-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ανέκδοτο θα είναι από την άλλη, τώρα και για πάντα, η απόπειρα χρήσης σε αρτοπωλεία, ψιλικά, ελεύθερους επαγγελματίες κλπ. ...
Οι οποίοι -εντελώς συμπτωματικά? - είναι οι πιο επιρρεπείς στη φοροδιαφυγή...
Αν η καφετέρια δεν θέλει να κόψει απόδειξη, η ύπαρξη POS και φοροκάρτας δεν πρόκειται να την εμποδίσει. Και αν ο πελάτης είναι έξυπνος (και όχι εξυπνάκιας) και επιμείνει για απόδειξη, μπορεί να το κάνει αυτό και χωρίς φοροκάρτα. Πόσο μάλλον σε υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και λοιπούς τεχνίτες που συνήθως δουλεύουν στο χώρο του πελάτη. Υπάρχουν mobile τερματικά με SIM για τέτοιες χρήσεις, αλλά σιγά μην αποφασίσει η λέρα από μόνη της να μπει σε έξοδα για να διευκολύνει το κράτος!
Άρα η φοροκάρτα είναι μια τρύπα στο νερό ΙΜΟ. Μόνη λύση είναι συλλογικά όλοι να καταλάβουμε ότι όποιος δεν μας δίνει απόδειξη, μας κλέβει.
και πρωτος απο όλους η κυβερνηση-κράτος!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Καλα εκει στο capital.... τι καπνιζουν???? στην εκτυπωση της αποδειξης απλα θα γραφει 'ακυρη' για χρηση στην εφορεια.... σιγα το δυσκολο......Ψεύτικο POS που δεν συνδέεται, εκτυπώνει ΆΚΥΡΗ απόδειξη, ο πελάτης νομίζει ότι έχει περαστεί στην κάρτα του, και ο έμπορος δεν αποδίδει ούτε ΦΠΑ ούτε φόρο..
Καλό ε;
-
Μέγιστη βλακεία είναι η φοροκάρτα. Να δω ηλικιωμένο να μπαίνει στο νετ να δει αν του πέρασαν την απόδειξη...
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Aνεκδοτο είναι ετσι κι αλλιώς, αφου ο σκοπός της ειναι να με απαλλάξει απο τη συγκέντρωση της χαρτουρας.
Δεν είναι αυτός ο σκοπός της...
Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός της....! Εσυ ποιος νομίζεις οτι είναι....;;
Για το 2011 ξεχαστε την καρτα,θα ειναι το συντομοτερο ανεκδοτο
Αν ψωνίζεις από 'κανονικά' καταστήματα (με POS δηλ.), γιατί να είναι ανέκδοτο ;
Ανέκδοτο θα είναι από την άλλη, τώρα και για πάντα, η απόπειρα χρήσης σε αρτοπωλεία, ψιλικά, ελεύθερους επαγγελματίες κλπ. ...Καταρχην αν καπου την βρεις και την παρεις,θα εχεις κανει ενα δυσκολο βημα,οι τραπεζες λενε 'δεν εχουμε τετοιο πραγμα'.
Γνωστός μου την πήρε σημερα το πρωί απο Εμπορική αν δεν κάνω λάθος και επισης αν δεν κανω λάθος είχε πάει πρωτα ΕΤΕ και του είπαν αυτό που λες, αλλα το θεμα δεν είναι αυτό, οποιος τη θέλει ας κανει υπομονή λιγες μέρες, την αλλη εβδομάδα θα υπάρχει παντού....
Αν η καφετέρια δεν θέλει να κόψει απόδειξη, η ύπαρξη POS και φοροκάρτας δεν πρόκειται να την εμποδίσει. Και αν ο πελάτης είναι έξυπνος (και όχι εξυπνάκιας) και επιμείνει για απόδειξη, μπορεί να το κάνει αυτό και χωρίς φοροκάρτα. Πόσο μάλλον σε υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και λοιπούς τεχνίτες που συνήθως δουλεύουν στο χώρο του πελάτη. Υπάρχουν mobile τερματικά με SIM για τέτοιες χρήσεις, αλλά σιγά μην αποφασίσει η λέρα από μόνη της να μπει σε έξοδα για να διευκολύνει το κράτος!
Άρα η φοροκάρτα είναι μια τρύπα στο νερό ΙΜΟ. Μόνη λύση είναι συλλογικά όλοι να καταλάβουμε ότι όποιος δεν μας δίνει απόδειξη, μας κλέβει.
Μόνη λύση είναι να καταλάβουμε οτι η απόδειξη και/ή το τιμολόγιο είναι 10... τόνους πιο επισημα-υποχρεωτικά έγγραφα-παραστατικά, απ΄οποιαδήποτε φοροκάρτα και άλλη πίπα...Αν θελουμε να παταξουμε τη φοροδιαφυγή (στο βαθμό που είναι στο χερι μας), απαιτούνται 3 και μόνο πράγματα. 1ον: Να ζητάμε αυτά τα παραστατικά απο αυτους που οφείλουν να τα εκδίδουν. 2ον: Να πληρώνουμε τον εκαστοτε Φ.Π.Α που αναλογεί και να μην τον αποφεύγουμε. 3ον Να μη ταίζουμε την παραοικονομία-παραεμπόριο. ΤΕΛΟΣ.
-
Ανυπομονησία για την φοροκάρτα...???
-
Αυτό του είπα κι εγω....!! Δ.Υ σε Σ.Α elteo , τί περιμένεις...?? Με το άγχος της... φοροκάρτας ξύπνησε....!
-
Μου κατέθεσαν χθες στην τράπεζα την επιστροφή (για τη δήλωση που υπέβαλα προ 4μήνου κι 'ελέγχθηκε' προ διμήνου), έχοντας αφαιρέσει (συμψηφίσει) την έκτακτη εισφορά, την οποία είχα ήδη πληρώσει από την προηγούμενη εβδομάδα ...
Έτσι, από Δευτέρα πάλι στην εφορία, για να χάσω γι' άλλη μια φορά το χρόνο μου, αποδεικνύοντας πως δεν είμαι ελέφαντας !!
Ρε ΟΛΟΙ στη εφεδρεία, ρεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!! -
Govus μην τα βάζεις με τον υπάλληλο. Δεν φταίει αυτός που τα τζιμάνια της κυβέρνησης τρεις την ώρα αποφασίζουν να εφαρμόσουν άμεσα νέα μέτρα. Πολύ πιθανό το υπάρχον λειτουργικό σύστημα να μην μπορεί να ελέγξει αν έχεις ήδη καταβάλει την εισφορά.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Govus μην τα βάζεις με τον υπάλληλο. Δεν φταίει αυτός που τα τζιμάνια της κυβέρνησης τρεις την ώρα αποφασίζουν να εφαρμόσουν άμεσα νέα μέτρα. Πολύ πιθανό το υπάρχον λειτουργικό σύστημα να μην μπορεί να ελέγξει αν έχεις ήδη καταβάλει την εισφορά.Εντάξει, θα τα ρίξω ΚΑΙ αυτά στον γιωργάκη και θα είμαστε όλοι (; ) ευχαριστήμενοι ...
Θα ήθελα πολύ να μάθω όμως κάποια στιγμή, αν ο 'υπάλληλος' έχει εισηγηθεί ποτέ (το TAXIS λειτουργεί, δόξα τω Θεώ, σχεδόν επί 15ετία) , να βελτιώσει την υπηρεσία που παρέχει προς τον πολίτη, εκτός από το να αιτείται να εργάζεται λιγότερο για περισσότερη αμοιβή και να έχει και το ΘΡΑΣΟΣ να ζητάει κι επιδόματα (που τα πληρώνω ΕΓΩ), για να κάνει τη δουλειά μου (και τελικά να ΜΗΝ την κάνει καν σωστά) !! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Govus μην τα βάζεις με τον υπάλληλο. Δεν φταίει αυτός που τα τζιμάνια της κυβέρνησης τρεις την ώρα αποφασίζουν να εφαρμόσουν άμεσα νέα μέτρα. Πολύ πιθανό το υπάρχον λειτουργικό σύστημα να μην μπορεί να ελέγξει αν έχεις ήδη καταβάλει την εισφορά.
Εντάξει, θα τα ρίξω ΚΑΙ αυτά στον γιωργάκη και θα είμαστε όλοι (; ) ευχαριστήμενοι ...
Θα ήθελα πολύ να μάθω όμως κάποια στιγμή, αν ο 'υπάλληλος' έχει εισηγηθεί ποτέ (το TAXIS λειτουργεί, δόξα τω Θεώ, σχεδόν επί 15ετία) , να βελτιώσει την υπηρεσία που παρέχει προς τον πολίτη, εκτός από το να αιτείται να εργάζεται λιγότερο για περισσότερη αμοιβή και να έχει και το ΘΡΑΣΟΣ να ζητάει κι επιδόματα (που τα πληρώνω ΕΓΩ), για να κάνει τη δουλειά μου (και τελικά να ΜΗΝ την κάνει καν σωστά) !!Μα αυτο ειναι το μεγαλο προβλημα με το Δημοσιο.Κανεις δεν περνει τη πρωτοβουλια να κανει κατι παραπανω απο τη πεπατημενη και ολοι περιμενουν 'οδηγιες απο την υπηρεσια' για κατι το εκτακτο και περαν του συνηθους.
Και φυσικα πολλοι ακολουθουν και το αλλο γνωμικο που λεει:
'Μην κανεις σημερα αυτο που μπορεις να κανεις αυριο.' -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Govus μην τα βάζεις με τον υπάλληλο. Δεν φταίει αυτός που τα τζιμάνια της κυβέρνησης τρεις την ώρα αποφασίζουν να εφαρμόσουν άμεσα νέα μέτρα. Πολύ πιθανό το υπάρχον λειτουργικό σύστημα να μην μπορεί να ελέγξει αν έχεις ήδη καταβάλει την εισφορά.
Εντάξει, θα τα ρίξω ΚΑΙ αυτά στον γιωργάκη και θα είμαστε όλοι (; ) ευχαριστήμενοι ...
Θα ήθελα πολύ να μάθω όμως κάποια στιγμή, αν ο 'υπάλληλος' έχει εισηγηθεί ποτέ (το TAXIS λειτουργεί, δόξα τω Θεώ, σχεδόν επί 15ετία) , να βελτιώσει την υπηρεσία που παρέχει προς τον πολίτη, εκτός από το να αιτείται να εργάζεται λιγότερο για περισσότερη αμοιβή και να έχει και το ΘΡΑΣΟΣ να ζητάει κι επιδόματα (που τα πληρώνω ΕΓΩ), για να κάνει τη δουλειά μου (και τελικά να ΜΗΝ την κάνει καν σωστά) !!Στη δικιά μου εταιρεία αυτό έχει συμβεί (δηλαδή να γίνουν προτάσεις για αλλαγές - βελτιώσεις) και οι από πάνω (και καλά οι 'managers' μας) τους γείωσαν με τις ακόλουθες δικαιολογίες:
- Είναι δύσκολο να το υλοποιήσουμε (σε κάποιες περιπτώσεις αυτό ήταν αληθές).
- Λένε βλακείες (έτσι ακριβώς όπως το λέω, τους χαρακτήριζαν βλάκες!!!).
- Θα το υλοποιούσαν στον επόμενο διαγωνισμό.
-
σε ποιά δημόσια εταιρία εργάζεσαι ερνάνι?
-
Εγώ πάλι ξέρω και βλέπω, πως μπροστά στον πελάτη στεκόμαστε ΣΟΥΖΑ, γιατί στην τελική, αυτός μας δίνει ψωμί να φάμε !!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
σε ποιά δημόσια εταιρία εργάζεσαι ερνάνι?Φαντάζομαι σε κάποια, που αν ξεχάσει να πληρώσει ΙΚΑ μία μέρα, θα φάει τέτοιο πρόστιμο, που θα πρέπει να κλείσει ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
σε ποιά δημόσια εταιρία εργάζεσαι ερνάνι?
Φαντάζομαι σε κάποια, που αν ξεχάσει να πληρώσει ΙΚΑ μία μέρα, θα φάει τέτοιο πρόστιμο, που θα πρέπει να κλείσει ...
Exactly.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εγώ πάλι ξέρω και βλέπω, πως μπροστά στον πελάτη στεκόμαστε ΣΟΥΖΑ, γιατί στην τελική, αυτός μας δίνει ψωμί να φάμε !!Εμείς τους πελάτες τους βρίζουμε, όταν είναι Έλληνες, γιατί στους ξένους ακόμα πληρώνουμε ρήτρες.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Εγώ πάλι ξέρω και βλέπω, πως μπροστά στον πελάτη στεκόμαστε ΣΟΥΖΑ, γιατί στην τελική, αυτός μας δίνει ψωμί να φάμε !!
Εμείς τους πελάτες τους βρίζουμε, όταν είναι Έλληνες, γιατί στους ξένους ακόμα πληρώνουμε ρήτρες.
Δεν μπορείς να φανταστείς, πόσες χιλιάδες μικρές εταιρείες έχουν έλληνες πελάτες με το ''σεις και με το 'σας', ακόμη κι αν δίνουν ΕΞΑΜΗΝΗ επιταγή ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εγώ πάλι ξέρω και βλέπω, πως μπροστά στον πελάτη στεκόμαστε ΣΟΥΖΑ, γιατί στην τελική, αυτός μας δίνει ψωμί να φάμε !!
Εμείς τους πελάτες τους βρίζουμε, όταν είναι Έλληνες, γιατί στους ξένους ακόμα πληρώνουμε ρήτρες.
Δεν μπορείς να φανταστείς, πόσες χιλιάδες μικρές εταιρείες έχουν έλληνες πελάτες με το ''σεις και με το 'σας', ακόμη κι αν δίνουν ΕΞΑΜΗΝΗ επιταγή ...
Γιάννη, έχω περάσει από αρκετές και ξέρω. Χαρακτηριστικά, μια κήρυξε πτώχευση, ενώ σε άλλη αυτοκτόνησε ο πρόεδρος.
-
Αν μη τι αλλο, εισαι γουρλης .... χεχε
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Καλα εκει στο capital.... τι καπνιζουν???? στην εκτυπωση της αποδειξης απλα θα γραφει 'ακυρη' για χρηση στην εφορεια.... σιγα το δυσκολο......Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο ΦΤΜ (είτε είναι ΕΑΦΔΣΣ είτε απλή ταμειακή μηχανή) να είναι συνδεδεμένος με το σύστημα που κάνει την εγγραφή στην φοροκάρτα και να υπάρχει (από πλευράς λογισμικού) η δυνατότητα να 'συνομιλούν'
οι δύο πλευρές ωστε να γίνεται διάκριση σε ποιές περιπτώσεις γίνεται χρήση της φοροκάρτας και σε ποιές όχι. Δεν ξέρω κατα πόσο τα υπάρχοντα μηχανήματα έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν κάτι τέτοιο.
Εγώ με το φτωχό μου το μυαλό βλέπω τρία ενδεχόμενα- Ορίζονται νέες τεχνικές προδιαγρφές για **νέους **ΦΤΜ και αναγνώστες καρτών ή/και τρόποι με τους οποίους τουλάχιστον οι ΕΑΦΔΣΣ που λειτουργούν ήδη μπορούν να αναβαθμιστούν και να υποστηρίξουν την όλη ιστορία. Η χρήση της φοροκάρτας παραμένει προαιρετική.
- Ορίζονται νέες τεχνικές προδιαγρφές για νέους και παλιούς ΦΤΜ και αναγνώστες καρτών ή/και τρόποι με τους οποίους τουλάχιστον οι ΕΑΦΔΣΣ που λειτουργούν ήδη μπορούν να αναβαθμιστούν και να υποστηρίξουν την όλη ιστορία και υποχρεώνονται όλες οι επιχειρήσεις είτε να τροποποιήσουν τον εξοπλισμό τους (όπου είναι αυτό δυνατό) ή να τον αντικαταστήσουν (πρακτικά όλες οι μικρές επιχειρήσεις με απλές ταμειακές μηχανές).
- Το όλα εγχείρημα εγκαταλείπεται
TAXIS NET - φορολογία εισοδήματος