-
Uploaded with ImageShack.us
Ελληνικοί αγώνες 2011....
-
γαμωτο μην κοροιδευετε το ανεβασα σαν avatar και τωρα κολλαει το μαμημενο!!!
-
-
@bericocker
Να 'σαι καλά, είχα καιρό να γελάσω τόσο. -
.....τωρα τα μαθαμε ολα , μπορουμε να αναφωνησουμε ολοι μαζι , ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ 2011 ! ΖΗΤΩΩΩΩ
Κυριοι , θελει πολυ δουλεια απο πολλους ανθρωπους αυτο το αθλημα για να συνελθει .........
Ας ασχοληθουμε πιο ζεστα , ειδικα απο εδω μεσα (αφου ,αυτο μπορουμε να το κανουμε !) , και να ειστε σιγουροι οτι μπορει να ερθει το αναμενωμενο , αποτελεσμα .
-
-
....για να σοβαρευτούμε τώρα, ορίστε μας...
...ναααα και τα πολυπόθητα αποτελέσματα που φαγωθήκατε, φρέσκα - φρέσκα... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Aυτο που θα αρεσει πιο πολυ στη Βεγγοτρελα ειναι που ακομα επιμενουν καποιοι να κανουν περιγραφη του αγωνα με γενικη καταταξη στα σπριντ !!!γιατί όχι ρε μάστορα? αφού ο Γενικός Κανονισμός Σπριντ 2011 αναφέρει:
APΘPO 18 KATATAΞΕΙΣ
18.1 Στο τέλος του αγώνα θα ανακοινωθεί** Γενική κατάταξη** και κατάταξη για κάθε κλάση κατηγορίας, δηλ. έως 1400 cc, πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc, πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και πάνω από 2000 cc.
...και επίσης:
APΘPO 20 EΠAΘΛA
Tα υποχρεωτικά έπαθλα που θα απονέμονται είναι τα εξής:
20.1 Στον νικητή της Γενικής κατάταξης απονέμονται δίδυμα κύπελλα.
20.2 Στους 3 πρώτους νικητές κάθε κλάσης κατηγορίας απονέμονται δίδυμα κύπελλα εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα....οπότε, καλά τα περιγράφει ο ποιητής...
-
μα που στην ευχή πήγε η δημοσίευση του απουρου?
την έσβησε ή πουλάκια έκαναν τα μάτια μου? -
να πω και τα δικά μας, η απόλαυση που πήραμε με το Σάκη από τη διαδρομή ήταν μοναδική. στο πρώτο πέρασμα ήρθα σε κέφια και δούλευα πολύ αριστερό φρένο κυρίως στα απανωτά εσάκια στη μέση.
Τα λάστιχα (σκληρά εμπρός, μεσαία πίσω μαtador) πάτησαν καλά κάπου στο 3ο χλμ και απο κεί και πέρα που το πίσω μέρος έπιανε, ήταν από τις πιο απολαυστικές ειδικές που έχω κάνει.
τώρα, για χρόνους τι να λέμε, χωρίς σχέσεις που να ανέβεις τέτοιο ανηφόρι με χρόνο. δείτε και ο Αναγνωστάκης πόσο πίσω ήταν στο 1ο σκέλος...μετά την επιστροφή στο service είδαμε ότι ένα από τα μπροστινά λάστιχα έβγαλε λινά στην εσωτερική μεριά σε πολλά σημεία, είχε τελειώσει. Καλά που σκέφτηκε ο Σάκης να σηκώσουμε για να τσεκάρουμε... έτσι θα έμπαινα και στο 2ο...
Η λύση που σκέφτηκα ήταν να μπουν μπροστά τα 15αρια R3-μεσαία λάστιχα φάρδους 180 και πίσω να βάλω τα... 14αρια R1-μαλακά 160άρια που έχω εναλλακτικά. Τουλάχιστο θα τερματίζαμε χωρίς άγχος. Το μόνο που έλειπε ήταν κάτι αποστάτες που θα βοηθούσαν να μην ήταν τόσο στενό το πίσω μέρος σε σχέση με το εμπρός...
Πχ σε φουρκέτες ήταν πολύ καλό στο 2ο σκέλος αφού.. έστριβε μόνο του, αλλά στα πατημένα επικράτησε η λογική αφού δεν κυνηγούσα και τίποταΜια πολύ καλή μέρα για μας λοιπόν που το καταευχαριστηθήκαμε με όλο το team.
έβγαλα και νέα πλάνα με την πλαϊνή εξωτερική κάμερα αν και όχι όλο το 1ο σκέλος που αυτό ήθελα πιο πολύ.
για περιγραφή του αγώνα
http://www.r40.gr/index.php?option=com_ ... Itemid=187και για φωτογραφίες
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=113612 -
για τα αποτελέσματα θα το ξαναπώ, είμαστε στο 2011. με ένα laptop και ένα excel οι χρόνοι βγαίνουν εκείνη τη στιγμή.
Έναν κομπιουτερά να είχε η κάθε λέσχη standby και τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Με τόση διακοπή που είχαμε, θα περίμενα να είχαμε αποτελέσματα πχ στο service park!
Δεν είναι και κάτι το δύσκολο, ο ορεξάτος πρέπει να βρεθεί και να.. χωθεί.
Δύο χρονιές στην Κοζάνη, ενώ ήμουν αγωνιζόμενος, έτρεχα και για τα αποτελέσματα. Την ώρα του αγώνα! για να είναι έτοιμα να δωθούν στο service μετά το 1ο σκέλος! -
Καλησπερα σας κυριοι,
δεν πειραζει αν η λεσχη δεν ειχε ηλεκτρονικο πινακα υψηλης ευκρινειας για χρονους αλλα ειχε παροχες και κατι φακελακια με καμποσα ευρουδακια μεσα για τους τρεις πρωτους καθε κλασης που ομοια κινηση δεν εχω ξανασυναντησει(αν υπαρχει θυμηστε μου παρακαλω?) εδω και 16 χρονια που ασχολουμαι με το αθλημα. Αυτο λοιπον ειναι ενα καλο παραδειγμα για ολες τις λεσχες ...... βεβαια μπορει να πουν οτι χαλαει και την πιατσα αλλα πλεον οι οδηγοι εχουν ξυπνησει και προτιμουν αγωνες με παροχες!! Νομιζω αξιζουν ενα μπραβο για οτι προσπαθησαν..... και του χρονου να ειμαστε καλα!!! -
Ο χρήστης glf έγραψε:
για τα αποτελέσματα θα το ξαναπώ, είμαστε στο 2011. με ένα laptop και ένα excel οι χρόνοι βγαίνουν εκείνη τη στιγμή.
Έναν κομπιουτερά να είχε η κάθε λέσχη standby και τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Με τόση διακοπή που είχαμε, θα περίμενα να είχαμε αποτελέσματα πχ στο service park!
Δεν είναι και κάτι το δύσκολο, ο ορεξάτος πρέπει να βρεθεί και να.. χωθεί.
Δύο χρονιές στην Κοζάνη, ενώ ήμουν αγωνιζόμενος, έτρεχα και για τα αποτελέσματα. Την ώρα του αγώνα! για να είναι έτοιμα να δωθούν στο service μετά το 1ο σκέλος!Aυτα που λεει ο Νικολας εδω , ειναι και το κλειδι για σωθουν οι αγωνες στις δυσκολες που περναμε , με καποια αξια και σοβαροτητα ρε παιδια !
Τι κι αν κανει ωραιες προσπαθειες μια λεσχη με προσφορες για μια φορα (που οντως μπορει να βγαινουν δυσκολα ) οταν αλλα πραγματα ,ισως και θεματα σοβαροτερα , οχι μονον ενημερωσης αγωνιζομενων και κοινου , δεν μπορουν να ειναι οπως ...θα επρεπε !(γενικο αυτο ,δεν το γραφω για τον συγκεκριμενο αγωνα).
Γιαυτο καπου εχουν καταληξει (σε αλλο θρεντ) οτι ισως πρεπει οι λεσχες να μην , οταν δεν πληρουν ολες τις προδιαγραφες ωστε να κανουν αγωνες σωστους που καθε χρονο θα μπορουν να προσελκυουν αγωνιζομενους ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ οβερολ ! -
-
Ο χρήστης bericocker έγραψε:
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=644&cat=33Οι περιγραφές σας είναι άψογες !!!! Συγχαρητήρια !!!!
(Ο Πάζης βλέπω συνεχίζει αιώνια το ίδιο σκηνικό των δοκιμών.....Έχει αναφερθεί επανειλημμένα από πολλούς οδηγούς)
Rally sprint Πτολεμαϊδας