-
Πρόσφατα πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα αμάξι.Θα ήθελα γνώμες,επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν είναι καλύτερα να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο.Tρία αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν είναι peugeot 107,toyota aygo και citroen c1.Τέτοι είδος θέλω.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να το έχω για δρομολόγια Αθήνα-Τρίπολη,αλλά και μέσα στην πόλη και το πιο σημαντικό να μην καίει πολύ.Αυτά τα αυτοκίνητα που σας είπα άξίζουν ή μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο;Επίσης λέτε ότι αξίζει να πάρω μεταχειρισμένο κάποια από αυτά ή ένα vw polo,αν είναι να κοιτάξω για μεταχειρισμένα;Γενικά θα ήθελα κάθε γνώμη που έχετε.Επίσης,όπως κατλάβατε,έχω περιορισμένο budget μέχρι και 10.000 για καινούργιο και 7.000-8.000 για μεταχειρισμένο.
-
Πρόσφατα πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα αμάξι.Θα ήθελα γνώμες,επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν είναι καλύτερα να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο.Tρία αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν είναι peugeot 107,toyota aygo και citroen c1.Τέτοι είδος θέλω.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να το έχω για δρομολόγια Αθήνα-Τρίπολη,αλλά και μέσα στην πόλη και το πιο σημαντικό να μην καίει πολύ.Αυτά τα αυτοκίνητα που σας είπα άξίζουν ή μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο;Επίσης λέτε ότι αξίζει να πάρω μεταχειρισμένο κάποια από αυτά ή ένα vw polo,αν είναι να κοιτάξω για μεταχειρισμένα;Γενικά θα ήθελα κάθε γνώμη που έχετε.Επίσης,όπως κατλάβατε,έχω περιορισμένο budget μέχρι και 10.000 για καινούργιο και 7.000-8.000 για μεταχειρισμένο.
-
Πρόσφατα πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα αμάξι.Θα ήθελα γνώμες,επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν είναι καλύτερα να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο.Tρία αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν είναι peugeot 107,toyota aygo και citroen c1.Τέτοι είδος θέλω.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να το έχω για δρομολόγια Αθήνα-Τρίπολη,αλλά και μέσα στην πόλη και το πιο σημαντικό να μην καίει πολύ.Αυτά τα αυτοκίνητα που σας είπα άξίζουν ή μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο;Επίσης λέτε ότι αξίζει να πάρω μεταχειρισμένο κάποια από αυτά ή ένα vw polo,αν είναι να κοιτάξω για μεταχειρισμένα;Γενικά θα ήθελα κάθε γνώμη που έχετε.Επίσης,όπως κατλάβατε,έχω περιορισμένο budget μέχρι και 10.000 για καινούργιο και 7.000-8.000 για μεταχειρισμένο.
-
Ντας, περίμενε λίγο και μη σε πιάνει καούρα με τα τρίδυμα. Σε λίγο θα είναι διαθέσιμο το Up από το ντας ότο. Θα το πληρώσεις λίγο παραπάνω, αλλά θα έχεις πετύχει μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία.
-
Και σε καινούργιο και σε μεταχειρισμένο, πέρα απ' την όντως πολύ ικανή τριπλέτα που αναφέρεις, υπάρχει το Panda. Ok, λίγο χειρότερες επιδόσεις, αλλά 'πιο αυτοκίνητο'. Προσωπικά μάλλον σ' αυτό θα πήγαινα. Επίσης φτηνά και ικανά είναι τα Hyundai i10/Kia Picanto. Το Polo ανεβαίνει κατηγορία, οπότε ξεκαθάρισε πρώτα αν χρειάζεσαι τον επιπλέον χώρο κτλ. Αν όχι, δε χρειάζεται να ανέβεις. Αν πάλι δεις ότι σε παίρνει, κοίτα και κάνα Micra/Swift/Yaris.
-
Αν δεν ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά για 5θυρο, δες και το ξεχασμένο από το Θεό twingo.
-
Ο χρήστης Das Auto έγραψε:
Πρόσφατα πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα αμάξι.Θα ήθελα γνώμες,επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν είναι καλύτερα να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο.Tρία αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν είναι peugeot 107,toyota aygo και citroen c1.Τέτοι είδος θέλω.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να το έχω για δρομολόγια Αθήνα-Τρίπολη,αλλά και μέσα στην πόλη και το πιο σημαντικό να μην καίει πολύ.Αυτά τα αυτοκίνητα που σας είπα άξίζουν ή μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο;Επίσης λέτε ότι αξίζει να πάρω μεταχειρισμένο κάποια από αυτά ή ένα vw polo,αν είναι να κοιτάξω για μεταχειρισμένα;Γενικά θα ήθελα κάθε γνώμη που έχετε.Επίσης,όπως κατλάβατε,έχω περιορισμένο budget μέχρι και 10.000 για καινούργιο και 7.000-8.000 για μεταχειρισμένο.Φίλε μου ΜΑΚΡΙΑ από τα τρίδυμα που αναφέρεις(Άθλια ποιότητα εσωτερικά με γυμνά μέταλλα και πλαστικά για γέλια,θορυβώδη πολύ,πολύ στενά σε χώρους,φτωχός εξοπλισμός,σκληρή ανάρτηση γενικά κάτω του μέσου όρου σε πολλούς τομείς για αυτοκίνητο του 2011).Απορώ πως τα δίνουν και 10000€,αυτά έπρεπε να κάνουν το πολύ 7000.Οι προτάσεις μου για καινούριο είναι renault twingo 1.2 dynamic,ford ka 1.2 trend plus(ή titanium),hyundai i10 1.2 2AB(νομίζω βρίσκεις και i20 1.2 l με 10500€ και στάνταρ esp),kia picanto 1.0 city.Eλεγξε αυτά που σου είπα και άσε τα τραγικά aygo-c1-107(να φανταστείς ο διακόπτης για το παράθυρο του συνοδηγού δεν βρίσκεται στην πλευρά του οδηγού ,δες επίσης πόσο ψεύτικοι είναι οι διακόπτες του a/c).Για μένα το i20 1.2 L
-
Αν κοιτάς και για μεταχειρισμένο αξίζουν πολύ τα renault clio 1.2 tce 100 hp 2008-9,ford fiesta 1.25 2009-10,mitsubishi colt 1.3 3-ΘΥΡΟ 2009-10
-
+1 για το Twingo, αν σου αρέσει! Παίζει σε πολύ καλές τιμές με τις τελευταίες προσφορές!
Βρίσκεις το καλά εξοπλισμένο Dynamic κοντά στα 9.500 ή αλλιώς το βασικό More στα 8.500!Επίσης και το Ford Ka πρέπει να παίζει σε εξίσου καλές τιμές! Και επίσης και τα 2 αυτά έχουν 5 χρόνια εγγύηση!
-
αν θελεις αποσυρση ενημερωσε με
-
Ευχαριστώ ρε παλικάρια για τις απαντήσεις σας.Πολλές απαντήσεις σε λίγο χρόνο.Προσωπικά,επειδή δεν έχω και πολύ εμπειρία,διάλεξα αυτά,επειδή κυκλοφορούν πάρα πολύ τελευταία.Όπου και να παω αυτά βλέπω.Ξέχασα να πω ότι θέλω οπωσδήποτε 5θυρο.Βέβαια αυτά που μου προτείνετε δεν τα είχα κοιτάξει καθόλου,οπότε θα αρχίσω να ψάχνω και γι' αυτά τώρα.Αλλά πραγματικά δεν αξίζουν τα τρίδυμα;Δεν το περίμενα.
@popolaros
Θέλω απόσυρση,αλλά δεν έχω τι να αποσύρω.
-
Στην ford car center.gr λέει πως δίνουν το fiesta 1.2 3d trend(έχει αρκετά καλό εξοπλισμό esp,a/c,bluetooth,5 airbags) 10980€ και νομίζω χωρίς απόσυρση, με απόσυρση πέφτει 10200
-
Exεις όντως τόση ανάγκη για πεντάθυρο(είναι κρίμα π.χ. που αποκλείονται τα ka-twingo που είναι πολύ αξιόλογα σε περίπτωση που χρειάζεται 1 φορά τη βδομάδα να κάτσει κάποιος πίσω για παράδειγμα)?Τα τρίδυμα έχουν πολύ στενούς χώρους και ανύπαρκτο πορτ παγκαζ 130 λίτρα και ας είναι πεντάθυρα,Δεν κάνουν και για ταξίδι που λες Αθήνα-Τρίπολη με τίποτα.Το ότι πουλάνε πολύ οφείλεται κυρίως στα πολλά νοικιάρικα-εταιρικά .Τότε πας για hyundai i10 1.2 2ΑΒ(όχι το 1.1),hyundai i20 1.2 L 5D(καλύτερη επιλογή αυτό,αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας ευρύχωρο,πεντάστερο και με esp) .Υπάρχει και fiesta 1.25 5d ambiente με 9990 αλλά χωρίς a/c
-
Μια χαρά κάνουν για ταξίδι. Φυσικά όχι με 4 άτομα και αποσκευές, αλλά κάνουν.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μια χαρά κάνουν για ταξίδι. Φυσικά όχι με 4 άτομα και αποσκευές, αλλά κάνουν.To ταξίδι με αυτά είναι μια δοκιμασία.Δηλαδή λες πως είναι καλύτερες επιλογές τα τρίδυμα από το i10 1.2 ή i20 1.2 esp?
-
Από i10 θα τα προτιμούσα, ναι. Το i20 είναι μια κατηγορία επάνω.
Δοκιμασία ως προς τι ακριβώς;
-
Mέτρια φρένα,στενά λάστιχα,οι ρεπρίζ στσ 1000άρια ανύπαρκτη σε ανοικτό δρόμο και αν είσαι με a/c,πολύ θορυβώδη λόγω τρικύλινδρου,ποιότητα και χώροι μια απελπισία παντού.Φυσικά και το i10 1.2(πιο δυνατό μοτέρ σαν 12άρι,καλύτερα φρένα και καλύτερο από όλες τις απόψεις παντού) είναι καλύτερο από αυτά.Για το i20 δεν το συζητάω καν,το χάος.
-
Δεν έχω προβληματιστεί από φρένα Aygo και 107, τουλάχιστον, που 'χω δοκιμάσει αρκούντως γρήγορα. Έπειτα από πότε είναι μειονέκτημα το στενό ελαστικό για μικρό αυτοκίνητο με κύριο προορισμό την κίνηση στην πόλη; Σε ρεπρίζ συμφωνώ ότι πάσχουν λίγο, κυρίως λόγω ελαφρώς μακριού σαζμάν. Σε ποιότητα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά δεν είναι κακά. Είναι φτηνά χωρίς να είναι φτηνιάρικα, κατ' εμέ. Το i20 βγαλ' το απ' τη σύγκριση, γιατί ξαναείπαμε ότι είναι άλλη κατηγορία. Αυτό που - ξαναλέω ότι - θα προτιμούσα σαφώς απ' την τριπλέτα είναι το Panda.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Δεν έχω προβληματιστεί από φρένα Aygo και 107, τουλάχιστον, που 'χω δοκιμάσει αρκούντως γρήγορα. Έπειτα από πότε είναι μειονέκτημα το στενό ελαστικό για μικρό αυτοκίνητο με κύριο προορισμό την κίνηση στην πόλη; Σε ρεπρίζ συμφωνώ ότι πάσχουν λίγο, κυρίως λόγω ελαφρώς μακριού σαζμάν. Σε ποιότητα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά δεν είναι κακά. Είναι φτηνά χωρίς να είναι φτηνιάρικα, κατ' εμέ. Το i20 βγαλ' το απ' τη σύγκριση, γιατί ξαναείπαμε ότι είναι άλλη κατηγορία. Αυτό που - ξαναλέω ότι - θα προτιμούσα σαφώς απ' την τριπλέτα είναι το Panda.Γιατί να βγει το i20?Ιδια λεφτά έχει 10-11000€ Ο άνθρωπος μιλάει για τρίπολη-αθηνα όχι μόνο πόλη οπότε το i20 του κάνει πιο πολύ όντως το πιο ολοκληρωμένο αμάξι από τα άλλα.Απο μέσα δεν είναι φτηνά μόνο τα τρίδυμα, είναι της πλάκας πάνε μια βόλτα από μια hyundai-kia και συγκρινε τα εσωτερικά πλαστικα-διακόπτες-εργονομία σε νέα picanto-i10 και τριδυμα και θα καταλάβεις.Σε όλα τα τεστ των 4 τροχών και όχι μόνο(drive,autocar,autobild) τα τρίδυμα φρεναραν από τα 120-0 σε 65-70 μέτρα,όταν τα picanto-i10-i20 γύρω στα 60 μετρα .Το panda είναι καλύτερο από τα τρίδυμα αλλά πολύ παλιό πλεον και όχι καλύτερο από αυτά που ανέφερα(twingo,picanto,ka,i10 1.2)
-
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι απ' τους κομπλεξικούς με τα κορεάτικα, κάθε άλλο.
Απλά τρέφω πολλή συμπάθεια για τα τρία ( ).
Σε i10/picanto δεν έχω μπει - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα τα απέκλεια, εννοείται - αλλά το i20 ομολογουμένως είναι πολύ καλό. Θα το κοιτούσα και αυτό, αν πήγαινα μια κατηγορία πάνω, που προφανώς σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, λόγω του ότι κοστίζει όσο τα άλλα, που είναι πιο μικρά.
Βοήθεια σε αγορά αυτοκινήτου