-
Η δίθυρη , η κουπέ και η ανοιχτή πότε με το καλό ; ελπίζω τις δύο τελευταίες να τις προσφέρουν με το 1600άρι τούρμπο .
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ξεκολλάτε...πανάκριβο είναι, αυτό έλειπε να μην είχε και καλή ποιότητα
Που το είδες το ακριβό ρε Νίκο? Είναι πιο φτηνή και από Α3 1.4 (έχει σχεδόν ίδια τιμή με το 1.2!!) και από A-Class. Μην λέμε ότι θέλουμε, είναι πολύ καλό value for money...έχει ίδια τιμή με την προηγούμενη 116i και είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Ακόμα και με λίγα έξτρα συνεχίζει να έχει καλή τιμή. Φυσικά εάν την φορτώσεις ξεφεύγει...αλλά αυτό είναι προσωπικό θέμα.
Φάνη μακάρι να μπορούσα να συμφωνήσω στο ότι η F20 έχει καλο value for money, αλλα μόνο αυτο δεν έχει.
Η 116i κοστίζει 24Κ άδεια, με λιγότερο εξοπλισμό απο τον ανταγωνισμό και η sport έκδοση με μεταλλικό παει στα 27 παρα!
Όσο κάνει δηλαδή η 170αρα giulietta η οποία έχει περισσότερη ροπή και άλογα.
Καλο, χρυσό και ανανεωμένο αυτοκίνητο η νέα 1, αλλα δε τη λες ούτε φθηνή και ούτε με καλο value for money.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
[...]
Εχω ζησει ομως αυτοκινητα που εκαναν τα μισα χρηματα απο μια 1 και δεν τριζουν, ουτε εχει φυγει ποτε τιποτα απο το εσωτερικο.
Ναι, δεν εχουν τα πλαστικα που καποιος θα τα πιασει και θα πει: πωωωωω τι ειναι αυτο,
εγω ομως προσωπικα δεν την βρισκω με τα πλαστικα.
Και ναι εχουν ισο επιπεδο εξοπλισμου σε ανεσεις πχ.Για να κλεισω: για εμενα η 1 οσο καλη και χρυση αν ειναι, δεν ειναι value for money.-
Ειναι τοσο απλο που δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο. Ουτε καν ποιο θα θεωρουσα value for money.
[...]+1 &
Ξεκολλάτε...πανάκριβο είναι, αυτό έλειπε να μην είχε και καλή ποιότητα
+1
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η 116i κοστίζει 24Κ άδεια, με λιγότερο εξοπλισμό απο τον ανταγωνισμό και η sport έκδοση με μεταλλικό παει στα 27 παρα!
Όσο κάνει δηλαδή η 170αρα giulietta η οποία έχει περισσότερη ροπή και άλογα.
Καλο, χρυσό και ανανεωμένο αυτοκίνητο η νέα 1, αλλα δε τη λες ούτε φθηνή και ούτε με καλο value for money.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Αδεια δεν ειναι, απλως δεν εχει ζαντες αλουμινιου, και μεταλλικο χρωμα, δηλαδη παμε στα 25,4κ
Σαφως και δεν ειναι value for money. Σαφως και ειναι απο τα ακριβοτερα της κατηγοριας μαζι με το παλαιο πλεον Α3.
H G 170 εχει καλυτερη τιμη συγκριτικα και καλυτερο επισης εξοπλισμο στα ιδια λεφτα.
Το feel good factor στο εσωτερικο της ομως ΔΕΝ ειναι το ιδιο. Ουτε και η συνολικη ποιοτητα φυσικα.
Επιπλεον την στιγμη της μεταπωλησης (οποτε και αν ελθει αυτη) στην Bmw αυτη την υπεραξια που εδωσες, θα την παρεις πισω, αν οχι στο ακεραιο, σιγουρα στο μεγαλυτερο ποσοστο.
Το ιδιο δυστυχως δεν ισχυει επουδενι με την αντιστοιχη AR...
