Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δυναμομετρα και διαφορες στις μετρησεις τους.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δυναμομετρα και διαφορες στις μετρησεις τους.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    323
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yugo_para_siempre last edited by

      Τα τελευταια χρονια και ειδικα πριν την κριση τα ελληνικα περιοδικα αυτοκινητου εκαναν δυναμομετρησεις σχεδον σε καθε αυτονικητο. Τα δυο πιο γνωστα δυναμομετρα λογω της χρονιας χρησιμοποιησης τους απο το Drive και τους 4Τ ειναι το Dynojet και το Mustang αντιστοιχα. Απο καποιο σημειο και περα το Drive αντικατεστησε το Dynojet με το Dynodynamics ενω σε καποιες δυναμομετρησεις επι εποχης Dynojet οταν δεν ηταν διαθεσιμο ειχε χρησιμοποιησει το Vamag. Οι 4Τ απο την αλλη ειναι πιο σταθεροι, χρησιμοποιουν ακομα το Mustang και σε καποιες δυναμομετρησεις του παρελθοντος χρησιμοποιησαν και αυτοι το Dynojet. Ολα τα δυναμομετρα εδιναν την ισχυ στους τροχους, με το Drive οταν του δινοταν η δυνατοτητα να δινει και τις απωλειες που υπολογιζε το δυναμομετρο, ενω οι 4Τ δεν τις εγραφαν ποτε. Επειδη παντα μου αρεσαν οι δυναμομετρησεις και παρακολουθουσα σχεδον καθε δυναμομετρο θεωρω πως το πιο κοντινο στην πραγματικοτητα ειναι το Dynojet και τα πιο υπερβολικα τα Dynodynamics και Vamag, το πρωτο υπερβολικα απαισιοδοξο και το δευτερο υπερβολικα αισιοδοξο, μιλαω παντα για μετρησεις στον τροχο. Για το Dynojet λεω πως ειναι το καλυτερο γιατι εχοντας ενα τεραστιο δειγμα ιπποδυναμεων βλεπω οτι παντα οι μετρησεις του (ιπποδυναμη στον τροχο+απωλειες) επεφταν λιγο πανω η λιγο κατω απο της ανακοινωσιμες απο τους κατασκευαστες ιπποδυναμεις ενω υπηρχαν μερικες εξαιρεσεις που απειχαν αρκετα ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω αλλα εν τελει αποδεικνυονταν σωστες απο τα καλα η ασχημα νουμερα μετρησεων αντιστοιχα. Το Dynodynamics ενω εχει λιγο χαμηλοτερες μετρησεις σε αθροισμα (ιπποδυναμη στον τροχο+απωλειες) απο το Dynojet δυστυχως δινει πολυ μικρη ιπποδυναμη στον τροχο και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ απωλειες. Δηλαδη για ενα μπροστοκινητο αυτοκινητο με 17αρες ζαντες και ιπποδυναμη γυρω στους 160 ιππους στο στροφαλο συνηθιζεται να εχει απωλειες γυρω στους 14-16 ιππους που εδειχνε το Dynojet και οχι 25-29 που μας δειχνει το Dynodynamics. Εκατσα λοιπον και εκανα πολλες συγκρισεις στις ιπποδυναμεις ιδιων μοτερ κυριως σε ιδια αυτοκινητα αναμεσα στα δυναμομετρα και εβγαλα το εξης συμπερασμα, παντα προσεγγιστικα γιατι καμια φορα το ιδιο μοτερ διαφερει απο ενα ιδιο μοτερ κατα λιγους ιππους.

      Ξεκιναω απο το πιο απαισιοδοξο και παω στο πιο αισιοδοξο.

      Dynodynamics :
      Mustang: Dynodynamics1.05 (αυξηση 5%) .
      Dynojet: Mustang
      1.06 (αυξηση 6%), Dynodynamics1.113 (αυξηση 11.3%) .
      Vamag: Dynojet
      1.08 (αυξηση 8%), Mustang1.145 (αυξηση 14.5%), Dynodynamics1.202 (αυξηση 20.2%) .

      Δηλαδη ας παρουμε για παραδειγμα το Ibiza FR με τον 1.4 TSi των 150 δηλωμενων ιππων. Το Drive το μετρησε στο Dynodynamics 129 ιπποι στις 5500 και 28 ιπποι απωλειες, συνολο 157 ιπποι.

      Χοντρικα αυτο σημαινει οτι, παντα για μετρησεις στους τροχους, απο τους 129 ιππους του Dynodynamics, το Mustang θα εβγαζε 135 ιππους, το Dynojet 143.6 ιππους και το Vamag 155.1 ιππους. Οπως φαινεται η πιο λογικη μετρηση ειναι του Dynojet γιατι σε αυτη την κατηγορια των 150 ιππων και 17αρηδων τροχων το λογικο ειναι οι απωλειες του αυτοκινητου να ειναι 14-16 ιπποι οποτε το αθροισμα ιπποδυναμης στους τροχους+απωλειες θα μας εβγαζε 157.6-159.6 ιππους στο στροφαλο για το Dynojet, δυναμη απολυτως λογικη με βαση το βαρος του αυτοκινητου, τις επιδοσεις του, αλλα και οτι τον τελευταιο καιρο ολοι οι κατασκευαστες δηλωνουν λιγο λιγοτερους ιππους απο τους πραγματικους στα turbo μοτερ τους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • Y
        yugo_para_siempre last edited by

        Τα τελευταια χρονια και ειδικα πριν την κριση τα ελληνικα περιοδικα αυτοκινητου εκαναν δυναμομετρησεις σχεδον σε καθε αυτονικητο. Τα δυο πιο γνωστα δυναμομετρα λογω της χρονιας χρησιμοποιησης τους απο το Drive και τους 4Τ ειναι το Dynojet και το Mustang αντιστοιχα. Απο καποιο σημειο και περα το Drive αντικατεστησε το Dynojet με το Dynodynamics ενω σε καποιες δυναμομετρησεις επι εποχης Dynojet οταν δεν ηταν διαθεσιμο ειχε χρησιμοποιησει το Vamag. Οι 4Τ απο την αλλη ειναι πιο σταθεροι, χρησιμοποιουν ακομα το Mustang και σε καποιες δυναμομετρησεις του παρελθοντος χρησιμοποιησαν και αυτοι το Dynojet. Ολα τα δυναμομετρα εδιναν την ισχυ στους τροχους, με το Drive οταν του δινοταν η δυνατοτητα να δινει και τις απωλειες που υπολογιζε το δυναμομετρο, ενω οι 4Τ δεν τις εγραφαν ποτε. Επειδη παντα μου αρεσαν οι δυναμομετρησεις και παρακολουθουσα σχεδον καθε δυναμομετρο θεωρω πως το πιο κοντινο στην πραγματικοτητα ειναι το Dynojet και τα πιο υπερβολικα τα Dynodynamics και Vamag, το πρωτο υπερβολικα απαισιοδοξο και το δευτερο υπερβολικα αισιοδοξο, μιλαω παντα για μετρησεις στον τροχο. Για το Dynojet λεω πως ειναι το καλυτερο γιατι εχοντας ενα τεραστιο δειγμα ιπποδυναμεων βλεπω οτι παντα οι μετρησεις του (ιπποδυναμη στον τροχο+απωλειες) επεφταν λιγο πανω η λιγο κατω απο της ανακοινωσιμες απο τους κατασκευαστες ιπποδυναμεις ενω υπηρχαν μερικες εξαιρεσεις που απειχαν αρκετα ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω αλλα εν τελει αποδεικνυονταν σωστες απο τα καλα η ασχημα νουμερα μετρησεων αντιστοιχα. Το Dynodynamics ενω εχει λιγο χαμηλοτερες μετρησεις σε αθροισμα (ιπποδυναμη στον τροχο+απωλειες) απο το Dynojet δυστυχως δινει πολυ μικρη ιπποδυναμη στον τροχο και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ απωλειες. Δηλαδη για ενα μπροστοκινητο αυτοκινητο με 17αρες ζαντες και ιπποδυναμη γυρω στους 160 ιππους στο στροφαλο συνηθιζεται να εχει απωλειες γυρω στους 14-16 ιππους που εδειχνε το Dynojet και οχι 25-29 που μας δειχνει το Dynodynamics. Εκατσα λοιπον και εκανα πολλες συγκρισεις στις ιπποδυναμεις ιδιων μοτερ κυριως σε ιδια αυτοκινητα αναμεσα στα δυναμομετρα και εβγαλα το εξης συμπερασμα, παντα προσεγγιστικα γιατι καμια φορα το ιδιο μοτερ διαφερει απο ενα ιδιο μοτερ κατα λιγους ιππους.

        Ξεκιναω απο το πιο απαισιοδοξο και παω στο πιο αισιοδοξο.

        Dynodynamics :
        Mustang: Dynodynamics1.05 (αυξηση 5%) .
        Dynojet: Mustang
        1.06 (αυξηση 6%), Dynodynamics1.113 (αυξηση 11.3%) .
        Vamag: Dynojet
        1.08 (αυξηση 8%), Mustang1.145 (αυξηση 14.5%), Dynodynamics1.202 (αυξηση 20.2%) .

        Δηλαδη ας παρουμε για παραδειγμα το Ibiza FR με τον 1.4 TSi των 150 δηλωμενων ιππων. Το Drive το μετρησε στο Dynodynamics 129 ιπποι στις 5500 και 28 ιπποι απωλειες, συνολο 157 ιπποι.

        Χοντρικα αυτο σημαινει οτι, παντα για μετρησεις στους τροχους, απο τους 129 ιππους του Dynodynamics, το Mustang θα εβγαζε 135 ιππους, το Dynojet 143.6 ιππους και το Vamag 155.1 ιππους. Οπως φαινεται η πιο λογικη μετρηση ειναι του Dynojet γιατι σε αυτη την κατηγορια των 150 ιππων και 17αρηδων τροχων το λογικο ειναι οι απωλειες του αυτοκινητου να ειναι 14-16 ιπποι οποτε το αθροισμα ιπποδυναμης στους τροχους+απωλειες θα μας εβγαζε 157.6-159.6 ιππους στο στροφαλο για το Dynojet, δυναμη απολυτως λογικη με βαση το βαρος του αυτοκινητου, τις επιδοσεις του, αλλα και οτι τον τελευταιο καιρο ολοι οι κατασκευαστες δηλωνουν λιγο λιγοτερους ιππους απο τους πραγματικους στα turbo μοτερ τους...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yugo_para_siempre last edited by

          Τα τελευταια χρονια και ειδικα πριν την κριση τα ελληνικα περιοδικα αυτοκινητου εκαναν δυναμομετρησεις σχεδον σε καθε αυτονικητο. Τα δυο πιο γνωστα δυναμομετρα λογω της χρονιας χρησιμοποιησης τους απο το Drive και τους 4Τ ειναι το Dynojet και το Mustang αντιστοιχα. Απο καποιο σημειο και περα το Drive αντικατεστησε το Dynojet με το Dynodynamics ενω σε καποιες δυναμομετρησεις επι εποχης Dynojet οταν δεν ηταν διαθεσιμο ειχε χρησιμοποιησει το Vamag. Οι 4Τ απο την αλλη ειναι πιο σταθεροι, χρησιμοποιουν ακομα το Mustang και σε καποιες δυναμομετρησεις του παρελθοντος χρησιμοποιησαν και αυτοι το Dynojet. Ολα τα δυναμομετρα εδιναν την ισχυ στους τροχους, με το Drive οταν του δινοταν η δυνατοτητα να δινει και τις απωλειες που υπολογιζε το δυναμομετρο, ενω οι 4Τ δεν τις εγραφαν ποτε. Επειδη παντα μου αρεσαν οι δυναμομετρησεις και παρακολουθουσα σχεδον καθε δυναμομετρο θεωρω πως το πιο κοντινο στην πραγματικοτητα ειναι το Dynojet και τα πιο υπερβολικα τα Dynodynamics και Vamag, το πρωτο υπερβολικα απαισιοδοξο και το δευτερο υπερβολικα αισιοδοξο, μιλαω παντα για μετρησεις στον τροχο. Για το Dynojet λεω πως ειναι το καλυτερο γιατι εχοντας ενα τεραστιο δειγμα ιπποδυναμεων βλεπω οτι παντα οι μετρησεις του (ιπποδυναμη στον τροχο+απωλειες) επεφταν λιγο πανω η λιγο κατω απο της ανακοινωσιμες απο τους κατασκευαστες ιπποδυναμεις ενω υπηρχαν μερικες εξαιρεσεις που απειχαν αρκετα ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω αλλα εν τελει αποδεικνυονταν σωστες απο τα καλα η ασχημα νουμερα μετρησεων αντιστοιχα. Το Dynodynamics ενω εχει λιγο χαμηλοτερες μετρησεις σε αθροισμα (ιπποδυναμη στον τροχο+απωλειες) απο το Dynojet δυστυχως δινει πολυ μικρη ιπποδυναμη στον τροχο και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ απωλειες. Δηλαδη για ενα μπροστοκινητο αυτοκινητο με 17αρες ζαντες και ιπποδυναμη γυρω στους 160 ιππους στο στροφαλο συνηθιζεται να εχει απωλειες γυρω στους 14-16 ιππους που εδειχνε το Dynojet και οχι 25-29 που μας δειχνει το Dynodynamics. Εκατσα λοιπον και εκανα πολλες συγκρισεις στις ιπποδυναμεις ιδιων μοτερ κυριως σε ιδια αυτοκινητα αναμεσα στα δυναμομετρα και εβγαλα το εξης συμπερασμα, παντα προσεγγιστικα γιατι καμια φορα το ιδιο μοτερ διαφερει απο ενα ιδιο μοτερ κατα λιγους ιππους.

          Ξεκιναω απο το πιο απαισιοδοξο και παω στο πιο αισιοδοξο.

          Dynodynamics :
          Mustang: Dynodynamics1.05 (αυξηση 5%) .
          Dynojet: Mustang
          1.06 (αυξηση 6%), Dynodynamics1.113 (αυξηση 11.3%) .
          Vamag: Dynojet
          1.08 (αυξηση 8%), Mustang1.145 (αυξηση 14.5%), Dynodynamics1.202 (αυξηση 20.2%) .

          Δηλαδη ας παρουμε για παραδειγμα το Ibiza FR με τον 1.4 TSi των 150 δηλωμενων ιππων. Το Drive το μετρησε στο Dynodynamics 129 ιπποι στις 5500 και 28 ιπποι απωλειες, συνολο 157 ιπποι.

          Χοντρικα αυτο σημαινει οτι, παντα για μετρησεις στους τροχους, απο τους 129 ιππους του Dynodynamics, το Mustang θα εβγαζε 135 ιππους, το Dynojet 143.6 ιππους και το Vamag 155.1 ιππους. Οπως φαινεται η πιο λογικη μετρηση ειναι του Dynojet γιατι σε αυτη την κατηγορια των 150 ιππων και 17αρηδων τροχων το λογικο ειναι οι απωλειες του αυτοκινητου να ειναι 14-16 ιπποι οποτε το αθροισμα ιπποδυναμης στους τροχους+απωλειες θα μας εβγαζε 157.6-159.6 ιππους στο στροφαλο για το Dynojet, δυναμη απολυτως λογικη με βαση το βαρος του αυτοκινητου, τις επιδοσεις του, αλλα και οτι τον τελευταιο καιρο ολοι οι κατασκευαστες δηλωνουν λιγο λιγοτερους ιππους απο τους πραγματικους στα turbo μοτερ τους...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • E
            evgenios last edited by

            Μπραβο πολυ καλη δουλεια!!!

            Αν και εγω σταματησα πια να κοιταω απολυτες ιπποδυναμεις.Κοιταω πιο πολυ τις καμπυλες τωρα πια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kacey last edited by

              85 αλογα απωλειες σε S3 TFSi μετρημενο μπροστοκινητο (βγαλμενη ασφαλεια haldex), 70+ σε Golf 5 GTI. Αυτα σε Maha, κ καποιοι να χτυπιουνται οτι ειναι φυσιολογικο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • Y
                yugo_para_siempre last edited by

                Ο χρήστης kacey έγραψε:
                85 αλογα απωλειες σε S3 TFSi μετρημενο μπροστοκινητο (βγαλμενη ασφαλεια haldex), 70+ σε Golf 5 GTI. Αυτα σε Maha, κ καποιοι να χτυπιουνται οτι ειναι φυσιολογικο...

                Για Golf V GTi το πολυ 18-20 ιπποι απωλειες ειναι το λογικο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                  ...

                  Τα δυναμόμετρα μετρούν διαφορετική ιπποδύναμη στην τρίτη ταχύτητα, διαφορετική στην τετάρτη και διαφορετική στην πέμπτη.

                  Αν δεν πάρεις υπόψη παράγοντες που επηρεάζουν (λίγο) τη μέτρηση όπως πίεση στα ελαστικά, το μόνο που μπορεί να κάνει ένα δυναμόμετρο αξιόπιστα είναι να συγκρίνει διαφορές σε ίδια αμάξια (με ίδιες ζάντες).

                  Όλα τα άλλα πρέπει να τα αξιολογήσει ο χειριστής ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ και να αποφασίσει για το αποτέλεσμα. Προφανώς όταν έρχεται ένα νέο αμάξι για μέτρηση (που δεν το ξέρει καθόλου) τότε θα μαντέψει λίγο, πάλι σε σχέση με την εμπειρία που έχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    g60 last edited by

                    Tα δυναμόμετρα δεν κατασκευάστηκαν για να μετράει ο κάθε πικραμένος το χαμ'ενο του μισάλογο ούτε να συγκρίνει το ένα με το άλλο.
                    Αυτό πότε θα το καταλάβετε επιτέλους?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • Y
                      yugo_para_siempre last edited by

                      Προς τι η επιθετικοτητα; Ακομα και μαλακιες να γραφουμε προσβαλαμε κανενα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                        Προς τι η επιθετικοτητα; Ακομα και μαλακιες να γραφουμε προσβαλαμε κανενα;

                        γιατί το παίζει παντογνώστης και τον χαλάνε οι έρευνες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                          Προς τι η επιθετικοτητα; Ακομα και μαλακιες να γραφουμε προσβαλαμε κανενα;

                          γιατί το παίζει παντογνώστης και τον χαλάνε οι έρευνες

                          Οι ποιές?
                          Με χαλάει εμένα προσωπικά το ότι τρέχετε από dyno σε dyno για να αποδείξετε τι,ποιός την έχει ποιό μεγάλη?
                          Ρε δε πάτε καλά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            ae70gts last edited by

                            καλησπερα στην παρεα
                            η γνωμη μοιυ επι του θεματος ειναι οτι δεν εχει νοημα να πας στο δυναμομετρο για δεις τα αλογα
                            αλλωστε αυτο ειναι κατι σχετικο.πχ 140 bhp με 4.5 τελικη σχεση μεταδοσης και 140 bhp με 3.5 τελικη σχεση μεταδοσης
                            και τα δυο το ιδιο δυνατα ειναι αλλα καποιο ειναι πιο γρηγορο...

                            θεωρω οτι στο δυνναμομετρο μπορεις να δεις και να βελτιωσεις τις καμπυλες δυναμης και ροπης και να διωρθωσεις τα μιγματα με ενα σωστο wideband και να κανεις το λεγομενο fine tuning αναλιγα βεβαια με τις δυνατοτητες του εγκεφαλου-προγραμματιστη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr