούτε καν του μίλησες, οπότε ελαστικά-περιφεριακά-κινητήρα δεν ειχες ιδέα τι φορούσε. καταλαβαίνεις οτι η σύγκριση ειναι ατυχέστατη;

      Μάλλον εσύ μίλησες με καχυποψία και αμφιβολία, δε νομίζεις? Εκτός αν δεν καταλαβαίνουμε τί γράφουμε.. Τα υπόλοιπα που έγραψες δεν τα πολυάεπιασα. Άλλαξε λίγο αν θες τη σύνταξή σου και ίσως κάτι γίνει.

      REALZEUS έγραψε:

      Τα γατάκια δεν τα γλύφω... λίγο χάιδεμα μόνο για να μην κλαίνε...

      Στραηγέ, το αυτί μου δεν.. ιδρώνει, αν με πιάνεις!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        joe-bar-team last edited by

        οτιναναι...

        δεν παραξενεύομαι ομως

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Βασικά αν εξαιρέσουμε το γλυστερό του οδοστρώματος, κατά τα λοιπά γιατί να μην πατήσει το S το TypeR ?
          Οπότε με καλύτερα χέρια εξισορροπείται το θέμα του οδοστρώματος και άρα φυσιολογικό το αποτέλεσμα.
          Εξάλλου, και ένα Megane RS να ήταν στη θέση του S, κατά πάσα πιθανότητα ίδιο θα ήταν το αποτέλεσμα...
          Το ενδιαφέρον θα ήταν ένα Megane RS ενάντια στο S

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgosrallyman last edited by

            οτιναναι...

            δεν παραξενεύομαι ομως

            Φοβερή επιχειρηματολογία όμως!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              joe-bar-team last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Βασικά αν εξαιρέσουμε το γλυστερό του οδοστρώματος, κατά τα λοιπά γιατί να μην πατήσει το S το TypeR ?
              Οπότε με καλύτερα χέρια εξισορροπείται το θέμα του οδοστρώματος και άρα φυσιολογικό το αποτέλεσμα.
              Εξάλλου, και ένα Megane RS να ήταν στη θέση του S, κατά πάσα πιθανότητα ίδιο θα ήταν το αποτέλεσμα...
              Το ενδιαφέρον θα ήταν ένα Megane RS ενάντια στο S

              ποια ειναι τα 'λοιπά'; σε πιστα πχ; το θεμα ειναι τι θα έκανε ενα ελαφρύτερο (αν θυμαμαι καλά τα νουμερα), δυνατότερο πισωκίνητο σε πιστα;

              γιατί εδώ το θεμα ηταν τι εγινε στο σαπουνόδρομο του βουνού. σε καποια σημεία εχει και ανάποδη κλίση νομιζω εχω καιρό να περασω (ευτυχώς)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgosrallyman last edited by

                Ρε καρτνάσια, αφήστε τα χέρια και τα πόδια κατά μέρος. Θεωρούμε ότι ο τύπος ήξερε τί έκανε και το αυτό συνέβαινε και με μένα (αυτό το ξέρω σίγουρα..) Το θέμα είναι το εξής: όταν εγώ μπάινω στη γλιστερή στροφή με όσα και παλεύω να κρατήσω τα μούτρα μου (άνευ μπλοκέ γαρ..), τί κάνω αναγκαστικά? υποχωρώ στο γκάζι, άρα χάνω ταχύτητα! Πάμε παρακάτω.. Ο τύπος με το S μπαίνει με τα ίδια στην ίδια στροφή και η ουρά του κάνει τα δικά της. Τί κάνει? Δίνει και άλλο γκάζι, ή το λιγότερο παραμένει σε αυτό που ήδη έχει δώσει, τραβάει και το τιμονάκι του ανάποδα, το αυτοκίνητο ισιώνει, δίνει και άλλο αυτός, πατάει το αμάξι στο μπλοκέ του και εκφενδονίζεται με φόρα στην ευθεία που ακολουθεί! Χρειάζεται τόσο μεγάλη φιλοσοφία για να καταλάβουμε ποιό αμάξι είναι πιο σβέλτο με αυτές τις συνθήκες και με χειριστές που ξέρουν τί κάνουν??? Έλεος..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  joe-bar-team last edited by

                  YOUTUBE FTW

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Το θέμα είναι ότι το υπό ΚΣ το πισωκίνητο γλυστράει νωρίτερα από το προσθιοκίνητο και άρα χάνει ακόμα περισσότερη ταχύτητα (επίσης και όταν πας με το πλάι πρακτικά φρενάρεις).
                    Αλλά και ότι (εδώ πάνε τα χέρια) μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτό το γλύστριμα για να στρίψεις (σε φάση φλικ), κάτι που δεν είναι τόσο απλό στο προσθιοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgosrallyman last edited by

                      Στο 1ο που γράφεις, συμφωνώ απόλυτα στο 'ΚΣ'. Εγώ εκείνο το βράδυ, ακριβώς επειδή δεν υπήρχαν αυτές οι περίφημες ΚΣ, άλλα είδα. Βέβαια, να μην αρχίσουμε να βάζουμε στο παιχνίδι και ένα σωρό άλλους παράγοντες που μπορεί να έπαιξαν το ρόλο τους στο αποτέλεσμα (κατάσταση ελαστικών μου, π.χ.)

                      Στο 2ο επίσης συμφωνώ απόλυτα. Είπα πολλές φορές ότι το παλικάρι 'το είχε' το αυτοκίνητο, το έπαιζε στα δάχτυλα, πώς αλλιώς να το πω.. Και για να πω και την αλήθεια, αυτό το αυτοκίνητο κανονικά απευθύνεται ΜΟΝΟ σε τέτοιους χειριστές!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Το θέμα είναι ότι το υπό ΚΣ το πισωκίνητο γλυστράει νωρίτερα από το προσθιοκίνητο και άρα χάνει ακόμα περισσότερη ταχύτητα (επίσης και όταν πας με το πλάι πρακτικά φρενάρεις).

                        αυτό δε το καταλαβαίνω, αν μπορείς να το εξηγήσεις νάσσο...γιατί γλυστράει νωρίτερα, στην είσοδο εννοείς? υποστροφή ή υπερστροφή κ γιατί?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Στην είσοδο αποσταθεροποιείται ευκολότερα λόγω μεταφοράς βάρους κατά το φρενάρισμα ή το κατέβασμα ταχύτητας. Που αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις, μπορείς να το κάνεις να δουλέψει σε όφελός σου (φλικ). Αλλά και στη διάρκεια της στροφής ο κλασσικός τρόπος στροφής είναι υπερστρέφοντας με το γκάζι. Εξ΄ου και τα κλασσικά που βλέπουμε στα βιντεάκια το προσθιοκίνητο να περνάει χωρίς δράματα και το οπισθοκίνητο όλη τη στροφή με το πλάι. Που αν δεν ξέρει τι κάνει ο χειριστής και αν επίσης δεν έχει επαρκή δύναμη και μπλοκέ, τότε μάλλον χάνει παρά κερδίζει χρόνο.

                          Στην περίπτωση του φίλου μας του giorgosrallyman ο άλλος ήξερε τι έκανε οπότε το αποτέλεσμα είναι φυσιολογικό, όχι επειδή το S είναι πισωκίνητο, αλλά επειδή έχει περισσότερα άλογα, μικρότερο βάρος, καλύτερη κατανομή, μπλοκέ, καλύτερο στήσιμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Στην είσοδο αποσταθεροποιείται ευκολότερα λόγω μεταφοράς βάρους κατά το φρενάρισμα ή το κατέβασμα ταχύτητας. Που αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις, μπορείς να το κάνεις να δουλέψει σε όφελός σου (φλικ). Αλλά και στη διάρκεια της στροφής ο κλασσικός τρόπος στροφής είναι υπερστρέφοντας με το γκάζι. Εξ΄ου και τα κλασσικά που βλέπουμε στα βιντεάκια το προσθιοκίνητο να περνάει χωρίς δράματα και το οπισθοκίνητο όλη τη στροφή με το πλάι. Που αν δεν ξέρει τι κάνει ο χειριστής και αν επίσης δεν έχει επαρκή δύναμη και μπλοκέ, τότε μάλλον χάνει παρά κερδίζει χρόνο.

                            Το κατέβασμα ταχύτητας να το δεχτώ, το πρώτο όμως είναι αβάσιμο.

                            Από εκεί και πέρα το πισωκίνητο έχει πλεονέκτημα πρόσφυσης, ειδικά στην έξοδο της στροφής όπου το προσθιοκίνητο θα υποστρέψει στο πολύ γκάζι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Στην είσοδο αποσταθεροποιείται ευκολότερα λόγω μεταφοράς βάρους κατά το φρενάρισμα ή το κατέβασμα ταχύτητας. Που αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις, μπορείς να το κάνεις να δουλέψει σε όφελός σου (φλικ). Αλλά και στη διάρκεια της στροφής ο κλασσικός τρόπος στροφής είναι υπερστρέφοντας με το γκάζι. Εξ΄ου και τα κλασσικά που βλέπουμε στα βιντεάκια το προσθιοκίνητο να περνάει χωρίς δράματα και το οπισθοκίνητο όλη τη στροφή με το πλάι. Που αν δεν ξέρει τι κάνει ο χειριστής και αν επίσης δεν έχει επαρκή δύναμη και μπλοκέ, τότε μάλλον χάνει παρά κερδίζει χρόνο.

                              Το κατέβασμα ταχύτητας να το δεχτώ, το πρώτο όμως είναι αβάσιμο.

                              Από εκεί και πέρα το πισωκίνητο έχει πλεονέκτημα πρόσφυσης, ειδικά στην έξοδο της στροφής όπου το προσθιοκίνητο θα υποστρέψει στο πολύ γκάζι.

                              +1
                              nass ο τρόπος που περιγράφεις ειναι για να κάνεις drift!!κ έίναι κ ο δύσκολος τρόπος, το να υπερστρέψεις, πριν την κορυφή της στροφής μάλιστα. Συνήθως οι πισωκίνητοι κάνουν μια κολιά με το γκάζι στην έξοδο μετά την κορυφή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Κοίτα, ο γρηγορότερος τρόπος να στρίψεις οποιαδήποτε στροφή είναι με γραμμές.
                                Θεωρώ λοιπόν ότι σε γλυστερό οδόστρωμα (για αυτό συζητάμε) αυτό είναι δυσκολότερο με το πισωκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  joe-bar-team last edited by

                                  στις ευθείες κερδιζεις μέτρα, στις στροφές εκατοστά. αυτό ισχύει απο τοτε που ετρεχε το λιοντάρι να πιασει την αντιλόπη.

                                  μονο τα 4κινητα στριβουν κ επιταχύνουν ταυτοχρονα. απο τα άλλα, αυτος που θα ισιωσει 1ος, θα επιταχύνει καλύτερα. τα μπλοκέ γιατι βγηκαν;

                                  οι περισσότεροι (γνωστες...) δεν ξερουν να ξεχωρίζουν την ελκτική προσφυση απο την άλλη, την... πες την ντε εκείνη εκεινη

                                  ΥΓ στο σαπουνόδρομο που λεγαμε, οταν εχεις το τιμόνι στριμενο και πατάς γκαζι με το πισωκίνητο, ποιος ειναι αυτός που λεει οτι η μούρη δε γλυστράει; βεβαια υπαρχουν προϋποθεσεις για να μη γινει αυτο, στο youtube μπορει κανείς να τα βρει ευκολα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    οι περισσότεροι (γνωστες...) δεν ξερουν να ξεχωρίζουν την ελκτική προσφυση απο την άλλη, την... πες την ντε εκείνη εκεινη

                                    ?
                                    πρέπει να αποφασίσουμε ΟΛΟΙ κάποια στιγμή αν θα συνεχίσουμε να κλ@νουμε ή να μιλάμε σοβαρά σε αυτό το θέμα

                                    Θεωρώ λοιπόν ότι σε γλυστερό οδόστρωμα (για αυτό συζητάμε) αυτό είναι δυσκολότερο με το πισωκίνητο.

                                    εγώ διαφωνω με αυτό πάντως

                                    στο σαπουνόδρομο που λεγαμε, οταν εχεις το τιμόνι στριμενο και πατάς γκαζι με το πισωκίνητο, ποιος ειναι αυτός που λεει οτι η μούρη δε γλυστράει;

                                    συγκριτικά το μπροσοκίνητο όμως τί θα κάνει, που οι μπροστά πρέπει να επιταχύνουν κ το αμάξι?
                                    αν υπαρχει αντιλογος για το μπλοκέ στα προστικίνητα, υπάρχει κ αντιλογος για πίσωκίνητα όπου η ώθηση των πίσω τροχών δημιουργεί τάση προς υπερστροφή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                      οι περισσότεροι (γνωστες...) δεν ξερουν να ξεχωρίζουν την ελκτική προσφυση απο την άλλη, την... πες την ντε εκείνη εκεινη

                                      ?

                                      τι εννοείς με το ? ;

                                      μη μου πεις ότι δε γιγνώσκεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                                        οι περισσότεροι (γνωστες...) δεν ξερουν να ξεχωρίζουν την ελκτική προσφυση απο την άλλη, την... πες την ντε εκείνη εκεινη

                                        ?

                                        τι εννοείς με το ? ;

                                        μη μου πεις ότι δε γιγνώσκεις...

                                        οχι δεν κατάλαβα τί εννοείς

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dark_angel last edited by

                                          δε ξερω τι λετε παντως το Ε30 μου με 65% μπλοκε ειναι ενα μεγαλο παιχνιδι και το ευχαριστιεμαι μια χαρα δε το αλλαζω με σχεδον κανενα μπροστινοκινητο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Αλλοι λενε οτι τα Ε30 ηταν μεγαλη γυριστρα, το δικο μας δεν μου ειχε δωσει τετοια δειγματα, βεβαια δεν ειχε δυναμη ουτε και μπλοκε. Το δικο σου τι ειναι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 46 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr