-
H χοντα εβγαζε μοτερ τουρμπο οταν οι ευρω-παιοι ειχαν καρπυρατερ μονου σημειου ,αν δε ξερετε μη μιλατε.Τωρα για του διπλου συμπλεκτη του εβο το σασμαν ειναι japan .Επισης η χοντα ηδη εχει διπλου συμπλεκτη σε μοτοσυκλετα και ταν μιλαμε για τα 120 ενωμενα εργοστασια(group vag)που βγαζει ενα σασμαν dsg (με τα οποια προβληματα εχει και ειναι πολλα βλεπε usa τι γινεται με τα ααουντι ειμαι σιγουρος οτι ξερεις)και το φορανε 30 μοντελα για μενα αυτο δε ειναι κατι ιδιαιτερο ας φτιαξει η σεατ απο μονη της ενα dsg,το ιδιο σκοντα η ποια αλλη θες ,δυσκολα χρονια για την χοντα που παλευει μονη της μεσα στα μεθαθηρια χωρις συγχωνευσεις κλπ,την εποχη των Vti,ctr,integra(αληθεια ποιο ευρωπαικο μπροσθιοκινητο υπηρχε να το συναγωνιστει τοτε),nsx,prelude,s2k klp,δε λεω οτι φτιαχενι τα καλυτερα αυτοκινητα ειχε ομως σπορ γκαμα που κοιτουσε τους ανταγωνιστες στα ματια και εβαζε τα γυαλια σε μερικους-πολλους απο αυτους.
-
Χαίρω πολύ
Αν βγάλεις τα japan γυαλιά σου θα δεις ότι δεν είπα κάτι κακό για την Honda -
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
H χοντα εβγαζε μοτερ τουρμπο οταν οι ευρω-παιοι ειχαν καρπυρατερ μονου σημειου και απο αυτο που λες
... ακατάληπτη hondohysteria...
στα ματια και εβαζε τα γυαλια σε μερικους-πολλους απο αυτους.τσωπα τσώπα μην κλαις...
-
Εχουμε και Χοντιστί.
Aλλα του λέει άλλα καταλαβαίνει.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
H χοντα εβγαζε μοτερ τουρμπο οταν οι ευρω-παιοι ειχαν καρπυρατερ μονου σημειου και απο αυτο που λες φαινεται ποσο σχετικος εισαι με τη χοντα συγκεκριμενα ,αν δε ξερεις μη μιλας.Τωρα για του διπλου συμπλεκτη του εβο το σασμαν ειναι japan μαθε το και αυτο.Επισης η χοντα ηδη εχει διπλου συμπλεκτη σε μοτοσυκλετα και ταν μιλαμε για τα 120 ενωμενα εργοστασια(group vag)που βγαζει ενα σασμαν dsg (με τα οποια προβληματα εχει και ειναι πολλα βλεπε usa τι γινεται με τα ααουντι ειμαι σιγουρος οτι ξερεις)και το φορανε 30 μοντελα για μενα αυτο δε ειναι κατι ιδιαιτερο ας φτιαξει η σεατ απο μονη της ενα dsg,το ιδιο σκοντα η ποια αλλη θες ,δυσκολα χρονια για την χοντα που παλευει μονη της μεσα στα μεθαθηρια χωρις συγχωνευσεις κλπ,την εποχη των Vti,ctr,integra(αληθεια ποιο ευρωπαικο μπροσθιοκινητο υπηρχε να το συναγωνιστει τοτε),nsx,prelude,s2k klp,δε λεω οτι φτιαχενι τα καλυτερα αυτοκινητα ειχε ομως σπορ γκαμα που κοιτουσε τους ανταγωνιστες στα ματια και εβαζε τα γυαλια σε μερικους-πολλους απο αυτους.μαζί σου παληκάρι μου...
-
Χαχα ακου εκει μη κλαις ..σωπα ρε μαγκα φωστηρα που θα μας παρηγορησεις κιολας,κλασσικα η ειρωνεια απο τιτανομεγιστους φωστηρες σε ολο της το μεγαλειο εδω μεσα, οπως παντα.dino sorry φιλος δε αναφερωμουν σε εσενα εκανα σχετικη διωρθωση στο ποστ μου
-
Φυσικά και δεν συμφωνώ ότι όλα τα χόντα είναι ίδια. Αυτό είναι γενίκευση που προέρχεται από εμπάθεια!
Επίσης δεν μπορώ να δεχτώ την εμμονή να επικαλούμαστε το παρελθόν ως μοναδικό παράγοντα υπεροχής των χόντα! Με την ίδια λογική θα μας πούνε ότι όταν αυτοί έκαναν σκαραβαίους ή...φορντ μόντελ Τ εμείς κάναμε ποδήλατα! Δεν οδηγεί πουθενά αυτό...
Κανείς -από εκείνους που ξέρουν-δεν αμφισβήτησε την ικανότητα της χόντα να τελειοποιεί τεχνολογίες, να πρωτοπορεί, όπως και να σχεδιάζει ξεχωριστά αυτοκίνητα!
Σίγουρα έχει τα καλύτερα χειροκίνητα κιβώτια όμως θα ξαναγράψω ότι όταν έχεις τα ροπάτα τούρμπο του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού μάλλον δεν τα έχεις τόσο ανάγκη! Ίσως έτσι δικαιολογήσουμε και τους Αμερικανούς που με τα ροπάτα τέρατα που οδηγούν επιλέγουν αυτόματα κιβώτια! Η ροπή δεν επιβάλλει αλλαγές!
Σε οχήματα επιδόσεων όμως-σαν του Γιώργου για παράδειγμα- θεωρώ ότι καλύτερα να πορεύεσαι παραδοσιακά για να το χαίρεσαι. Βέβαια ένα καλό dsg θα κάνει αλλαγές γρηγορότερα -όταν δουλεύει...- όμως αυτά τα αυτοκίνητα δεν επιλέγονται ως μεταφορείς αλλά ως παιχνίδια για εκείνους που θέλουν να χαρούν οδήγηση! Σε αυτό συμφωνώ με τον Γιώργο!
Προβλέπω όμως ότι σχετικά σύντομα το χειροκίνητο κιβώτιο θα μπει στο χρονοντούλαπο οπότε ας το χαρούμε όσο το έχουμε!(Γιώργο σταμάτα...είναι ανίκητος! Με τσάκισε τις προάλλες!)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χαίρω πολύ
Αν βγάλεις τα japan γυαλιά σου θα δεις ότι δεν είπα κάτι κακό για την HondaΠράγματι δεν είπες και συμφωνώ με όσα έγραψες...απλά θα μου επιτρέψεις να μην πιστέψω ότι εννοείς το τελευταίο emoticon!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Σε οχήματα επιδόσεων όμως-σαν του Γιώργου για παράδειγμα- θεωρώ ότι καλύτερα να πορεύεσαι παραδοσιακά για να το χαίρεσαι. Βέβαια ένα καλό dsg θα κάνει αλλαγές γρηγορότερα -όταν δουλεύει...- όμως αυτά τα αυτοκίνητα δεν επιλέγονται ως μεταφορείς αλλά ως παιχνίδια για εκείνους που θέλουν να χαρούν οδήγηση! Σε αυτό συμφωνώ με τον Γιώργο!
Προβλέπω όμως ότι σχετικά σύντομα το χειροκίνητο κιβώτιο θα μπει στο χρονοντούλαπο οπότε ας το χαρούμε όσο το έχουμε!Το έχω πει κατά καιρούς και αλλού, αλλά, επί τη ευκαιρία, μία ακόμα φορά δε βλάπτει.. Για οδηγούς με σπορ καταβολές και κυρίως της παλιάς σχολής, αυτούς που δε γαλουχήθηκαν με play station και άλλους, παντός είδους εξομοιωτές, ο συμπλέκτης στα χειροκίνητα - προφανώς - κιβώτια είναι εξάρτημα του αυτοκινήτου με πολλές περισσότερες χρησιμότητες από το - απλώς - να αποσυμπλέκεις για να αλλάζεις ταχύτητες!
Για να το πω πολύ πολύ απλά, με το συμπλέκτη μπορεί ένας ψαγμένος οδηγός να.. κοντρολάρει, ακόμα και να παίξει με τη δυναμική συμπεριφορά όλου του αυτοκινήτου με τρόπο που δε θα μπορούσε ποτέ να το κάνει με κανένα αυτόματο, ημιαυτόματο, πολυαυτόματο, αυτοματοποιημένο, κλπ, κλπ.. Το παραπάνω γεγονός πολλαπλασιάστε το επί πολλές φορές όταν επικρατούν δύσκολες οδικές συνθήκες, ή το όχημα βρίσκεται σε 'ακραίες' καταστάσεις.
Κάτι τέτοιο βέβαια, είναι παντελώς αδιάφορο - όπως σωστά είπαν κάποιοι παραπάνω - για την ομάδα οδηγών στην οποία απευθύνονται τα βασικά, μικρομεσσαία μοντέλα της αγοράς. Κάποια άλλα όμως, αυτά με το λεγόμενο σπορτίφ προσανατολισμό, αυτά που απευθύνονται στους πιο ανήσυχους, μοντέρνους αλλά ΚΑΙ παραδοσιακούς, θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να παρέχουν στον υποψήφιο αγοραστή την επιλογή ΚΑΙ του ΚΑΛΟΥ, χειροκίνητου κιβωτίου!
Είμαι κάθετα αντίθετος στη μελλοντική ολική κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου, ανεξαρτήτως κατηγορίας οχημάτων. Πολλοί καταλαβαίνουν τί εννοώ, περισσότεροι διαβάζουν και γελάνε.. Εγώ πάντως γελάω πολύ όταν.. 'καρφώνω' ταχύτητες χωρίς άφημα γκαζιού στο πιστ.., συγνώμη, χειροκίνητο σαζμάν μου, ανηφορίζοντας/κατηφορίζοντας την τέλεια ορεινή/ειδική διαδρομή μου!
Υ.Γ. Σπύρο, ΜΗΝ είσαι τόσο σίγουρος ότι, πάντα και υπό συνθήκες, το dsg θα κάνει ταχύτερες αλλαγές από ένα καλό χειροκίνητο με.. χέρι αστραπή στο λεβιέ του!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Χαίρω πολύ
Αν βγάλεις τα japan γυαλιά σου θα δεις ότι δεν είπα κάτι κακό για την HondaΠράγματι δεν είπες και συμφωνώ με όσα έγραψες...απλά θα μου επιτρέψεις να μην πιστέψω ότι εννοείς το τελευταίο emoticon!
Εντελώς φιλικά, το αν πιστεύεις τα λεγόμενά μου δεν με καίει και ιδιαίτερα. Οποιοσδήποτε petrolhead και δη λάτρης της μηχανολογίας δεν θα μπορούσε να μην την Honda για την συνεισφορά της στην αυτοκίνηση. Μπορεί να μην σκεφτόμουν ποτέ να αγοράσω ένα civic πχ αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να μου τρέχουν τα σάλια για ένα Integra Type-R ή ένα NSX.
-
καλή απάντηση.
-

-
-

έχουν περάσει τόσα χρόνια και ακόμα παραμένει αξεπέραστο...
μοτέρ-κιβώτιο-ντιζαιν ...από μια εταιρία που κάποτε σχεδιάζε μύθους... είτε μιλάμε για 4 είτε μιλάμε για 2 τροχούς...
είπε ο κάτοχος φτερούγας...

-
-
ρε μπίλ τόσες μλκς έχουμε γράψει το κάμπριο σε πείραξε?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ρε μπίλ τόσες μλκς έχουμε γράψει το κάμπριο σε πείραξε?Πρεπει να τραβηξουμε χειροφρενο ομως δεν νομιζεις;
-
Πάντως χθες που το είδα από κοντά, με χάλασε αρκετά που τα φώτα είναι πολύ χαμηλά. Μέσα με ξετρέλανε όμως, πολύ κυριλέ, μου φάνηκε πιο ποιοτικό από το τωρινό σε σημείο που δεν ήθελα να βγω έξω. Βέβαια δε με πίεζε και κανείς από έξω όπως σε άλλες εταιρίες, γενικά μύγες βαρούσε η έκθεση της HONDA.
-
Είσαι ο πρώτος που το είδε από κοντά οπότε δίνω βαρύτητα στα γραφόμενα σου! Το τελευταίο σχόλιο σου βέβαια μάλλον δείχνει και το πόσο μουδιασμένα έχουν δεχτεί το νέο σιβικ οι φίλοι της φίρμας. Ανάμεσα τους και εγώ!
Βέβαια στην εταιρεία επιμένουν για 100000 πωλήσεις το χρόνο και για όχημα 2 γενιές μπροστά του ανταγωνισμού...ίσως ξέρουν κάτι που εγώ αγνοώ!
Αν και δεν το έχω δει από κοντά σαν και σένα, διακρίνω εύκολα την συντηρητική στροφή στο χόντα 8,5γενιάς (συγνώμη 9 ) αλλά και την 'γερμανοποίηση-γκολφοποίηση' του νέου μοντέλου.
Ίσως απλά να θέλουν να ικανοποιήσουν όσους πελάτες δεν επέλεξαν το προηγούμενο σιβικ λόγω σχεδιασμού! Το σίγουρο είναι ότι απ' όσα διαβάζω σε Ελλάδα και Ευρώπη οι ιδιοκτήτες 8ης γενιάς δεν καίγονται να προχωρήσουν σε αλλαγή! Αυτό λέει πολλά και μόνο μια δοκιμή όταν αυτό γίνει εφικτό θα μπορέσει( ;;; ) να τους πείσει για το αντίθετο.
Να δούμε και το 'στοίχημα' δίπορτο και τάπερ... -
Κοίτα γενικά το περίπτερο της HONDA βαρούσε μύγες, όχι μόνο το Σιβίκ, αλλά ακόμα και τα Chevrolet είχαν περισσότερο κόσμο που ήταν δίπλα. Βέβαια φταίει και το γεγονός ότι ήταν προς το τέλος που ο κόσμος (και εγώ) έχει κουραστεί και αραιώσει. Πχ το πρώτο περίπτερο της VW-Porsche-Lamporgini-Seat γινόταν σφαγή, στο UP που είχε 5 αυτοκίνητα περίμενα 5 λεπτά για να μπώ! Πάντως τώρα που τα έχω πιο ξεκάθαρα στο μυαλό μου γιατί το πρωί νύσταζα είναι ότι ΔΕ μου άρεσαν τα πίσω φώτα στο πλάι γιατί προεξέχουν πολύ από το πίσω μέρος και υπό ορισμένες γωνίες κραυγάζουν να τα προσέξεις. Η μούρη μου άρεσε, αλλά τα φώτα και γενικά όλη η μάσκα είναι πολύ χαμηλά και αισθάνεσαι ότι σε ένα μικροτρακάρισμα πας και για φώτα (αν και αυτό συμβαίνει πλέον σε πολλά αυτοκίνητα). Μέσα όπως ξαναείπα μου άρεσε πολύ και σε σχέση με το τωρινό πιο πολύ (γούστα βέβαια) και γενικά αυτή η αίσθηση κοκπιτ σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ αγωνιστικά, χωρίς να ασφυκτιάς όμως.
HONDA CIVIC (2011)