-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Anyway, μια προταση θα πω και ελπιζω να την παρετε λιγο στα σοβαρα....
Το οτι ειναι καποιο προσθιοκινητο ειναι πιο ευκολοδηγητο για τον μεσο οδηγο δεν σημαινει οτι ειναι και πιο γρηγορο απο ενα πισοκινητο.Αρκει να βρεθει ο οδηγος του πισωκινητου που θα μπορει να κουλαντρησει το πισωκινητο σε ολες τις συνθηκες κυνηγωντας το προσθιοκινητο.Στο βρεγμενο στην γλιτσα στο γλυστερο παντου.Εγω δεν εχω δει και πολλους παντως.
Για παντου μιλαω και εγω διστυχως εχω δει αρκετους....
που τους έχεις δει? γιατί εδω οι πιο πολλοί με γκαζοτενεκέδες ανεβαίνουν φράκτες , αλλά έχουν οδηγήσει κ λάμπο φίλων κ βγάλαν κ συμπεράσματα (οι φίλοι τους το ξέρουν άραγε?)
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το νόημα που έβγαλα είναι ότι το απαξίωσε εντελώς χωρίς να έχει καμία ουσιαστική και πρακτική εμπειρία. Συγκεκριμένα έγραψε 'άδικα χαλάτε λάστιχα' εννοώντας ότι καλύτερα να πάμε να τρέχουμε με 200 στους δρόμους amongst other things. Έχει διαφορά nass.
Εγω δεν απαξιωνω κανενα καρτ και καμια ασχολια με μοτορσπορτ.Το οτι χαλατε τζαμπα λαστιχα ειναι γεγονος,οταν δεν μπορεις να καταλαβεις τα αυτονοητα μετα απο τοση ασχολια.Το κακο δεν ειναι που δεν τα εχετε αντιληφθει ακομα?, αλλα οτι εισαστε ειρωνικοι οταν καποιος αλλος πει το αντιθετο απο αυτο που πιστευεται εσεις.Μονιμως προσπαθειτε να υπερασπιστειτε τη γνωμη σας και τις αγορες που εχετε κανει,ενω οπως λες φτανεις στο 50% .Στο 50% ολα καλα ειναι.Θελει λιγο πιο ψηλα για να δεις τις οποιες διαφορες ωστε να εκφερεις γνωμη με βαρυτητα.Και επειδη δεν φτανετε πανω απο το 50 αρχιζετε να βγαζετε τα συμπερασματα με τυπους. Τωρα καταλαβες που παει το ''τζαμπα λαστιχο τρωτε''?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Τim μην τα γραφεις αυτα ετσι ρε και θα μας παρουνε με τις ντοματες.... Η Volvo εχω την εντυπωση οτι εχει WTCC αμαξι μπροστιοκινητο. Η renault για WTCC δεν ενδιαφερεται ακομα αλλα ολο και κατι θα εχουν να εξελιξουν αν θελουν. Η BMW αν ηθελε μπροστιοκινητο θα εξελισε το ΜΙΝΙ αν ηθελε....:
Το μινι τρεχει στο wrc.Δεν ειναι αποδειξη οτι επειδη δεν το ετοιμασε για btcc/wtcc οτι το αποφευγει.Εδω ηδη υπαρχει θεμα με το μπατζετ σο wrc, ποιος ο λογος να σκορπανε χρηματα σε 2 θεσμους?Παντως εχουμε δει και τις 2 σχολες να κερδιζουν σε αυτα τα πρωταθληματα.Δεν εχω δει καποια υπεροχη του πισωκινητου.Εαν κανω λαθος μπορεις να μου την δηξεις.
-
Βασικα το ολο θεμα το εχετε πιασει λαθος απο την αρχη συγκρινοντας απο προσοπικες εμπειριες τυχαιες σε ενα δρομο (οποιος και να ειναι αυτος) με τυχαιους οδηγους. Ο Γιωργος για παραδειγμα εγραψε που πηγε να κυνηγησει ενα πισοκινητο με καλο οδηγο... Και ειδε το 'εργο'. Απο την αλλη εχω δει και αντιθετο εγω με cinquecento καποτε να μην μπορει να φτασει SLK τοτε οπως εχω δει και τον KACEY με LADA 2105 να κοντευει να περασει απο πανω 106 rallye στημενο με αναρτηση αντιστρεπτικες κλπ στην πεντελη... Οποτε μαλλον δεν βγαινουν και τα σωστοτερα συμπερασματα απο δικες μας εμπειριες.... Ειναι πολλες οι μεταβλητες....
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Τim μην τα γραφεις αυτα ετσι ρε και θα μας παρουνε με τις ντοματες.... Η Volvo εχω την εντυπωση οτι εχει WTCC αμαξι μπροστιοκινητο. Η renault για WTCC δεν ενδιαφερεται ακομα αλλα ολο και κατι θα εχουν να εξελιξουν αν θελουν. Η BMW αν ηθελε μπροστιοκινητο θα εξελισε το ΜΙΝΙ αν ηθελε....:
Το μινι τρεχει στο wrc.Δεν ειναι αποδειξη οτι επειδη δεν το ετοιμασε για btcc/wtcc οτι το αποφευγει.Εδω ηδη υπαρχει θεμα με το μπατζετ σο wrc, ποιος ο λογος να σκορπανε χρηματα σε 2 θεσμους?Παντως εχουμε δει και τις 2 σχολες να κερδιζουν σε αυτα τα πρωταθληματα.Δεν εχω δει καποια υπεροχη του πισωκινητου.Εαν κανω λαθος μπορεις να μου την δηξεις.
Δεν ειπα να το αποφευγει γιατι δεν θα ειναι ανταγωνιστικο. Ειπα μαλλον δεν θελει και μαλλον ο λογος ειναι οτι ηδη εχει σκασει τρελλα λεφτα να ετοιμασει και να εξελιξει την σειρα 3. Oποτε προωθει αυτο το μοντελο εκει και το ΜΙΝΙ στο WRC....
Σε τετοιου ειδους αγωνα δεν θα δεις υπεροχη γιατι οι κανονισμοι ειναι τοσο σφιχτοι ωστε να υπαρχει ανταγωνισμος οποτε ειναι ολα υπολογισμα μεχρι την παραμικρη λεπτομερεια. ΠΕριορισμο σε αλογα, σε ροπη, success ballasts κλπ κλπ. Πραγματα που στους ελληνικους αγωνες ειναι ΑΓΝΩΣΤΑ.... Και φυσικα και στους περισσοτερους ελληνες οπου αν δεν ασχολουντε με αυτο του ειδος το motorsport δεν θα τα μαθουν ποτε.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
@chemic εχεις κανα τυπο να μας βοηθησεις?
είσαι κ αμόρφωτος είσαι κ προκλητικός. μήπως είσαι κ ΠΑΟ?
εσύ κανά τύπο να υπολογίζουμε τα σβουρίδια σου έχεις?
σήμερα δεν μας είπες για κανά άλλο, για σκέψου.έπρεπε να είσαι τη κυριακή στη πίστα, που σβουρίζει ένας με γκαζοτενεκέ βγαίνοντας στο χώμα, κ γυρνάει ο Ρομπέρτο που είναι της πίστας κ μου λέει 'αμάν με το καθε μαλάκα που το παίζει γρήγορος κ τρέχω να τους μαζεύω'
Εσένα από το φράκτη σε μαζέψαν ή έπεσες μόνος σου?Γιατι ειπα εγω οτι εχω μεγαλη εμπειρια με καρτ?Αν μου αρεσε θα ειχα.
το μεγάλη εμπειρία μου αρεσει
Α ρε Ρομπερτο, τα είπες όλα με μια φράσηυγ ποστ του στυλ κιμι κτλ, τα γραφω τελείως σβουριδάκια
Αυτα τα τετακε γιατι τα θεωρεις ντροπη Κιμι? Αλλα στο 50% που να καταλαβεις...ειναι νωρις ακομα μαλλον για το 70%
Ε αφου το ειπε ο Ρομπερτο ετσι θα ειναι!!
Τι ηθελες να σου πει ο Ρομπερτο μετα απο την εβδομαδιαια καταθεση που κανεις,οτι καις τζαμπα λαστιχα? Οτι τα εβο βολτας των 1500 κιλων με ανθρωπους που εχουν μπει 3 φορες στον καρτοδρομο,ειναι 4-5 δευτερα πισω σου με μονο 2η ταχυτητα και παραπανω απο την μιση πιστα σε φαση υποπιεσης? δεν λενε ετσι ποτε στους πελατες Κιμι:rtfm: -
@hannibal σωστά τα λες φίλος, αλλά τί περιμένεις αφού 'κριτής είναι ο δρόμος' κ τί να μας πει ο Τσάδαρης (που είχε αντιγράψει την ύλη από την σχολή της αλφα ρομεο) καλή η θεωρία αλλά το βουνό έχει άλλη γνώμη κτλ ναουμε
Ε αφου το ειπε ο Ρομπερτο ετσι θα ειναι!!
το έχω καταλάβει κ μόνος μου μετά από τόσα σου ποστ
ειναι 4-5 δευτερα πισω
μα ΤΟΣΟ ασχετος πια? για δες τους χρόνους κ ξαναέλα. Όταν έπεσες στο φρακτη, φόραγες κρανος ε? σίγουρα?
-
Και για να καταλαβετε τι εννοω οτι με προσοπικες εμπειριες σε τυχαια περιστατικα συμπερασματα δεν βγαζετε δειτε αυτο
Δηλαδη αν το παμε ακριβως με αυτο που βλεπουμε και δεν υπολογισουμε τον παραγοντα οδηγου τοτε το MEGANE RS ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα GT2 RS στο Ring πραγμα που να χτυπαει καποιος τον κολο του κατω δεν ισχυει.....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Καλα το πας αλλα εγραψες μονο την τελικη μορφη.... Η ολη απαντηση στην ερωτηση πρεπει να ξεκινησει απο το γιατι αυτα τα αυτοκινητα που βγαινουν ειναι αλλα μπροσθιοκινητα κοινως τα μικρα (κοντα) κουβακια εδαφους εδαφους και γιατι τα μεγαλα (μακρυα) με πολλα κυβικα βγαινουν πισωκινητα.... Και αφου λυσουμε αυτες τις απορειες παμε και στο γιατι ορισμενα μεγαλα (μακρυα) αυτοκινητα κασες κλπ κλπ βγαινουν μπροσθιοκινητα και αυτα.....
εχει και μακριους κουβαδες Χανιμπαλ.Δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο των κοντων κουβαδων.
Αυτο που λες για τους λογους που δεν υπαρχουν εμπροσθιοκινητα μεγαλα ειναι πολλοι οι λογοι.Βασικα ειναι η αδυναμια να περασουν μεγαλες ιπποδυναμεις στον δρομο,αλλα και χωροταξικο.Για φαντασου εναν v8 η ενα v12 σε εγκαρσια διαταξη μεσα σε ενα μηχανοστασιο.Το ογκωδες σαμαν(που θα αντεχει τα 50-60-80 κιλα ροπης) πως θα το χωρεσεις σε σειρα με τον κινητηρα? -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Anyway, μια προταση θα πω και ελπιζω να την παρετε λιγο στα σοβαρα....
Το οτι ειναι καποιο προσθιοκινητο ειναι πιο ευκολοδηγητο για τον μεσο οδηγο δεν σημαινει οτι ειναι και πιο γρηγορο απο ενα πισοκινητο.Αρκει να βρεθει ο οδηγος του πισωκινητου που θα μπορει να κουλαντρησει το πισωκινητο σε ολες τις συνθηκες κυνηγωντας το προσθιοκινητο.Στο βρεγμενο στην γλιτσα στο γλυστερο παντου.Εγω δεν εχω δει και πολλους παντως.
Για παντου μιλαω και εγω διστυχως εχω δει αρκετους....
Τι εχεις δει μου το διευκρινιζεις?
-
Τρεχετε πολυ γρηγορα και δεν σας προλαβαινω, εχω και δουλεια....
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Tιμο σεβαστα ολα αυτα...Τι κιλα/ιππο ειχε ομως το Escort και αντιστοιχα το Polo GTI?
Mηπως το Escort ειχε καλυτερη αναλογια? Και κατα βαση, αναφερομαστε σε χειριστες που κατεχουν εξισου
την γρηγορη-αποτελεσματικη οδηγηση, με προσθιοκινητες αλλα και πισωκινητες κατασκευες.Παρομοια αναλογια, ενδεχομενως με μικρη υπεροχη του Polo...
Οταν εκαναν τραμπα οι χειριστες το αποτελεσμα ηταν το ιδιο. Βασικα εγω οδηγησα και τα δυο, κι ο ιδιοκτητης του Polo και τα 2. Ο ιδιοκτητης του Escort ηταν παντα συνεπιβατης στον ιδιοκτητη του Polo.
Οταν ο ιδιοκτητης του Escort κατεβαινε το δρομο απο Αλεποχωρι προς Ψαθα, εγω που ακολουθουσα με το 106 τον εχανα μετα απο 2-3 στροφες. Με περιμενε στην παραλια... -
@Hannibal
Σαφεστατα και οι προσωπικες εμπειριες του καθενος, εμπεριεχουν πολλες διαφορετικες παραμετρους.
Ειπαμε ομως απο την αρχη του thread, αν μπορουμε, να αναφερομαστε κυριως, για περιπτωσεις με πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο και χειριστες, που να γνωριζουν εξισου καλα και τις δυο σχολες, ωστε ακριβως να περιοριστουν οι διαφορετικες παραμετροι στο ελαχιστο δυνατο.
Εσυ με τις δικες σου εμπειριες σε δημοσιο δρομο, ή και γνωστων σου, με πολιτικα ισχυρα αυτοκινητα, τι συμπερασματα εχεις βγαλει?
Ποια 'σχολη' πιστευεις οτι υπερτερει, σε διαδρομη, με ποικιλια συντελεστου τριβης, και ενιοτε αγνωστες/τυφλες στροφες.
Πισωκινητο, ή προσθιοκινητο? -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Καλα το πας αλλα εγραψες μονο την τελικη μορφη.... Η ολη απαντηση στην ερωτηση πρεπει να ξεκινησει απο το γιατι αυτα τα αυτοκινητα που βγαινουν ειναι αλλα μπροσθιοκινητα κοινως τα μικρα (κοντα) κουβακια εδαφους εδαφους και γιατι τα μεγαλα (μακρυα) με πολλα κυβικα βγαινουν πισωκινητα.... Και αφου λυσουμε αυτες τις απορειες παμε και στο γιατι ορισμενα μεγαλα (μακρυα) αυτοκινητα κασες κλπ κλπ βγαινουν μπροσθιοκινητα και αυτα.....
εχει και μακριους κουβαδες Χανιμπαλ.Δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο των κοντων κουβαδων.
Αυτο που λες για τους λογους που δεν υπαρχουν εμπροσθιοκινητα μεγαλα ειναι πολλοι οι λογοι.Βασικα ειναι η αδυναμια να περασουν μεγαλες ιπποδυναμεις στον δρομο,αλλα και χωροταξικο.Για φαντασου εναν v8 η ενα v12 σε εγκαρσια διαταξη μεσα σε ενα μηχανοστασιο.Το ογκωδες σαμαν(που θα αντεχει τα 50-60-80 κιλα ροπης) πως θα το χωρεσεις σε σειρα με τον κινητηρα?Δες λιγο το υπογραμισμενο. Οποτε δεν αφησα τους μακριους κουβαδες παραπονεμενους.....
Aυτο που λες για το χοροταξικο προβλημα εχεις δικιο αλλα δεν ειναι μονο για αυτο. Οπως ειπα και συμπληρωσες και εσυ υπαρχουν πολλοι λογοι. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Anyway, μια προταση θα πω και ελπιζω να την παρετε λιγο στα σοβαρα....
Το οτι ειναι καποιο προσθιοκινητο ειναι πιο ευκολοδηγητο για τον μεσο οδηγο δεν σημαινει οτι ειναι και πιο γρηγορο απο ενα πισοκινητο.Αρκει να βρεθει ο οδηγος του πισωκινητου που θα μπορει να κουλαντρησει το πισωκινητο σε ολες τις συνθηκες κυνηγωντας το προσθιοκινητο.Στο βρεγμενο στην γλιτσα στο γλυστερο παντου.Εγω δεν εχω δει και πολλους παντως.
Για παντου μιλαω και εγω διστυχως εχω δει αρκετους....
Τι εχεις δει μου το διευκρινιζεις?
Μαλλον εχω ξεχασει να γραφω ελληνικα. Λεω εχω δει πολλους οδηγους να ξερουν να οδηγουν καλα πισωκινητο και σε διαφορες συνθηκες να ειναι πιο γρηγοροι απο το μπροσθιοκινητο.... Αυτο λεω....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Τim μην τα γραφεις αυτα ετσι ρε και θα μας παρουνε με τις ντοματες....
Ποια μωρε? Για τα 2 'αγωνιστικα' ή για τις εταιριες και το τι επιλεγουν για BTCC ?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Τρεχετε πολυ γρηγορα και δεν σας προλαβαινω, εχω και δουλεια....Tιμο σεβαστα ολα αυτα...Τι κιλα/ιππο ειχε ομως το Escort και αντιστοιχα το Polo GTI?
Mηπως το Escort ειχε καλυτερη αναλογια? Και κατα βαση, αναφερομαστε σε χειριστες που κατεχουν εξισου
την γρηγορη-αποτελεσματικη οδηγηση, με προσθιοκινητες αλλα και πισωκινητες κατασκευες.Παρομοια αναλογια, ενδεχομενως με μικρη υπεροχη του Polo...
Οταν εκαναν τραμπα οι χειριστες το αποτελεσμα ηταν το ιδιο. Βασικα εγω οδηγησα και τα δυο, κι ο ιδιοκτητης του Polo και τα 2. Ο ιδιοκτητης του Escort ηταν παντα συνεπιβατης στον ιδιοκτητη του Polo.
Οταν ο ιδιοκτητης του Escort κατεβαινε το δρομο απο Αλεποχωρι προς Ψαθα, εγω που ακολουθουσα με το 106 τον εχανα μετα απο 2-3 στροφες. Με περιμενε στην παραλια...Αρα απο τα λεγομενα σου, τουλαχιστον εγω βγαζω δυο εναλλακτικα συμπερασματα.
Ειτε το παληκαρι με το Escort βολευεται καλυτερα με πισωκινητο, εχει μαθει πολυ καλα τα μυστικα της διαταξης, σε μεγαλυτερο βαθμο απο τα πισωκινητα, και παει 'αερα', ειτε πραγματι, εφοσον η αναλογια κιλων/ιππο ειναι πολυ κοντινη, υπερ του Polo ελαφρως οπως αναφερεις, στην συγκεκριμενη αναμετρηση, ως κατασκευη το Escort, παρολα τα χρονακια να ειναι καλυτερα στημενο απο το Polo. Ενδεικτικα παντως, το βαρος του Polo GTI 125 στην εργοστασιακη του μορφη παντα, μετρηθηκε στους 4τροχους, στα 1010κιλα, και παραλληλα συμφωνα παντα με το περιοδικο, δεν ηταν και ιδιαιτερα στριφτερο, στο οριο...
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6734
Απο την αλλη, το Escort, πιθανοτατα ειναι ελαφρυτερο απο 1010κιλα, και εαν ειχε μια καλορυθμισμενη αναρτηση, μπορει να υπερειχε χωρις δυσκολια στο θεμα του κρατηματος, παρα τα χρονακια που κουβαλουσε στην πλατη του, ως κατασκευη... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Hannibal
Σαφεστατα και οι προσωπικες εμπειριες του καθενος, εμπεριεχουν πολλες διαφορετικες παραμετρους.
Ειπαμε ομως απο την αρχη του thread, αν μπορουμε, να αναφερομαστε κυριως, για περιπτωσεις με πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο και χειριστες, που να γνωριζουν εξισου καλα και τις δυο σχολες, ωστε ακριβως να περιοριστουν οι διαφορετικες παραμετροι στο ελαχιστο δυνατο.
Εσυ με τις δικες σου εμπειριες σε δημοσιο δρομο, ή και γνωστων σου, με πολιτικα ισχυρα αυτοκινητα, τι συμπερασματα εχεις βγαλει?
Ποια 'σχολη' πιστευεις οτι υπερτερει, σε διαδρομη, με ποικιλια συντελεστου τριβης, και ενιοτε αγνωστες/τυφλες στροφες.
Πισωκινητο, ή προσθιοκινητο?α) Πιστα: πισωκινητο (βεβαια και εδω εξαρταται το configuration οσο πιο σφιχτη τινει να μειωθει η διαφορα αλλα μεχρι και το 60 - 40 υπερ της πισω κινησης)
β) Δρομος με ανοιχτες στροφες: Πισωκινητο
γ) Δρομος με μετριες στροφες: Πισωκινητο
δ) Δρομος με πααααρα πολυ κλειστες στροφες μπροσθιοκινητο.Κοινος εγω απο δικη μου προσωπικη εμπειρεια και μονο (και οχι ακουγοντας εμπειριες φιλων )με διαφορα ηδη αυτοκινητων σε διαφορες ιπποδυναμεις κλπ κλπ εχω παρατηρησει οτι σε μεικτη διαδρομη (ουτε φλαταδουρα ουτε σε πολυ σφικτη διαδρομη) την υπεροχη την εχει το πισωκινητο.
Βεβαια οσο ανεβαινουν οι υποδυναμεις και αλλαζουν διαφοροι συντελεστες τοτε στο τελος φτανουμε να εχουμε 100% υπεροχη του πισοκινητου.
ΣΟΣ ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ και οχι ΧΩΜΑ
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Τim μην τα γραφεις αυτα ετσι ρε και θα μας παρουνε με τις ντοματες....
Ποια μωρε? Για τα 2 'αγωνιστικα' ή για τις εταιριες και το τι επιλεγουν για BTCC ?
Αν καταλαβα καλα για την Volvo ειπες οτι δεν εχει μπροσθιοκινητο μοντελο για να τρεξει BTCC η WTCC. Και απλα σου ειπα οτι εχει.... Αν καταλαβα λαθος δεν υπαρχει προβλημα... Καλυτερα κιολας γιατι γλυτωνουμε τις ντοματες....
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Τιμο δεκτο το παραδειγμα/εμπειρια σου,αλλα δεν μπορω να εχω αποψη γιατι δεν γνωριζω την διαδρομη.Σιγουρα ειχε p7 το εσκορτ? Γιατι εχουν σταματησει να παραγονται δεκαετιες πριν .Αυτα πρεπει να ηταν ξυλα,οχι λαστιχα.Μιλαω για p7f σε διασταση 175-50-13 που συνηθως φορουσαν τα εσκορτ.
Ναι, ειναι ακριβως οπως τα λες οσον αφορα τα P7 και ναι, μιλαω για μια δεκαετια πριν. Ξυλα - ξεξυλα, αυτο πραγμα εστριβε.
Περιττο να πω οτι κατεβαινες και ησουν σαν τον Τζοκερ...
Η διαδρομη ειναι σχετικα στενη, καλο οδοστρωμα, κλειστες στροφες 2ης και 3ης το πολυ και φυσικα ανηφορα... -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Τim μην τα γραφεις αυτα ετσι ρε και θα μας παρουνε με τις ντοματες....
Ποια μωρε? Για τα 2 'αγωνιστικα' ή για τις εταιριες και το τι επιλεγουν για BTCC ?
Αν καταλαβα καλα για την Volvo ειπες οτι δεν εχει μπροσθιοκινητο μοντελο για να τρεξει BTCC η WTCC. Και απλα σου ειπα οτι εχει.... Αν καταλαβα λαθος δεν υπαρχει προβλημα... Καλυτερα κιολας γιατι γλυτωνουμε τις ντοματες....
Για την Volvo και τη Renault εννοουσα οτι δεν εχουν πισωκινητο saloon μοντελο στη γκαμα τους για να βασισουν εκει το αντιστοιχο αγωνιστικο BTCC...
Τις σωσαμε τις ντοματες, παμε να φτιαξουμε καμμια χωριατικη...
Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".