Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τελικά, υπήρξε αίσιο τέλος στο δράμα του προβληματικού SONY Vaio
Ειδοποιήθηκε η εταιρεία στο Βέλγιο (Βρυξέλλες), έστειλε courrier στη Μons και το παρέλαβε την προηγούμενη Πέμπτη, ενημερώνοντας ότι εντός 5 εργασίμων ημερών θα έχει ληθεί το θέμα.
Σήμερα, παρέδωσε (door to door) ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ κομμάτι μαζί με πανάκι πολυτελείας για την oθόνη και πακέτο με καθαριστικά. Το κυριότερο: επιστολή της εταιρείας, με την οποία ζητούσαν συγνώμη για την ταλαιπωρία του πελάτη, αποδεχόμενοι ότι το notebook ήταν προβληματικό και μη επισκευάσιμο, χωρίς περαιτέρω δικαιολογίες και ανανεώνοντας-επεκτείνοντας την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στην όλη διαδικασία εμπλέκεται και το Πλαίσιο; Αν ναι, μπράβο και σε αυτούς.
Αυτό που περιγράφεται είναι πάγια τακτική της Sony ( το door to door ) εδώ και χρόνια.
Εγώ πάω για νέα κάρτα γραφικών, μητρική, ψύκτρα και φουρφούρια στο Dell laptop μου. Strike two. Ζήτησα αντικατάσταση αλλά αρνήθηκαν οπότε σύντομα θα τους ξαναπάρω τηλέφωνο αφού είναι γνωστό πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο και θα ξαναδημιουργηθεί πρόβλημα. Η επισκευή γίνεται on site με βάση την εγγύηση.
Δηλαδή, αν κατάλαβα σωστά, μιλάς απευθείας με τη Sony παρακάμπτωντας τον εδώ πωλητή, για παράδειγμα.
Πάρα πολύ καλό και ομολογώ ότι δεν το γνώριζα.