Αρα σε τελικη αναλυση, ειναι φυσικα ακριβη αλλα σε βαθος χρονου, δειχνει την αξια της... -
Το έχουμε πει, η 1 είναι το πιο ποιοτικό αλλα και συγχρόνως το ακριβότερο αυτοκίνητο στη κατηγορία του.
Μερικά πράγματα δε πανε μαζί και δεν είναι κακό να το παραδεχθούμε.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το έχουμε πει,** η 1 είναι το πιο ποιοτικό αλλα και συγχρόνως το ακριβότερο αυτοκίνητο στη κατηγορία του**.Μερικά πράγματα δε πανε μαζί και δεν είναι κακό να το παραδεχθούμε.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
...μαζι με το Α3. Δεν διαφωνω σε αυτα που λες...
-
Μπούρδες.
-
Αφού έχει τόσο καλή μεταπώληση η BMW ρε Κίκιζα, πήγαινε πάρε μια 116i που γουστάρεις, κι όταν βαρεθείς την πουλάς: τα λεφτά σου θα τα πάρεις πίσω...
Καλή μεταπώληση ξαναλέω έχει το... Seicento: παίζει να το πάρεις μετάχειρο και να το πουλήσεις στα ίδια λέφτα!
Ακόμη και το Lanciάκι μου καλύτερη έχει αναλογικά, γιατί και τώρα που είναι 12 χρόνων, πιο εύκολα πουλιέται από την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ BMW και σε καλύτερη τιμή. Το πήρα 5Κ και επειδή είναι και σε καλή κατάσταση, μπορεί να πιάσει και 2Κ, ή έστω ένα 1.5Κ , ΕΥΚΟΛΑ. Κι όλα αυτά μετά από 6 χρόνια χρήσης και 70Κ χλμ.@@ μεταπώληση.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αφού έχει τόσο καλή μεταπώληση η BMW ρε Κίκιζα, πήγαινε πάρε μια 116i που γουστάρεις, κι όταν βαρεθείς την πουλάς: τα λεφτά σου θα τα πάρεις πίσω...Καλή μεταπώληση ξαναλέω έχει το... Seicento: παίζει να το πάρεις μετάχειρο και να το πουλήσεις στα ίδια λέφτα!
Ακόμη και το Lanciάκι μου καλύτερη έχει αναλογικά, γιατί και τώρα που είναι 12 χρόνων, πιο εύκολα πουλιέται από την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ BMW και σε καλύτερη τιμή. Το πήρα 5Κ και επειδή είναι και σε καλή κατάσταση, μπορεί να πιάσει και 2Κ, ή έστω ένα 1.5Κ , ΕΥΚΟΛΑ. Κι όλα αυτά μετά από 6 χρόνια χρήσης και 70Κ χλμ.@@ μεταπώληση.
Eκπληκτικα παραδειγματα...
Κατα τα αλλα, ασπρο-μαυρο. Επειδη εχεις εσυ μεταξυ αλλων 2λιτρο Bmw, και η μεταπωλητικη του αξια εχει
συρικνωθει, -οπως αλλωστε για ολα τα 2λιτρα και πανω-, βαζεις ολα τα Bmw στο ιδιο σακι... -
το 01, ποσο εκανε η 320 coupe ;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αφού έχει τόσο καλή μεταπώληση η BMW ρε Κίκιζα, πήγαινε πάρε μια 116i που γουστάρεις, κι όταν βαρεθείς την πουλάς: τα λεφτά σου θα τα πάρεις πίσω...
Καλή μεταπώληση ξαναλέω έχει το... Seicento: παίζει να το πάρεις μετάχειρο και να το πουλήσεις στα ίδια λέφτα!
Ακόμη και το Lanciάκι μου καλύτερη έχει αναλογικά, γιατί και τώρα που είναι 12 χρόνων, πιο εύκολα πουλιέται από την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ BMW και σε καλύτερη τιμή. Το πήρα 5Κ και επειδή είναι και σε καλή κατάσταση, μπορεί να πιάσει και 2Κ, ή έστω ένα 1.5Κ , ΕΥΚΟΛΑ. Κι όλα αυτά μετά από 6 χρόνια χρήσης και 70Κ χλμ.@@ μεταπώληση.
Eκπληκτικα παραδειγματα...
Κατα τα αλλα, ασπρο-μαυρο. Επειδη εχεις εσυ μεταξυ αλλων 2λιτρο Bmw, και η μεταπωλητικη του αξια εχει
συρικνωθει, -οπως αλλωστε για ολα τα 2λιτρα και πανω-, βαζεις ολα τα Bmw στο ιδιο σακι...Και ποια BMW έχουν καλή μεταπώληση λοιπόν; Τα 316 που τ' αγόραζαν 30Κ+ και σήμερα ζητάνε 20Κ και θα σου έλεγα τι θα πάρουν;
Ποιες είναι οι BMW που λες για να γουστάρουμε; Μόνον η 116 και η 316; Και τι είδους φοβερή μεταπώληση είναι αυτή, όταν χάνεις σε 3 χρόνια μέχρι και το μισό της αξίας του αυτοκινήτου;Μια χαρά παραδείγματα σου έχω φέρει, τώρα εσύ επειδή οδήγησες πισωκίνητο και χάρηκες, προσπαθήσεις να πείσεις εαυτόν και αλλήλους για πράγματα λυμμένα από καιρό...
Λες να μην ήξερα Κίκιζα για την μεταπώληση όταν αγόραζα το δικό μου; Για ρώτα τον Νίκο πόση απαξίωση έφαγε στο κεφάλι ΚΑΙ αυτός, αλλά ΚΑΙ αυτός που πούλησε το si στον Σπανό;
Νομίζεις πως με καίει η χάλια μεταπώληση της δικής μου; Τίποτε δεν με καίει ιδιαίτερα, αλλά επειδή έχω πληρώσει ήδη τις εισφορές μου και έχω και ΦΠΑ, δεν γουστάρω επειδή έχω δύο αμάξια, να με τσακίσουν τα τεκμήρια του Μπένι. Γιατί όταν αγόρασα το αμάξι, εξοφλήθηκε μετρητοίς και δεν έπαιζε ούτε τεκμήριο, ούτε εισφορά. Και δεν με νοιάζει να το πουλήσω, θα το αφήσω να κάθεται, αλλά δεν μπορώ ν' ακούω τις μπούρδες των παππούδων μας για ...μεταπώληση!Πούλα εσύ τώρα το Vectra να δούμε τι θα πιάσεις, που είναι 'γερμανικό' και έχει... μεταπώληση!
Νομίζω θα κονταροχτυπιέσαι με την Lancia σε τιμή και μάλλον θα χάσεις...Επειδή λοιπόν εγώ έχω BMW και δεν την κοιτάω από την βιτρίνα ή το τεστ drive και να ξερογλύφομαι, σου λέω ευθαρσώς πως έχεις μεσάνυχτα και κάνεις λάθος: ΔΕΝ πρόκειται να πάρεις χρήματα πίσω λόγω καλής μεταπώλησης από καμία BMW. Αν θέλεις κάτι τέτοιο, πάρε ένα Yaris και πούλησέ το σε μερικά χρόνια σε καμιά γκομενίτσα να μάθει να οδηγεί...
-
κραταει τιμη η 116 ε;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1664314/ -
-edit-
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
κραταει τιμη η 116 ε;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1664314/Την δεξια πλευρα της την ειδες φωτογραφε μου...
Ριξε αλλα 2,500 ευρω να την φτιαξεις, και που σαι, αμαξια 5ετιας εσυ ψωνιζε τα με 112κ χλμ...Η μεση τιμη μιας 116i ΕΞΑΕΤΙΑΣ εχει 12κ περιπου. Καθολου ασχημα σχεδον το 50% της αξιας το αυτοκινητου οταν ηταν καινουργιο. Ολα αυτα φυσικα με την χωρα ΥΠΟ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ, και τα CDS στις 6,500μοναδες (a.k.a 65% δανεισμος επιπεδου Μπαγκλαντες? )...
Στατιστικες μελετες απο τους εισαγωγεις αυτοκινητων (προ χρεωκοπιας) θεωρουν φυσιολογικη μια απαξιωση της ταξης του 40-50% μεσα σε μια 5ετια...
Να παμε στον Ιταλικο ανταγωνισμο? Μεσος ορο τιμης AR 147 fl 120ps
μοντελων 2005 και επειτα, σημερα, στα 6-7κ ευρω, αξια λιγο ΚΑΤΩ απο το 1/3 της αρχικης τιμης.Στα Γαλλικα τα ιδια. Τα 1600αρια Megane 2005-2007, 6, 7 αντε 8κ (ζητανε. το τι θα παρουν ειναι αλλο θεμα...)
Παλι στο 1/3 της αρχικης αξιας.
Τα Peugeot 307 τα ιδια, τα Citroen , 'βρασε ρυζι', βρισκεις 4ετιας με ενα ταληρο χιλιαδες ευρω...Ακομα και τα 'αδυναμα', αποτυχημενα εμπορικα 1600αρια FSI Golf εχουν μεσο ορο 9κ...
Τα Α3 sportback ειναι οι 'βασιλιαδες' της μεταπωλησης αυτη την στιγμη, με μεσο ορο τα 13-15κ στα μοντελα 2005-2007
τα 1400αρια TFSI με 125αλογα. Μονο τα FSI 1600αρια πεφτουν στα 11κ περιπου μεσο ορο.Βαλε μας τωρα κανενα αλλο φτηνο τροπετο Bmw, να γελασουμε...
-
Όταν κάτι δεν σου βγαίνει, είσαι γεμάτο δικαιολογίες...
Αν δεν σου κανει η πρώτη...
Πάρε μια, που δεν χρειαζεται ουτε σεντ να ρίξεις.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1806260/Υ.Γ.:
Αν εσύ είσαι μια φορά πισματάρης σαν γάιδαρος, εγώ ειμαι δέκα. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Όταν κάτι δεν σου βγαίνει, είσαι γεμάτο δικαιολογίες...Αν δεν σου κανει η πρώτη...
Πάρε μια, που δεν χρειαζεται ουτε σεντ να ρίξεις.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1806260/Υ.Γ.:
Αν εσύ είσαι μια φορά πισματάρης σαν γάιδαρος, εγώ ειμαι δέκα.'Μαθε μπαλιτσα αγορι μου' Ολα τα παραδειγματα μου αφορουν αυτοκινητα με
νορμαλ χλμ μεχρι 60-65κ, δηλαδη μεχρι 15κ μεσο ορο τον χρονο, οχι 90κ συνολικα και βαλε...
Οτι και να κανεις, να χτυπιεσαι κατω, οι Bmw, τα Audi, και τα Golf εχουν τα υψηλοτερα επιπεδα
μεταπωλησης, σε αυτες τις κατηγοριες, και οχι μονο. Ολα αυτα με την Ελλαδα σε πανευρωπαικη πρωτια (και οχι μονο)
γενικοτερης απαξιωσης, μεσα σε 2 ετη...Τι να μην βγαινει? Τις αντιστοιχες AR τις ειδες ποσο πιανουν?
Τα Γαλλικα τα ειδες? Περα απο την τιμη που τους βαζουν, εχουν γεμισει ΟΛΕΣ τις μαντρες, με δαυτα λες και ειναι αντιπ/σωπειες, δεν πουλιεται γαλλικο, στην αντιστοιχη κατηγορια (μικρομεσαια 1600 πεντετιας-εξαετιας) ουτε για δειγμα!
Συνεχισε, ψαξε τωρα να μου βρεις φτηνοτερη 116i... -
Ότι και να μου λες...
Μέσα σε 2 ποστ μου, σου έδειξα 2 διαφορετικά αυτοκίνητα, που σε 5 χρόνια η αξία τους ειναι κάτω απο το 1/3.
Όλα τα άλλα τα ακουω βερεσε... ότι και άλλο να πεις, ρόμπα θα γινεις και δεν το θελω γιατι σε αγαπάω.Απλά το κακό με εσένα ειναι, οτι μέσα στο φορουμ, αλλάζεις τελείως χαρακτήρα...
Μυαλό αγύριστο σαν γεροντοκόρης...
Απο κοντά, γιατί είσαι και γαμώ τα άτομα; μπορεις να μου το απαντήσεις αυτό;Στο φόρουμ, λες κατι, δεν σου βγαινει και μετα ξεκινας μια κουβέντα χωρίς...σκέψη, μόνο και μονο για να βγεις απο πάνω.
Ε σε αυτή δεν μπορείς να βγεις απο πάνω!
Γιατί;
Γιατι πετας κάτι, σου απαντώ και μετά αλλάζεις τους κανόνες.Φυσικά και μια AR θα έχει μικρότερη αξία αναλογικά σε σχεση με μια BMW... και; αυτό παει να πει οτι η BMW κρατάει τα λεφτά της;
Φυσικά και οχι! Απλά η AR ειναι αυτή που γκρεμίζει τις τιμές της!Σου εδωσα δυο παραδείγματα, που μέσα σε 5 χρόνια η αξία τους ειναι στο 1/3...
Μπορώ να σου βρω και αλλες που οι τιμες τους είναι οσο καινούριες... και; δεν μου λεει τιποτα αυτό.
Γιατί ο κάθε αυνάνας ζητάει όσα θελει.Παράδειγμα.
Έχουμε ενα peugeot 207 και μια BMW 116.
Ο πρώτος ζητάει 9 χιλιαδες και ο δευτερος 12.Το 207 ΔΕΝ θα πέσει παρακάτω απο τα 9 με την καμία. Γιατί; γιατί δεν πάει αλλο κατω!
Απο την άλλη, ο αυνάνας που θέλει 12 για την 116, θα παρει τα @@ μου και στο τέλος θα την πουλήσει και αυτός 9!Ποιος απο τους δυο βγήκε κερδισμένος με καλύτερη μεταπώληση;
-
Και μην σου πω για το δικό μου παράδειγμα, γιατι θα ειναι σαν να κλέβω εκκλησία... και δεν κάνει.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ότι και να μου λες...Μέσα σε 2 ποστ μου, σου έδειξα 2 διαφορετικά αυτοκίνητα, που σε 5 χρόνια η αξία τους ειναι κάτω απο το 1/3.
Όλα τα άλλα τα ακουω βερεσε... ότι και άλλο να πεις, ρόμπα θα γινεις και δεν το θελω γιατι σε αγαπάω.Mεσα σε δυο ποστ μου εδειξες ενα με ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ την δεξια πλευρα και 112κ χλμ
και αλλο ενα με 92κ χλμ, αμαξια 5-6ετων...Απλά το κακό με εσένα ειναι, οτι μέσα στο φορουμ, αλλάζεις τελείως χαρακτήρα...
Μυαλό αγύριστο σαν γεροντοκόρης...
Απο κοντά, γιατί είσαι και γαμώ τα άτομα; μπορεις να μου το απαντήσεις αυτό;Δεν ξερω τι εντυπωση δινω, απλα ενοχλει στο Forum, που δεν αφηνω τιποτε να πεσει κατω.
Ε τι να κανουμε, αμμα εχω δικιο και το αποδεικνυω κιολας, γιατι να δεχτω κατι που δεν ισχυει?Στο φόρουμ, λες κατι, δεν σου βγαινει και μετα ξεκινας μια κουβέντα χωρίς...σκέψη, μόνο και μονο για να βγεις απο πάνω.
Ε σε αυτή δεν μπορείς να βγεις απο πάνω!
Γιατί;
Γιατι πετας κάτι, σου απαντώ και μετά αλλάζεις τους κανόνες.Σοβαρα? Τι δεν μου βγαινει? Οτι μεταπωλητικα οι Bmw κρατανε καλυτερη τιμη συγκριτικα με τον ανταγωνισμο?
Τα παραδειγματα που σου εδειξα με μεσες τιμες, 5-6 ετων και χλμ μεχρι 65κ, δεν σου φτανουν?
Ή μηπως πρεπει να βρουμε τρακαρισμενα/τροπετα, και να τα παρουσιαζουμε σαν ρεαλιστικα παραδειγματα?
Ποιοι κανονες αλλαξαν? Εγω εβαλα χτυπημενο αμαξι με χλμ μεσου ορου 8ετιας και πανω?Φυσικά και μια AR θα έχει μικρότερη αξία αναλογικά σε σχεση με μια BMW... και; αυτό παει να πει οτι η BMW κρατάει τα λεφτά της;
Φυσικά και οχι! Απλά η AR ειναι αυτή που γκρεμίζει τις τιμές της!Αυτο παει να πει οτι συγκριτικα εχει υψηλοτερη υπολειματικη αξια, κατα την μεταπωληση, μετα απο
5-6 χρονια
Κραταει μεγαλυτερο ποσοστο υπεραξιας, αρχικης τιμης αγορας σε σχεση με την AR, αλλα και τα υπολοιπα
ΜΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ του ανταγωνισμου.
Για τα τελευταια το ανεφερα ξεκαθαρα, τα σκηπτρα κραταει οριακα η Audi, με την Bmw να ερχεται 2η.Σου εδωσα δυο παραδείγματα, που μέσα σε 5 χρόνια η αξία τους ειναι στο 1/3...
Μπορώ να σου βρω και αλλες που οι τιμες τους είναι οσο καινούριες... και; δεν μου λεει τιποτα αυτό.
Γιατί ο κάθε αυνάνας ζητάει όσα θελει.Μου εδωσες 2 ΑΚΥΡΑ παραδειγματα, το ενα με χτυπημενο και πολλα χλμ ως μεσο ορο, για το ετος κατασκευης, και το αλλο
επισης αρκετα χλμ παραπανω απο τον μεσο ορο.Παράδειγμα.
Έχουμε ενα peugeot 207 και μια BMW 116.
Ο πρώτος ζητάει 9 χιλιαδες και ο δευτερος 12.Το 207 ΔΕΝ θα πέσει παρακάτω απο τα 9 με την καμία. Γιατί; γιατί δεν πάει αλλο κατω!
Απο την άλλη, ο αυνάνας που θέλει 12 για την 116, θα παρει τα @@ μου και στο τέλος θα την πουλήσει και αυτός 9!Ποιος απο τους δυο βγήκε κερδισμένος με καλύτερη μεταπώληση;
Αμμα λες τετοια παραδειγματα, λογικο ειναι να μην καταλαβαινεις πως λειτουργει η αγορα...
Δεν παει το 207 αλλο κατω απο 9κ ? Γιατι υπαρχει καμμια ρητρα που δεσμευει τον μαντρα?
Για πηγαινε σε εναν εμπορο, και πεστο αυτο, θα πεσει κατω απο τα γελια. -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Να μην μιλήσουμε για φορτωμένες 335i που τις αγόραζες κοντά 70 χιλιάρικα και τώρα τις βρίσκεις μετάχειρες στην Ελλάδα 35k... Αυτοκίνητα 3-4 χρόνων !Τραγική απαξίωση !
Όπως καταλαβαίνεις είναι λίγο άκυρο αυτό που λες γιατί μιλάς για αυτοκίνητο με 3.000 κυβικά και 2.000 ευρώ τέλη το χρόνο, τεκμήριο κλπ.
Ποιός θα το αγοράσει?
Όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. Αν δεν υπάρχει ζήτηση η τιμή θα πέσει όσο δε πάει.
Η αγορά της Ελλάδας αυτή τη στιγμή στο μεταχειρισμένο είναι ένα χάλι μαύρο.
Μεταπώληση κρατάνε τα 1000άρια τώρα...τέλος.
Παλιά τα Γερμανικά κρατάγανε...τώρα οτιδήποτε είναι πάνω 1.200 κυβικά δε κρατάει τίποτα.
Θα δώσει τώρα κάποιος 30Κ για 116i και θα τη πουλήσει 20Κ στη καλύτερη σε 2 χρόνια.
BMW 1 Series (F20) 2011