-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@vell,
συνεννόηση μπουζούκι. Ή εγώ θυμόμουν λάθος ή ο άλλος μου με μπέρδεψε όπως τα περιέγραψε.
τελικά οι δίσκοι είναι tarrox (τρυπητοί-χαρακτοί, νομίζω 'japan sport' μου τους είπε σαν τύπο, μπορώ να ζητήσω κωδικό αν θες) και τα τακάκια ferrodo (ds2500).Να... τα πάρω?
Το πολύ-πολύ να βγουν 'μάπα'? (θα έχω και κάτι να τον κράζω τον φίλο μου )Πρόταση: μην 'παίζεις' και μην πειράζεις τα φρένα σου (αν κατάλαβα καλά εννοείς να αναβαθμίσεις τα φρένα σου, σωστά?). Έχουν ακουστεί διάφορα για 'ευαίσθητα' ABS και σε μερικές περιπτώσεις χειρότερο φρενάρισμα από τα μαμά. Μη γίνεσαι Βeta Tester των φρεναντζίδων.
Ειδικά τα φερόντο 2500 είναι στα όρια του επικίνδυνου. Μπορεί να λέει η φερόντο ότι κάνουν και για χρήση δρόμου αλλά υπο συνθήκες ΔΕΝ κάνουν. Ήμουνα χαράματα στην Αντίριο-Γιάννενα με πολύ κρύο καιρό. Δεν είχε καθόλου κίνηση και για αρκετή ώρα πήγαινα με πολλά. Οι δίσκοι/φρένα είχαν σχεδόν κρυώσει και όταν χρειάστηκα ΠΟΛΛΑ φρένα στην ουσία ΔΕΝ είχα φρένα. Ανέβηκα πάνω στο πεντάλ για να φρενάρω (άτιμα ΚΤΕΛ ). Για πίστα είναι πολύ καλά, για δρόμο όχι.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πρόταση: μην 'παίζεις' και μην πειράζεις τα φρένα σου (αν κατάλαβα καλά εννοείς να αναβαθμίσεις τα φρένα σου, σωστά?). Έχουν ακουστεί διάφορα για 'ευαίσθητα' ABS και σε μερικές περιπτώσεις χειρότερο φρενάρισμα από τα μαμά. Μη γίνεσαι Βeta Tester των φρεναντζίδων.Ειδικά τα φερόντο 2500 είναι στα όρια του επικίνδυνου. Μπορεί να λέει η φερόντο ότι κάνουν και για χρήση δρόμου αλλά υπο συνθήκες ΔΕΝ κάνουν. Ήμουνα χαράματα στην Αντίριο-Γιάννενα με πολύ κρύο καιρό. Δεν είχε καθόλου κίνηση και για αρκετή ώρα πήγαινα με πολλά. Οι δίσκοι/φρένα είχαν σχεδόν κρυώσει και όταν χρειάστηκα ΠΟΛΛΑ φρένα στην ουσία ΔΕΝ είχα φρένα. Ανέβηκα πάνω στο πεντάλ για να φρενάρω (άτιμα ΚΤΕΛ ). Για πίστα είναι πολύ καλά, για δρόμο όχι.
προφέσσορα, δεν έχω σκοπό να πειράξω τα φρένα μου. (τώρα με βάζεις και απολογούμαι )
Προσωπικά τα φρένα που έχω τώρα στο αμάξι μου και με τον συγκεκριμένο συνδιασμό (Εργοστασιακά τακάκια+δίσκους) τα βρίσκω ιδανικά για το αμάξι μου κι ας λένε κάποιοι ότι αύξησα το βάρος στον εμπρός άξονα
Προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος (και πίστεψέ με δεν το λέω εύκολα αυτό) μιας και ακόμα και μετά από πολύ πίεση στα φρένα (κατηφορική στροφο-διαδρομή), τα φρένα έχουν δείξει ελάχιστη 'κούραση' (βασικά γιατί άρχιζα να το παρακάνω )Αν με ρωτούσες να θα τα βελτίωνα...θα σου έλεγα 'όχι,δεν έχω σκοπό να τα βελτιώσω'.
Αν ήταν να τους αγοράσω, θα έβαλα πάλι τους εργοστασιακούς.Η συζήτηση ξεκίνησε όταν είπα στον vell ότι ένας φίλος με S3 άλλαξε τα φρένα του (τα εμπρός - έβαλε XYZ πολυπίστονα) και λίγο πριν είχε αγοράσει δίσκους-τακάκια για την επόμενη αλλαγή στα εργοστασιακά του φρένα (η οποία δεν ήρθε ποτέ όπως καταλαβαίνεις) και... είπε να μου τους χαρήσει
Εγώ δεν έχω καμία διάθεση ούτε όρεξη να αλλάξω δίσκους, αφού οι παρόντες ίσα που έχουν κλείσει τα 10,000km. -
Οκ, κατάλαβα.
Στα πόσα χλμ άλλαξες δίσκους και έχεις μόνο 10.000 με τους τωρινούς?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Οκ, κατάλαβα.Στα πόσα χλμ άλλαξες δίσκους και έχεις μόνο 10.000 με τους τωρινούς?
Αλλαξα ολο το συστημα εμπρος (δαγκανες, δισκους, τακακια) στα 30,000km τοποθετοντας 345x30 απο leon cupra. , γιατι τα 288x25 που ειχε το αμαξι απο το εργοστασιο ηταν 'λιγα' μολις ζοριζες ελαχιστα το αμαξι.
ΥΓ: τωρα εχω 40,000km και κατι ψιλα.
-
νομιζω το Α3 1.8 εχει 312 μπροστα....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
νομιζω το Α3 1.8 εχει 312 μπροστα....288x25 ολα τα 1,8tfsi (ειτε quattro, ειτε dsg, ειτε χειροκινητο σασμαν)
312x25 φορανε τα 2.0Τfsi.
Απλα και οι δυο διαστασεις εχουν ιδια δαγκανα και (προφανως) διασταση στο τακακι.
Δεν ξερω αν μπερδευτηκες απο αυτο. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ελπίζω να εννοεί φτιάξιμο του καπώ και όχι υγραέριο...ένα καλό γυαλισμα για το κτύπημα του κάπο... αλλά το ματιάσανε επειδή ήταν όμορφο και γέμισε μπιμπίκια από ένα δένδρο που ήταν από πάνω του για καμια δύο ωρίτσες...
βέβαια το γυάλισμα έκανε την δουλειά του, απλά τα 'ξυνεις' και φέυγουν χωρίς να αφήσουν τίποτα στο χρώμα του!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τι έγινε? Άρχισε να σκορπάει το υπερόπλο?ναι, σκορπάει τρόμο!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ελπιζω να παρει πισω τις παλιες δισκοπλακεςθα το προσπαθήσω, αλλά εχω την εντύπωση ότι τις χρειάζονται τελικά... θα δούμε από Δευτέρα... λογικά μες την βδομάδα θα έχω νέα...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μα μας έχει τρελάνει
Δισκόπλακες,υγραέρια,καπώ
τι στο καλό γίνεταιέτσι θέλω, να σας αποτρελάνω εντελώς!
μην ανησυχείς φίλτατε, θα είναι για καλό...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@vell,
συνεννόηση μπουζούκι. Ή εγώ θυμόμουν λάθος ή ο άλλος μου με μπέρδεψε όπως τα περιέγραψε.
τελικά οι δίσκοι είναι tarrox (τρυπητοί-χαρακτοί, νομίζω 'japan sport' μου τους είπε σαν τύπο, μπορώ να ζητήσω κωδικό αν θες) και τα τακάκια ferrodo (ds2500).Να... τα πάρω?
Το πολύ-πολύ να βγουν 'μάπα'? (θα έχω και κάτι να τον κράζω τον φίλο μου )καλά σίγουρα είσαι ερωτευμένος φίλε... η σιγουριά με την οποία μου έιπες ότι είναι Brembo ήταν αδιαπραγμάτευτη... τέλος πάντων.
Ξεκαθάρισε τι τελικά είναι, τρυπητα? χαραγμένα? και δεν ξέρω να φτιάχνει replacement parts η tarrox για το δικό μας σύστημα φρένων αφού είναι δίσκοι-τακάκια της Brembo και έχει αποκλειστική διάθεση σε OEM αυτή μόνο προς το παρόν. Προτείνω να προσέξεις γιατί μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται ο φίλος σου και εσύ είσαι αλλού... οπότε θα γίνει καμια πατατιά...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μα μας έχει τρελάνει
Δισκόπλακες,υγραέρια,καπώ
τι στο καλό γίνεταιέτσι θέλω, να σας αποτρελάνω εντελώς!
μην ανησυχείς φίλτατε, θα είναι για καλό...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
καλά σίγουρα είσαι ερωτευμένος φίλε...
(...)Το έκρυψα?
Βασικά με το παλικάρι τελευταία τα λέμε από το τηλέφωνο με αποτέλεσμα να υπάρχει ώρες-ώρες μία απίστευτη ασυνεννοησία. Απί τη στιγμή που είχα καταλάβει ότι ήταν brembo, ε...τι να σου πω στο τηλέφωνο?
-
Τι μέRα σήμερα... Πριν λίγο, μαύρο Golf R με αυτοκολλητάκι γκρικ-φάου βε-κλαμπ-τελεία-τζι αρ στο Μαρούσι και, αν δεν κάνω λάθος, Βελ, στην κάθοδο της Κηφισίας, στην Κηφισιά.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Τι μέRα σήμερα... Πριν λίγο, μαύρο Golf R με αυτοκολλητάκι γκρικ-φάου βε-κλαμπ-τελεία-τζι αρ στο Μαρούσι και, αν δεν κάνω λάθος, Βελ, στην κάθοδο της Κηφισίας, στην Κηφισιά.Μηπως ειχε πινακιδα ΙΟΡ; Γιατι εχω δει ενα τετοιο στο Μαρουσι, οπως το περιγραφεις, παρκαρισμενο σε ενα ιντερνετ καφε
-
Δεν πρόσεξα. Έδωσα σημασία στο να μην τον φάω, γιατί πήγαινε ανάποδα σε μονόδρομο.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
@vell,
συνεννόηση μπουζούκι. Ή εγώ θυμόμουν λάθος ή ο άλλος μου με μπέρδεψε όπως τα περιέγραψε.
τελικά οι δίσκοι είναι tarrox (τρυπητοί-χαρακτοί, νομίζω 'japan sport' μου τους είπε σαν τύπο, μπορώ να ζητήσω κωδικό αν θες) και τα τακάκια ferrodo (ds2500).Να... τα πάρω?
Το πολύ-πολύ να βγουν 'μάπα'? (θα έχω και κάτι να τον κράζω τον φίλο μου )Πρόταση: μην 'παίζεις' και μην πειράζεις τα φρένα σου (αν κατάλαβα καλά εννοείς να αναβαθμίσεις τα φρένα σου, σωστά?). Έχουν ακουστεί διάφορα για 'ευαίσθητα' ABS και σε μερικές περιπτώσεις χειρότερο φρενάρισμα από τα μαμά. Μη γίνεσαι Βeta Tester των φρεναντζίδων.
Ειδικά τα φερόντο 2500 είναι στα όρια του επικίνδυνου. Μπορεί να λέει η φερόντο ότι κάνουν και για χρήση δρόμου αλλά υπο συνθήκες ΔΕΝ κάνουν. Ήμουνα χαράματα στην Αντίριο-Γιάννενα με πολύ κρύο καιρό. Δεν είχε καθόλου κίνηση και για αρκετή ώρα πήγαινα με πολλά. Οι δίσκοι/φρένα είχαν σχεδόν κρυώσει και όταν χρειάστηκα ΠΟΛΛΑ φρένα στην ουσία ΔΕΝ είχα φρένα. Ανέβηκα πάνω στο πεντάλ για να φρενάρω (άτιμα ΚΤΕΛ ). Για πίστα είναι πολύ καλά, για δρόμο όχι.
Θα διαφωνήσω για τα 2500, έχοντας μάλιστα ένα αυτοκίνητο που επειδή έχει μικρό βάρος, υποτίθεται οτι ζεσταίνει πιο αργά τα φρένα. Ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα που περιγράφεις, ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Ούτε διαπίστωσα να μπαίνει πιο εύκολα το abs απ' οτι με τα νορμάλ. Και απο αντοχή... έγραψα υπερδιπλάσια χιλιόμετρα απ' οτι θα έγραφα με τα πιο νορμαλ, σε βαρβάτες συνθήκες (2-3 πίστες, ανέβα-κατέβα τα βουνά της Κεφαλονιάς για 2 χρόνια κτλ) και είχαν κι άλλο. Και είμαι άνθρωπος που δεν χαρίζεται στα φρένα του, όποιος έχει μπει βόλτα μαζί μου το ξέρει. Το μόνο αρνητικό τους ειναι η αίσθηση που σου δίνουν σε νορμαλ ταχύτητες, οτι δηλαδή δε θα φρενάρει, απλά θέλει λίιιγο πιο δυνατό πάτημα και η δουλειά γίνεται.
Αυτό που θα έλεγα να μη βάλει ο φίλος είναι τους τρυπητοχαρακτούς, οι τρύπες είναι σίγουρη συνταγή για να πάρεις τον δίσκο στη μασχάλη υπό μεγάλη πίεση.
Επίσης αυτό που προτείνεται με κλειστά τα μάτια ειναι τα αεροπορικά σωληνάκια. Μακράν η καλύτερη βελτίωση που μπορει να κανει κάποιος στο αυτοκίνητό του, ιδιαίτερα αν σκεφτείς το κόστος τους. -
+1 με Ταύρο. Ουδέποτε έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα 2500.
-
Υπό συνθήκες έγραψα. Προφανώς δεν σας έτυχε αυτό που ανάφερα.
Taurus, τα περί abs πήγαιναν σε ολική αναβάθμιση (δίσκοι, δαγκάνες, τακάκια). Μόνο τα 2500 είναι οκ. Προσωπικά όμως δεν θα τα ξαναβάλω. Τα μαμά ακόμη και σε πίστα είναι μια χαρά (αρκεί να κρυώνεις όταν πρέπει).
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Τι μέRα σήμερα... Πριν λίγο, μαύρο Golf R με αυτοκολλητάκι γκρικ-φάου βε-κλαμπ-τελεία-τζι αρ στο Μαρούσι και, αν δεν κάνω λάθος, Βελ, στην κάθοδο της Κηφισίας, στην Κηφισιά.
Μηπως ειχε πινακιδα ΙΟΡ; Γιατι εχω δει ενα τετοιο στο Μαρουσι, οπως το περιγραφεις, παρκαρισμενο σε ενα ιντερνετ καφε
αυτό είχε μαύρες ζάντες γιατί τότε μένει στην περιοχή μου...
πάντως τα Golf R έχουν έρθει τώρα τελευταία... είναι και τα μόνα που θα έρθουν κανονικά... τα υπόλοιπα όπως το δικό μου, με παραγγελια κι όποτε το φτιάξουν οι Γερμανοί...
ήρθαν, λίγα μπλε, αρκετά μάυρα και πολύ λίγα άσπρα...
Αααα! είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί ένας εξ αυτών, ο οποίος έπινε καφέ σε 'πρώτο' μαγαζί στο νέο Ψυχικό, με ολοκαίνουργιο μπλέ R, έμεινε άναυδος από την 'ομορφιά' του δικού μου... οι ζάντες του ΔΕΝ έχουν την τσαχπινιά του να ανοίγουν προς τα έξω οι ακτίνες... είναι επίπεδες και δεν δείχνουν όσο του Scirocco. Μάλιστα είναι και στενότερες και με μικρότερα ελαστικά... Ο τύπος ήρθε και μου μίλησε και είχε και αυτός S3!
το πρώτο όμως... του 2001 μοντέλο... ήταν λέει απόλυτα ικανοποιημένος αλλά με αυτό δεν είναι σίγουρος...
τι να του πω κι εγω... ότι είχα το δικό του νέο αυτοκίνητο σε Audi έκδοση και μου άρεσε πολύ λιγότερο από το R... θα του έπεφτε η διάθεση αφού μου είπε ότι δεν του πολυαρέσει το πως πατάει το αυτοκίνητο, είναι ναι μεν πιο ευκίνητο από το παλιό του αλλά δεν έχει τόσο 'πλάκα' όπως χαρακτηριστικά είπε...
ο θόρυβος της εξάτμισης ΔΕΝ είναι θόρυβος, απλα μια πιο έντονη εντύπωση γουργουρίσματος... καμία σχέση με το Scirocco... τελικά κάποια πράγματα πρέπει να τα ζήσεις για να είσαι σίγουρος στην άποψή σου... όχι σαν κάτι τύπους που μου την έλεγαν για την επιλογή μου... και μετά τους άρεσε όταντ ο οδήγησαν...
τέλος πάντων... όλα καλά είναι...
GOLF R - SCIROCCO R