-
Εμείς πήγαμε δύο άτομα Σαρδηνία και Κορσική συνεχόμενα με απουσία 10 ημερών, μοιραστήκαμε πλήρως τα έξοδα και μας στοίχισε μόλις 1050 ευρώ στον καθένα.[/quote]
Αν έχεις φίλε **scn **την ευγενή καλοσύνη, για πες μάς πως πήγες μέσω ΙΤΑΛΙΑΣ..!!Ακούγεται πολύ ενδιαφέρων..
-
IRC - Tour de Corse - Peugeot Sport
http://www.youtube.com/watch?v=DrF_hw-_ ... re=related
Tour de Corse 2011 - SS10 - Thierry Neuville & Nicolas Gilsoul - Onboard Camera
http://www.youtube.com/watch?v=f5V78cbB ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=0_rV6nde ... re=related
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Αν έχεις φίλε **scn **την ευγενή καλοσύνη, για πες μάς πως πήγες μέσω ΙΤΑΛΙΑΣ..!!Ακούγεται πολύ ενδιαφέρων..
Υπάρχουν δύο τρόποι.
Ο ένας είναι Easyjet μέχρι Ρώμη, τρένο 50λεπτης διάρκειας με 10 ευρώ από το αεροδρόμιο ως το λιμάνι και ταξίδι 4,5 ωρών με πλοίο ως Olbia που είναι το κέντρο του αγώνα στη Σαρδηνία. Αν θες να πας Κορσική, το καράβι είναι 50 χλμ από την Olbia, κάνει μόνο 50 λεπτά και στοιχίζει 74 ευρώ για δύο άτομα και ένα Φίατ Πούντο. Αυτός είναι ο φτηνότερος τρόπος αλλά χρονοβόρος.Ο άλλος, που ακολούθησα εγώ, είναι Alitalia με 297 ευρώ πήγαινε-έλα μέχρι Cagliari, παρακολούθηση 4 Ε.Δ. της πρώτης μέρας 60 χλμ βόρεια από το Cagliari και στη συνέχεια κατεύθυνση βόρεια προς Olbia. Αυτός ο τρόπος είναι ταχύτερος και δίνει την ευκαιρία να δει κανείς όλη τη Σαρδηνία.
Μην πας Κορσική μέσω Γαλλίας. Το φτηνότερο αεροπορικό εισητήριο που βρήκα ήταν 750 ευρώ και το φτηνότερο αυτοκίνητο στοίχιζε πάνω από 300 ευρώ για τις 10 μέρες.
Οπωσδήποτε η επιλογή αυτοκινήτου πρέπει να είναι κάποιο μικρό ντίζελ. Εμείς νοικιάσαμε Πούντο ντίζελ με 239 ευρώ για 10 ημέρες, κάναμε 2300 χλμ. κατά 80% σε ορεινούς δρόμους με διαρκείς στροφές και πληρώσαμε καύσιμα μόνο 175 ευρώ κινούμενοι με μέσο όρο 5,6 lt/100 km. Και τα σύγχρονα ντίζελ δεν είναι καθόλου αργά. Η ροπή τους επιτρέπει να κινείσαι πολύ γρήγορα, αν θες. Επιπλέον, σε νορμάλ οδήγηση, έχοντας πολύ μακρύτερα σασμάν και πολύ μεγαλύτερη ροπή, είναι πολύ πιο βολικά από τα βενζινοκίνητα.
Υ.Γ. Τώρα κατάλαβα γιατί απαγορεύονται τα ντίζελ στην Ελλάδα. Στο συγκεκριμένο ταξίδι κανένα βενζινοκίνητο δε θα έπεφτε κάτω από τα 9 lt/100 km με τις ίδιες μέσες ωριαίες. Διαφορά σε φόρους στο συγκεκριμένο ταξίδι πάνω από 100 ευρώ. Πείτε το αυτό στον Υπουργό Οικονομικών να δείτε τι θα σας απαντήσει.
-
Ο χρήστης FUN έγραψε:
IRC - Tour de Corse - Peugeot Sporthttp://www.youtube.com/watch?v=DrF_hw-_ ... re=related
Tour de Corse 2011 - SS10 - Thierry Neuville & Nicolas Gilsoul - Onboard Camera
http://www.youtube.com/watch?v=f5V78cbB ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=0_rV6nde ... re=related
Ο τύπος δεν είναι στα καλά του.Με δεδομένο ότι είναι 23 έχουμε να δούμε πολλά από τον κύριο.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Ο τύπος δεν είναι στα καλά του.Με δεδομένο ότι είναι 23 έχουμε να δούμε πολλά από τον κύριο.Έχει ένα χαρακτηριστικό που χαρακτηρίζει μεγάλους οδηγούς: ότι σε ανοιχτά κομμάτια είναι ο μόνος που δε σηκώνει πόδι από το γκάζι και εκεί φτιάχνει τη διαφορά. Σε δύο απο τα επτά περάσματα που είδα ήταν ο μόνος που με τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων πέρασε χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός δισταγμός στο γκάζι.
Το άλλο χαρακτηριστικό του είναι η ταχύτητά του στη βρεγμένη άσφαλτο. Εκεί ο πιτσιρικάς δίνει ρεσιτάλ. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ο τύπος δεν είναι στα καλά του.Με δεδομένο ότι είναι 23 έχουμε να δούμε πολλά από τον κύριο.
Έχει ένα χαρακτηριστικό που χαρακτηρίζει μεγάλους οδηγούς: ότι σε ανοιχτά κομμάτια είναι ο μόνος που δε σηκώνει πόδι από το γκάζι και εκεί φτιάχνει τη διαφορά. Σε δύο απο τα επτά περάσματα που είδα ήταν ο μόνος που με τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων πέρασε χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός δισταγμός στο γκάζι.
Το άλλο χαρακτηριστικό του είναι η ταχύτητά του στη βρεγμένη άσφαλτο. Εκεί ο πιτσιρικάς δίνει ρεσιτάλ.Πολύ σωστό αυτό που λες. Σε όλο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό πλεονεκτούν αυτοί που δεν 'σηκώνουν πόδι' στα ανοιχτά κομμάτια. Επίσης από τα βίντεο είδα ότι χειρίζεται ντελικάτα το αυτοκίνητο και στα κλειστά κομμάτια πράγμα που του δίνει και εκεί πλεονέκτημα και σε χρόνο και στο να διατηρεί σε καλή κατάσταση λάστιχα και γενικά το αυτοκίνητο του.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ο τύπος δεν είναι στα καλά του.Με δεδομένο ότι είναι 23 έχουμε να δούμε πολλά από τον κύριο.
Έχει ένα χαρακτηριστικό που χαρακτηρίζει μεγάλους οδηγούς: ότι σε ανοιχτά κομμάτια είναι ο μόνος που δε σηκώνει πόδι από το γκάζι και εκεί φτιάχνει τη διαφορά. Σε δύο απο τα επτά περάσματα που είδα ήταν ο μόνος που με τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων πέρασε χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός δισταγμός στο γκάζι.
Το άλλο χαρακτηριστικό του είναι η ταχύτητά του στη βρεγμένη άσφαλτο. Εκεί ο πιτσιρικάς δίνει ρεσιτάλ.Άλλο ένα μεγάλο ταλέντο για την PSA ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ!!!
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αν έχεις φίλε **scn **την ευγενή καλοσύνη, για πες μάς πως πήγες μέσω ΙΤΑΛΙΑΣ..!!Ακούγεται πολύ ενδιαφέρων..
Υπάρχουν δύο τρόποι.
Ο ένας είναι Easyjet μέχρι Ρώμη, τρένο 50λεπτης διάρκειας με 10 ευρώ από το αεροδρόμιο ως το λιμάνι και ταξίδι 4,5 ωρών με πλοίο ως Olbia που είναι το κέντρο του αγώνα στη Σαρδηνία. Αν θες να πας Κορσική, το καράβι είναι 50 χλμ από την Olbia, κάνει μόνο 50 λεπτά και στοιχίζει 74 ευρώ για δύο άτομα και ένα Φίατ Πούντο. Αυτός είναι ο φτηνότερος τρόπος αλλά χρονοβόρος.Ο άλλος, που ακολούθησα εγώ, είναι Alitalia με 297 ευρώ πήγαινε-έλα μέχρι Cagliari, παρακολούθηση 4 Ε.Δ. της πρώτης μέρας 60 χλμ βόρεια από το Cagliari και στη συνέχεια κατεύθυνση βόρεια προς Olbia. Αυτός ο τρόπος είναι ταχύτερος και δίνει την ευκαιρία να δει κανείς όλη τη Σαρδηνία.
Μην πας Κορσική μέσω Γαλλίας. Το φτηνότερο αεροπορικό εισητήριο που βρήκα ήταν 750 ευρώ και το φτηνότερο αυτοκίνητο στοίχιζε πάνω από 300 ευρώ για τις 10 μέρες.
Οπωσδήποτε η επιλογή αυτοκινήτου πρέπει να είναι κάποιο μικρό ντίζελ. Εμείς νοικιάσαμε Πούντο ντίζελ με 239 ευρώ για 10 ημέρες, κάναμε 2300 χλμ. κατά 80% σε ορεινούς δρόμους με διαρκείς στροφές και πληρώσαμε καύσιμα μόνο 175 ευρώ κινούμενοι με μέσο όρο 5,6 lt/100 km. Και τα σύγχρονα ντίζελ δεν είναι καθόλου αργά. Η ροπή τους επιτρέπει να κινείσαι πολύ γρήγορα, αν θες. Επιπλέον, σε νορμάλ οδήγηση, έχοντας πολύ μακρύτερα σασμάν και πολύ μεγαλύτερη ροπή, είναι πολύ πιο βολικά από τα βενζινοκίνητα.
Υ.Γ. Τώρα κατάλαβα γιατί απαγορεύονται τα ντίζελ στην Ελλάδα. Στο συγκεκριμένο ταξίδι κανένα βενζινοκίνητο δε θα έπεφτε κάτω από τα 9 lt/100 km με τις ίδιες μέσες ωριαίες. Διαφορά σε φόρους στο συγκεκριμένο ταξίδι πάνω από 100 ευρώ. Πείτε το αυτό στον Υπουργό Οικονομικών να δείτε τι θα σας απαντήσει.
Πολλά ΕΥΓΕ φίλε μου SCN!!Πρέπει να έζησες κάτι καταπληκτικό για 1 εβδομάδα..Στα υπόψιν για του χρόνου..
-
Σφαγη γινεται στο SANREMO.
http://irc-results.com/2011/rallye-sanr ... 6&cupId=68
-
οντως!σφαγη!στην 6 ειδικη Neuville-Μikelsen και loix κανανε ακριβως τον ιδιο χρονο!06:47.0 ο loix 06:47.4 !
κυριοτερες εγκαταλειψεις ο atkinson και ο wilks.πετυχε λεει γεφυρα..παλι?και με το 207 δεν ειχε χτυπησει παλι στο μοντε?
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
οντως!σφαγη!στην 6 ειδικη Neuville-Μikelsen και loix κανανε ακριβως τον ιδιο χρονο!06:47.0 ο loix 06:47.4 !κυριοτερες εγκαταλειψεις ο atkinson και ο wilks.πετυχε λεει γεφυρα..παλι?και με το 207 δεν ειχε χτυπησει παλι στο μοντε?
Μπαριερα ηταν αυτη τη φορα.Της επετεθη πλαγιομετωπικα και αυτη αντεξε αντιθετα απο το 207.
-
-
Η γρια-αλεπού ο Freddy πέρασε μπροστά στην 44άρα ειδική...
Και 1-2 στη Ν/4 (κλάση 3) τα ...Megane RS
http://irc-results.com/2011/rallye-sanremo-2011/?ssId=807&cupId=68
-
O πρώτος με τον ...τέταρτο έχουν τώρα διαφορά 10 δευτ. !!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και 1-2 στη Ν/4 (κλάση 3) τα ...Megane RS
οντως 1,5 λεπτο πισω απο τα κλιο r3...
-
Σωστό και αυτό
-
Γενικα τα R3 πανε σφαιρα σε αυτον τον αγωνα.
-
Μεγαλη νικη του Neuville το San Remo!!!
-
Ποσο καλες ειναι οι σχεσεις του με την Citroen Racing?
-
δεν ξερω..λες να τον τσιμπησουν καποια στιγμη?ειναι ταλενταρα!
IRC 2011 - All rounds