-
Αν ΔΕΝ έχει χώρο φύλαξης κάποιος και θέλει να το αφήσει στο δρόμο, ο μόνος τρόπος να είναι νόμιμος είναι να πληρώσει τα τέλη 'ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ'. Μόνο που είναι παράλογο και άδικο για ένα μικρό σε διαστάσεις αυτοκινητάκι να πρέπει κάποιος να σκάσει περισσότερα χρήματα απ' ότι για ένα άλλο μεγαλύτερων διαστάσεων που όμως έχει μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα όταν μιλάμε για ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Καλα, τι κάθομαι και σκέφτομαι τώρα...
-
Με τις καινουργιες εκτακτες εισφορες για κινητα και ακινητα, η καταθεση πινακιδων ειδικα για 2λιτρα και πανω ειναι σχεδον αναποφευκτη. Απλα δεν βγαινουν τα νουμερα για τα νοικοκυρια μας.
-
Ερώτηση (την οποία σκοπεύω να υποβάλλω και γραπτώς μέσω της εφορίας μου, να δούμε τι απάντηση θα πάρω):
Σε τι διαφέρει η 'έκτακτη εισφορά με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του ΙΧ που έχει κάποιος' από το 'όποιος είχε ασημί αυτοκίνητο το 2010 πρέπει να μας δώσει 500 ευρώ, όποιος είχε μαύρο 800, κλπ, κλπ'?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ερώτηση (την οποία σκοπεύω να υποβάλλω και γραπτώς μέσω της εφορίας μου, να δούμε τι απάντηση θα πάρω):Σε τι διαφέρει η 'έκτακτη εισφορά με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του ΙΧ που έχει κάποιος' από το 'όποιος είχε ασημί αυτοκίνητο το 2010 πρέπει να μας δώσει 500 ευρώ, όποιος είχε μαύρο 800, κλπ, κλπ'?
Τους δίνεις ιδέες!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ερώτηση (την οποία σκοπεύω να υποβάλλω και γραπτώς μέσω της εφορίας μου, να δούμε τι απάντηση θα πάρω):Σε τι διαφέρει η 'έκτακτη εισφορά με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του ΙΧ που έχει κάποιος' από το 'όποιος είχε ασημί αυτοκίνητο το 2010 πρέπει να μας δώσει 500 ευρώ, όποιος είχε μαύρο 800, κλπ, κλπ'?
μολις παρελαβα (ηλεκτρονικα0 το μπουγιουρντι, κι αφου συνηλθα καθησα και κοιταξα τα ποσα.
Εβαλαν και το αυτοκινητο μεσα (εκτος της εισφορας αλληλεγγυης) και το ποσο ειναι 135€Το θεμα ειναι οτι το εχω δηλωμενο 50-50 με τη γυναικα μου και το δικο της '50%' δεν φαινεται πουθενα
Εχεται καμια προχειρη διευθυνση να παω να κανω τα παραπονα μου και να το διορθώσω; ( )
-
Μπορεί να είναι bug του συστήματος...
To σωστό είναι να τους πάρεις τηλ. στην εφορία σου και να τους πεις ότι δε σε κλέβουν σωστά, ξέχασαν κάτι.Κάνω την εξής σκέψη (όσο δεν έχει ακόμα γίνει χυλός το μυαλό μου από αυτά που μας 'σερβίρουν'):
Το 'ραβασάκι' που μου έστειλαν λέει:
Βασίζεται στην 'αντικειμενική δαπάνη' που ίσχυε για το **2010 **(**5400 **ευρώ για 2lt, με μείωση 30% μετά το 5ο έτος κυκλοφορίας), την οποία δεν ξέρω με ποια λογική αιτιολογία (χρειάζεται άραγε? ) ανέβασαν κατά 63% (!!!) για το **2011 **(το έκαναν **8800 **ευρώ!).
-
Προφανέστατα, καμία σχέση δεν έχουν οι 'αντικειμενικές δαπάνες' αυτές με την πραγματικότητα - και υποτίθεται ότι τέτοιου είδους 'τεκμήρια' είναι ΜΑΧΗΤΑ. Αν εσύ για το αμάξι σου δεν ξοδεύεις πάνω από 2 χιλιάρικα το χρόνο (όλα μέσα - βενζίνες, τέλη, ασφάλεια, λάδια, ξύδια, ΚΤΕΟ, κλπ) δε μπορούν να υποστηρίζουν ότι βάση του αυτ/του σου και μόνο έχεις +8800 στις 'αντικειμενικές σου δαπάνες'. Είναι αστείο.
-
Ένα 1600άρι 3ετίας θεωρούν ότι έχει 'αντικειμενική δαπάνη' (για το 2010) 4200 ευρώ. Ένα ίδιας ηλικίας κυκλοφορίας 1400άρι κι ένα 1800άρι έχουν 3900 και 4800 ευρώ αντίστοιχα (πάντα για το 2010). Ένα 2000cc άνω της 5ετίας έχει μικρότερη απ΄όλα τα παραπάνω (3780 ευρώ). Παρόλα αυτά του βάζουν 'έκτακτη εισφορά σε αντικειμενικές δαπάνες'...
Τρομερά λογικό να μπαίνει 'ειδική εισφορά' επί αντικειμενικών δαπανών οι οποίες είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ από αντίστοιχες στις οποίες ΔΕΝ μπαίνει 'ειδική εισφορά'!!...
Πατσαβούρα και το Σύνταγμα, και η κοινή λογική...
-
-
Η αιτιολογια που ανεβασαν την αντικειμενικη δαπανη ειναι για να εισπραξουν περισσοτερα του χρονου.
Δεν υπαρχει φυσικα καμμια λογικη σ'αυτο οταν μειωνεται το εισοδημα ολων και η χρηση του αυτοκινητου περιοριζεται εκ των πραγματων για να μην πω οτι ειδικα θα δουμε αθροες καταθεσεις πινακιδων φετος για τα 2λιτρα και πανω αν και το τεκμηριο και η εισφορα για φετος θα ισχυσει ισχυει. Αυτο που ειναι παρανομο ειναι οτι αποφασιστηκε τον Ιουλιο αναδρομικα η αυξηση. Ετσι τους βολευε ετσι εκαναν. Επρεπε να δειξουν εστω και στα χαρτια, γιατι στην πραγματικοτητα δεν θα συμβει, οτι θα αυξηθουν τα εσοδα για να μην τους βαζει χερι η τροικα να περιορισουν οπως εχει συμφωνηθει το αγαπημενο τους παιδι, τον δημοσιο τομεα.
Λες και οι αλλοι ειναι ηλιθιοι να χαφτουν τα οποια τεχνασματα τους. Με αυτα και παρομοια καταληξαμε στην δηθεν 'εκδιωξη' της τροικας πριν 10 μερες και μετα γυρισαν οι δικοι μας με την ουρα στα σκελια και παρακαλωντας επεβαλαν την ειδικη εισφορα στα ακινητα λεγοντας μαλιστα οτι αν δεν επιτευχθουν (και παλι) οι εισπρακτικοι στοχοι θα υπαρξουν και νεα μετρα.Κωμωδια του παραλογου και ολα αυτα επειδη ακομα δεν θελουν και δεν εχουν αγγιξει τιποτα στο δημοσιο, εκτος απο περικοπες μισθων και αυτες οριζοντιες, και ετσι καλουνται εκατομμυρια εργαζομενων στον ιδιωτικο τομεα να πληρωσουν παλι την μεριδα του λεοντος χωρις να εχουν καμμια σχεση. Για φανταστειτε τι θα γινοταν αν ο ιδιωτικος τομεας επιβαρυνε με τον ενα η αλλο τροπο το δημοσιο. Εν μια νυκτι θα τον ειχαν αφανισει! Εδω τον αφανιζουν ετσι τωρα που ειναι και ο μονος τροφοδοτης τους. -
Προχθές έλαβα απάντηση από το Υπουργείο Οικονομικών σχετικά με ένα από τα θέματα που έθιγα στην αίτησή μου.
Συγκεκριμένα μου απάντησαν από τη Γενική Γραμματεία Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων σχετικά με το εξής σημείο της αίτησής μου:- Διαμαρτύρομαι εγγράφως για:
Α. .....
Β. Για τον ειδικό φόρο κατανάλωσης επί των καυσίμων κίνησης οχημάτων και ζητώ την άμεση διαμόρφωση των τιμών καυσίμων στον μέσο όρο αυτών που ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Την απάντηση μπορείτε να τη δείτε εδώ:
Στην ουσία δεν λένε κάτι διαφορετικό από αυτά που ξέρουμε:
Η Ε.Ε. έχει θέσει τα ελάχιστα όρια φορολόγησης των καυσίμων και είναι δικαίωμα του κάθε κράτους να επιβάλλει όσο Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης θέλει...Οτιδήποτε έχει σχέση βέβαια με τη χρήση των αυτοκινήτων ως εργαλείου δουλειάς, του δικαιώματος της μετακίνησης ως κοινωνικό αγαθό και της εμπέδωσης αισθήματος δίκαιης φορολόγησης στους πολίτες, πάει περίπατο...
Η επιστολή φέρει ημερομηνία 1/9/2011, σαφώς πάνω από 50 ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησής μου (27/6/2011). Θα φταίω εγώ αν ζητήσω αποζημίωση όσο είναι τα κάθε λογής χαράτσια που μας επέβαλλαν;
- Διαμαρτύρομαι εγγράφως για:
-
Στον ειδικο φορο για τα καυσιμα απαντησαν, κατι που ηταν γνωστο εξαλλου, επικαλουμενοι την Ευρωπαικη Ενωση και οτι
ακολουθουν ταχα τις οδηγιες τους..
Για τα τελη κυκλοφοριας, το αναδρομικο χαρατσι για την κατοχη ανω των 2λιτρων (που ειναι και παρανομο καθοτι δεν υπαρχουν αντικειμενικα κριτηρια και στοχοποιουν αδιακριτως τον φορολογουμενο πολιτη απαξιωνοντας την περιουσια του) τι επικαλουνται απο τις οδηγιες της Ευρωπαικης Ενωσης? Γιατι αραγε δεν απαντησαν σε αυτο το σημειο που ειναι και το πιο κρισιμο για πολλους? Γιατι απλως ειναι αυθαιρετη η επιβολη του υψους των τελων, χωρις κανενα ανταποδοτικο μετρο και αντικειμενικο κριτηριο που να δικαιολογει το υψος τους, οπως και το χαρατσι φυσικα.
Γιατι δεν παρεθεσαν και τι προτεινει η Ε.Ε. και πως επιβαλλονται τα τελη σε καθε κρατος ωστε να δειξουν ποσο 'δικαια' ειναι αυτα που επιβαλλουν εδω. Γιατι απλα αν γινει τετοια συγκριση θα ειμαστε κατα πολυ μπροστα απο τους υπολοιπους.
Το οτι δεν απαντησαν επιβεβαιωνει την ενοχη τους και το αδικο και παρανομο των μετρων τους.
Και μπορει για τον ειδικο φορο καυσιμων να ριχνουν το μπαλακι στο Υπουργειο Αναπτυξης (λες και ειναι αυτος ο φορεας που αποφασιζει και επιβαλλει τους φορους και οχι το Υπουργειο Οικονομικων) αλλα για τα τελη και το χαρατσι που ειναι οι κατ'αρμοδιαν υπευθυνοι γιατι δεν απαντησαν? -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Στον ειδικο φορο για τα καυσιμα απαντησαν, κατι που ηταν γνωστο εξαλλου, επικαλουμενοι την Ευρωπαικη Ενωση και οτι ακολουθουν ταχα τις οδηγιες τους..
Για τα τελη κυκλοφοριας, το αναδρομικο χαρατσι για την κατοχη [EDIT nidosan: των 2λιτρων και άνω] (που ειναι και παρανομο καθοτι δεν υπαρχουν αντικειμενικα κριτηρια και στοχοποιουν αδιακριτως τον φορολογουμενο πολιτη απαξιωνοντας την περιουσια του) τι επικαλουνται απο τις οδηγιες της Ευρωπαικης Ενωσης? Γιατι αραγε δεν απαντησαν σε αυτο το σημειο που ειναι και το πιο κρισιμο για πολλους? Γιατι απλως ειναι αυθαιρετη η επιβολη του υψους των τελων,Για το αναδρομικό χαράτσι με την ονομασία 'έκτακτη εισφορά αντικειμενικών δαπανών' το οποίο επιβάλλεται και σε κατόχους 2λιτρων άνω της 5ετίας των οποίων οι 'αντικειμενικές δαπάνες' (=το αυθαίρετο ποσό που δεν έχει καμία σχέση ούτε με την ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΑΞΙΑ ούτε με το ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ) είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ από αυτές άλλων ΙΧ στα οποία ΔΕΝ επιβάλλεται το χαράτσι ρωτήσατε ή να ρωτήσω?
Το οποίο, παρεμπιπτόντως, είναι σαν να λέμε 'θα πληρώσει αυτός που έχει σπίτι 100 τετραγωνικά στα Ν.Λιόσια, αλλά όχι αυτός που έχει 99 τετραγωνικά στην Εκάλη, ασχέτως αν η αντικειμενική αξία του πρώτου είναι [πολύ] μικρότερη από του δεύτερου'.
-
Να εκφράσεις κι εσύ τη δίκαιη απορία σου!
Κι αν λάβεις πειστική απάντηση ...να μας γράψεις! -
Τα 5 χρόνια μετράνε με την ηλικία που είχε το προηγουμενο έτος ή το φετινό?
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Τα 5 χρόνια μετράνε με την ηλικία που είχε το προηγουμενο έτος ή το φετινό?Από τη στιγμή που η φορολογική δήλωση του 'οικονομικού έτους 2011' αναφέρεται στο 2010, πρέπει να τα έχει κλείσει το 2010. Τώρα, για το πώς πάει με τους μήνες δεν ξέρω, το δικό μου έκλεισε 5ετία το Φεβρουάριο του 2010 και το 'τεκμήριο' του για το 2010 θεωρείται μειωμένο κατά 30%. Βέβαια τώρα το πήγαν από 5400 στα 8800 (!!!) για να τα τσεπώσουν.
-
Αυτοκινητο πρωτης κυκλοφοριας το 2006 ποτε θεωρειται οτι εχει κλεισει πενταετια και δικαιουται το 30% μειωση τεκμηριου?
Δηλαδη με τις επερχομενες δηλωσεις του 2012 (χρησης 2011) θεωρειται 5ετιας? Κανονικα πρεπει νομιζω. -
Πλεον η παλαιοτητα ισχυει για τα 6 κλεισμενα ετη συνεπως 1/1/2013
-
Απο ποτε εγινε 6ετια? Καινουργιο ειναι?
-
διαβασε κατω κατω
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12229
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
διαβασε κατω κατωhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12229
Δεν άλλαξε κάτι, και πριν το ίδιο ίσχυε, απλά ο τρόπος που το λέει είναι ηλίθιος.
Το '*Tα προαναφερθέντα ύψη τεκμηρίων ισχύουν για αυτοκίνητα ηλικίας έως πέντε ετών. Για αυτοκίνητα ηλικίας 6-10 ετών υπάρχει μείωση 30%. Για αυτοκίνητα άνω των 10 ετών υπάρχει μείωση 50%. *' σημαίνει ότι αν την έχει κλείσει την 5ετία (είναι άνω των 5 ετών, κι ας μην είναι ακόμα 6) υπάρχει μείωση 30% και αν έχει κλείσει 10ετία η μείωση είναι 50%.
Το ερώτημα για εμένα είναι άλλο:
Αν θα δεχτούμε τα 'τεκμήρια' που (1) είναι αυθαίρετα, (2) δεν υπήρχαν όταν αγοράσαμε το αμάξι μας και (3) δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις δαπάνες τις οποίες συνεπάγεται η κατοχή του (αλλά ούτε καν με το εισόδημα το οποίο 'πρέπει' να έχει κάποιος για να 'του αξίζει' αμάξι με Χ 'κυβικά').ΕΔΩ, τι κάνουμε? Γιατί αν απλά τα δεχτούμε ('μαχητά' έλεγαν ότι είναι...) τους δίνουμε δίκιο που μας πιάνουν κορόιδα (ΑΦΟΥ πήραμε ό,τι πήραμε), που ξανακάνουν τα 'κυβικά' STATUS SYMBOL, που μας φορολογούν με βάση ένα τεχνικό χαρ/κό του αυτ/του μας και όχι ανάλογα με το πόσα βγάζουμε, και γυρνάμε πολλάααα χρόνια πίσω.
-
υποτιθεται οτι αν κανεις μια τεκμηριωμενη εκθεση εχεις δικαιωμα να τα προσβαλεις και ζητησεις να τα μειωσουν στα μετρα σου
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
διαβασε κατω κατωhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12229
Αυτο το ηξερα.
Εκεινο που ρωταω ειναι το πως καθοριζεται η 5ετια, δηλαδη το αυτοκινητο μου ειναι του Σεπτεμβριου 2006 η αδεια.
Θεωρειται κλεισμενη 5ετια η οχι? Τα τελη εχουν πληρωθει μεχρι τωρα για 6 χρονια γιατι λογιζεται φυσικα και το 2006.
Οποτε αν παρουμε οτι το 2006 ηταν 1 χρονος λειτουργιας/χρησης, αφου τοτε πληρωθηκαν τελη και πρωτοκυκλοφορησε το αυτοκινητο, η 5ετια κλεινει στο τελος του 2010, οποτε και το 5ο κατα σειρα ετος κυκλοφοριας του.
Ετσι το 2011 λογιζεται και σωστα ειναι ο 6ος χρονος κυκλοφοριας του με πληρωμενα τα αναλογα τελη, οποτε πρεπει να εχει την μειωση τεκμηριου κατα 30%.
Αυτο βεβαια λεει η κοινη λογικη που ωστοσο οπως εχουμε μαθει δεν συναδει με την κυβερνητικη παραλογια που τελικα υπερισχυει.
ΠΡΩΤΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