-
Στη 'μεγάλη των γάλλων σχολή Νο 3'
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Στη 'μεγάλη των γάλλων σχολή Νο 3'Δικιο θα εχεις γιατι στους αγωνες παγκοσμιως(και Ελλαδα) υπηρχε αλλο εργο.
και επειδη ετυχε να εχω οδηγησει για πολλα χλμ και τα 2,και φιλος να εχει και το μεγκανε 2,0, επετρεψε μου να εχω αντιθετη γνωμη. -
@Καμπας
Iσως δεν το τονισα, συγκεκριμενα, ΑΛΛΑ, απο την αρχη, ανεφερα εναν περιορισμο σε ιπποδυναμη (200, με 200και κατι αλογα)
αλλα και οσο το δυνατον, κοντινοτερη αναλογια κιλων/ιππο, εξωτερικες διαστασεις, τυπο κινητηρα (πχ turbo, ή ατμοσφαιρα)και για τις δυο περιπτωσεις.
Σαφως και το ιδιο περι μεταξονιων-μετατροχιων. Σιγουρα ολοιδιες διαστασεις ΔΕΝ θα βρουμε, αλλα μεσες ακρες, κοντινα παραδειγματα, νομιζω υπαρχουν, και σε αναλογες εμπειριες χρηστων αναφερομαι...
Συμπερασμα συγκεκριμενο απο τα διαφορα κυνηγητα, κατα καιρους, με διαφορετικα αυτοκινητα, εχω βγαλει, αλλα δεν ειναι ενδεικτικα, καθως στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι προσθιοκινητα, ή και τετρακινητα, και ελαχιστες πισωκινητα αντιστοιχα.
Για αυτον ακριβως το λογο, ανοιξα το συγκεκριμενο τοπικο, για να διαβασω αποψεις-εμπειριες αλλων χρηστων, με τους συγκεκριμενους περιορισμους, στην μεγιστη δυναμη, αλλα και σε πολυ κοντινες δυνατοτητες, ανεξαρτητως διαταξης.
Επισης με την προυποθεση οτι ο εκαστοτε χειριστης, γνωριζει σε μεγαλο βαθμο, να εκμεταλλευτει τις ιδιαιτεροτητες και των δυο διαταξεων, εχει δηλαδη σχετικη γνωση-εμπειρια.
Υπο αυτο το πρισμα, σε νορμαλ προς το γλυστερο οδοστρωμα, γνωστης ή και αγνωστης διαδρομης, η μικρη μου εμπειρια
μεχρι στιγμης δειχνει οτι το προσθιοκινητο, μαλλον τα καταφερνει καλυτερα σε φιλικοτητα-αποτελεσματικοτητα.
Οι διαφορες ωστοσω μειωνονται, ή και εξανεμιζονται σε καλο εως πολυ καλο οδοστρωμα, και ειδικα εαν η διαδρομη ειναι γνωριμη.
Κατα τα αλλα, αυτες ειναι καθαρα προσωπικες αποψεις, μετα απο συγκεκριμενες διαδρομες, και πολυ μικρο αριθμο φυσικα επαφης με πισωκινητα, σε αυτη την κατηγορια δυναμης. (μεχρι 200και κατι αλογα...)
Σε γενικες γραμμες παντως συμφωνω με τα λεγομενα σου, στο παραδειγμα με τα integra που εθεσες.
Αναμενω με ενδιαφερον και αλλες αποψεις χρηστων...P.S Για τις δυο τελευταιες σειρες, μην εισαι απολυτως σιγουρος, εαν το προσθιοκινητο εχει παρομοιο πατημα (μεταξονιο-μετατροχια), αναλογια κιλων/ιππο, και παρομοιας φιλοσοφιας κινητηρα, με το πισωκινητο...
-
@κάμπας
Σχετικά με τα ff
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πιο αποτελεσματικά διορθώνεται η απώλεια πρόσφυσης στο πισωκίνητο αλλά θέλει έμπειρο οδηγό για να κατέβει η σωστή δύναμη στο δρόμο με σωστούς χειρισμούς.
Οπότε το 'πως πάμε γρήγορα' είναι πολύ σχετικό. Δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Ο Μάνος που έχει μάθει το Μ3 μπορεί να πάει πιο γρήγορα από κάποιον άλλο, εγώ θα φάω ξύλο από τον Pai mei με το 106 του πιστεύω.
