Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 25
    • 26
    • 20 / 26
    Μοτοσικλέτα
    4
    503
    39423
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mjr last edited by

      To καλύτερο που έχω πετύχει είναι 3,34 l/100km και γενικά κινούμαι στα 3,55 με πολλά σταμάτα-ξεκίνα αλλά και συνεχή πορεία με 90-120. Μια χαρά!

      Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:

      Τελικά η ρεζέρβα της βενζίνης αντέχει...
      Ακριβώς 39 χλμ έγραψε το οδόμετρο! Τα 40 είναι σίγουρα, αλλά για να μην σπρώχνουμε ας μην το πιέζουμε τόσο

      Ευχαριστουμε που εκανες την δοκιμη .......τωρα ξερουμε με σιγουρια....

      Καλα χιλιομετρα και ορθια.....

      Παρακαλώ, καλά χιλιόμετρα σε όλους

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        taurus last edited by

        Ο χρήστης mjr έγραψε:

        Καλα χιλιομετρα και ορθια.....

        Παρακαλώ, καλά χιλιόμετρα σε όλους

        ΒΤW, η ευχή 'πάντα όρθιος' είναι λάθος. Αν πας πάντα όρθιος, πώς θα στρίψεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Z
          zorz last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            joe-bar-team last edited by

            Ο χρήστης mjr έγραψε:
            To καλύτερο που έχω πετύχει είναι 3,34 l/100km και γενικά κινούμαι στα 3,55 με πολλά σταμάτα-ξεκίνα αλλά και συνεχή πορεία με 90-120. Μια χαρά!

            τετοιο νούμερο έβλεπα μοναχα οσο το έστρωνα και με περνούσαν και τα ποδήλατα

            το καινούριο έχεις ή το προηγούμενο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mjr last edited by

              Το προηγούμενο, την ματ έκδοση

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                joe-bar-team last edited by

                και το φιλαράκι που με έψησε να το αγοράσω του '07 είχε και οι καταναλώσεις ηταν ανάλογες με τις δικές σου.

                αντιθέτως τα >'10 μαλλον καίνε λίγο παραπάνω... βέβαια δεν ξερω αν έχουν διαφορά στις επιδόσεις (πιθανόν το καινούριο να είναι λίιιιιιιγο γρηγορότερο).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                  ...βέβαια δεν ξερω αν έχουν διαφορά στις επιδόσεις (πιθανόν το καινούριο να είναι λίιιιιιιγο γρηγορότερο).

                  Έτυχε να ανοίξω με ένα τέτοιο ματ προηγούμενο. Το δικό μου είναι το καινούριο. Τον άφησα λίγο πίσω αλλά, όπως γράφω και πιο πάνω, είμαι... κατηγορία φτερού. Όχι ότι ο άλλος ήταν κάνα ζώο, αλλά νομίζω ότι με 'πτώματα' 250άρια σαν τα δικά μας, παίζει ρόλο και το κιλό.

                  Πάντως τα καινούρια 300άρια Beverly τρώνε ξύλο, κι ας έχουν στα χαρτιά λίγο περισσότερη δύναμη

                  (σε αυτό πρέπει να παίζει αποφασιστικό ρόλο και η ρύθμιση του CVT που κάνει η κάθε εταιρεία)

                  Με την πίσω ανάρτηση εξακολουθώ να μη βγάζω άκρη, 5.000 χλμ. μετά
                  Στην τέρμα μαλακή ρύθμιση τερματίζει με δεύτερο άτομο πάνω, στην εργοστασιακή (2ο κλικ) με ταλαιπωρεί όταν είμαι μόνος μου (αλλά είναι ΟΚ με 2ο άτομο πάνω), ενώ πιο σφιχτό δεν το δοκιμάζω για κανένα λόγο. Όλα αυτά στα λίγα χιλιόμετρα... στα πολλά είναι ποίημα το μηχανάκι, για σκούτερ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • T
                    taurus last edited by

                    Όταν είσαι μόνος σου βάζε και κανα σακί πίσω και όλα ΟΚ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Όταν είσαι μόνος σου βάζε και κανα σακί πίσω και όλα ΟΚ.

                      Μια πισωκίνητη Ασκόνα του ΄78 που είχα κάποτε μου θύμισες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        mjr last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        ...βέβαια δεν ξερω αν έχουν διαφορά στις επιδόσεις (πιθανόν το καινούριο να είναι λίιιιιιιγο γρηγορότερο).

                        Έτυχε να ανοίξω με ένα τέτοιο ματ προηγούμενο. Το δικό μου είναι το καινούριο. Τον άφησα λίγο πίσω αλλά, όπως γράφω και πιο πάνω, είμαι... κατηγορία φτερού. Όχι ότι ο άλλος ήταν κάνα ζώο, αλλά νομίζω ότι με 'πτώματα' 250άρια σαν τα δικά μας, παίζει ρόλο και το κιλό.

                        Πάντως τα καινούρια 300άρια Beverly τρώνε ξύλο, κι ας έχουν στα χαρτιά λίγο περισσότερη δύναμη

                        (σε αυτό πρέπει να παίζει αποφασιστικό ρόλο και η ρύθμιση του CVT που κάνει η κάθε εταιρεία)

                        Με την πίσω ανάρτηση εξακολουθώ να μη βγάζω άκρη, 5.000 χλμ. μετά
                        Στην τέρμα μαλακή ρύθμιση τερματίζει με δεύτερο άτομο πάνω, στην εργοστασιακή (2ο κλικ) με ταλαιπωρεί όταν είμαι μόνος μου (αλλά είναι ΟΚ με 2ο άτομο πάνω), ενώ πιο σφιχτό δεν το δοκιμάζω για κανένα λόγο. Όλα αυτά στα λίγα χιλιόμετρα... στα πολλά είναι ποίημα το μηχανάκι, για σκούτερ.

                        Ε, όχι και πτώματα τα εργαλεία!
                        Πάντως δεν έχει τύχει ακόμα να βρεθώ στο δρόμο με κάποιο απ' τα καινούρια για να δω τι παίζει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mjr last edited by

                          Φτάσαμε τα 10.000 χλμ και αλλάξαμε λαδάκια, τακάκια πίσω (δεν είχε μείνει τίποτα) και μου πρότειναν να αλλάξω και το φίλτρο αέρα του ιμάντα και το φίλτρο αέρα γιατί είχαν μαζέψει πολύ βρωμιά.
                          Σύνολο 90 € καθ' όσον τα φίλτρα κοστίζουν 22 και 20 € αντίστοιχα...
                          Συνεχίζουμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            angel13 last edited by

                            Με αρέσουν ως γνωστον τα στρογγυλα νουμερα .............................

                            Φτασαμε τα 53.000 km........

                            Το εργαλειο παει ονειρικα και η κατοχη του ειναι απολαυση.

                            Γνωστός προχθες μου ευχηθηκε και το καλοριζικο......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              angel13 last edited by

                              Το πρωι η μιζα δεν ηταν κεφατη.... οκ λεω προχωραμε και αυριο να φορτισω λιγο την μπαταρια.Ομως καθ'οδον εσβησε το ψηφιακο οργανο το ταχυμετρο κολλημενο, κορνα γιοκ, γκαζι για λιγο και μετα .......................τελος

                              Περιμενα λιγακι, κτυπησε λιγακι τα πλαστικα...............μηπως αλλα τιποτε. Μετα απο λιγο αναβαν οι ενδειξεις αλλα μιζα ισα που εκενε κιχ........τιποτε αλλο.

                              Μαλλον παμε για μπαταρια................. ηταν κουρασμενη και την ειχα διασωληνωσει......

                              Τωρα θα διαβασω απο ποτε 'βηχει'.........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Έχασες ισχύ ακόμα και τον κινητήρα ανοιχτό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  μάλλον στο κύκλωμα φόρτισης παίζει το πρόβλημα, με βάση αυτά που λες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    angel13 last edited by

                                    Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                    μάλλον στο κύκλωμα φόρτισης παίζει το πρόβλημα, με βάση αυτά που λες.

                                    Ο 'γιατρος' εκανε την σωστη διαγνωση....Πραγματικα υπηρχε προβλημα με μια φισα (παλι) που ελειωσαν τα καλωδια και δεν φορτιζε την μπαταρια. Ειπωθηκε πως η YAMAHA βελτιωσε την καλωδιωση στο σημειο αυτο και πιστευουν να μην εχω πια αναλογο προβλημα.

                                    Μετα τις 20ημερες διακοπες πηρε μπροστα με την δευτερη και ανετα.Δεν ειχα αφαιρεση πολους και αλλα τετοια.Η βολτα ηταν και παλι απολαυστικη με το μηχανακι..............μου ειχε λειψει.... Ευτυχως αναπληρωσα τους δυο τροχους με κατι πιο ήσυχο και με μεγαλυτερη καταναλωση....................θερμιδων....

                                    Προχωραμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      mjr last edited by

                                      Πιάσαμε τα 13.000 χλμ και αλλάξαμε λαδάκια. Όλα καλά κι απροβλημάτιστα

                                      Έχω γλυτώσει πολλά λίτρα βενζίνης με έχει το εργαλείο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        angel13 last edited by

                                        Ο χρήστης mjr έγραψε:
                                        Πιάσαμε τα 13.000 χλμ και αλλάξαμε λαδάκια. Όλα καλά κι απροβλημάτιστα

                                        Έχω γλυτώσει πολλά λίτρα βενζίνης με έχει το εργαλείο!

                                        Χαιρομαι που και εσυ το απολαμβανεις.Οσο για τα λιτρα που γλυτωνουμε ειναι ενα καλο νουμερο.Περισσοτερα βεβαια μπορουμε να γλυτωσουμε...............ποδηλατωντας.... αλλα ας απολαμβανουμε και την αισθηση απο το μηχανακι. Παντως και τα δυο ειδη ειναι των 2 τροχων, το ποδηλατο το παρομοιαζω με ιστιοπλικο ξηρας, αθορυβο και αισθηση ελευθεριας.

                                        Συνεχιζουμεεεεεεεεεεεεε...

                                        Καλο φθινοπωρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          ntzanis last edited by

                                          Υπαρχει θεμα παιδια με την αναρτηση στο xmax του 2009.Εχω βρει ενα στα 3500 ευρω με 3780 χιλ.Ο κορμος του σωματος σας ειναι ορθιος πανω στο scooter?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            angel13 last edited by

                                            Ο χρήστης Ntzanis έγραψε:
                                            Υπαρχει θεμα παιδια με την αναρτηση στο xmax του 2009.Εχω βρει ενα στα 3500 ευρω με 3780 χιλ.Ο κορμος του σωματος σας ειναι ορθιος πανω στο scooter?

                                            Για την αναρτηση εχουμε κανει σχολια.Δεν ειναι και 'γαλλικη' .Υπαρχουν εναλλακτικες που επι πληρωμη θα ειναι καλύτερες (after market που λενε και οι γνωστες) Εγω παλι προσπαθω να σφιγγω ποπο, να μην πεφτω σε πολλες, να χαλαρωνω και να το απολαμβανω. Ειμαστε και χωρα με enduroδρομους τι να κανουμε. Οποτε αν εχεις καποια χρηματα μπορεις να την αλλαξεις. Βεβαια αποψη μου ειναι οτι δεν θα γινει και τοσο σημαντικη βελτιωση λιγω τυπου οχηματος.
                                            Το σωμα, σε σχεση με το προηγουμενο, σαφως και ειναι στητο...ορθιο.

                                            Αν σου αρεσει παρτο...................

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 20 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr