-
κατ αρχην υπαρχει η ποσοτητα υλης ωστε να μπορει να εκδιδεται το περιοδικο??
κατα δευτερον υπηρξε η αναγκαια προωθηση και διαφημιση ?εγω παντως πιστευω οτι ισως ειναι καλυτερα οι αγωνες να υπαρχουν σε ενα περιοδικο μαζι με τα υπολοιπα θεματα αυτοκινησης αφου εκει τους βλεπουν περισσοτερα ατομα ενω τα περιοδικα για αγωνες εχουν περιορισμενο κοινο.....και εγω πιστευω οτι λιγοι απο τους θεατες θα αγοραζαν τετοιο περιοδικο αφου πολλοι απο αυτους πανε εκει ειτε για τον χαβαλε ειτε για να δουν κανενα παντιλικι η καμια εβγα κτλ.
ισως μπορουσε να υπηρχε σαν 2ο περιοδικο μαζι με το κυριο τευχοσ ενος περιοδικου.....οταν καποιος παιρνει ενα 2ο περιοδικο δωρεαν τοτε υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να του ριξει μια ματια.....
-
Προς Θεου καμια βρισια!
Σχολια ναι κ μονο καλοπροαιρετα!Το rally XS κλεινει;
Γιατι δεν τα παντρευετε σ ενα εντυπο; Δεν συμφερει, ειναι εφικτο;Καλο θα ειναι να παραμεινει στην αγορα για λιγο ακομα (τουλαχιστον ενα εντυπο που να καλυπτει Ελληνικους αγωνες, f1, WRC, ERC κλπ) αφου προκειται για σοβαρο περιοδικο του χωρου.
Το κακο ειναι οτι κυκλοφορουν πια πολλα αλλα κ ριχνουν αρκετο τυρακι βαζοντας καποια DVD (που τα παιρνει ο κοσμος) τα οποια ομως δεν ξερω αν συμφερουν στην τελικη. Κ βεβαια δεν συζηταω οτι τα περισσοτερα εντυπα εχουν να κανουν με βελτιωσεις, αεροτομες σιδερωστρες, τουρμπινες, ανθυποτουρμπινες κλπ πραγμα που δυστυχως φαινεται να εχει μεγαλυτερη ανταποκριση, ειδικοτερα στους νεους αναγνωστες.Απο εκει κ μετα γενικοτερα δεν ξερω κ δεν μπορω να πω κατι παραπανω γιατι δεν γνωριζω τα προβληματα που αντιμετωπιζετε καλυπτοντας τον χωρο των Ελληνικων αγωνων.
Απλα νομιζω οτι θα πρεπει στα διαφορα εντυπα που κυκλοφορουν να υπαρχει μια, εστω μικρη, προβολη στις συμμετοχες που δεν φαινονται πουθενα κ που ομως κ αυτες πληρωνουν στους οργανωτες τα ιδια με τους πρωτοκλασσατους κ που ιδρωνουν μεσα στο bucket αλλα κ εξω απ αυτο προκειμενου να τρεξουν.
Ισως ετσι κανουν κ τους γυρω τους, τους κοντινους, φιλους κλπ να ενδιαφερθουν. Να μαθουν περισσοτερο για τους αγωνες, διαβαζοντας εστω κατι μικρο για εναν δικο τους ανθρωπο, να ερθουν να τον δουν σε καποιο αγωνα, να τον υποστηριξουν. Ο ιδιος δε αγωνιζομενος ακομα κ στην πιο σεμνη του μορφη, σιγουρα θα χαρει κ θα αισθανθει ομορφα να δει τ ονομα του καπου γραμμενο, ετσι κ σαν μια μικρη ανταμοιβη τις προσπαθειας του.Δεν ξερω απο την μερια μου δεν μου φαινονται παραλογα κ ανεφικτα αυτα που λεω. Απο την αλλη βεβαια δεν εχω καποιο εντυπο για να ξερω κιολας τι γινεται κ τι απαιτησεις υπαρχουν κλπ.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
.... εγώ δεν ξέρω δεν διαβάζω αλλα μου είπαν ΡΕ πως έγραψες... Απαγορευμένη η κριτική και αν τολμήσεις ώστε να δημιουργηθεί ενδιαφέρον αντίο η καλημέρα, ενώ είναι γνωστό ανέκδοτο η μάχη της φωτό....Πόσες αλήθειες περιλαμβάνονται σε δυό σειρές......πολλές, μα πάρα πολλές.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Πάντως...
... γμτ.... προσπαθήσαμε πολύ με το F1 αλλά και με το Rally XS... Τα γνωρίζετε? Ειδικά στο F1 δεν έλειψαν τα κατεβατά ειδικά για αναβάσεις και αγώνες ταχύτητας, δεν έλειψαν οι συνεντεύξεις και οι αγωνιστικές γνωριμίες, αλλα η κυκλοφορία στον πάτο! Κατεβάσαμε την τιμή στα 3 ευρώ. Σούμπιτο μπήκε μέσα αλλά μία από τα ίδια σε κυκλοφορόια. Εν τέλει το ένα έκλεισε και το άλλο κλείνει τον επόμενο μήνα.Τόσο καλά!
Τι δεν μας-σας καλύπτει και τα φτύσατε?
Επιμένω πως η μόνη ελπίδα είναι να καταφέρουμε ως χώρος (αγωνιζόμενοι, χορηγοί κ.λπ) να υποστηρίξουμε ένα καθαρά αγωνιστικό έντυπο με περιγραφές, αφιερώματα, τεχνικά θέματα, συνεντεύξεις κ.λπ.Στρατισινο
Παλιότερα αγοράζαμε ένα έντυπο και ενημερωνόμασταν πλήρως για όλα. (Αυτοκίνητο-αγώνες ράλλυ ελληνικοί και ξένοι-Φ1).
Τώρα θα πρέπει να παίρνουμε ένα περιοδικό για το αυτοκίνητο, ένα για ράλλυ και ένα για F1. Αν παίρνουμε και κανένα άλλο για μοτο-αεροπλάνα, ανεβαίνει πολύ το κοστολόγιο. Άρα θα πρέπει να κάνουμε επιλογή ποια θα αγοράζουμε μια που οι καιροί είναι δύσκολοι.
Από κει και πέρα, το rallyXS δεν μου άρεσε. Θυμίζει πολύ Αγγλία, στην αντικειμενικότητα των περιγραφών, στη θεματολογία, στον τρόπο παρουσίασης. Όπως είχες πει και ο ίδιος την επιλογή της ύλης κυρίως την κάνουν οι Αγγλοι. Κακό αυτό. Οι σελίδες που αναφέρονται στα εγχώρια τις βρίσκω πολύ λίγες. Τα ίδια πάνω-κάτω και για το F1.
Δεν ξέρω, ίσως είμαι εγώ λάθος, αλλά προτιμώ τις παλιότερες περιγραφές-παρουσιάσεις αγώνων. Είχαν πάθος. Μάθαινες τι γινόταν στους αγώνες.
Ακολουθώντας το εγγλέζικο σύστημα παρουσίασης νοιώθω σα να βλέπω ένα video-clip και όχι μια ταινία.
Το να βλέπω παρουσίαση αγώνα που έχει μια-μιση σελίδα φωτό, με ένα τηλεγράφημα ως περιγραφή και ένα πινακάκι με τα αποτελέσματα δεν με ικανοποιεί. (4Τ). Το ίδιο και ο τρόπος monopoly του rallyXS.Το δικό σας παλιότερο τρόπο περιγραφής αγώνων, ακολουθούν στο περίπου άλλα περιοδικά. Εσείς γιατί να ακολουθείτε τους Εγγλέζους? Ποιος σας είπε ότι είναι καλύτεροι από σας?
Ένα περιοδικό με αποκλειστικά αγωνιστική θεματολογία πιστεύω πως θα περπατούσε. Αλλά να τα περιλαμβάνει όλα (F1-rally-dracster-autocross κλπ) και όχι εξιδικευμένα. Και να είναι ελληνικό περιοδικό.
Ελπίζω να βοήθησα με τις απόψεις μου και την κριτική μου.
-
και βασικα θα επρεπε να υπαρχει ΣΩΣΤΗ προωθηση του περιοδικου
-
Βασικα βλεπω οτι μεσα απο τις κουβεντες βγαινουν πραγματα και θεματα στην επιφανεια τα οποια δεν γνωριζα και δεν γνωριζουν πολλοι απο μας.
Παντως πιστευω οτι περα και απο τα περιδικα,ο θεατης ειναι και αυτος ενα κλειδι προβολης τον οποιον και αυτον δεν τον εχουμε. -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Πάντως...
... γμτ.... προσπαθήσαμε πολύ με το F1 αλλά και με το Rally XS... Τα γνωρίζετε? Ειδικά στο F1 δεν έλειψαν τα κατεβατά ειδικά για αναβάσεις και αγώνες ταχύτητας, δεν έλειψαν οι συνεντεύξεις και οι αγωνιστικές γνωριμίες, αλλα η κυκλοφορία στον πάτο! Κατεβάσαμε την τιμή στα 3 ευρώ. Σούμπιτο μπήκε μέσα αλλά μία από τα ίδια σε κυκλοφορόια. Εν τέλει το ένα έκλεισε και το άλλο κλείνει τον επόμενο μήνα.Τόσο καλά!
Τι δεν μας-σας καλύπτει και τα φτύσατε?
Επιμένω πως η μόνη ελπίδα είναι να καταφέρουμε ως χώρος (αγωνιζόμενοι, χορηγοί κ.λπ) να υποστηρίξουμε ένα καθαρά αγωνιστικό έντυπο με περιγραφές, αφιερώματα, τεχνικά θέματα, συνεντεύξεις κ.λπ.Στρατισινο
Παλιότερα αγοράζαμε ένα έντυπο και ενημερωνόμασταν πλήρως για όλα. (Αυτοκίνητο-αγώνες ράλλυ ελληνικοί και ξένοι-Φ1).
Τώρα θα πρέπει να παίρνουμε ένα περιοδικό για το αυτοκίνητο, ένα για ράλλυ και ένα για F1. Αν παίρνουμε και κανένα άλλο για μοτο-αεροπλάνα, ανεβαίνει πολύ το κοστολόγιο. Άρα θα πρέπει να κάνουμε επιλογή ποια θα αγοράζουμε μια που οι καιροί είναι δύσκολοι.
Από κει και πέρα, το rallyXS δεν μου άρεσε. Θυμίζει πολύ Αγγλία, στην αντικειμενικότητα των περιγραφών, στη θεματολογία, στον τρόπο παρουσίασης. Όπως είχες πει και ο ίδιος την επιλογή της ύλης κυρίως την κάνουν οι Αγγλοι. Κακό αυτό. Οι σελίδες που αναφέρονται στα εγχώρια τις βρίσκω πολύ λίγες. Τα ίδια πάνω-κάτω και για το F1.
Δεν ξέρω, ίσως είμαι εγώ λάθος, αλλά προτιμώ τις παλιότερες περιγραφές-παρουσιάσεις αγώνων. Είχαν πάθος. Μάθαινες τι γινόταν στους αγώνες.
Ακολουθώντας το εγγλέζικο σύστημα παρουσίασης νοιώθω σα να βλέπω ένα video-clip και όχι μια ταινία.
Το να βλέπω παρουσίαση αγώνα που έχει μια-μιση σελίδα φωτό, με ένα τηλεγράφημα ως περιγραφή και ένα πινακάκι με τα αποτελέσματα δεν με ικανοποιεί. (4Τ). Το ίδιο και ο τρόπος monopoly του rallyXS.Το δικό σας παλιότερο τρόπο περιγραφής αγώνων, ακολουθούν στο περίπου άλλα περιοδικά. Εσείς γιατί να ακολουθείτε τους Εγγλέζους? Ποιος σας είπε ότι είναι καλύτεροι από σας?
Ένα περιοδικό με αποκλειστικά αγωνιστική θεματολογία πιστεύω πως θα περπατούσε. Αλλά να τα περιλαμβάνει όλα (F1-rally-dracster-autocross κλπ) και όχι εξιδικευμένα. Και να είναι ελληνικό περιοδικό.
Ελπίζω να βοήθησα με τις απόψεις μου και την κριτική μου.
Σωστός Σάκη !!!
Η τσέπη του Ελληνα δεν αντέχει να αγοράσει 2 και 3 περιοδικά αποκλειστικά για τους αγώνες.
Αν δε γίνεται να χωρέσουν στους 4Τ (πολύ δύσκολο όντως ) τουλάχιστον σε ένα περιοδικό που να περιλαμβάνει τα πάντα ..... και με προσωπική σφραγίδα-γράψιμο όχι με τυποποιημένες εγραφές -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Περιοδικά του χώρου με αξιοπρεπή κυκλοφορία αφιερώνουν ελάχιστα στους αγώνες επηρεαμένα από μετρήσεις και έρευνες που απαγορεύουν περιγραφές ειδικά ελληνικών αγώνων. Καλώς ή κακώς. Σωστά ή λάθος! Και βέβαια οι εναπομείναντες ηρωΙκά μαχόμενοι κατέθεσαν τα όπλα απογοητευμένοι από την κακοπιστία των αθλητών και από τους ψευτοεκβιαμούς χορηγών και εμπλεκόμενων αντιπροσωπειών. Προσθέστε τη γκρίνια του οργανωτή που θεωρεί πως είναι αυτός που βρίσκεται στο επίκεντρο και όχι οι αθλητές και σε συνδυασμό με το κλασικό εγώ δεν ξέρω δεν διαβάζω αλλα μου είπαν ΡΕ πως έγραψες... Απαγορευμένη η κριτική και αν τολμήσεις ώστε να δημιουργηθεί ενδιαφέρον αντίο η καλημέρα, ενώ είναι γνωστό ανέκδοτο η μάχη της φωτό.
Πάντως...
... γμτ.... προσπαθήσαμε πολύ με το F1 αλλά και με το Rally XS... Τα γνωρίζετε? Ειδικά στο F1 δεν έλειψαν τα κατεβατά ειδικά για αναβάσεις και αγώνες ταχύτητας, δεν έλειψαν οι συνεντεύξεις και οι αγωνιστικές γνωριμίες, αλλα η κυκλοφορία στον πάτο! Κατεβάσαμε την τιμή στα 3 ευρώ. Σούμπιτο μπήκε μέσα αλλά μία από τα ίδια σε κυκλοφορόια. Εν τέλει το ένα έκλεισε και το άλλο κλείνει τον επόμενο μήνα.Τόσο καλά!
Τι δεν μας-σας καλύπτει και τα φτύσατε?
Για την ιστορία..
το rally gr... δεν καλύπτει τα έξοδά του αφου ουδείς από εταιρείες που εισάγουν αυτοκίνητα ή οτιδή[ποτε άλλο, ή γενικότερα εμπλέκεται με το χώρο επαγγελματικά ενδιαφέρεται να διαφημιστεί... Για το φόρουμ τι να πω? Οποιος καταλαβα΄'ινει, καταλαβαίνει!Ισως το πιο καλο post που εχω διαβασει στο φορουμ. Ολες οι απαντησεις ειναι εδω πραγματικα.
Το μονο που δε συμφωνω απολυτα ειναι αυτο:
Επιμένω πως η μόνη ελπίδα είναι να καταφέρουμε ως χώρος (αγωνιζόμενοι, χορηγοί κ.λπ) να υποστηρίξουμε ένα καθαρά αγωνιστικό έντυπο με περιγραφές, αφιερώματα, τεχνικά θέματα, συνεντεύξεις κ.λπ.
Η μονη ελπιδα ειναι να γινουμε χωρος γιατι προς το παρων προκειται για μια γωνιτσα με πολυ μικρο ερισμα στην υπολοιπη κοινωνια. Ολα τα υπολοιπα θα ακολουθησουν. Προς το παρον η γωνιτσα ειναι τοσο μικρη που δε συντηρει οχι εντυπο αλλα ουτε μονοσελιδο.
Ετσι και αλλιως ενα αγωνιστικο εντυπο στη χωρα μας δεν μπορει να βασιστει στην υλη του για την F1, η θεματολογια σε αυτο το κομματι εχει ηδη εξαντληθει στο ιντερνετ προ πολλου και ειναι αδυνατο να την προλαβεις πριν πας εκτυπωτηριο. Τα ιδια σε μικροτερο βαθμο ισχυουν στο WRC οποτε τη διαφορα πρεπει να την κανει η εγχωρια θεματολογια. Γιαυτο πρωτα θα πρεπει να ανθισουν οι Ελλ. αγωνες και μετα θα εχουμε οσα εντυπα θελουμε.
Προς το παρον τουλαχιστον εχουμε το rally.gr που βγαινει απο την τρελα μερικων, με τον κοπο αρκετων, για τα ματια παρα πολλων (δειτε στατιστικα κινησης, υπαρχουν εκει εξω) και χωρις την οικονομικη υποστηριξη κανενος... Εκπληξη; Μπααα, ετσι και αλλιως οι αντιπροσωποι δε μπορουν να στηριξουν τους αγωνες με πολυ πιο ευκολες επιλογες, ειναι ουτοπικο να περιμενεις οτι θα εχουν την ευρυτητα πνευματος να στηριξουν τον τροπο του μελλοντος.
-
Βασιλη και Σακη, μιλαμε για 3 ευρω στην περιπτωση του Formula 1, τιμη ειδικα για τον πιτσιρικα και τον φοιτητη που τα βαζουν ολα στο ζυγι. Δε νομιζω οτι ειδικα για αυτο το περιοδικο μπορουμε να αιτιολογουμε την αποτυχια με αυτο το επιχειρημα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βασιλη και Σακη, μιλαμε για 3 ευρω στην περιπτωση του Formula 1, τιμη ειδικα για τον πιτσιρικα και τον φοιτητη που τα βαζουν ολα στο ζυγι. Δε νομιζω οτι ειδικα για αυτο το περιοδικο μπορουμε να αιτιολογουμε την αποτυχια με αυτο το επιχειρημα.- Και αν θέλει να παίρνει και τους 4Τ;
8,2...
Οπότε παίρνει με τα 5,2 απλώς 4Τ που έχουν και 'ολίγη' από αγώνες και Φ1 και πάει και για 10 καφέδες στο κυλικείο...
Προσωπικά αυτό έκανα, κι αν πήγαινα σουπερμάρκετ με τον πατέρα που και που, όλο και ξέκλεβα κανένα Φ1. Αλλιώς πού λετά για παντεσπάνι;
- Και αν θέλει να παίρνει και τους 4Τ;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βασιλη και Σακη, μιλαμε για 3 ευρω στην περιπτωση του Formula 1, τιμη ειδικα για τον πιτσιρικα και τον φοιτητη που τα βαζουν ολα στο ζυγι. Δε νομιζω οτι ειδικα για αυτο το περιοδικο μπορουμε να αιτιολογουμε την αποτυχια με αυτο το επιχειρημα.οχι ειδικοτερα αν σκεφτεις οτι ενα περιοδικο με θεμα τις βελτιωσεις κλπ εχει κοντα στα €6.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βασιλη και Σακη, μιλαμε για 3 ευρω στην περιπτωση του Formula 1, τιμη ειδικα για τον πιτσιρικα και τον φοιτητη που τα βαζουν ολα στο ζυγι. Δε νομιζω οτι ειδικα για αυτο το περιοδικο μπορουμε να αιτιολογουμε την αποτυχια με αυτο το επιχειρημα.- Ποιος σου είπε ότι οι πιτσιρικάδες γνωρίζουν τα περιοδικά; Κάποτε πήγαινες στο περίπτερο και έβλεπες 20 περιοδικά. Σήμερα είναι 100... ΑΡΑ επιβάλλεται η επένδυση σε διαφήμιση και προώθηση, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ όπως είχα βρει κάποτε την ΠΤΗΣΗ...
- Ο κόσμος ΔΕΝ διαβάζει πια περιοδικά. Πήζει τόσο πολύ καθημερινά/βαριέται/βαυκαλίζεται με TV, PC, κονσόλες κλπ που δεν ασχολείται. ¨ΑΡΑ, ένα περιοδικό θα προσελκύσει ένα σταθερό κοινό μόνο αν ξεχωρίζει και προσφέρει
- Δυστυχώς τόσο το rally XS όσο και το F1 δεν είχαν αυτή την 'αύρα' που υπήρχε κάποτε. Τόσο οι μεταφράσεις όσο και τα πολλές φορές μη γλαφυρά ή καλογραμμένα κείμενα δεν πείθουν. Η μοναδική λύση θα ήταν το ΕΝΑ περιοδικό που να το γράφουν Έλληνες με παιδεία, γνώσεις και μεράκι.
Είναι πολλά τα προβλήματα. Ο Στράτης βλέπει το αποτέλεσμα και πικραίνεται, αλλά ας με συγχωρήσει, οι τακτικές της δεκαετίας του 1980 άντε και του 90 δεν δουλεύουν σήμερα στον τύπο...
-
Επειδη βλεπω προς τα που μπορει να παει το θεμα, θα το αφησω εδω επιμενοντας οτι ο μηχανοκινητος στην Ελλαδα ειναι τοσο συρικνομενος που δεν μπορει να συντηρησει κανενα εντυπο, ανεξαρτητου ποιοτητας και ανεξαρτητου τιμης.
Ισως για το rally.gr το μελλον να ειναι πιο ευκολο (αν ποτε αυτοι που θα επρεπε δουν το προφανες οπως εγραψα πιο πανω...).
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βασιλη και Σακη, μιλαμε για 3 ευρω στην περιπτωση του Formula 1, τιμη ειδικα για τον πιτσιρικα και τον φοιτητη που τα βαζουν ολα στο ζυγι. Δε νομιζω οτι ειδικα για αυτο το περιοδικο μπορουμε να αιτιολογουμε την αποτυχια με αυτο το επιχειρημα.4Τροχοί + RallyXs + F1 (για πλήρη ενημέρωση και ίσως όχι) + περιοδικό για Αεροπλάνα + περιοδικό για Μοτό + ίσως κάποιο περιοδικό με dvd αγώνων.
Ξεπερνάμε τα 20 ευρώ και φτάνουμε τα 30 (και τα ξεπερνάμε). Για μένα τουλάχιστον είναι πολλά. Θα πρέπει να κάνω επιλογή ποια θα αγοράσω. -
Καλημέρα
Σίγουρα το οικονομκό παίζει ρόλο,αλλά ο σημαντικότερος λόγος είναι πως οι νέοι δεν διαβάζουν,όχι μόνο περιοδικά αλλά και βιβλία επίσης!
Αντίθετα αν διάβαζαν έστω και λίγο θα σκέφτονταν διπλά πριν πάνε για καφέ και δώσουν 3 ευρώ,απ' το να αγοράσουν ένα περιοδικό απο το οποίο θα μπορούσαν να μάθουν δυο πράγματα!
Ακόμα είναι γεγονός πως δεν υπάρχει μεγάλο αναγνωστικό κοινό για τέτοια ειδικά περιοδικά και ενδεχομένως η δημιουργία ενός περιοδικού αντί για δύο(rally xs,formula 1),όπως έχει ήδη προταθεί από πολλούς,να είναι μία πιθανή λύση. -
Συμφωνώ ότι ένα περιοδικό που θα κάλυπτε τα πάντα (F1, WRC, Ελληνικούς αγώνες κλπ) θα είχε πολύ περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας. Κάτι σαν το Autosport στην Αγγλία. Έχει μόνο θέματα αγωνιστικού περιεχομένου και είναι και εβδομαδιαίο. Φυσικά εβδομαδιαίο περιοδικό στην Ελλάδα δύσκολο (έως αδύνατον) να σταθεί, αλλά τουλάχιστον μηνιαίο πιστεύω ότι θα έπιανε.
-
Ο χρήστης tan έγραψε:
Καλημέρα
Σίγουρα το οικονομκό παίζει ρόλο,αλλά ο σημαντικότερος λόγος είναι πως οι νέοι δεν διαβάζουν,όχι μόνο περιοδικά αλλά και βιβλία επίσης!
Αντίθετα αν διάβαζαν έστω και λίγο θα σκέφτονταν διπλά πριν πάνε για καφέ και δώσουν 3 ευρώ,απ' το να αγοράσουν ένα περιοδικό απο το οποίο θα μπορούσαν να μάθουν δυο πράγματα!
Ακόμα είναι γεγονός πως δεν υπάρχει μεγάλο αναγνωστικό κοινό για τέτοια ειδικά περιοδικά και ενδεχομένως η δημιουργία ενός περιοδικού αντί για δύο(rally xs,formula 1),όπως έχει ήδη προταθεί από πολλούς,να είναι μία πιθανή λύση.Και για καφέ να μην πάνε, δεν θα δώσουν τόσο εύκολα ΑΛΛΑ 3 ευρώ...
Εγώ δεν πήγαινα ποτέ για καφέ. Καταρχήν δεν ΑΝΤΕΧΩ την κάπνα, αφετέρου δεν υπήρχε περίπτωση να φάω 1 ώρα πήγαινε και μία ώρα έλα σπίτι-ΤΕΙ μόνο και μόνο για καφέ... Θα πήγαινα μάθημα.
Όμως το θεωρώ εξαιρετικά σπάνιο να πάρεις Φ1 και να μην πάρεις 4Τ που καλύπτουν περισσότερα θέματα. Μέχρι πριν λίγα χρόνια αρκούσαν οι 4Τ και τα είχες όλα.
Δε λέω, και σήμερα καλύπτουν την επικαιρότητα Φ1 και ΠαγΠΡ, αλλά μόνο επιφανειακά. Το ίδιο τείνει να γίνει και με τα τεστ των αυτοκινήτων που έχουν πολύ λούσσο και λιγότερη ουσία όσο περνάει ο καιρός...
Για τους Ελληνικούς αγώνες πλέον η κάλυψη είναι ανεπαρκής.Όμως και πάλι, δεν μπορώ να παίρνω το (πανακριβο) Ραλλι ΧΣ και τους 4Τ και το Φ1, και φαντάζομαι πολλοί άλλοι της ηλικίας μου, αλλά έλα που ΕΜΕΙΣ είμαστε το βασικό αγοραστικό κοινό...
Και ναι, άλλοι παίρνουν τα 6άευρα των βελτιώσεων, αλλά στην πλειοψηφία τους δεν ενδιαφέρονται ούτε για αγώνες, ούτε για τα γενικά των 4Τ, οπότε και αρκούνται στο 6ευρω των βελτιώσεων, όπως εγώ στο 5,2 των 4Τ. Είναι κοινό που και να τους χάριζες το Φ1 δύσκολα θα το διάβαζαν (αντε να το ξεφύλλιζαν και να κοίταζαν τις λεζάντες... - όχι όλοι, αλλά πολλοί) -
Δεν διαφωνώ στο οτι τα περιοδικά είναι ακριβά!Απλά πιστεύω πως και φθηνότερα να ήταν τα περιοδικά,οι νέοι δεν θα ενδιαφέρονταν,όπως δεν ενδιαφέρονται για τόσα άλλα πράγματα και μένουν υπνωτισμένοι και αδρανείς!Και ένας απ' τους βασικούς λόγους που γίνεται αυτό είναι επειδή δεν διαβάζουν!!!Το παρατηρώ καθημερινά στη σχολή,επίσης όμως γίνεται εύκολα αντιληπτό και εκτός σχολής.
Σε οτι αφορά τα περιοδικά συμφωνώ μαζί σου,είναι πανάκριβα,όπως αλλωστέ τα περισσότερα πράγματα στην αγορά!Υ.Γ.
Όσον αφορά την ύλη του περιοδικού έχεις απόλυτο δίκιο!!! -
Δεν υπάρχει διαφωνία στο ότι οι νέοι δεν διαβάζουν.
Και δυστυχώς καταλαβαίνεις πόσο λάθος γίνονται όλα (τα περί παιδείας) στην Ελλάδα μόλις βγείς και δεις και τους έξω...
-
και γω δεν μπορώ να ενημερωθώ για τους Ελληνικούς αγώνες απο τα περιοδικά. πραγματικά αναρωτιέμαι αν θα έπιανε ενα περιοδικο που θα έχει αποκλειστικά αγώνες αυτοκινήτου σαν θέμα.
Απο ύλη υπάρχει άφθονη, μη το συζητάμε αυτό. μακάρι να υπήρχαν 5-6 σελίδες για κάθε πανελλήνιο αγώνα και ανάβαση, προβολή και απο τα ράλλυ σπριντ (υπάρχουν και χωμάτινα, το ξέρατε ? ), τους αγώνες του καρτ, και μετά φυσικά θα υπάρχουν παρουσιάσεις αυτ/των (εδώ έχουμε αρχίσει να βλέπουμε αγωνιστικά στα περιοδικά βελτιώσεων !!!!!!!), οδηγών και χίλια δυο άλλα παρεμφερή θέματα. (πχ πως είδαν τον αγώνα δύο τυχαίοι θεατές - συνέντευξη on the spot).
Μπορώ να γράφω ώρα ...
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