-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Φιλτατε δημητρη εδω μας τα χαλασες!
Τι σε πειραζουν και τα Α8?
Τα wrc ειναι εκτος βαθμολογιας,
τα R4 το ιδιο!(μηνες τα συζηταγαμε με apr,van,el-em κ λοιπους)
Μη μου πεις και συ οτι κλεβουν θεσεις απο την γενικη γιατι... απλα εκει ειναι η θεση τους τρεχουν σε δικη τους κατηγορια αλλα καποιες φορες τουμπανιασμενα ,πανακριβα, φουλ group A, μικρα αγωνιστικα με γρηγορους οδηγους μπαινουν σφηνα αναμεσα τους.
Φανταζομαι ξερεις οτι το αμαξι του μπαντουνα κοστισε γυρω στα 25χιλ,δηλαδη τα μισα περιπου χρηματα απο το πεζο που οδηγησες προσφατα!:)
Και δεν μπορουν τα Α8 να γινουν Ν4 γιατι δεν ειναι μονο το 1 χιλιοστο διαφορας στο στομιο αλλα και πολλες διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα.
Ειναι σαν να μου λες να γινει το 205 του apr, group N παλι...
Αν και κανονικα θαπρεπε στα πλαισια ενος υγειους ανταγωνισμου της κατηγοριας που τρεχεις ταυτοχρονα να προτεινες να μην βαθμολογουνται και οσοι φορανε σειριακα σε ολα τα Α6,Ε10,κτλ κ να γινουν Ν.γιατι αλλιως η προταση σου δειχνει μονοπλευρη!!
Γιατι λοιπον θεωρεις σωστο να βαθμολογουντε ολοι αυτοι καθως και τα R2, R3, DS3 κτλ?(αγωνιστικα των 50- 100.000€)
Και γιατι να μην μπορει καποιος γρηγορος ερασιτεχνης οδηγος να τρεχει και να βαθμολογειται με ενα φτηνο Α8 15ετιας?δεν εχουν πολυ λογικη ολα αυτα που λες ,ουτε συνεχεια......(βαζεις την τοπ κατηγορια,(παρά wrc...) στα ιδιο καζανι με 205,με r2,r3,τα ανακατευεις και με το οποιο κοστος τους, και θες να βγεις κατι...)
αφου τα α8 εγινε μαχη για να μην μετρανε στην ευρωπη και μετα και σε εμας.....!!!!!!!
φετος ξαναμετρησανε στο ελλαντα...(ισως και περσι δεν παρακολουθω πισωγυρισματα)
ο λογος που ειχαν βγει ηταν οτι περα απο ακριβες κατασκευες ,τις ειχαν λιγοι και γενικα κλεβανε εκκλησιες(τοτε).....δλδ η λυση ειναι εβο6 -7-8 Α8 να κλεψουμε καμια εκκλησια με οποιο τροπο και αν κινουμαστε(και να φυγουν και οι ελαχιστοι εναπομοιναντες θεατες)?
αλλα εμενα ο αντιλογος μου ειναι κυριως οτι τα Α8 απαγορευοντουσαν και μετα στο ελλαντα ξεαπαγορευτηκαν(και δεν εχει να κανει με καμια νικη του μπαντουνα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει να κανει με καμια θεση αν κερδιζουν στη γενικη.....,αφου εκ φυσεως η θεση τους ειναι οι πρωτες θεσεις της γενικης)με αλλα λογια ο κυριος λογος που καταργηθηκαν ηταν ανεκαθεν ο συναγωνισμος.!!!!!.....δλδ το Ν4 δεν φτανει?
απλως καποια μεγαλα κεφαλια(ουτε εχω ιδεα ποιος) ειπε να ξαναμετρανε,απολυτως αγνωστο με ποια λογικη...........υγ. τα κοστη που λες ειναι κατι ασχετο........εννοειται πως μεταξυ ισων, ο εχων πολλα(ή περισσοτερα) λεφτα,κατα κανονα θα κερδιζει ειτε λεγεται ν1 ειτε wrc η κατηγορια που τρεχει,αλλα αλλο πραγμα ενα α7 να κινηθει γρηγορα,και αλλο ενα Α8 εβο 8 με 360 αλογα.....
εξαλλου για τα ανταλλακτικα περα απο το στομιο ειπα λυση.....τα ομολογκαρεις στα πλαισια των ιδιων διαστασεων με τα ομολογκε ανταλλακτικα του γκρουπ Ν,τωρα για αλλα ανταλλακτικα φουλ γκρουπ Α,ας μας πει η αρχη ΟΜΑΕ/ΕΠΑ/ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ με ποια λογικη τα ξαναεβαλε να προσμετρανε τα Α8,ωστε να πει σε οσους αγορασαν και βελτιωσαν σε Α8 τα αμαξια τους ,γιατι το επετρεψε.... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Φιλτατε δημητρη εδω μας τα χαλασες!
Τι σε πειραζουν και τα Α8?
Τα wrc ειναι εκτος βαθμολογιας,
τα R4 το ιδιο!(μηνες τα συζηταγαμε με apr,van,el-em κ λοιπους)
Μη μου πεις και συ οτι κλεβουν θεσεις απο την γενικη γιατι... απλα εκει ειναι η θεση τους τρεχουν σε δικη τους κατηγορια αλλα καποιες φορες τουμπανιασμενα ,πανακριβα, φουλ group A, μικρα αγωνιστικα με γρηγορους οδηγους μπαινουν σφηνα αναμεσα τους.
Φανταζομαι ξερεις οτι το αμαξι του μπαντουνα κοστισε γυρω στα 25χιλ,δηλαδη τα μισα περιπου χρηματα απο το πεζο που οδηγησες προσφατα!:)
Και δεν μπορουν τα Α8 να γινουν Ν4 γιατι δεν ειναι μονο το 1 χιλιοστο διαφορας στο στομιο αλλα και πολλες διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα.
Ειναι σαν να μου λες να γινει το 205 του apr, group N παλι...
Αν και κανονικα θαπρεπε στα πλαισια ενος υγειους ανταγωνισμου της κατηγοριας που τρεχεις ταυτοχρονα να προτεινες να μην βαθμολογουνται και οσοι φορανε σειριακα σε ολα τα Α6,Ε10,κτλ κ να γινουν Ν.γιατι αλλιως η προταση σου δειχνει μονοπλευρη!!
Γιατι λοιπον θεωρεις σωστο να βαθμολογουντε ολοι αυτοι καθως και τα R2, R3, DS3 κτλ?(αγωνιστικα των 50- 100.000€)
Και γιατι να μην μπορει καποιος γρηγορος ερασιτεχνης οδηγος να τρεχει και να βαθμολογειται με ενα φτηνο Α8 15ετιας?δεν εχουν πολυ λογικη ολα αυτα που λες ,ουτε συνεχεια......(βαζεις την τοπ κατηγορια,(παρά wrc...) στα ιδιο καζανι με 205,με r2,r3,τα ανακατευεις και με το οποιο κοστος τους, και θες να βγεις κατι...)
αφου τα α8 εγινε μαχη για να μην μετρανε στην ευρωπη και μετα και σε εμας.....!!!!!!!
φετος ξαναμετρησανε στο ελλαντα...(ισως και περσι δεν παρακολουθω πισωγυρισματα)
ο λογος που ειχαν βγει ηταν οτι περα απο ακριβες κατασκευες ,τις ειχαν λιγοι και γενικα κλεβανε εκκλησιες(τοτε).....δλδ η λυση ειναι εβο6 -7-8 Α8 να κλεψουμε καμια εκκλησια με οποιο τροπο και αν κινουμαστε(και να φυγουν και οι ελαχιστοι εναπομοιναντες θεατες)?
αλλα εμενα ο αντιλογος μου ειναι κυριως οτι τα Α8 απαγορευοντουσαν και μετα στο ελλαντα ξεαπαγορευτηκαν(και δεν εχει να κανει με καμια νικη του μπαντουνα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει να κανει με καμια θεση αν κερδιζουν στη γενικη.....,αφου εκ φυσεως η θεση τους ειναι οι πρωτες θεσεις της γενικης)με αλλα λογια ο κυριος λογος που καταργηθηκαν ηταν ανεκαθεν ο συναγωνισμος.!!!!!.....δλδ το Ν4 δεν φτανει?
απλως καποια μεγαλα κεφαλια(ουτε εχω ιδεα ποιος) ειπε να ξαναμετρανε,απολυτως αγνωστο με ποια λογικη...........υγ. τα κοστη που λες ειναι κατι ασχετο........εννοειται πως μεταξυ ισων, ο εχων πολλα(ή περισσοτερα) λεφτα,κατα κανονα θα κερδιζει ειτε λεγεται ν1 ειτε wrc η κατηγορια που τρεχει,αλλα αλλο πραγμα ενα α7 να κινηθει γρηγορα,και αλλο ενα Α8 εβο 8 με 360 αλογα.....
εξαλλου για τα ανταλλακτικα περα απο το στομιο ειπα λυση.....τα ομολογκαρεις στα πλαισια των ιδιων διαστασεων με τα ομολογκε ανταλλακτικα του γκρουπ Ν,τωρα για αλλα ανταλλακτικα φουλ γκρουπ Α,ας μας πει η αρχη ΟΜΑΕ/ΕΠΑ/ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ με ποια λογικη τα ξαναεβαλε να προσμετρανε τα Α8,ωστε να πει σε οσους αγορασαν και βελτιωσαν σε Α8 τα αμαξια τους ,γιατι το επετρεψε....Αγαπητε Δημητρη,
Εδω εισαι απολυτα λαθος.
Η Ελλαδα δεν ειναι μια πλουσια χωρα που εχει το περιθωριο να αποκλειει αυτοκινητα (σχετικα φτηνα) τα οποια ομως δεν υπερτερουν του συναγωνισμου. Οπως σου εγραψε και ο Ποσειδωνας, με σχετικα λιγα χρηματα μπορει καποιος να κανει το κεφι του.
Μην επιρεαζεσαι απο το χθεσινο αποτελεσμα στο Κορινθου, διοτι ηταν πλασματικο αποτελεσμα. Δες που ηταν το Subaru του Αθανασουλα στο Ελπα του 2009 (σε σχεση με τα κορυφαια group 'N') και θα καταλαβεις τι εννοω.Και απο τοτε εχουν εξελιχθει περισσοτερο τα group 'N' !!!
Σιγουρα ειναι ενα Α/8 αυτοκινητο, αλλα ειμαι βεβαιος οτι ειναι κατα πολυ υποδεεστερο απο ενα συγχρονο full group N αυτοκινητο.
Και μια ρητορικη ερωτηση. Που πιστευεις οτι θα ηταν οι Μπαντουνας και Αθανασουλας, αν εχθες ετρεχε ο Παπαδημητριου η εμεις ?
Τα Α/8 δεν (ξανα) επετραπησαν (οπως αναφερεις) αλλα παντα μπορουσαν να συμμετεχουν με τα group 'N'.
Για πες μου εσυ τωρα, πως μπορει ενα αυτοκινητο χτισμενο Α/8 (οπως το εν λογω Subaru) να γινει Group 'N' ? Aπλα δεν γινεται !!!
To μονο που θεωρω οτι πρεπει να αλλαξει, ειναι, τα παλια WRC (βλεπε Ευθυμιου) να μπορουν να τρεχουν, να μην βαθμολογουνται (οπως ισχυει τωρα) αλλα να μην κερδιζουν τον αγωνα. Να τρεχουν δηλαδη εκτος συναγωνισμου.Φιλικα,
'el-em'
-
Καλημερα σας ,εχω να παρατηρησω διαβαζωντας σας και χωρις να συμμετεχω στις συζητησεις σας πολυ καιρο τωρα οτι απο το οποιο συνολο των αγωνιζομενων ελαχιστοι μονοπωλειται αυτον τον χωρο γραφωντας σχεδον σε καθημερινη βαση και εχεται αποψη επι παντος επιστητου.Το ραλλυ Κορινθου ειχε τουλαχιστον δεκα Α8 και ελαχιστα καλα 1600 cc τελικα αυτα και τα σαξοραλα φερνουν τον κοσμο στους αγωνες για σας ,τα Α8 ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΕΡΟΥΓΑΤΑ διωχνουν τους θεατες και υποβαθμιζουν τους αγωνες σας ,δεν κανεται μεσα εδω ενα γκαλοπ να ρωτησεται αυτους που σας βλεπουν τι θελουν να βλεπουν.
-
Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
Καλημερα σας ,εχω να παρατηρησω διαβαζωντας σας και χωρις να συμμετεχω στις συζητησεις σας πολυ καιρο τωρα οτι απο το οποιο συνολο των αγωνιζομενων ελαχιστοι μονοπωλειται αυτον τον χωρο γραφωντας σχεδον σε καθημερινη βαση και εχεται αποψη επι παντος επιστητου.Το ραλλυ Κορινθου ειχε τουλαχιστον δεκα Α8 και ελαχιστα καλα 1600 cc τελικα αυτα και τα σαξοραλα φερνουν τον κοσμο στους αγωνες για σας ,τα Α8 ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΕΡΟΥΓΑΤΑ διωχνουν τους θεατες και υποβαθμιζουν τους αγωνες σας ,δεν κανεται μεσα εδω ενα γκαλοπ να ρωτησεται αυτους που σας βλεπουν τι θελουν να βλεπουν.Πολυ σωστη η προταση του Γιωργου.
Φιλικα,
'el-em'
-
ΛΩΡΗ καλημερα ενα 206 η ενα οποιοηποτε καλο αυτοκινητο πιστευεις οτι θα εδιωχνε τους ελαχιστους εναπομειναντες θεατες μας γιατι εγω εχω διαφορετικη αποψη ακουγωντας τοτε τον κοσμο που ερχοταν να απολαυσει εκεινα τα υπεροχα αυτοκινητα που φερνατε και τρεχατε με τον ΑΡΗ .Ποσο κοσμο θα εφερνε ενα αυτοκινητο σαν του ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ ,γιατι πρεπει σε ενα ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ και σε ενα ΕΛΠΑ να βλεπει ο κοσμος εργα ΤΕΧΝΗΣ ,τελικα πως παμε εμπρος και πως πισω .ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΚΟΙΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΧΙ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
-
λωρη κανεις λαθος,μπορουσαν να τρεξουν τα Α8(οπως και τα wrc-βλεπε παλαιοτερα παλλαδιο),αλλα ΔΕΝ επαιρναν βαθμους....
αυτο θελω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ αλλαξε?το οτι σαν χωρα κλπ κλπ που λες ,αυτα τα λενε οσοι δεν ξερουν καθολου απο αγωνες και λενε 'για ποιο λογο δεν τρεχουν με οτι να ειναι?'
η απαγορευση περα απο το κοστος ειχε γινει για το ευ αγωνιζεσθαι ,για να υπαρχει ενα ,εστω κοντινο,επιπεδο αυτοκινητων κλπ κλπ να δημιουργηθει συναγωνισμος,να αναγκαζονται να πηγαινουν οι οδηγοι πιο γρηγορα (με τα Ν4)και να εχουμε παραπανω θεαμα....ειπα δεν κανω τοσο εντονα πισωγυρισματα μνημης και δεν θυμαμαι ακριβως,ισως ο νασος να μπορουσε να μας διαφωτισει ακριβως.....
δλδ ο βελανης πχ με εβο 8 Α θα ηταν πιο γρηγορος(πρεπει να πιανουμε ιδιους οδηγους) με εβο9 Ν?
αμα το πιστευεις αυτο τοτε πασο..... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Φιλτατε δημητρη εδω μας τα χαλασες!
Τι σε πειραζουν και τα Α8?
Τα wrc ειναι εκτος βαθμολογιας,
τα R4 το ιδιο!(μηνες τα συζηταγαμε με apr,van,el-em κ λοιπους)
Μη μου πεις και συ οτι κλεβουν θεσεις απο την γενικη γιατι... απλα εκει ειναι η θεση τους τρεχουν σε δικη τους κατηγορια αλλα καποιες φορες τουμπανιασμενα ,πανακριβα, φουλ group A, μικρα αγωνιστικα με γρηγορους οδηγους μπαινουν σφηνα αναμεσα τους.
Φανταζομαι ξερεις οτι το αμαξι του μπαντουνα κοστισε γυρω στα 25χιλ,δηλαδη τα μισα περιπου χρηματα απο το πεζο που οδηγησες προσφατα!:)
Και δεν μπορουν τα Α8 να γινουν Ν4 γιατι δεν ειναι μονο το 1 χιλιοστο διαφορας στο στομιο αλλα και πολλες διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα.
Ειναι σαν να μου λες να γινει το 205 του apr, group N παλι...
Αν και κανονικα θαπρεπε στα πλαισια ενος υγειους ανταγωνισμου της κατηγοριας που τρεχεις ταυτοχρονα να προτεινες να μην βαθμολογουνται και οσοι φορανε σειριακα σε ολα τα Α6,Ε10,κτλ κ να γινουν Ν.γιατι αλλιως η προταση σου δειχνει μονοπλευρη!!
Γιατι λοιπον θεωρεις σωστο να βαθμολογουντε ολοι αυτοι καθως και τα R2, R3, DS3 κτλ?(αγωνιστικα των 50- 100.000€)
Και γιατι να μην μπορει καποιος γρηγορος ερασιτεχνης οδηγος να τρεχει και να βαθμολογειται με ενα φτηνο Α8 15ετιας?δεν εχουν πολυ λογικη ολα αυτα που λες ,ουτε συνεχεια......(βαζεις την τοπ κατηγορια,(παρά wrc...) στα ιδιο καζανι με 205,με r2,r3,τα ανακατευεις και με το οποιο κοστος τους, και θες να βγεις κατι...)
αφου τα α8 εγινε μαχη για να μην μετρανε στην ευρωπη και μετα και σε εμας.....!!!!!!!
φετος ξαναμετρησανε στο ελλαντα...(ισως και περσι δεν παρακολουθω πισωγυρισματα)
ο λογος που ειχαν βγει ηταν οτι περα απο ακριβες κατασκευες ,τις ειχαν λιγοι και γενικα κλεβανε εκκλησιες(τοτε).....δλδ η λυση ειναι εβο6 -7-8 Α8 να κλεψουμε καμια εκκλησια με οποιο τροπο και αν κινουμαστε(και να φυγουν και οι ελαχιστοι εναπομοιναντες θεατες)?
αλλα εμενα ο αντιλογος μου ειναι κυριως οτι τα Α8 απαγορευοντουσαν και μετα στο ελλαντα ξεαπαγορευτηκαν(και δεν εχει να κανει με καμια νικη του μπαντουνα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει να κανει με καμια θεση αν κερδιζουν στη γενικη.....,αφου εκ φυσεως η θεση τους ειναι οι πρωτες θεσεις της γενικης)με αλλα λογια ο κυριος λογος που καταργηθηκαν ηταν ανεκαθεν ο συναγωνισμος.!!!!!.....δλδ το Ν4 δεν φτανει?
απλως καποια μεγαλα κεφαλια(ουτε εχω ιδεα ποιος) ειπε να ξαναμετρανε,απολυτως αγνωστο με ποια λογικη...........υγ. τα κοστη που λες ειναι κατι ασχετο........εννοειται πως μεταξυ ισων, ο εχων πολλα(ή περισσοτερα) λεφτα,κατα κανονα θα κερδιζει ειτε λεγεται ν1 ειτε wrc η κατηγορια που τρεχει,αλλα αλλο πραγμα ενα α7 να κινηθει γρηγορα,και αλλο ενα Α8 εβο 8 με 360 αλογα.....
εξαλλου για τα ανταλλακτικα περα απο το στομιο ειπα λυση.....τα ομολογκαρεις στα πλαισια των ιδιων διαστασεων με τα ομολογκε ανταλλακτικα του γκρουπ Ν,τωρα για αλλα ανταλλακτικα φουλ γκρουπ Α,ας μας πει η αρχη ΟΜΑΕ/ΕΠΑ/ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ με ποια λογικη τα ξαναεβαλε να προσμετρανε τα Α8,ωστε να πει σε οσους αγορασαν και βελτιωσαν σε Α8 τα αμαξια τους ,γιατι το επετρεψε....Φιλτατε δημητρη,
τα ανακατευω γιατι ολα εχουν σχεση μεταξυ τους οι επιδοσεις,η παλαιοτητα,και το κοστος,
και οταν θελουμε να αποκλεισουμε μια κατηγορια αγωνιστικων απο τους βαθμους πρεπει να τα δουμε ολα.
Αυτη την στιγμη ενα εβο9 Ν4 ειναι ποιο ακριβο και ποιο γρηγορο απο ενα αρχαιο subaru555,η ενα εβο6 Α8,και ειναι ωραιο που υπαρχει αυτος ο μεταξυ τους συναγωνισμος γιατι μπορουν καποιοι ερασιτεχνες οδηγοι με λιγα χρηματα να παιξουν στα ισια!
Επισης τα μπερδευω γιατι καταλαβαινω οτι οταν λες για συναγωνισμο εχεις στο μυαλο να περναει καποιος ολα τα group N4 με ενα ακριβοτερο φουλ group A r3,A7,Ε10 κτλ! καταλαμβανοντας θεση ψηλα στην γενικη
Δεν σε πειραζει ομως ενα R3 που κοστιζει 100χιλ και κλεβει εκκλησιες απο τα υπολοιπα της δικιας του κατηγοριας?
Η για παραδειγμα στα 1600,που οποιος δεν εχει σειριακο και αμαξι 50+ χιλ ειναι χαμενος απο χερι!!
Αυτος ο κακος συναγωνισμος της κατηγοριας σου γιατι δεν σε πειραζει και σκεπτεσαι μονο πως θα κατεβει ενα σκαλι ακομα η τοπ κατηγορια?
Στο θεμα του θεαματος νομιζω στο χωμα χωρις τα τετρακινητα το θεαμα θα ηταν φτωχο,και η εικονα ενος μπροστινοκινητου που χαζοσπινιαρει δεν ειναι αυτο που θελουν οι θεατες,αλλα τα τεζα περασματα με το πλαι τυπου βωβου!!
Στην ασφαλτο τι να κανουμε,ειναι λιγο νεροβραστα τα Ν4 αλλα αυτη ειναι η μαγικη συνταγη της επιτυχιας τους παγκοσμιος!!
Δεν φαινεται οτι πανε αλλα...πανε!!
Γκαλοπ με σωστα αποτελεσματα δυσκολα θα γινει,γιατι οι θεατες δυστηχως που το λεω δεν ειναι αντικειμενικοι κριτες!
Μπορει να ενθουσιαστουνε απο μια κατα λαθος μπαντα ενος ιστορικου αγωνιστικου,ενω σιγουρα δεν θα μπορουν να καταλαβουν αυτον που με τα βιας τρεχει με 4 παλια ελαστικα η εμενα που παω σαν κοτα γιατι χρωσταω το αγωνιστικο και δε με ενδιαφερει να παρω κανενα ρισκο παρα να κανω το κεφι μου και να επιστρεψει το αγωνιστικο πισω στο γκαραζ!! -
Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
Καλημερα σας ,εχω να παρατηρησω διαβαζωντας σας και χωρις να συμμετεχω στις συζητησεις σας πολυ καιρο τωρα οτι απο το οποιο συνολο των αγωνιζομενων ελαχιστοι μονοπωλειται αυτον τον χωρο γραφωντας σχεδον σε καθημερινη βαση και εχεται αποψη επι παντος επιστητου.Το ραλλυ Κορινθου ειχε τουλαχιστον δεκα Α8 και ελαχιστα καλα 1600 cc τελικα αυτα και τα σαξοραλα φερνουν τον κοσμο στους αγωνες για σας ,τα Α8 ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΕΡΟΥΓΑΤΑ διωχνουν τους θεατες και υποβαθμιζουν τους αγωνες σας ,δεν κανεται μεσα εδω ενα γκαλοπ να ρωτησεται αυτους που σας βλεπουν τι θελουν να βλεπουν.+1000
Επιτέλους!!!Οι περισσότεροι μιλάμε για το τι θέλουν να βλέπουν οι θεατές,έχουμε απόψεις για το πια αυτοκίνητα διώχνουν πια κόσμο αλλά χωρίς να έχουμε ρωτήσει τον κόσμο!Δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να γινει αυτό το γκάλοπ, πάντως υπάρχουν πολλά δήγματα για να καταλάβουμε τι θέλει ο κόσμος!Πάρτε για παράδειγμα πριν απο (όποιον) αγώνα έχει ( όπως την λένε),που τα αυτοκίνητα είναι παρκαρισμένα σε πλατείες και τα λοιπα, σε σειρά (πχ στο Φιλλιπος κα) ποια αυτοκινητα χαζευει ο κόσμος σταματημένα....Και θα μου πειτε τι νοημα εχει σταματημένα...Ωραία παμε παρακάτω, στις ειδικές τι περημένει να δεί ο θεατής?Τι προτιμάει και περημένει στις μύτες να δεί??Όπως πολύ σωστα είπε ο κ.Καιτατζής περημένει να δει τα υπερ όπλα που έφερνε ο κ.Βωβος με τον κ.ΕΛ-ΕΜ!Είτε αυτό ειταν το clio είτε τα Εβο είτε το focus κτλπα!Όπως επίσης θέλει να δεί τα εντυπωσιακά εβο..(Και μην αρχίσουμε τα γνωστα οτι μονο 2-3 εβο αξίζουν τα περάσματα τους γιατι ναι οκ αυτα τα 2-3 περάσματα περημένει να δεί ο θεατής!)Επειδή λοιπόν οι εποχές είναι δύσκολες και αυτοκίνητα έργα τέχνης-όπως λέει και ο κ.Καιτατζής-δεν μπορούμε να έχουμε αλλά μπορούμε να έχουμε κάποια έβο,ιμπρέζα κτλπα Α8 που παράλληλα είναι και φτηνά και θεαματικά αντικειμενικά,(ειδικά για χώμα) δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να απαγορέψουμε να μετράνε(που αυτό ίσως τους στερήσει το κίνητρο να τρέχουν άρα να χάσουμε κάποιες συμμετοχες)η να τα !Λέτε κλέβει εκκλησίες..Ο κ. ΕΛ-ΕΜ απάντησε πολύ σωστά...αν έτρεχε κάποιος εξ αυτών που ανέφερε η μπορούμε να αναφέρουμε θα ήταν πολύ πίσω.....όπως και στην άσφαλτο..άρα τι κλέβουν??γιατι όπως λέτε κ.Αμαξόπουλε αν ήταν σαν τα 'Ν' πάλι πίσω απο αυτόυς που αναφέρει ο κ.ΕΛ-ΕΜ θα βρίσκονται,(και απο καποιους ακομη με Ν/4 ενδεχομένως) και μπροστά απο όλους όσους και τώρα είναι μπροστά!Άρα τι κλέβει??? -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
η λυση ειναι εβο6 -7-8 Α8 να κλεψουμε καμια εκκλησια με οποιο τροπο και αν κινουμαστε(και να φυγουν και οι ελαχιστοι εναπομοιναντες θεατες)?Από όλα τα τετρακίνητα χθες, το καλύτερο θέαμα προσέφεραν τα δύο Α8, του Μπαντουνά και του Αθανάσουλα (ex McRae και εντελώς ανέφικτο να γίνει Ν, ούτε σε ένα του σημείο). Σαν θεατής, θέλω και παραθέλω να τα βλέπω. Σαν άνθρωπος που ενδιαφέρεται για το σπορ, φυσικά και δε συμφωνώ να βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα.
Όσο για το 'εκτός συναγωνισμού' μήπως θα ήταν καλό να τους ρωτήσουμε αν ενδιαφέρονται να πάρουν κύπελλο και να τους απονεμηθεί ο τίτλος του πρώτου σε κάποιο μονόστηλο κάποιου σάιτ; Υποψιάζομαι ότι τουλάχιστον ο ένας απ' αυτούς θα βάλει τα γέλια. -
Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
ΛΩΡΗ καλημερα ενα 206 η ενα οποιοηποτε καλο αυτοκινητο πιστευεις οτι θα εδιωχνε τους ελαχιστους εναπομειναντες θεατες μας γιατι εγω εχω διαφορετικη αποψη ακουγωντας τοτε τον κοσμο που ερχοταν να απολαυσει εκεινα τα υπεροχα αυτοκινητα που φερνατε και τρεχατε με τον ΑΡΗ .Ποσο κοσμο θα εφερνε ενα αυτοκινητο σαν του ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ ,γιατι πρεπει σε ενα ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ και σε ενα ΕΛΠΑ να βλεπει ο κοσμος εργα ΤΕΧΝΗΣ ,τελικα πως παμε εμπρος και πως πισω .ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΚΟΙΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΧΙ ΤΑ ΜΠΑΖΑΓιωργο,
Εγω το καταλαβαινω αυτο που λες, αλλα δυστυχως η πλειοψηφια των αλλων αγωνιζομενων, δεν τα θελουν αυτα τα αυτοκινητα, γιατι τους κλεβουν θεσεις στην γενικη.
Οπως ειναι τωρα τα πραγματα, πιστευω οτι ειναι καλα.
Οποιος με συγχρονο WRC μπορει να τρεξει αλλα δεν βαθμολογειται.
Οποιος με παλιοτερο Α/8 τρεχει και βαθμολογειται κανονικα.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
λωρη κανεις λαθος,μπορουσαν να τρεξουν τα Α8(οπως και τα wrc-βλεπε παλαιοτερα παλλαδιο),αλλα ΔΕΝ επαιρναν βαθμους....
αυτο θελω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ αλλαξε?το οτι σαν χωρα κλπ κλπ που λες ,αυτα τα λενε οσοι δεν ξερουν καθολου απο αγωνες και λενε 'για ποιο λογο δεν τρεχουν με οτι να ειναι?'
η απαγορευση περα απο το κοστος ειχε γινει για το ευ αγωνιζεσθαι ,για να υπαρχει ενα ,εστω κοντινο,επιπεδο αυτοκινητων κλπ κλπ να δημιουργηθει συναγωνισμος,να αναγκαζονται να πηγαινουν οι οδηγοι πιο γρηγορα (με τα Ν4)και να εχουμε παραπανω θεαμα....ειπα δεν κανω τοσο εντονα πισωγυρισματα μνημης και δεν θυμαμαι ακριβως,ισως ο νασος να μπορουσε να μας διαφωτισει ακριβως.....
δλδ ο βελανης πχ με εβο 8 Α θα ηταν πιο γρηγορος(πρεπει να πιανουμε ιδιους οδηγους) με εβο9 Ν?
αμα το πιστευεις αυτο τοτε πασο.....Θα σου απαντησω ως εξης.
Ο Μπαντουνας και ο Αθανασουλας εχθες, με ενα full group N 9αρι, δεν θα ηταν πιο γρηγοροι απο το 6αρι του 2000 και το Α/8 του 1977 αντιστοιχα ?
Αυτο εννοω φιλε Δημητρη.
Οσο αφορα ενα συγχρονο Α/8 (οπως πολυ σωστα ανεφερες την περιπτωση του Βελανη) πιστευω οτι θα πηγαινε το ιδιο με ενα Full group N, διοτι με το συγχρονο Α/8 πρεπει σε πολλα σημεια να κανεις εκπτωσεις στην πιεση του αυτοκινητου, ωστε να προστατευσεις την μεταδοση απο την περισσοτερη ροπη και δυναμη.Φιλικα,
'el-em'
-
R4 ?
S2000 ? (έχουμε κάποια στις αναβάσεις)
Παλιό WRC ? (στυλ Cordoba)Σε ό,τι αφορά τα Α/8, άλλο ένα Evo 4-5-6, που έχει ένα σκασμό πράγματα από πίσω στο δελτίο αναγνώρισης Α και μπορείς να το κάνεις 'ίδιο' με αυτό που έπαιρνε τα πρωταθλήματα ο Tommi και άλλο ένα Evo 7-8 που είναι πρακτικά Ν εκτός από το στόμιο και την εισαγωγή αέρα (πχ. φρένα από Ν, σχέσεις από Ν κτλ.)
Υπάρχει και η λύση να επιτραπεί να γίνουν 'Α' (παρά το τι λέει η Homologation) τα 9άρια (και τ΄αντίστοιχα Subaru) αφού έτσι και αλλιώς το ΕΛΠΑ μας τελείωσε και άρα μόνο για το Ακρόπολις τίθεται ένα θέμα (απλά θα πρέπει να επανέλθει το 33άρι στόμιο και τα φιλτροκούτια)
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Φιλτατε δημητρη εδω μας τα χαλασες!
Τι σε πειραζουν και τα Α8?
Τα wrc ειναι εκτος βαθμολογιας,
τα R4 το ιδιο!(μηνες τα συζηταγαμε με apr,van,el-em κ λοιπους)
Μη μου πεις και συ οτι κλεβουν θεσεις απο την γενικη γιατι... απλα εκει ειναι η θεση τους τρεχουν σε δικη τους κατηγορια αλλα καποιες φορες τουμπανιασμενα ,πανακριβα, φουλ group A, μικρα αγωνιστικα με γρηγορους οδηγους μπαινουν σφηνα αναμεσα τους.
Φανταζομαι ξερεις οτι το αμαξι του μπαντουνα κοστισε γυρω στα 25χιλ,δηλαδη τα μισα περιπου χρηματα απο το πεζο που οδηγησες προσφατα!:)
Και δεν μπορουν τα Α8 να γινουν Ν4 γιατι δεν ειναι μονο το 1 χιλιοστο διαφορας στο στομιο αλλα και πολλες διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα.
Ειναι σαν να μου λες να γινει το 205 του apr, group N παλι...
Αν και κανονικα θαπρεπε στα πλαισια ενος υγειους ανταγωνισμου της κατηγοριας που τρεχεις ταυτοχρονα να προτεινες να μην βαθμολογουνται και οσοι φορανε σειριακα σε ολα τα Α6,Ε10,κτλ κ να γινουν Ν.γιατι αλλιως η προταση σου δειχνει μονοπλευρη!!
Γιατι λοιπον θεωρεις σωστο να βαθμολογουντε ολοι αυτοι καθως και τα R2, R3, DS3 κτλ?(αγωνιστικα των 50- 100.000€)
Και γιατι να μην μπορει καποιος γρηγορος ερασιτεχνης οδηγος να τρεχει και να βαθμολογειται με ενα φτηνο Α8 15ετιας?δεν εχουν πολυ λογικη ολα αυτα που λες ,ουτε συνεχεια......(βαζεις την τοπ κατηγορια,(παρά wrc...) στα ιδιο καζανι με 205,με r2,r3,τα ανακατευεις και με το οποιο κοστος τους, και θες να βγεις κατι...)
αφου τα α8 εγινε μαχη για να μην μετρανε στην ευρωπη και μετα και σε εμας.....!!!!!!!
φετος ξαναμετρησανε στο ελλαντα...(ισως και περσι δεν παρακολουθω πισωγυρισματα)
ο λογος που ειχαν βγει ηταν οτι περα απο ακριβες κατασκευες ,τις ειχαν λιγοι και γενικα κλεβανε εκκλησιες(τοτε).....δλδ η λυση ειναι εβο6 -7-8 Α8 να κλεψουμε καμια εκκλησια με οποιο τροπο και αν κινουμαστε(και να φυγουν και οι ελαχιστοι εναπομοιναντες θεατες)?
αλλα εμενα ο αντιλογος μου ειναι κυριως οτι τα Α8 απαγορευοντουσαν και μετα στο ελλαντα ξεαπαγορευτηκαν(και δεν εχει να κανει με καμια νικη του μπαντουνα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει να κανει με καμια θεση αν κερδιζουν στη γενικη.....,αφου εκ φυσεως η θεση τους ειναι οι πρωτες θεσεις της γενικης)με αλλα λογια ο κυριος λογος που καταργηθηκαν ηταν ανεκαθεν ο συναγωνισμος.!!!!!.....δλδ το Ν4 δεν φτανει?
απλως καποια μεγαλα κεφαλια(ουτε εχω ιδεα ποιος) ειπε να ξαναμετρανε,απολυτως αγνωστο με ποια λογικη...........υγ. τα κοστη που λες ειναι κατι ασχετο........εννοειται πως μεταξυ ισων, ο εχων πολλα(ή περισσοτερα) λεφτα,κατα κανονα θα κερδιζει ειτε λεγεται ν1 ειτε wrc η κατηγορια που τρεχει,αλλα αλλο πραγμα ενα α7 να κινηθει γρηγορα,και αλλο ενα Α8 εβο 8 με 360 αλογα.....
εξαλλου για τα ανταλλακτικα περα απο το στομιο ειπα λυση.....τα ομολογκαρεις στα πλαισια των ιδιων διαστασεων με τα ομολογκε ανταλλακτικα του γκρουπ Ν,τωρα για αλλα ανταλλακτικα φουλ γκρουπ Α,ας μας πει η αρχη ΟΜΑΕ/ΕΠΑ/ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ με ποια λογικη τα ξαναεβαλε να προσμετρανε τα Α8,ωστε να πει σε οσους αγορασαν και βελτιωσαν σε Α8 τα αμαξια τους ,γιατι το επετρεψε....Φιλτατε δημητρη,
τα ανακατευω γιατι ολα εχουν σχεση μεταξυ τους οι επιδοσεις,η παλαιοτητα,και το κοστος,
και οταν θελουμε να αποκλεισουμε μια κατηγορια αγωνιστικων απο τους βαθμους πρεπει να τα δουμε ολα.
Αυτη την στιγμη ενα εβο9 Ν4 ειναι ποιο ακριβο και ποιο γρηγορο απο ενα αρχαιο subaru555,η ενα εβο6 Α8,και ειναι ωραιο που υπαρχει αυτος ο μεταξυ τους συναγωνισμος γιατι μπορουν καποιοι ερασιτεχνες οδηγοι με λιγα χρηματα να παιξουν στα ισια!
Επισης τα μπερδευω γιατι καταλαβαινω οτι οταν λες για συναγωνισμο εχεις στο μυαλο να περναει καποιος ολα τα group N4 με ενα ακριβοτερο φουλ group A r3,A7,Ε10 κτλ! καταλαμβανοντας θεση ψηλα στην γενικη
Δεν σε πειραζει ομως ενα R3 που κοστιζει 100χιλ και κλεβει εκκλησιες απο τα υπολοιπα της δικιας του κατηγοριας?
Η για παραδειγμα στα 1600,που οποιος δεν εχει σειριακο και αμαξι 50+ χιλ ειναι χαμενος απο χερι!!
Αυτος ο κακος συναγωνισμος της κατηγοριας σου γιατι δεν σε πειραζει και σκεπτεσαι μονο πως θα κατεβει ενα σκαλι ακομα η τοπ κατηγορια?
Στο θεμα του θεαματος νομιζω στο χωμα χωρις τα τετρακινητα το θεαμα θα ηταν φτωχο,και η εικονα ενος μπροστινοκινητου που χαζοσπινιαρει δεν ειναι αυτο που θελουν οι θεατες,αλλα τα τεζα περασματα με το πλαι τυπου βωβου!!
Στην ασφαλτο τι να κανουμε,ειναι λιγο νεροβραστα τα Ν4 αλλα αυτη ειναι η μαγικη συνταγη της επιτυχιας τους παγκοσμιος!!
Δεν φαινεται οτι πανε αλλα...πανε!!
Γκαλοπ με σωστα αποτελεσματα δυσκολα θα γινει,γιατι οι θεατες δυστηχως που το λεω δεν ειναι αντικειμενικοι κριτες!
Μπορει να ενθουσιαστουνε απο μια κατα λαθος μπαντα ενος ιστορικου αγωνιστικου,ενω σιγουρα δεν θα μπορουν να καταλαβουν αυτον που με τα βιας τρεχει με 4 παλια ελαστικα η εμενα που παω σαν κοτα γιατι χρωσταω το αγωνιστικο και δε με ενδιαφερει να παρω κανενα ρισκο παρα να κανω το κεφι μου και να επιστρεψει το αγωνιστικο πισω στο γκαραζ!!Ο Ποσειδωνας, με αυτην την δημοσιευση, τα ειπε ολα !!!
Φιλικα,
'el-em'
-
ποσειδωνα δεν μπορεις να ξερεις πως σκεπτομαι.........
εγω εθεσα θεμα ως προς Α8 σε σχεση με Ν4......,ολα τα αλλα τα γραφεις εσυ.
δεν εγραψα πουθενα για θεσεις στη γενικη,μαλιστο τοποθετηθηκα για το αντιθετο(οτι δεν με νοιαζει)σαφως στο χωμα το θεαμα απο ενα τετρακινητο ειναι ανωτερο.....
αφου ολοι προτιματε τα Α8 ,τοτε οτι πει ο λαος
αν μπορεσει βεβαια καποιος να μου απαντησει αυτο που ρωτησα,γιατι δλδ ξαναεπιτραπηκε στη χωρα μας η Α8,θα το ηθελα....(ενω παντου απαγορευονται)
εγω θυμαμαι τα τελευταια χρονια ενα εβο6 Α8 να περναει τα διαφορα Ν4 με καλους οδηγους.....(Και για περιπτωσεις να περναει οδηγους πολυ πιο εμπειρους και παραλληλα γρηγορους)
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αφελής ερωτηση mode on.Συμφωνα με την προσφατη ανακεινωση της Ομοσπονδίας οποιος εχει προτασεις τις υποβαλει προς συζητηση 5 μερες πριν την συνεδριαση της σχετικής Επιτροπής ( και το ερωτημα ειναι για ολα τα 'ειδη' ).
Υποβαλεις την προταση, παιρνει - φανταζομαι - αρ πρωτοκόλου!! συνεδριαζει η Επιτροπή ( παρουσια σου να την υποστιριξεις φανταζομαι ) αλλα και βεβαιως φανταζομαι οτι πρεπει και να σου απαντησουν αν 'περασε' κι αν οχι το γιατι. Ετσι δεν ( πρεπει να )ειναι?Αφελής ερωτηση mode off
ετσι θα επρεπε αλλα δεν ειναι ετσι........
-
Δημητριε,μην τα παρεις στραβα,κουβεντα κανουμε!
Iσως εχεις δικιο καπου,γιατι σκεφτηκα βλεποντας κ το ποστ του nass οτι καλα εως τωρα τα A8 πηγαινουν οπως ενα καλο εβο9 group N.
Τι θα γινει ομως αν ερθει ενα εβο 6 σαν του kuchar π.χ πρωην μακινεν με ενεργα διαφορικα και σειριακα,που αυτην την στιγμη ανταγωνιζεται στα ισια τα wrc τελευταιας γενιας?Και μαλιστα τρεχει στην Α8 και οχι σαν wrc?
Εδω υπαρχει ενα θεμα!!
Η προταση σου για τα τοπικα πρωταθληματα ηταν πολυ καλη και ελπιζω να εστειλες την προταση σου στην ΟΜΑΕ να την διαβασουν...και ας την πεταξουν μετα! -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Δημητριε,μην τα παρεις στραβα,κουβεντα κανουμε!
Iσως εχεις δικιο καπου,γιατι σκεφτηκα βλεποντας κ το ποστ του nass οτι καλα εως τωρα τα A8 πηγαινουν οπως ενα καλο εβο9 group N.
Τι θα γινει ομως αν ερθει ενα εβο 6 σαν του kuchar π.χ πρωην μακινεν με ενεργα διαφορικα και σειριακα,που αυτην την στιγμη ανταγωνιζεται στα ισια τα wrc τελευταιας γενιας?Και μαλιστα τρεχει στην Α8 και οχι σαν wrc?
Εδω υπαρχει ενα θεμα!!
Η προταση σου για τα τοπικα πρωταθληματα ηταν πολυ καλη και ελπιζω να εστειλες την προταση σου στην ΟΜΑΕ να την διαβασουν...και ας την πεταξουν μετα!μα περα απο το να ψαξω ποιος θα φερει τι ,ή ποιος θα τρεξει με τι(γιατι μη γελιομαστε,αν ενας γρηγορος οδηγος παρει ενα απο αυτα τα φτηνα ή λιγοτερο φτηνα εβο6Α8 ή ενα σουμπαρου 1995-6 γκρουπ Α(αγαπημενο μου!!!) τυπου νικολοπουλου,που ετρεχε παλλαδιο, κερδιζει θεσμους για πλακα......,και μην ξεχνας οτι ο μπαντουνας,που ειναι γρηγορος οδηγος στο χωμα ειναι μολις τα πρωτα του 150 αγωνιστικα χλμ με τετρακινητο....και κερδισε!
οσον αφορα παπαδημητριου ,βωβο και αντρεουτσι ας τρεξουν πρωτα πρωταθλημα ή κυπελλο ή οτιδηποτε και μετα λεμε,οντως κερδιζουν(εννοω οτι και τον λοεμπ να ειχαμε με Α6 μπορει να επαιρνε την γενικη αλλα δεν βγαζεις απο εκει το συμπερασμα...)(βεβαια επισης δεν λεμε την υποθεση ο βωβος να ετρεχε με το αμαξι του αθανασουλα,τι θα γινοναν.... )ειπαμε να κοιταμε μπροστα...εδω ξανακοιταμε πισω....και λεμε γιατι το τσιταχ ειναι πιο γρηγορο απο σκυλο....
οποτε το ερωτημα ειναι γιατι στο ελλαντα ξαναμπηκαν τα Α8 την ωρα που παγκοσμιως ειχε γινει μαχη(και εδω μετα...) για να μην προσμετρανε....
τεσπα......whatever....
-
'Ελληνική' λύση στο πρόβλημα: θα επιτραπεί στα Ν/4 να έχουν σειριακά και 4πετάλουδα ώστε να γίνουν 'N/4 kit car' και να ανταγωνίζονται στα ίσα τα WRC (που και αυτά θα επιτρέπονται)
Το θέμα είναι ποιά είναι η στρατηγική: αν είναι να τρέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι σήμερα τότε 'περάστε κόσμε'. Αν είναι να υπάρχει μια λογική ανάπτυξης του αθλήματος για αύριο, τότε δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουμε σαν κατηγορίες 15 χρόνια πίσω...
Μεσοβέζικη λύση αυτή που είχαμε τόσα χρόνια: μετράνε για τον αγώνα (και τα WRC) αλλά όχι για το πρωτάθλημα. Δεν ξέρω γιατί άλλαξε αυτό (και το 'χω απορία).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
'Ελληνική' λύση στο πρόβλημα: θα επιτραπεί στα Ν/4 να έχουν σειριακά και 4πετάλουδα ώστε να γίνουν 'N/4 kit car' και να ανταγωνίζονται στα ίσα τα WRC (που και αυτά θα επιτρέπονται)Το θέμα είναι ποιά είναι η στρατηγική: αν είναι να τρέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι σήμερα τότε 'περάστε κόσμε'. Αν είναι να υπάρχει μια λογική ανάπτυξης του αθλήματος για αύριο, τότε δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουμε σαν κατηγορίες 15 χρόνια πίσω...
Μεσοβέζικη λύση αυτή που είχαμε τόσα χρόνια: μετράνε για τον αγώνα (και τα WRC) αλλά όχι για το πρωτάθλημα. Δεν ξέρω γιατί άλλαξε αυτό (και το 'χω απορία).
αυτο ρωταω.....
(βεβαια το κακο με το να τρεχουν και να μην μετρανε,αλλο που το κανουμε και αυτο γαργαρα,ειναι οτι κλεβουν προβολη,απο τον Χ καμιτσακη ή λαμπρο κυρκο ή οτι να ειναι....,για αυτο και εξω ΟΥΤΕ μπορουν να συμμετεχουν μαζι με s2000,γιατι οσο καλος να ειναι ο αντρεουτσι θα εχανε απο το wrc) -
Εγώ πάντως είδα ότι στο San Remo έτρεχαν και τα WRC τους (Focus, C4 κτλ.) με νούμερα > 200. Δεν βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα αλλά στο κύπελλο (ό,τι είχαμε και μεις όταν μπορούσαμε να έχουμε ξεχωριστά κύπελλα-πρωταθλήματα).
Ερωτήσεις προς ΟΜΑΕ/ΕΠΑ που αναμένουν απαντήσεις