-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μάλλον έγινε αυτό που λες σε συνδυασμό με γλυστερή στροφή με έξτρα καλοκαιρινή σκόνη... Δεν υπήρχε καν αρκετή πρόσφυση για να λειτουργήσει το ABS.Δεν καταλαβαίνω τί σχέση έχει το ABS. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, εγω πατησα φρενο (και αρκετά μάλιστα) αλλά δεν υπήρξε φρενάρισμα ή υπήρξε τοσο απειροελάχιστο που δεν το αντιληφθήκαμε.
Σημειωτεον κάτι που θυμήθηκα, το πενταλ ήταν κάπως μαλακό κ στη συγκεκριμένη στροφή (κ στις 1-2 προηγουμενες στροφές που πατησα λιγο φρενο). Αυτό σε συνδυασμό με το απο πάνω μου βγάζει υπερθέρμανση φρένων (ακουμπούσαν οι δαγκάνες στους δίσκους αφού ξεκίνησα; το αμαξι ήταν παρκαρισμένο για να πείς οτι έβρασαν τα υγρα...)
Επειδή κινδυνεύσαμε, το αμαξι θα πάει για έλεγχο σε ειδικευμένο φρενά. Δεν μπορεί να είναι ολα ΟΚ όπως μου λέει το συνεργείο γιατί ή πρέπει να μπω Δαφνί ή ενας παπάς θα μου ψελνει τρισάγιο. Εύχομαι κάτι αντίστοιχο να μη συμβεί σε κανένα.
Όποιος ξέρει κανέναν αστεράτο φρενά (οχι μηχανικό-τα-κανω-ολα) ας στείλει ενα ΠΜ αν θέλει. Περιοχή αδιάφορο (εντος Αττικής πάντα).
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
- Το φρένο δεν πιάνει καθόλου! Το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, το ABS δεν κλωτσάει και το αμαξι πηγαίνει ευθεία!
...
Εκτοτε εχω κάνει 1000χλμ ελέω διακοπών σε ρυθμούς αεροπορίας και κανένα πρόβλημα.
Όπως καταλαβαίνετε όμως εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στο αμάξι και φυσικά και η κοπέλα μου το ίδιο.
1000κμ σε ρυθμούς αεροπορίας μετά από τέτοιο περιστατικό!! Πρέπει να είσαι ατρόμητος!
Ερώτημα: Τι μπορεί να φταίει; Δε θελω να πεθάνω ακόμα και σίγουρα δε θελω να πάρω και κανέναν άλλον μαζί μου...
ΥΓ: Το αμάξι είναι 9 μηνών με 15Κ χλμ, δεν εχει τρακάρει ποτε κ δεν εχει πειραχτεί ή αλλαχτεί τπτ επάνω του (εκτός μια βαλβίδα φρένων στην εγγύηση πριν 6 μηνες).Άρα κάτι αλλάχτηκε και μάλιστα από το σύστημα πέδησης. Γιατί έγινε αυτή η αλλαγή;
- Το φρένο δεν πιάνει καθόλου! Το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, το ABS δεν κλωτσάει και το αμαξι πηγαίνει ευθεία!
-
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Ερώτημα: Τι μπορεί να φταίει; Δε θελω να πεθάνω ακόμα και σίγουρα δε θελω να πάρω και κανέναν άλλον μαζί μου...
ΥΓ: Το αμάξι είναι 9 μηνών με 15Κ χλμ, δεν εχει τρακάρει ποτε κ δεν εχει πειραχτεί ή αλλαχτεί τπτ επάνω του (εκτός μια βαλβίδα φρένων στην εγγύηση πριν 6 μηνες).Άρα κάτι αλλάχτηκε και μάλιστα από το σύστημα πέδησης. Γιατί έγινε αυτή η αλλαγή;
Γιατί έβγαζε σφάλμα όταν συνδέθηκε στο διαγνωστικό, εγω δεν ειχα δει κανένα προβλημα τότε. Η ηλεκτροβαλβίδα αυτή (απο οτι μου είπαν, μηχανικός δεν είμαι) είναι ακίνδυνη για τη λειτουργία των φρένων, πχ απλά δίνει σήμα για να αναψουν τα στοπ ή άλλα συστήματα όπως το hill holder.
-
Σήμερα πήρα τιμή για το κιτ tuning galfer(δισκόφρενα εμπρός χαρακτά,τακάκια κόκκινα σπορ,σωληνάκια υψηλής και υγρά galfer) με περαστικά και εργασια κομπλέ σε galfer technical center 350€.Πως σας φαίνετε η τιμή?Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να δώσω πάνω από 250-270€.Εχει κάποιος ολοκληρωμένη άποψη για το συγκεκριμένο κιτ της galfer?Εναλλακτικά θα πάω σε brembo(απλούς ή χαρακτούς τι λέτε?),τακάκια ferodo premier και σωληνάκια goodridge.Oλα τα τελευταία νομίζω βγαίνουν φτηνότερα στα λεφτά που θέλω με εργασία και τοποθέτηση.Εκεί που κολλάω είναι στο που υπάρχει καλός φρενάς για τοποθέτηση στη θεσσαλονίκη γιατί δεν γουστάρω ερασιτεχνισμούς .Στο κιτ της galfer από την άλλη η δουλειά πιστεύω θα είναι άψογη αφού είναι εξειδικευμένο κέντρο.Το αυτοκίνητο είναι ford fiesta 1.6 S
-
χεσε τα γκαλφερ,
πανε παρε τιμη για απλο ή χαρακτο δισκο (η διαφορα ειανι γυρω στο 20αρικο) της brembo και τακακια ferodo DS2500 (OXI premier). στο καταστημα στην μοναστηριου (διπλα στην νισσαν) και κανε ΠΑΖΑΡΙ!!!!
μπορεις να ψαξεις και απο εξωτερικο φυσικα.
σωληνακια goodrifge αγοραζεις απο ebay / εξωτερικο.
θα βαλεις και καλο υγρο φρενων.
το θεμα ειναι ομως που θα βρεις καλο μαστορα να στα τοποθετησει... (αν θες , μπορω να σου προτεινω)
-
Αν είσαι Αθήνα, πολύ καλός θεωρείται ο ΜΟΡΑΡΗΣ στην Αγ.Παρασκευή.
Για τα υγρά να προτείνω Motul RBF600. Κατά τα λοιπά, όπως τα 'πε ο 'pop', με την επισήμανση να μη δώσεις πολλά για δίσκο. Επίσης καλά πρέπει να είναι και τα yellowstuff της EBC (τακάκια εννοώ).
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
χεσε τα γκαλφερ,πανε παρε τιμη για απλο ή χαρακτο δισκο (η διαφορα ειανι γυρω στο 20αρικο) της brembo και τακακια ferodo DS2500 (OXI premier).
σωληνακια goodrifge αγοραζεις απο ebay / εξωτερικο.
θα βαλεις και καλο υγρο φρενων.
το θεμα ειναι ομως που θα βρεις καλο μαστορα να στα τοποθετησει... (αν θες , μπορω να σου προτεινω)
Εκει σε θέλω ποιος είναι καλός μάστορας στη θεσσαλονίκη αν ξες .Τα ds2500 δεν είναι υπερβολή για 100 άλογα ?Από ελτρέκκα που είχα ρωτήσει μου ειπαν ότι κάνουν τα τακάκια αυτά 180€!Λιγο δύσκολο να πάω σε αυτά.Προτείνεις κάτι άλλο καλό?Για τη galfer γιατί το λές,νόμιζα είναι σοβαρή εταιρία μόνο στην τιμή κολλάω.
-
Για την ελτρέκκα λες popolare κατάλαβα,είχα ρωτήσει εκεί στη μοναστηρίου πριν κανα 3μηνο όταν έκανα πρακτική στη Γενική δίπλα!Παζάρι αυτοί οι μαλάκες σηκώνουν?Γιατί μου το παίζαν ιστορία και ήταν ανένδοτοι.Για μάστορα πρότεινε βέβαια,για να μην γίνει διαφήμιση αν θες στείλε p.m.
-
αυτο εχεις;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αυτο εχεις;
To facelift μοντέλο 2007 όμως και με διχρωμία μαυρο-κεραμμυδί στο ταμπλο.Με τις πολυακτινες 16άρες,μαυρο μεταλλικό με λευκές ρίγες στο πλάι.Εχω κάνει αρκετούτσικες αλλαγές πάντως(φιμέ llumar titanium,αμορτισερ κόνι σπορ,ξένον,οθόνη 2din pioneer avh-3300bt,ηχεία hertz).
-
Αρκούσε το f/l 2007 ρε... Σε λίγο θα έλεγες και τι αρωματικό χρησιμοποιείς.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Αρκούσε το f/l 2007 ρε... Σε λίγο θα έλεγες και τι αρωματικό χρησιμοποιείς. -
Έχω εκπλαγεί με τα φρένα του Α3!άριστο φρένο!και όπως λέω και εγώ : κ@@λόφρενο!!Από την άλλη σε jimny βενζίνης δεν ήμουν ποτέ ευχαριστημένος από τα φρένα του και από jimny diesel ελαφρώς καλύτερα..από nissan facklana(navara) μέτρια πράγματα,περιμένω να δω και πως θα είναι φορτωμένο.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Έχω εκπλαγεί με τα φρένα του Α3!άριστο φρένο!και όπως λέω και εγώ : κ@@λόφρενο!!Από την άλλη σε jimny βενζίνης δεν ήμουν ποτέ ευχαριστημένος από τα φρένα του και από jimny diesel ελαφρώς καλύτερα..από nissan facklana(navara) μέτρια πράγματα,περιμένω να δω και πως θα είναι φορτωμένο.Το επιθετο που δινεις στο ναβαρα ειναι για το πετρελαιο που καιει???? :
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Έχω εκπλαγεί με τα φρένα του Α3!άριστο φρένο!και όπως λέω και εγώ : κ@@λόφρενο!!Από την άλλη σε jimny βενζίνης δεν ήμουν ποτέ ευχαριστημένος από τα φρένα του και από jimny diesel ελαφρώς καλύτερα..από nissan facklana(navara) μέτρια πράγματα,περιμένω να δω και πως θα είναι φορτωμένο.
Το επιθετο που δινεις στο ναβαρα ειναι για το πετρελαιο που καιει???? :
Βασικά δεν μου καίει και τόσο πετρέλαιο όσο περίμενα να καίει.Ίσως για αυτό να ευθύνονται τα ζαντολάστιχα που είναι 16''.Ο χαρακτηρισμός βγήκε από έναν φίλο μου,και νομίζω πως είναι κυρίως για το μέγεθος του αυτοκινήτου αλλά και επειδή ταιριαζει.
-
Ξέρει κάποιος μαγαζί στην ευρύτερη περιοχή Νέου Κόσμου (Φραντζή, Καλλιρόης κλπ) που να έχει αγωνιστικά υγρά φρένων και να είναι ανοιχτό αύριο το πρωί;
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ξέρει κάποιος μαγαζί στην ευρύτερη περιοχή Νέου Κόσμου (Φραντζή, Καλλιρόης κλπ) που να έχει αγωνιστικά υγρά φρένων και να είναι ανοιχτό αύριο το πρωί;Ευχαριστώ
Τι εννοείς αγωνιστικά ? Τα αγωνιστικά είναι DOT 5.0, θα βάλεις αγωνιστικά σε καθημερινό αυτοκίνητο ? ατ DOT 5.0 είναι ασύμβατα με όλα τα υπόλοιπα υγρά φρένων και ασύμβατα με τα μεταλλικά εξαρτήματα των καθημερινών αυτοκινήτων, άσε που θέλει άδειασμα και όλο το κύκλωμα των φρένων.
Αν δεν πρόκειται για καθαρόαιμο αγωνιστικό, αλλά για καθημερινό αυτοκίνητο για κάποιο track-day βάλε DOT 5.1 μιας επώνυμης μάρκας, η DOT 4.0 της MOTUL, ΤΟ 600 ή 660. Αυτά λέγονται racing γιατί υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές ακόμα και των DOT 5.1, και είναι απόλυτα συμβατά με τα υπόλοιπα DOT 3.0 - 4.0 - 5.1 που μπορεί να βρίσκονται στο αυτοκίνητο.
Είναι όμως ακριβά, τα 660 έχουν διπλάσια τιμή από τα 600, τα DOT 5.0 είναι σιλικονούχας βάσης και δεν απορροφούν την υγρασία που βρίσκεται στο κύκλωμα των φρένων, και το νερό παραμένει στο κύκλωμα και σκουριάζει τα μεταλλικά μέρη του κυκλώματος.
Τα υπόλοιπα υγρά είναι υγροσκοπικά και απορροφούν την υγρασία, αυτός είναι και ο λόγος που θέλουν άλλαγμα κάθε 1-2 χρόνια.
Θα μου πείς που βρίσκεται η υγρασία ? Βρίσκεται μετά από υπερθέρμανση των φρένων και των υγρών, όταν όλα κρυώσουν μέσα στο κύκλωμα υπάρχει υγρασία, όταν το ποσοστό είναι μικρό είναι ΟΚ, όταν είναι μεγάλο τότε δεν έχουμε και καλά φρένα γιατί με την θερμοκρασία που αναπτύσεται από τα δυνατά φρεναρίσματα η υγρασία ατμοποιείται και το πεντάλ αποκτά κενά και δεν υπάρχει δύναμη στα τακάκια, αυτό λέγεται fade υγρών, υπάρχει και το fade των τακακιών.
Άντε και καλές γρήγορες βόλτες.
-
Αγνόησε τη λέξη αγωνιστικά γιατί δεν είναι για μένα. Μαγαζί που να ειδικεύεται στο θέμα φρένα γενικά γνωρίζει κάποιος στη συγκεκριμένη περιοχή;
-
Στη συγκεκριμένη γειτονιά όχι, αλλά αξίζει να πάει στον Μόραρη, πραγματικά εξαιρετικό επαγγελματία, στην Αγ. Παρασκευή (οδός Παναγούλη, ήτοι ο υπέργειος παράδρομος της -βυθισμένης σε εκείνο το σημείο- συνδετήριας οδού μεταξύ Αττικής Οδού και Περιφερειακής Υμηττού.
Στον κόμβο Δουκίσσης Πλακεντίας παίρνεις τον παράδρομο για Σταυρό.
Δυστυχώς δεν έχω πρόχειρο τηλέφωνό του, αλλά γκουγκλάρισέ τον μπας και... -
210.6080173
Καλός μάστορας είναι και ο πρώην συναιτέρος του ο Ρουβέλας, πίσω από το 24ωρο (εκεί που γινόντουσαν οι κόντρες) στη Μαραθώνος.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις