Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέοι Κανονισμοί για το 2005!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Νέοι Κανονισμοί για το 2005!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    24
    39
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris-mpistiolis last edited by

      To -40% sto parabolo gia tous neous odigous isxyei kai gia tis de3iotexnies/paideies/side show?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kouk last edited by

        Καλά...οι εκπτώσεις στους νέους,η διαμόρφωση καθαρών και συγκεκριμένων κατηγοριών αυτοκινήτων χωρίς Ν++ και άλλα τέτοια,ο περιορισμός των αγώνων σε λογικά επίπεδα δεν έχουν σημασία,η κατάργηση των Sport,Παραγωγής,η ανακοίνωση Εθνικού Δελτίου Αναγνώρισης και άλλα που εγω σαν μη εμπλεκόμενος δεν μπορώ να αναγνωρίσω δεν έχουν σημασία?

        Οι αναγνωρίσεις είναι το πρόβλημα και το πότε μπορεί κάποιος να περάσει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • ?
          A Former User last edited by

          Οι αναγνωρίσεις είναι θέμα γιατί και την ασφάλεια του αγώνα επηρεάζουν και την επίδοση των οδηγών κρίνουν.

          Εξάλλου τα τελευταία χρόνια με τα γεγονότα που έχουν συμβεί κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, τι άλλο να περιμένουμε εκτός από το να γίνεται χαμός σχετικά με τις διατάξεις και τους κανονισμούς που τις αφορούν …

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            racer last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Καλά...οι εκπτώσεις στους νέους,η διαμόρφωση καθαρών και συγκεκριμένων κατηγοριών αυτοκινήτων χωρίς Ν++ και άλλα τέτοια,ο περιορισμός των αγώνων σε λογικά επίπεδα δεν έχουν σημασία,η κατάργηση των Sport,Παραγωγής,η ανακοίνωση Εθνικού Δελτίου Αναγνώρισης και άλλα που εγω σαν μη εμπλεκόμενος δεν μπορώ να αναγνωρίσω δεν έχουν σημασία?

            Οι αναγνωρίσεις είναι το πρόβλημα και το πότε μπορεί κάποιος να περάσει?

            Νομίζω όλοι τα αναγνωρίζουν αυτά. Τα περι δοκιμών όμως είναι αστεία. Και το κυριότερο δεν πρόκειται να τηρηθούν. Παράδειγμα : Ξεκινάω τώρα και πάω Φτέρη. Κάνω τη βόλτα μου, χαλαρά χωρίς να προκαλώ, γράφω και την διαδρομή στην κάμερά μου. Θα με σταματήσει κανείς; Οχι. Κάνω κάτι μεμπτό; Οχι. Πάει και ο 'κακός' αγωνιζόμενος. Ανεβοκατεβαίνει τέρμα, 10 φορές. Θα τον σταματήσει κανείς; Μάλλον όχι. Εκτός αν τον πάρουν με τις πέτρες οι κάτοικοι. Η αν φωνάξουν την αστυνομία. Πάντως αποκλείεται να είναι εκεί άνθρωποι της λέσχης. Η παράγραφος αυτή υπάρχει μόνο για να διασφαλίζεται τυπικά η ΕΘΕΑ. Αν τον εν λόγω κύριο, τον σταματήσει η αστυνομία και αν αποκαλυφθεί ότι είναι αγωνιζόμενος, η ΕΘΕΑ θα πει 'εμείς το έχουμε απαγορεύσει'. Αυτό είναι όλο. Απ'την άλλη όταν στριμώχνεις σε 4 μέρες τις αναγνωρίσεις, το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία και μεγάλος κίνδυνος ατυχήματος. Αυτό είναι η ουσία. Και για να τελειώνω δεν νομίζω οτι τέτοιες διατάξεις ταιριάζουν με την ποιότητα των ανθρώπων που απαρτίζουν την ηγεσία της ΕΘΕΑ και με το πνεύμα των υπολοίπων διατάξεων όπως αυτές που αναφέρεις. Αλλά είπαμε. Φταίμε και εμείς οι αγωνιζόμενοι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sp0 last edited by

              Α, ξέχασα και αυτό με τα άφλεκτα εσώρουχα....Υπερβολικό θα το χαρακτήριζα....Τελικά θα μας τα πάρουν τα σώβρακα!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                racer last edited by

                Επίσης κάτι που μου άρεσε και δεν αναφέρθηκε, είναι η παράγραφος για την εκπαίδευση των τεχνικών εφόρων. Πολύ σωστή κίνηση. Να τα λέμε τα καλά. Κάτι ανάλογο όμως πρέπει να γίνει και με τους κριτές. Και εκεί υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thanosziozias last edited by

                  Θετικά τα πρώτα συναισθήματα από τούς νέους κανονισμούς...
                  Έγινε προσεγμένη δουλειά.
                  ΌΜΩΣ:
                  Το ζήτημα των αναγνωρίσεων 'σηκώνει' μεγάλη κουβέντα...
                  Για παράδειγμα, εγώ έχω περάσει τα περισσότερα καλοκαίρια της ζωής μου στα Καλάβρυτα.Έγω βρει καμιά δεκαρία δρόμους που καταλείγουν σε αδιέξοδα και έκανα τις δοκιμές μου χωρίς να ενοχλώ κανέναν...
                  Επίσης το μοναδικό μου αυτοκίνητο ήταν πάντα και το αγωνιστικό μου...
                  από τότε που άλλαξαν οι κανονισμοί περνώ από 'Tόπο Θυσίας' και 'Διακοφτό σε ρυθμούς κότας...Τώρα δεν θα πρέπει να περνώ καθόλου!
                  Άρα πρέπει ή να πουλήσω το σπίτι της γιαγιας και να μην ξαναπατήσω ποτέ ή να σταματήσω τους αγώνες...
                  Πολύ απλά,έχοντας τη συνείδηση μου ήσυχη αφού πάντα έκανα δοκιμές 'με το σταυρό στο χέρι' σε σημείο βλακείας μάλιστα,θα συνεχίσω να κάνω ότι και πρίν και εάν χρειαστεί το ζήτημα θα αναλάβει η μάνα-δικηγόρος μου...Το παραπάνω συγγενικό μου πρόσωπο ερευνά τις λεπτομέρειες...θα σας κρατήσω ενήμερους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    castor last edited by

                    Είναι η πρώτη φορά που βλέπω θετικά σχεδόν το σύνολο των εξαγγελιών της ΕΘΕΑ.

                    Παραλείψεις και κάποιες 'υπερβολές' όντως υπάρχουν και σηκώνουν βελτίωση !

                    Αν είχαμε και κάθε χρόνο κάτι αντίστοιχο με http://www.msauk.org/pdfs/MSA_03.pdf αυτό , μέχρι που θα πανηγύριζα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Ρε παιδιά, ξεκολάτε από τις αναγνωρίσεις πια! Η συγκεκριμένη παράγραφος περί απαγόρευσης διέλευσης όλο το χρόνο από τις ειδικές των αγώνων) υπάρχει εδώ και χρόνια στους κανονισμούς του WRC και μεταφέρθηκε και στους εθνικούς κανονισμούς. Πιστεύετε πως μπήκε για να εφαρμοστεί ή ότι μπορεί να εφαρμοστεί το Γενάρη που θα πάει για σκι κάποιος στα Καλάβρυτα σε σχέση με την ΕΔ 'Διακοφτό' του ράλι ΕΛΠΑ ή Αχαιός ? Προφανώς όχι, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο (και νομίζω οι άνθρωποι είναι ρεαλιστές και γνωρίζουν τι γίνεται και τι όχι). Υποθέτω όμως πως μπήκε για να δώσει τη δυνατότητα στην ΕΘΕΑ να 'κυνηγήσει' όποιον το παρατραβάει, ιδιαίτερα μάλιστα σε χωμάτινες ειδικές (πχ. τι να θέλει κάποιος με ένα WRC ή ένα Ν/4 στο Ελευθεροχώρι αρχές Μαρτίου ? ) Οπότε ας μην το παρατραβάμε με τις 'Συνταγματικές ελευθερίες', υπάρχουν ένα σωρό ζητήματα άξια προς συζήτηση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        platis last edited by

                        Γενικα αποδεκτη η αποψη σου, Νασο μου. Ομως η παρακληση ηταν να εχουμε καινουργιους κανονισμους,ξεκαθαρους, και εφαρμοσιμους μ αντικειμενικα κριτηρια . Χωρις την δυνατοτητα υποκειμενικης παρεμβασης οποιουδηποτε. Εδω νομιζω οτι χωλαινει η παραγραφος, και μου θυμιζει το
                        'ειχες 10,3 συμπιεση αντι για 10,0,αλλα δεν νικησες απ αυτο' ,που ξερω οτι σ εσενα τουλαχιστον δεν αρεσει καθολου!
                        Τα συν-πλην των κανονισμων ειναι που μας εχουν φερει στην κατασταση που βρισκομαστε. Διαφωνεις?
                        Και να μην ξεχναμε οτι οι διαδρομες του WRC ειναι 10 σε Ελληνικο εδαφος,ενω των Ελληνικων αγωνων, ολη η Ελλαδα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          el-em last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Ρε παιδιά, ξεκολάτε από τις αναγνωρίσεις πια! Η συγκεκριμένη παράγραφος περί απαγόρευσης διέλευσης όλο το χρόνο από τις ειδικές των αγώνων) υπάρχει εδώ και χρόνια στους κανονισμούς του WRC και μεταφέρθηκε και στους εθνικούς κανονισμούς. Πιστεύετε πως μπήκε για να εφαρμοστεί ή ότι μπορεί να εφαρμοστεί το Γενάρη που θα πάει για σκι κάποιος στα Καλάβρυτα σε σχέση με την ΕΔ 'Διακοφτό' του ράλι ΕΛΠΑ ή Αχαιός ? Προφανώς όχι, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο (και νομίζω οι άνθρωποι είναι ρεαλιστές και γνωρίζουν τι γίνεται και τι όχι). Υποθέτω όμως πως μπήκε για να δώσει τη δυνατότητα στην ΕΘΕΑ να 'κυνηγήσει' όποιον το παρατραβάει, ιδιαίτερα μάλιστα σε χωμάτινες ειδικές (πχ. τι να θέλει κάποιος με ένα WRC ή ένα Ν/4 στο Ελευθεροχώρι αρχές Μαρτίου ? ) Οπότε ας μην το παρατραβάμε με τις 'Συνταγματικές ελευθερίες', υπάρχουν ένα σωρό ζητήματα άξια προς συζήτηση...

                          AΓΑΠΗΤΕ ΝΑΣΟ,

                          ΣΑΦΩΣ,ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΑΝ ΠΙΑΣΤΕΙ Ο SOLBERG ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΣΟΧΩΡΙ,ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟΝ Κ.ΛΟΓΙΑΤΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΒΟΛΤΙΤΣΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΟΥΝΟ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ.
                          ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΟ ?

                          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

                          ΦΙΛΙΚΑ,

                          'EL-EM'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            ΔΕΝ διαβασα τους νεους κανονισμους της ΕΘΕΑ.Απο προβολη τι θα κανουμε,λεει?Γιατι διαβασα τους καινουργιους 4Τ(χωρις παρεξηγηση) και δεν βλεπω κανενα κινητρο για να ασχοληθει οποιοσδηποτε με τους ελληνικους αγωνες.Τι προοπτικη εχει το αθλημα?Γιατι μπορει βασει κανονων να εξευρωπαιστηκαμε,αλλα μεχρι εκει....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kleisj last edited by

                              'Νεος' αγωνιζομενος χαρακτηριζεται καποιος στον 1ο χρονο συμμετοχης του; ή παραμενει 'νεος' για παραπανω χρονικο διαστημα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Κινηση για επιστροφη στις πιστες η Δωρεαν Συμμετοχη. Καλα κανουν αν κ δεν ξερω ποσοι ειναι διατεθειμενοι για τις πιστες.
                                Διαφωνω ομως με τα πιο ακριβα παραβολα συμμετοχων στους αλλους αγωνες.
                                Βοηθεια στον νεο αγωνιζομενο, (κ πολλα μπραβο για τις κινησεις αυτες), αλλα βοηθεια χρειαζεται κ ο πιο παλιος που πασχιζει κ του κατεβαινει η τσεπη στον αστραγαλο προκειμενου να τρεξει.

                                Σε γενικες γραμμες κ χωρις να εχω εμπειρια μου αρεσει ο νεος ανεμος που παει να φυσηξει. Το θεμα ομως δεν ειναι ποσοι πολλοι κ ποσο αυστηροι ή οχι ειναι οι κανονες, αλλα το κατα ποσο εφαρμοζονται! Ελπιζω να εφαρμοστουν σε ικανοποιητικο βαθμο.
                                Το point του Nασου για τις αναγνωρισεις νομιζω ειναι το πιο σωστο.
                                Αααα κ μην ξεχασω με μεγαλη χαρα ειδα την διατηρηση κ επεκταση της Α0 σε αγωνες ραλυ κ μινι ραλυ! Μπραβο!

                                Μακαρι ολα να πανε καλα απο το 2005 κ μετα. Ελπιζω οδηγοι, οργανωτες, κ διοικηση να δουλεψουν μαζι με στοχο το καλυτερο δυνατον αποτελεσμα.

                                Το ευχομαι σ ολους που αγαπαμε αυτο το σπορ![/img]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  castor last edited by

                                  Πάντως το πιο μεγάλο καλό που έκανε μέχρις στιγμής η νέα ΕθΕΑ είναι να αυξήσει δραματικά το ενδιαφέρον κάποιων για τον ΣΟΑΑ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    oikonomoy_racing last edited by

                                    Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                    Πάντως το πιο μεγάλο καλό που έκανε μέχρις στιγμής η νέα ΕθΕΑ είναι να αυξήσει δραματικά το ενδιαφέρον κάποιων για τον ΣΟΑΑ!

                                    Ναι,για να συμφωνεί με τις σωστές αποφάσεις τις ΕΘΕΑ!(Βλέπε νέες τιμές-αναγνωρίσεις-σώβρακα).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης platis έγραψε:
                                      Ειχα συμμετασχει σε συζητηση, οπου προτεινοταν να καταρτισθει καταλογος απαραιτητων προυποθεσεων για την διοργανωση ενος αγωνα και βαθμολογηση (αξιολογηση) με αντικειμενικα κριτηρια της επιδοσης του οργανωτη. (Π.Χ. υποχρεωση για εκτυπωση και διαθεση 1000 αφισων, καλυψη των γεγονοτων απο ΜΜΕ, δημοσιοτητα γενικα κ.λ.π.) Δεν βλεπω να πραγματοποιειται. Γιατι?

                                      Για να ειμαστε ρεαλιστες, πιστευει κανεις οτι ολα τα στραβα που συσωρευτηκαν μετα απο τοσα χρονια απραξιας και καταστροφικης συμπεριφορας απο ολα τα εμπλεκομενα μερη μπορουν να λυθουν με την πρωτη; Λετε πολλοι οτι μπηκε σκουπα και φαρασι αλλα φωναζετε οτι δε καθαριστηκαν τα παντα. Μα κανεις δε λεει οτι ηταν τοση η βρωμια που θελει υπομονη για να γινει αυτο; Επισης δε μπορω να καταλαβω πως ενα κειμενο που ασχολειται με τους ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, γινεται να καλυπτει και το θεμα ΠΡΟΒΟΛΗ. Διαφορετικα κεφαλαια δεν ειναι αυτα τα δυο;

                                      Προσωπικα, αυτα που βλεπω με κανουν αισιοδοξο και αυτη η αισιοδοξια με κανει υπομονετικο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        platis last edited by

                                        Κι οι υπομονετικοι δεν 'σπρωχνουν' Κωστη? Δεν διαβασες φαινεται την πρωτη μου δημοσιευση στο θεμα.
                                        Τωρα, και για να ειμαστε αντικειμενικοι. Σ αυτη την πρωτη φουρνια κανονισμων, περιλαμβανονται και καποιες υποχρεωσεις οργανωτων,ετσι?
                                        Αρα η εγγραφη μου δεν ειναι εκτος θεματος. Αν εχει αποφασισθει ο ελεγχος της προβολης , να ενταχθει στα επιδορπια, ε, υπομονετικος δηλωνω, θα τον περιμενω!
                                        Η θεση μου ειναι παγια και δεν την αλλαζω. Αυτη η ΕΘΕΑ μπορει και πρεπει να κανει πολλα. Ειναι μια μοναδικη ευκαιρια. Σαφης ως εδω...
                                        Στην περιπτωση ομως που (αναποφευκτα) θα γινουν καποια λαθη, ολοι εμεις οι υπολοιποι πρεπει ναμαστε δραστηριοποιημενοι και 'εν ομονοια'
                                        δυνατοι για να την 'πεισουμε' να τα διορθωσει. Δεν εχουμε πολεμο, επανιδρυση του κρατους (που λεει κι ο Κ.Κ.) εχουμε.Γι αυτο...τα ματια μας 14,γιατι αλλιως θα χρειαστουμε κι αλλη μεταπολιτευση.
                                        Αυτα εγραψα, αυτα πιστευω. Κι οποιος καταλαβαινει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Ο χρήστης platis έγραψε:
                                          Αυτα εγραψα, αυτα πιστευω. Κι οποιος καταλαβαινει...

                                          Και καταλαβαινει και δεν εχει αντιρηση με τα παραπανω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            magik last edited by

                                            Εγώ βλέπω ότι δίνουμε χωρίς ουσιαστικά να παίρνουμε....
                                            Οσον αφορά τις αναγνωρίσεις διαφωνώ κι εγώ.
                                            Εγώ νομίζω ότι με την απαγόρευση δεν λύνεις το πρόβλημα , αντίθετα το κάνεις πιό πολύπλοκο .Αν δεν υπάρξει θέληση και κατανόηση απο μέρους όλων όσων εμπλέκονται δεν θα το λύσουμε.

                                            Το πρόβλημά μας ποιό είναι ??? Οτι μερικοί 'κ...τίμονοι' πάνε αέρα πατέρα πάνω κάτω , ενοχλούν ν κόσμο , θέτουν τους υπόλοιπους οδηγούς σε κίνδυνο και δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις.. Μά πόσοι είναι γαμώτο ???
                                            Το κάνουμε σαν τους γνωστούς άγνωστους που κάθε χρόνο καίνε την Αθήνα και εμείς τους βλέπουμε στην τηλεόραση και ήδη αρχίζουμε να τους γνωρίζουμε κιόλας...(να γυναίκα είναι κι ο Μήτσος απο τα περσινά επεισόδια...)

                                            Πως θα σας φαινόταν ελεύθερη διέλευση (όχι 'δοκιμές' άλλο η δοκιμή ) απο τις ειδικές διαδρομές αλλά πρώτα ενημέρωση της ΕΘΕΑ με fax? Οτι κύριοι το συγκεκριμένο πλήρωμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σκοπεύουμε στις...του μηνός να κινηθούμε στις διαδρομές.......Και η οποία θα έχει το δικαίωμα να επιτηρήσει χωρίς προειδοποίηση ???Kαι φυσικά δέσμευση ότι ο ρυθμός θα είναι κάτω του νομίμου??? Και όποιος συλληφθεί παρανομών άς του κόβουν τον κ....
                                            Αν κι εμένα προσωπικά με προσβάλλει να ζητήσω άδεια για να πάω οπουδήποτε και το οποίο είναι και αντισυνταγματικό.
                                            Οι πιό πολλοί έχετε τρέξει και έχετε ήδη γραμμένες όλες τις ειδικές που υπάρχουν σχεδόν. Γιατί να μην μπορώ κι εγώ που δεν τις ξέρω να πάω με την καμερούλα μου με το οικογενειακό μου αυτοκίνητο να τις γράψω???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr