Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Rally sprint Πτολεμαϊδας
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Rally sprint Πτολεμαϊδας
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    14
    34
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sp0 last edited by

      Ο χρήστης bericocker έγραψε:

      Uploaded with ImageShack.us

      Ελληνικοί αγώνες 2011....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bericocker last edited by

        γαμωτο μην κοροιδευετε το ανεβασα σαν avatar και τωρα κολλαει το μαμημενο!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bericocker last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            scn last edited by

            @bericocker
            Να 'σαι καλά, είχα καιρό να γελάσω τόσο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              .....τωρα τα μαθαμε ολα , μπορουμε να αναφωνησουμε ολοι μαζι , ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ 2011 ! ΖΗΤΩΩΩΩ

              Κυριοι , θελει πολυ δουλεια απο πολλους ανθρωπους αυτο το αθλημα για να συνελθει .........

              Ας ασχοληθουμε πιο ζεστα , ειδικα απο εδω μεσα (αφου ,αυτο μπορουμε να το κανουμε !) , και να ειστε σιγουροι οτι μπορει να ερθει το αναμενωμενο , αποτελεσμα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  crn-gr last edited by

                  ....για να σοβαρευτούμε τώρα, ορίστε μας...
                  ...ναααα και τα πολυπόθητα αποτελέσματα που φαγωθήκατε, φρέσκα - φρέσκα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    crn-gr last edited by

                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                    Aυτο που θα αρεσει πιο πολυ στη Βεγγοτρελα ειναι που ακομα επιμενουν καποιοι να κανουν περιγραφη του αγωνα με γενικη καταταξη στα σπριντ !!!

                    γιατί όχι ρε μάστορα? αφού ο Γενικός Κανονισμός Σπριντ 2011 αναφέρει:

                    APΘPO 18 KATATAΞΕΙΣ

                    18.1 Στο τέλος του αγώνα θα ανακοινωθεί** Γενική κατάταξη** και κατάταξη για κάθε κλάση κατηγορίας, δηλ. έως 1400 cc, πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc, πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και πάνω από 2000 cc.

                    ...και επίσης:

                    APΘPO 20 EΠAΘΛA

                    Tα υποχρεωτικά έπαθλα που θα απονέμονται είναι τα εξής:
                    20.1 Στον νικητή της Γενικής κατάταξης απονέμονται δίδυμα κύπελλα.
                    20.2 Στους 3 πρώτους νικητές κάθε κλάσης κατηγορίας απονέμονται δίδυμα κύπελλα εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα.

                    ...οπότε, καλά τα περιγράφει ο ποιητής...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      crn-gr last edited by

                      μα που στην ευχή πήγε η δημοσίευση του απουρου?
                      την έσβησε ή πουλάκια έκαναν τα μάτια μου?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        glf last edited by

                        να πω και τα δικά μας, η απόλαυση που πήραμε με το Σάκη από τη διαδρομή ήταν μοναδική. στο πρώτο πέρασμα ήρθα σε κέφια και δούλευα πολύ αριστερό φρένο κυρίως στα απανωτά εσάκια στη μέση.
                        Τα λάστιχα (σκληρά εμπρός, μεσαία πίσω μαtador) πάτησαν καλά κάπου στο 3ο χλμ και απο κεί και πέρα που το πίσω μέρος έπιανε, ήταν από τις πιο απολαυστικές ειδικές που έχω κάνει.
                        τώρα, για χρόνους τι να λέμε, χωρίς σχέσεις που να ανέβεις τέτοιο ανηφόρι με χρόνο. δείτε και ο Αναγνωστάκης πόσο πίσω ήταν στο 1ο σκέλος...

                        μετά την επιστροφή στο service είδαμε ότι ένα από τα μπροστινά λάστιχα έβγαλε λινά στην εσωτερική μεριά σε πολλά σημεία, είχε τελειώσει. Καλά που σκέφτηκε ο Σάκης να σηκώσουμε για να τσεκάρουμε... έτσι θα έμπαινα και στο 2ο...

                        Η λύση που σκέφτηκα ήταν να μπουν μπροστά τα 15αρια R3-μεσαία λάστιχα φάρδους 180 και πίσω να βάλω τα... 14αρια R1-μαλακά 160άρια που έχω εναλλακτικά. Τουλάχιστο θα τερματίζαμε χωρίς άγχος. Το μόνο που έλειπε ήταν κάτι αποστάτες που θα βοηθούσαν να μην ήταν τόσο στενό το πίσω μέρος σε σχέση με το εμπρός...
                        Πχ σε φουρκέτες ήταν πολύ καλό στο 2ο σκέλος αφού.. έστριβε μόνο του, αλλά στα πατημένα επικράτησε η λογική αφού δεν κυνηγούσα και τίποτα

                        Μια πολύ καλή μέρα για μας λοιπόν που το καταευχαριστηθήκαμε με όλο το team.

                        έβγαλα και νέα πλάνα με την πλαϊνή εξωτερική κάμερα αν και όχι όλο το 1ο σκέλος που αυτό ήθελα πιο πολύ.

                        για περιγραφή του αγώνα
                        http://www.r40.gr/index.php?option=com_ ... Itemid=187

                        και για φωτογραφίες
                        http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=113612

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          glf last edited by

                          για τα αποτελέσματα θα το ξαναπώ, είμαστε στο 2011. με ένα laptop και ένα excel οι χρόνοι βγαίνουν εκείνη τη στιγμή.
                          Έναν κομπιουτερά να είχε η κάθε λέσχη standby και τα πράγματα είναι πολύ απλά.
                          Με τόση διακοπή που είχαμε, θα περίμενα να είχαμε αποτελέσματα πχ στο service park!
                          Δεν είναι και κάτι το δύσκολο, ο ορεξάτος πρέπει να βρεθεί και να.. χωθεί.
                          Δύο χρονιές στην Κοζάνη, ενώ ήμουν αγωνιζόμενος, έτρεχα και για τα αποτελέσματα. Την ώρα του αγώνα! για να είναι έτοιμα να δωθούν στο service μετά το 1ο σκέλος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lesiotis last edited by

                            Καλησπερα σας κυριοι,
                            δεν πειραζει αν η λεσχη δεν ειχε ηλεκτρονικο πινακα υψηλης ευκρινειας για χρονους αλλα ειχε παροχες και κατι φακελακια με καμποσα ευρουδακια μεσα για τους τρεις πρωτους καθε κλασης που ομοια κινηση δεν εχω ξανασυναντησει(αν υπαρχει θυμηστε μου παρακαλω?) εδω και 16 χρονια που ασχολουμαι με το αθλημα. Αυτο λοιπον ειναι ενα καλο παραδειγμα για ολες τις λεσχες ...... βεβαια μπορει να πουν οτι χαλαει και την πιατσα αλλα πλεον οι οδηγοι εχουν ξυπνησει και προτιμουν αγωνες με παροχες!! Νομιζω αξιζουν ενα μπραβο για οτι προσπαθησαν..... και του χρονου να ειμαστε καλα!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              Ο χρήστης glf έγραψε:
                              για τα αποτελέσματα θα το ξαναπώ, είμαστε στο 2011. με ένα laptop και ένα excel οι χρόνοι βγαίνουν εκείνη τη στιγμή.
                              Έναν κομπιουτερά να είχε η κάθε λέσχη standby και τα πράγματα είναι πολύ απλά.
                              Με τόση διακοπή που είχαμε, θα περίμενα να είχαμε αποτελέσματα πχ στο service park!
                              Δεν είναι και κάτι το δύσκολο, ο ορεξάτος πρέπει να βρεθεί και να.. χωθεί.
                              Δύο χρονιές στην Κοζάνη, ενώ ήμουν αγωνιζόμενος, έτρεχα και για τα αποτελέσματα. Την ώρα του αγώνα! για να είναι έτοιμα να δωθούν στο service μετά το 1ο σκέλος!

                              Aυτα που λεει ο Νικολας εδω , ειναι και το κλειδι για σωθουν οι αγωνες στις δυσκολες που περναμε , με καποια αξια και σοβαροτητα ρε παιδια !
                              Τι κι αν κανει ωραιες προσπαθειες μια λεσχη με προσφορες για μια φορα (που οντως μπορει να βγαινουν δυσκολα ) οταν αλλα πραγματα ,ισως και θεματα σοβαροτερα , οχι μονον ενημερωσης αγωνιζομενων και κοινου , δεν μπορουν να ειναι οπως ...θα επρεπε !(γενικο αυτο ,δεν το γραφω για τον συγκεκριμενο αγωνα).
                              Γιαυτο καπου εχουν καταληξει (σε αλλο θρεντ) οτι ισως πρεπει οι λεσχες να μην , οταν δεν πληρουν ολες τις προδιαγραφες ωστε να κανουν αγωνες σωστους που καθε χρονο θα μπορουν να προσελκυουν αγωνιζομενους ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ οβερολ !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bericocker last edited by

                                http://www.autoblogger.gr/blog/?p=644&cat=33

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jtgang last edited by

                                  Ο χρήστης bericocker έγραψε:
                                  http://www.autoblogger.gr/blog/?p=644&cat=33

                                  Οι περιγραφές σας είναι άψογες !!!! Συγχαρητήρια !!!!

                                  (Ο Πάζης βλέπω συνεχίζει αιώνια το ίδιο σκηνικό των δοκιμών.....Έχει αναφερθεί επανειλημμένα από πολλούς οδηγούς)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr