-
χαχα,όχι το εννοώ.
Ρε παιδιά μία δεν σας αρέσει το Juke,μία η καινούργια Bmw 1,το Yeti το λέτε επαγγελματικό.Ποιο είναι το επόμενο βήμα ...?
Πχ σε λίγο θα πείτε ότι μια γνωστή εταιρεία αυτοκινήτων(ξέρετε ποια)... έχει έναν σχεδιαστή που κάνει πρωτότυπα και ποικιλόμορφα facelift... -
Αίσχος και τα τρία αυτοκίνητα που ανέφερες...
-
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Καλημέρα.Φρέσκα νέα για το όμορφο Juke http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/101600.aspήθελε ΠΟΛΥ φιλοσοφία για να καταλάβουνε πως είναι παπαρια να βγάζεις 1600αρι juke κ qashqai με τελευταια σχέση 30χλμ/1000 στροφές ενω το νέο μικρα 1.2 με 40 άλογα κάτω έχει 35χλμ/1000στροφες.
ας ελπίσουμε στα επόμενα 5-6 χρονια να να τελειώσει το στοκ των 5ταχυτων κιβωτίων κ να τους βάλουν κ κανά εξάρι -
Μου την δίνει που λένε υποκειμενική την ομορφιά! Δεν αντέχω να το βλέπω!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μου την δίνει που λένε υποκειμενική την ομορφιά! Δεν αντέχω να το βλέπω!καλά κάνουν!
εγώ το βλέπω κ πραγματικά μου φτιάχνει τη διάθεση, ειδικα σε άσπρο κ ποντικί!! (κ δε κάνω πλάκα) -
..... αν και άσχημο, έχει τουλάχιστον χαρακτήρα!
Από τα σχετικά λίγα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν σήμερα κι ας είναι δύσπεπτο!
Όχι σαν κάτι γκόλφ και φάμπιες και σουπέρμπ και ιμπίθες που έχει φλομώσει (προφανώς γιατί αρέσουν!) ο τόπος!
Πραγματικά ανούσια (σχεδιαστικά τουλάχιστον) αυτοκίνητα!
Παρεμπιπτόντως, είδα λευκή νέα σειρά 1....... από πίσω σαν μεγάλο πόλο και γενικώς εμετική!!!!
Η τευτονική σε όλο της το (σχεδιαστικό) μεγαλείο -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
..... αν και άσχημο, έχει τουλάχιστον χαρακτήρα!
Από τα σχετικά λίγα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν σήμερα κι ας είναι δύσπεπτο!
Όχι σαν κάτι γκόλφ και φάμπιες και σουπέρμπ και ιμπίθες που έχει φλομώσει (προφανώς γιατί αρέσουν!) ο τόπος!
Πραγματικά ανούσια (σχεδιαστικά τουλάχιστον) αυτοκίνητα!
Παρεμπιπτόντως, είδα λευκή νέα σειρά 1....... από πίσω σαν μεγάλο πόλο και γενικώς εμετική!!!!
Η τευτονική σε όλο της το (σχεδιαστικό) μεγαλείοΕδω ακριβώς είναι η 'υποκειμενική' ομορφιά.
Στα μάτια του οποιουδήποτε η σειρά 1 μπορεί να είναι πανέμορφη και το Golf να έχει 'χαρακτήρα'!
Το Juke φτανει στα όρια του εκκεντρικού. Και σ' αυτο το όριο ή ενοχλεί ή αρεσει!
Και στην κατηγορία που στοχεύει αν δει κάποιος τα πραγματα με την λογική θα δει και μειονεκτίματα. Ακριβό, κλειστοφοβικό και με μικρούς χώρους, συμπεριφορά ... υπο συζήτηση κλπ. Εκεί όμως που στοχεύει δεν είναι απολυτα στο μυαλό! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
..... αν και άσχημο, έχει τουλάχιστον χαρακτήρα!
Από τα σχετικά λίγα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν σήμερα κι ας είναι δύσπεπτο!
Όχι σαν κάτι γκόλφ και φάμπιες και σουπέρμπ και ιμπίθες που έχει φλομώσει (προφανώς γιατί αρέσουν!) ο τόπος!
Πραγματικά ανούσια (σχεδιαστικά τουλάχιστον) αυτοκίνητα!
Παρεμπιπτόντως, είδα λευκή νέα σειρά 1....... από πίσω σαν μεγάλο πόλο και γενικώς εμετική!!!!
Η τευτονική σε όλο της το (σχεδιαστικό) μεγαλείοΕδω ακριβώς είναι η 'υποκειμενική' ομορφιά.
Στα μάτια του οποιουδήποτε η σειρά 1 μπορεί να είναι πανέμορφη και το Golf να έχει 'χαρακτήρα'!
Το Juke φτανει στα όρια του εκκεντρικού. Και σ' αυτο το όριο ή ενοχλεί ή αρεσει!
Και στην κατηγορία που στοχεύει αν δει κάποιος τα πραγματα με την λογική θα δει και μειονεκτήματα. Ακριβό, κλειστοφοβικό και με μικρούς χώρους, συμπεριφορά ... υπο συζήτηση κλπ. Εκεί όμως που στοχεύει δεν είναι απολυτα στο μυαλό!Δεν υποστηρίζω κάτι άλλο, από το θέμα της υποκειμενικότητας της ομορφιάς (τουλάχιστον στα αυτοκίνητα, όπου πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο, όπως η συμπάθεια κάποιου σε μια εταιρεία, η πλύση εγκεφάλου που κάποιος υφίσταται από το 'μάρκετιν' κτλ.).
Το ότι έχει και μειονεκτήματα δεν χωρεί αμφιβολία (όπως ΌΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν μειονεκτήματα-πλεονεκτήματα άλλωστε!).
Εγώ μίλησα για την ξεχωριστή σχεδίαση, που σήμερα τείνει να γίνει όλο και πιο σπάνια, οπότε κατά την γνώμη μου είναι καλοδεχούμενη!
Τώρα για τον θαυμαστή του γκόλφ ή της σειράς 1 ή (αμέτρητα άχρωμα Ι.Χ. υπάρχουν)..... τί να πω, πολλά παληκάρια κακοπέφτουν σε κάτι μπάζα!!!
Δεν έχω Τζουκ, (ούτε θ'αποκτήσω για άλλους όμως λόγους), αλλά εύγε στην Νισσάν που τόλμησε κάτι τέτοιο και χωρίς να ξετρυπώσει κάποιο ρετρό σχέδιο (βλέπε Μίνι, 500ράκι, σκαραβέο κτλ.).
Το έχει ξανακάνει με το προηγούμενο Μίκρα, το 350/370Ζ και το τελευταίο Πριμέρα. Ίσως άσχημα για πολλούς, αλλά ξεχωριστά στην κατηγορία τους!
Μακάρι να μη σταματήσει και μας πνίξει το Βαγκ (εξαιρείται η Άουντι) με τις του! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
συμπεριφορά ... υπο συζήτησηΈχω το 4κίνητο εδώ και 2 εβεδομάδες, η συμπεριφορά του είναι εξωπραγματική για την κατηγορία τιμής. Έπαιξα σε κομμάτι της Εγνατίας (στην Ασπροβάλτα) με πολλές στροφές με Χ3 και Cayene που κυνηγιόταν και τους βρήκα μπροστά μου, πρώτη εγκατέλειψε η Χ3 και μετά μερικές στροφές έφυγα και από την Cayene της οποίας ο οδηγός ήταν διατεθειμένος αλλά μάλλον τον φόβιζαν οι στροφές
Οι εντυπώσεις μου μέχρι τώρα:
Εκπληκτικά ομαλό αυτόματο κιβώτιο, στην επιλογή σπορ είναι αμεσότατο.
Το μοτεράκι του με τα 190 αλόγατα του πάει γάντι, μόλις ακουμπάς το πεντάλ γαργαλιέται...
Η τετρακίνηση με τη διαγώνια κατανομή ροπής δίνει μεγάλο πλεονέκτημα αίσθησης και δυνατοτήτων χειρισμού μέσα στις στροφές.
Στρίβει με διακόσια χαλαρά (και αν το δεις έτσι ψηλό απ'έξω δεν πιστεύεις στα μάτια σου).
Σκληρή ανάρτηση, ρυθμισμένη για επιθετική οδήγηση.
Στιβαρή αίσθηση που σε συνδυασμό με το ακριβές και άμεσο τιμόνι σε προκαλούν κάθε δευτερόλεπτο να παίξεις.
Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος το κάνουν ικανό να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του σε ΟΛΟΥΣ του ελληνικούς δρόμους.
Στην εθνική με 4 άτομα και 220 σταθερά (πραγματικά από gps) πατάει σίγουρα και είναι άνετο και σχετικά ήσυχο.
Έχει κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους πάνω από τα 120 κυρίως από τους τεράστιους καθρέφτες όχι όμως δυνατούς, περισσότερο τους προσέχεις γιατί δεν μεταφέρει θόρυβο από το δρόμο και τον κινητήρα.
Το παινεμένο ηχοσύστημα connect είναι μέτριο από ήχο (καθόλου μπάσο, οι μεσαίες αντηχούν, στα πρίμα είναι οκ προς το γλυκό), το bluetooth πολύ καλό, το navigation επίσης αποτελεσματικό και σε πολύ καλό βαθμό ενημερωμένο (για τα μέτρα εργοστασιακού).
Τα δύο μεγάλα μειονεκτήματά του είναι ο μικρός χώρος αποσκευών (το οποίο το βλέπεις πριν το αγοράσεις) και η ψηλή μέση κατανάλωση (γύρω στα 15L/100Km) αν τσιμπάς από τον χαρακτήρα του και παίζεις στο δρόμο.
Ένα κανονικό ταξίδι που έκανα με ταχύτητας μέσα στα όρια του ΚΟΚ και φυσιολογικά προσπεράσματα είχε σαν αποτέλεσμα 8.2L/100Km μέση κατανάλωση. Το νούμερο σίγουρα βελτιώνεται κάτω από τα 7L/100Km αν αφοσιωθείς στην οικονομία και πας με 80 αλλά τότε μάλλον πάει χαράμι το αμάξι, θες pixo.Όπως είπες cosneo το datsunaki αυτό δεν το διαλέγεις με το μυαλό και οι χάρες του δεν είναι εμφανείς όταν το κοιτάς.

-
Φαντάσου λοιπόν πόσο καλύτερο θα ήταν αν ήταν χαμηλό...
-
τελική τιμή πόσο σου βγήκε?
το 190 2χ4 το έχεις οδηγήσει? αν ναι έχεις κάποια συγκριτική παρατήρηση να κάνεις σε σχέση με το δικό σου?καλοτάξιδο το ασχημόπαπο
-
@zero_IQ καλοταξιδο να είναι και να το χαρείς. Εδωσες στον εαυτό σου την καλύτερη και ακριβότερη έκδοση και έχει όλα τα καλά που θα έπρεπε να έχει.
Δυστυχώς όμως η σύγκριση με το απλό 1,6 με τα 117 'δείχνει' δυο διαφορετικά αυτοικίνητα! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
συμπεριφορά ... υπο συζήτηση κλπ.Γιατί το λές αυτό???? Ακόμα και αυτό με τα 117 έχει εξαιρετική ανάρτηση σαφώς καλύτερη απο την αντίστοιχη του προ facelift Qashqai (για του face lift δεν μπορώ να πω με σιγουριά)...
-
Σε υψηλές ταχύτητες με κούρασε η συμπεριφορά του 2κίνητου σε ανωμαλίες του δρόμου ιδίως επάνω σε στροφές.
Αρκετά σκληρό αλλα ενιωθα μόνιμα να χάνω το πίσω μέρος, με μια αίσθηση ... να χοροπηδάει! Μην ακουστω έως και κακός αλλα τοτε το είπα ... Jimny με καλύτερες επιδόσεις!
Μπαινοντας μετά στο QQ μου το αιτιολόγησα στο κοντο μεταξόνιο.
Στο συγκεκριμένο είχα και θέμα με το 'νευρο' του κινητήρα που στα 3000 χλμ που είχε κάνει έως τοτε το περίμενα πιο πρόθυμο. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε υψηλές ταχύτητες με κούρασε η συμπεριφορά του 2κίνητου σε ανωμαλίες του δρόμου ιδίως επάνω σε στροφές.
Αρκετά σκληρό αλλα ενιωθα μόνιμα να χάνω το πίσω μέρος, με μια αίσθηση ... να χοροπηδάει! Μην ακουστω έως και κακός αλλα τοτε το είπα ... Jimny με καλύτερες επιδόσεις!
Μπαινοντας μετά στο QQ μου το αιτιολόγησα στο κοντο μεταξόνιο.
Στο συγκεκριμένο είχα και θέμα με το 'νευρο' του κινητήρα που στα 3000 χλμ που είχε κάνει έως τοτε το περίμενα πιο πρόθυμο.!!! μου κανει μεγάλη εντύπωση αυτό που λές... καμμία απολύτως σχεση με την δική μου εμπειρία (αρκετά χιλιόμετρα σε διαφόρων τύπων δρόμους....) Υπάρχει περιπτωση το 'δικό' σου να είχε λάθος πίεσεις ελαστικών??
-
Δεν ξέρω Δημήτρη! Αυτοκίνητο Test drive ήταν και ολα θα ήταν πιθανά! Και του φόρτωσα κοντα στα 150 χιλιομετρα και εγω σε διάφορα είδη εδάφους.
Με την αίσθηση 'αγριοκάτσικο σε 2κίνητη έκδοση' έμεινα! Εντελώς διαφορετική απο την αίσθηση του σκληρού αλλα πιο άνετου σε αντιδραση πίσω μέρους του QQ. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
τελική τιμή πόσο σου βγήκε?λίγο κάτω από 30.000 με τα θερμαινόμενα δερμάτινα και το κλειδί στο χέρι, αφαιρώντας την απόσυρση
το 190 2χ4 το έχεις οδηγήσει? αν ναι έχεις κάποια συγκριτική παρατήρηση να κάνεις σε σχέση με το δικό σου?
στο test drive δεν με άφησαν να το ανοίξω και να το πιέσω γιατί με είδαν πολύ κ@υλ...νο, το πίσω μέρος του ήταν όντως πιο απότομο.
καλοτάξιδο το ασχημόπαπο
@zero_IQ καλοταξιδο να είναι και να το χαρείς.
φχαριστώ νάστε καλά (πάρτε τυροπιτάκια)
-
Πίσω το Juke πολλαπλούς ή ημιάκαμπτο έχει?
-
Το 4Χ4 πολλαπλούς. Το 4Χ2 ημιακαμπτο.
-
@ zero_IQ
Καλοτάξιδο.
Nissan Juke