Μπορεις να αναλυσεις λιγο περισσοτερο τα τονισμενα? Πως ακριβως το εννοεις, οτι διορθωνεται πιο αποτελεσματικα η απωλεια προσφυσης σε πισωκινητο?
Ζυγίζεις το πίσω μέρος και σταθεροποιείς με ανάποδο.
Γράφω ότι θέλει έμπειρο οδηγό με πείρα σε πισωκίνητο για να ξέρει να κατεβάσει τη σωστή δύναμη ώστε να μη γλιστρήσει και χάσει χρόνο.
Για την επομενη παραγραφο συμφωνω απολυτως, και μηπως τελικα (ερωτω) επειδη ακριβως ο Μανος ενδεχομενως εχει μαθει καλυτερα τα πισωκινητα ή βολευεται καλυτερα με αυτη την διαταξη, δεν του αρεσε/ταιριαξε, δεν ασχοληθηκε(?) ενδεχομενως οσο χρειαζοταν πχ, ωστε να καταφερει να εκμεταλλευτει στο επακρο τις δυνατοτητες του 2λιτρου Megane, και να κανει καλυτερο χρονο ισως, απο το αντιστοιχης περιπου δυναμης Miata?
Δε ξέρω...θα μας πει ο Μάνος.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πιο αποτελεσματικά διορθώνεται η απώλεια πρόσφυσης στο πισωκίνητο αλλά θέλει έμπειρο οδηγό για να κατέβει η σωστή δύναμη στο δρόμο με σωστούς χειρισμούς.
Οπότε το 'πως πάμε γρήγορα' είναι πολύ σχετικό. Δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Ο Μάνος που έχει μάθει το Μ3 μπορεί να πάει πιο γρήγορα από κάποιον άλλο, εγώ θα φάω ξύλο από τον Pai mei με το 106 του πιστεύω.
Μπορεις να αναλυσεις λιγο περισσοτερο τα τονισμενα? Πως ακριβως το εννοεις, οτι διορθωνεται **πιο αποτελεσματικα **η απωλεια προσφυσης σε πισωκινητο?
Ζυγίζεις το πίσω μέρος και σταθεροποιείς με ανάποδο.
Γράφω ότι θέλει έμπειρο οδηγό με πείρα σε πισωκίνητο για να ξέρει να κατεβάσει τη σωστή δύναμη ώστε να μη γλιστρήσει και χάσει χρόνο.
To κομματι 'πιο αποτελεσματικα' δεν μπορω να καταλαβω, σε σχεση με ενα αντιστοιχων κιλων/ιππο, και διαστασεων/πατηματος προσθιοκινητο...
Πως το εννοεις, το πιο αποτελεσματικα? -
Γρηγορη, αν δεις την υπογεγραμμενη μου φραση, θα δεις οτι δεν διαφωνω καπου μαζι σου. Οσο για τις τελευταιες γραμμες, βρες μου ενα μπροστοκινητο με ιδιο μεταξονιο/μετατροχιο/αναλογια κιλων-ιππο και μπροστοκινητο/μπροστομηχανο, που να μπορει να κανει καλυτερο χρονο απ'το MR2 μου πχ.
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Γρηγορη, αν δεις την υπογεγραμμενη μου φραση, θα δεις οτι δεν διαφωνω καπου μαζι σου. Οσο για τις τελευταιες γραμμες, βρες μου ενα μπροστοκινητο με ιδιο μεταξονιο/μετατροχιο/αναλογια κιλων-ιππο και μπροστοκινητο/μπροστομηχανο, που να μπορει να κανει καλυτερο χρονο απ'το MR2 μου πχ.κιλα, αλογα? για πιστα αναφερεσαι?
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Γρηγορη, αν δεις την υπογεγραμμενη μου φραση, θα δεις οτι δεν διαφωνω καπου μαζι σου. Οσο για τις τελευταιες γραμμες, βρες μου ενα μπροστοκινητο με ιδιο μεταξονιο/μετατροχιο/αναλογια κιλων-ιππο και μπροστοκινητο/μπροστομηχανο, που να μπορει να κανει καλυτερο χρονο απ'το MR2 μου πχ.Για ποιο Mr2 μιλαμε? To τελευταιο με τα 143ps?
Eπισης προσωπικα αναφερομαι σε 'ελευθερη' διαδρομη, με νορμαλ εως καλο οδοστρωμα, γνωστη ή αγνωστη.
Οχι σε πιστα... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
τελικα (ερωτω) επειδη ακριβως ο Μανος ενδεχομενως εχει μαθει καλυτερα τα πισωκινητα ή βολευεται καλυτερα με αυτη την διαταξη, δεν του αρεσε/ταιριαξε, δεν ασχοληθηκε(?) ενδεχομενως οσο χρειαζοταν πχ, ωστε να καταφερει να εκμεταλλευτει στο επακρο τις δυνατοτητες του 2λιτρου Megane, και να κανει καλυτερο χρονο ισως, απο το αντιστοιχης περιπου δυναμης Miata?
Μα το Coupe ήταν δικό του ρε συ.
- το Megane το είχα 8 χρόνια εκ των οποίων τα 6 ανύπαντρος, ενώ τη Μ3 την έχω 3 χρόνια και παντρεμένος με παιδι(ά) (χρειαζόμουνα τους χώρους, γνωστά αυτά).
Mα το διλιτρο coupe ΗΤΑΝ αντιστοιχων δυνατοτητων με αυτά που αναφερεις.
το williams & 306 race αντιστοιχο με μεγκανε 2,0? Σε ποιο εργο εχει γινει αυτο?
Εκυκλοφόρησαν δύο έργα. Το ένα έργο ήταν οχταβάλβιδο με 115 άλογα και το άλλο για το οποίο μιλάμε ήταν δεκαεξαβάλβιδο με 150 (το ίδιο μοτέρ με το Williams όπως επίσης και την ίδια ακριβώς ανάρτηση, ίδιους κωδικούς στα parts). Το Williams κέρδιζε φυσικά λόγω μικρότερου βάρους, αλλά οι διαφορές ήταν μικρές. Το Peugeot 306 GTI-6 ήταν επίσης λίγο πιο γρήγορο, αλλά είχε εξάρι σασμάν και 170 άλογα.
Γρηγορη, αν δεις την υπογεγραμμενη μου φραση, θα δεις οτι δεν διαφωνω καπου μαζι σου. Οσο για τις τελευταιες γραμμες, βρες μου ενα μπροστοκινητο με ιδιο μεταξονιο/μετατροχιο/αναλογια κιλων-ιππο και μπροστοκινητο/μπροστομηχανο, που να μπορει να κανει καλυτερο χρονο απ'το MR2 μου πχ.
Δεν υπάρχει τέτοιο.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εκυκλοφόρησαν δύο έργα. Το ένα έργο ήταν οχταβάλβιδο με 115 άλογα και το άλλο για το οποίο μιλάμε ήταν δεκαεξαβάλβιδο με 150 (το ίδιο μοτέρ με το Williams όπως επίσης και την ίδια ακριβώς ανάρτηση, ίδιους κωδικούς στα parts). Το Williams κέρδιζε φυσικά λόγω μικρότερου βάρους, αλλά οι διαφορές ήταν μικρές. Το Peugeot 306 GTI-6 ήταν επίσης λίγο πιο γρήγορο, αλλά είχε εξάρι σασμάν και 170 άλογα..Το Williams ειχε μονο ιδια ψαλιδια με το 19 16valve,και καμια σχεση η αναρτηση του με το μεγκαν.
Το peugeot 306 ειχε ονομαστικα 167 αλογα που δεν βρεθηκαν ποτε σε δυναμομετρο σε μαμα μορφη.Μαλλον για 158-162.
Το 6αρι σαζμαν απαραιτητο οταν ο ανταγωνισμος(Williams) ηταν πολυ ελαφρυτερος (306 race 1200 kg)Γρηγορη, αν δεις την υπογεγραμμενη μου φραση, θα δεις οτι δεν διαφωνω καπου μαζι σου. Οσο για τις τελευταιες γραμμες, βρες μου ενα μπροστοκινητο με ιδιο μεταξονιο/μετατροχιο/αναλογια κιλων-ιππο και μπροστοκινητο/μπροστομηχανο, που να μπορει να κανει καλυτερο χρονο απ'το MR2 μου πχ.
Δεν υπάρχει τέτοιο.[/quote]
Δλδ τα williams -306 ειναι αργοτερα απο μιατα? -
Dim8, σου απαντώ, αν και δεν είναι το κατάλληλο τόπικ. Εν ολίγοις, το έχουμε ρημάξει, αλλά ας είναι καλά το σούπερ ανεκτικό μοδεραλίκι των 4Τ.
Τα 17 λίτρα του RX8 και τα 12 του Golf GTi είναι βέβαια τιμές κατά προσέγγιση, όμως πρόκειται για νούμερα που λένε οι κάτοχοι. Αν η διαφορά δεν είναι 5 αλλά είναι 6 ή 7 λίτρα, σε αντίθεση με ό,τι γράφεις εσύ, δεν κάνει καμία διαφορά στο συλλογισμό μου. Απέδειξα με μαθηματικό συλλογισμό ότι πρέπει να κάνεις πάνω από 15Κ το χρόνο για να αρχίσει να συμφέρει το Golf. Αν ισχύουν τα νούμερα που λες εσύ, τότε το σημείο καμπής αρχίζει λίγο μετά τις 10Κ το χρόνο. Ε και; Όλη η επιχειρηματολογία μου έγινε για να αποδείξω ότι το 8άρι ΔΕΝ έχει το παράλογο κόστος χρήσης που λέγεται παντού. Μπορεί να είναι πιο συμφέρον από ένα GTi, που θεωρείται υπόδειγμα στον συγκεκριμένο τομέα. Κι όμως, δεν...Τώρα, για τα περί 306 και Williams και 106, η όποια διαφορά στην πίστα (ή και στο βουνό) οφείλεται στη διαφορά κιλών ανά ίππο. Με αντίστοιχο γκάζι, ένα Miata θα είναι ταχύτερο. Το Miata που αναφέρει ο Cavallino γυρνούσε τα Μέγαρα σε 1.13.3, με μοναδική αλλαγή ένα σετ καλύτερα μπροστινά τακάκια και 4 σέμι. Μιλάμε πάντα για NBFL 1.8. Αυτό που ζυγίζει 1.100 κιλά και στα δυναμόμετρα βγάζει 135-137 άλογα πραγματικά.
Η σημερινή γενιά, στη δίλιτρη έκδοσή της με τα 160 άλογα, με 5 πραγματάκια, γύρναγε στα Μέγαρα μέσα στο 10άρι. Τo MR2 του Καμπά επίσης γυρνάει στο 10άρι κι επίσης δεν έχει ούτε τρελή δύναμη, ούτε πολλά πράγματα πάνω του. Μια ανάρτηση κι ένα μπάκετ, αν θυμάμαι καλά. Κι ένα τελικό στην εξάτμιση;
Αυτό που λείπει από το Miata είναι η δύναμη. Με αντίστοιχων κιλών ανά ίππο κατασκευές, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
ΥΓ. Όσο για την τιμή, το αν ένα 306 Race έπιασε πέρσι 5 χιλιάρικα (και φέτος με το ζόρι 3 ή 4) δεν ευθύνεται παρά η γαλλική απαξίωση και τα πολύ υψηλά τέλη. Δε σημαίνει ότι είναι αντιπροσωπευτική η τιμή, ώστε να συγκρίνεται με μαμά Miata 1.6.
-
Παροτι η κεντρομηχανη, και οχι 'καθολικη διαταξη' (δηλαδη κινητηρας εμπρος- κινηση πισω) , ουσιαστικα 'κλεβει εκκλησιες' για προφανεις λογους που ανεφερθηκαν πριν, ειδικα σε σχεση με ενα, (ακομα και τελεια στημενο) προσθιοκινητο, κατα την γνωμη μου ΥΠΑΡΧΕΙ προσθιοκινητο το οποιο, μπορει καλλιστα να κερασει 'τσαγακι' σε καποια επιλεγμενη γνωστη/αγνωστη διαδρομη, σε MR2 143ps, με νορμαλ εως πολυ καλο οδοστρωμα, και ποικιλια στροφων.(Oxι πιστα, οπου ειναι γνωστη και ελεγχομενη η διαδρομη, το ξανατονιζω)
Ποιο ειναι αυτο? Το Civic Type R EP3.
Eξηγουμαι αναλυτικοτερα παρακατω.Βαρος ΜR2 (fl): 1038κιλα (ζυγαρια 4τροχων, τευχος 396 Σεπτεμβριος 2003)
Ιπποδυναμη MR2 : 143ps. Aναλογια κιλων/ιππο: 7,25
Διαστασεις: Mηκος 3,895mm, μεταξονιο: 2,450mm
Kαλυτερος γυρος πιστας Μεγαρων: 1:14.95
Θερμοκρασια περιβαλλοντος /μηνας δοκιμης: 15 βαθμοι κελσιου, Φεβρουαριος
Ελαστικα: YokohamaBαρος Type R EP3: 1231κιλα (ζυγαρια 4τροχων, τευχος 412 Ιανουαριος 2005)
Ιπποδυναμη Type R: 200ps. Aναλογια κιλων/ιππο: 6,15
Διαστασεις: Μηκος 4,140mm , μεταξονιο: 2,575mm
Καλυτερος γυρος πιστας Μεγαρων: 1:13.85
Θερμοκρασια περιβαλλοντος / μηνας δοκιμης: Δεν αναφερεται, Ιουλιος
Ελαστικα: Bridgestone Potenza 040Eνδεικτικα, σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας, ηδη ενα προσθιοκινητο, με μη ιδανικη κατανομη βαρους, (αλλα οκ υπερισχυει κατα 1κιλο/ιππο) σε αντιθεση με την σχεδον ιδανικη του κεντρομηχανου, καταφερνει εστω οριακα, να περασει μπροστα απο
το ΜR2.
Σε ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ περιβαλλον, a.k.a καποιες 'τυφλες' στροφες, και καποιες αλλες ενδεχομενως γλυστερες, νομιζω οτι θα ειναι ευλογη η πιθανοτερη επικρατηση του Type R σε χρονους, με τον ιδιο, (αρκουντως εμπειρο σε προσθιοκινητα/πισωκινητα)
ή διαφορετικους, αλλα με παρομοιες -αρκετα υψηλου επιπεδου- οδηγικες ικανοτητες χειριστες.P.S Ακομα και το Clio Sport 182, με κοντινοτερη αναλογια κιλων/ιππο στο MR2 ειναι μπροστα του, σε χρονομετρημενο γυρο, στην πιστα Μεγαρων , με χρονο 1:14.6
Bαρος: 1177κιλα (Ζυγαρια 4τροχων, τευχος 416, Μαιος 2005) Ιπποδυναμη: 182ps . Αναλογια κιλων/ιππο 6,46 -
Οι μισοί απο εδω μέσα, λέτε πίπες...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Οι μισοί απο εδω μέσα, λέτε πίπες...Οι αλλοι μισοι?
-
Τσαγάκι πολλά προσθιοκίνητα κατά την ταπεινή μου άποψη μπορούν να κεράσουν το mr2, ειδικά σε κάποιο βουνό. no offence οι κάτοχοι. Τώρα για πίστα αλλάζει το θέμα και αν το έχω πιάσει το νόημα δεν μας νοιάζει κιόλας. Ειδικά τα κεντρομήχανα δεν έχουν καμμιά τύχη στο βουνό απέναντι σ ένα καλοστημένο fwd. Aν δεν πιστεύετε εμένα εμπιστευτείτε τους ανα τον κόσμο οδηγούς αναβάσεων κτλ ...
Δύο απορίες. Πισωκίνητο για το οποίο αξίζει να γίνεται κουβέντα είναι μόνο το miata ;
Κεντρομήχανο για το οποίο αξίζει να γίνεται κουβέντα είναι μόνο το mr2 ; -
Παροτι η κεντρομηχανη, και οχι 'καθολικη διαταξη' (δηλαδη κινητηρας εμπρος- κινηση πισω) , ουσιαστικα 'κλεβει εκκλησιες' για προφανεις λογους που ανεφερθηκαν πριν, ειδικα σε σχεση με ενα, (ακομα και τελεια στημενο) προσθιοκινητο, κατα την γνωμη μου ΥΠΑΡΧΕΙ προσθιοκινητο το οποιο, μπορει καλλιστα να κερασει 'τσαγακι' σε καποια επιλεγμενη γνωστη/αγνωστη διαδρομη, σε MR2 143ps, με νορμαλ εως πολυ καλο οδοστρωμα, και ποικιλια στροφων.(Oxι πιστα, οπου ειναι γνωστη και ελεγχομενη η διαδρομη, το ξανατονιζω)
Ποιο ειναι αυτο? Το Civic Type R EP3.
Eξηγουμαι αναλυτικοτερα παρακατω.Βαρος ΜR2 (fl): 1038κιλα (ζυγαρια 4τροχων, τευχος 396 Σεπτεμβριος 2003)
Ιπποδυναμη MR2 : 143ps. Aναλογια κιλων/ιππο: 7,25
Διαστασεις: Mηκος 3,895mm, μεταξονιο: 2,450mm
Kαλυτερος γυρος πιστας Μεγαρων: 1:14.95
Θερμοκρασια περιβαλλοντος /μηνας δοκιμης: 15 βαθμοι κελσιου, Φεβρουαριος
Ελαστικα: YokohamaBαρος Type R EP3: 1231κιλα (ζυγαρια 4τροχων, τευχος 412 Ιανουαριος 2005)
Ιπποδυναμη Type R: 200ps. Aναλογια κιλων/ιππο: 6,15
Διαστασεις: Μηκος 4,140mm , μεταξονιο: 2,575mm
Καλυτερος γυρος πιστας Μεγαρων: 1:13.85
Θερμοκρασια περιβαλλοντος / μηνας δοκιμης: Δεν αναφερεται, Ιουλιος
Ελαστικα: Bridgestone Potenza 040Eνδεικτικα, σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας, ηδη ενα προσθιοκινητο, με μη ιδανικη κατανομη βαρους, (αλλα οκ υπερισχυει κατα 1κιλο/ιππο) σε αντιθεση με την σχεδον ιδανικη του κεντρομηχανου, καταφερνει εστω οριακα, να περασει μπροστα απο
το ΜR2.
Σε ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ περιβαλλον, a.k.a καποιες 'τυφλες' στροφες, και καποιες αλλες ενδεχομενως γλυστερες, νομιζω οτι θα ειναι ευλογη η πιθανοτερη επικρατηση του Type R σε χρονους, με τον ιδιο, (αρκουντως εμπειρο σε προσθιοκινητα/πισωκινητα)
ή διαφορετικους, αλλα με παρομοιες -αρκετα υψηλου επιπεδου- οδηγικες ικανοτητες χειριστες.P.S Ακομα και το Clio Sport 182, με κοντινοτερη αναλογια κιλων/ιππο στο MR2 ειναι μπροστα του, σε χρονομετρημενο γυρο, στην πιστα Μεγαρων , με χρονο 1:14.6
Bαρος: 1177κιλα (Ζυγαρια 4τροχων, τευχος 416, Μαιος 2005) Ιπποδυναμη: 182ps . Αναλογια κιλων/ιππο 6,46Aπλά πληροφοριακά τα rallye/gti σε τί χρόνο γυρνάνε στα μέγαρα;
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Δύο απορίες. Πισωκίνητο για το οποίο αξίζει να γίνεται κουβέντα είναι μόνο το miata ;Και η 316 με Μ αυτοκολλητάκι!
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Τσαγάκι πολλά προσθιοκίνητα κατά την ταπεινή μου άποψη μπορούν να κεράσουν το mr2, ειδικά σε κάποιο βουνό. no offence οι κάτοχοι. Τώρα για πίστα αλλάζει το θέμα και αν το έχω πιάσει το νόημα δεν μας νοιάζει κιόλας. Ειδικά τα κεντρομήχανα δεν έχουν καμμιά τύχη στο βουνό απέναντι σ ένα καλοστημένο fwd. Aν δεν πιστεύετε εμένα εμπιστευτείτε τους ανα τον κόσμο οδηγούς αναβάσεων κτλ ...Δύο απορίες. Πισωκίνητο για το οποίο αξίζει να γίνεται κουβέντα είναι μόνο το miata ;
Κεντρομήχανο για το οποίο αξίζει να γίνεται κουβέντα είναι μόνο το mr2 ;Γενικως συμφωνω, αλλα θελω να ακουσω και διαφορες αλλες αποψεις...
Φυσικα και οχι, η απαντηση στις δυο αποριες σου, απο την πλευρα μου τουλαχιστον.
Απλως ετσι προχειρα, με βαση το MR2 πχ βρηκα αντιστοιχους προσθιοκινητους ανταγωνιστες, με πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο, και διαστασεις...Για παραδειγμα, αν και εχει ξανασυζητηθει, χωρις να βγει καποιο τελικο συμπερασμα, κοινης αποδοχης ,
θεωρω επισης οτι ενα Scirocco 160, σε παρομοιες συνθηκες οπως αναφερομουν πριν (μη ελεγχομενο περιβαλλον πιστας, με ποικιλια στροφων, καποιες τυφλες, και καποιες γλυστερες) μπορει να 'τσαγιασει' ενα RX8 192, με χειριστες και στις δυο περιπτωσεις που να εχουν παρομοιες -αρκετα υψηλου επιπεδου- οδηγικες ικανοτητες / εμπειρια. -
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Aπλά πληροφοριακά τα rallye/gti σε τί χρόνο γυρνάνε στα μέγαρα;
Στους 4τροχους Μαιου 2001, τευχος 368, αναφερεται ο χρονος 1:16.381, για το 16βαλβιδο, 1600αρι Rallye
των 122 ιππων.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7508
Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".