-
Πάντως προσωπικά είναι η πρώτη φορά που βλέπω ένα όχημα να αλλάζει τόσο πολύ με την επιλογή του χρώματος. Στα ανοιχτά χρώματα το εμπρός μέρος απλά δεν βλέπεται. Σε ένα κόκκινο όμως και σε μπλε τα πράγματα αλλάζουν.
Για το 4θυρο, το Ιαπωνικών προδιαγραφών Civic και όχι για το Αμερικάνικο που έχουμε δει ως σήμερα και αφορά και την Ευρώπη, θα πρέπει να περιμένουμε ως την έκθεση του Τόκιο. Το ενδιαφέρον θα είναι ότι οι προηγούμενοι λογιστές της εταιρείας είχαν μιλήσει για πλήρη υβριδοποίηση της σειράς των Civic. Αν αυτό ισχύει θα το ξέρουμε σύντομα.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πέτυχες την μάρκα, αλλά όχι το μοντέλο. Το avatar είναι φόρος τιμής στο πρώτο μου αυτοκίνητο.
Καλά πήγαινε με τα 2πλα που είχε επάνω, χαχα!το πρώτο σάνι με εμπρός κίνηση λοιπόν made in volos! Τότε ήταν ίδιο με το ταξί που ανέφερα!
Το Bluebird ήταν μια κατηγορία πάνω απο το Sunny
-
μιλάμε για τον πίνακα οργάνων...όχι για συγκριση μικρομεσαίου με μεσαίου
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μιλάμε για τον πίνακα οργάνων...όχι για συγκριση μικρομεσαίου με μεσαίουΠάσο αρχηγέ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως προσωπικά είναι η πρώτη φορά που βλέπω ένα όχημα να αλλάζει τόσο πολύ με την επιλογή του χρώματος. Στα ανοιχτά χρώματα το εμπρός μέρος απλά δεν βλέπεται. Σε ένα κόκκινο όμως και σε μπλε τα πράγματα αλλάζουν.Για το 4θυρο, το Ιαπωνικών προδιαγραφών Civic και όχι για το Αμερικάνικο που έχουμε δει ως σήμερα και αφορά και την Ευρώπη, θα πρέπει να περιμένουμε ως την έκθεση του Τόκιο. Το ενδιαφέρον θα είναι ότι οι προηγούμενοι λογιστές της εταιρείας είχαν μιλήσει για πλήρη υβριδοποίηση της σειράς των Civic. Αν αυτό ισχύει θα το ξέρουμε σύντομα.
Χρήστο όμως στα σκούρα χρώματα με χαλάει το πίσω μέρος...δεν ξέρω αν δεν το δω από κοντά δεν θα έχω σωστή άποψη...
-
http://www.whatcar.com/car-news/honda-p ... e-r/259180
oxι κατω απο 250 αλογα η γρηγορη εκδοση.. -
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Ε τώρα θα την πω την κακία μου: οι μισοί Ευρωπαίοι έχουν διπλοσύμπλεκτα ημιαυτόματα γιατί δεν κατάφεραν ποτέ και, ούτε στο όνειρό τους να φτιάξουν χειροκίνητο που να.. θυμίζει Χόντα! Τί να το κάνεις λοιπόν το Γκολφ και το οποιοδήποτε Γκολφ (μήν κολλάτε στο μοντέλο, απλό παράδειγμα είναι..), GTI, R, παπάR, κλπ, αν ανακατεύεις το λεβιέ και νομίζεις ότι κοπανάς καρύδια με το γουδοχέρι? Πέτα του λοιπόν ένα ημιαυτόματο (που είναι και πιο πιασάρικο εμπορικά και κονομάμε και περισσότερα από αυτό πουλώντας το, για να μή βάλουμε μέσα και τις αβαρίες..) να τελειώνουμε άπαξ και δια πάντός και με το ζήτημα της.. σπορ 'αίσθησης' του λεβιέ ταχυτήτων που υποτίθεται ότι οφείλει να έχει ένα σύγχρονο και δη σπορτίφ αυτοκίνητο. Τόσο απλά, τόσο όμορφα!Υ.Γ. Απορώ πώς δε μας έχει πρήξει με τα ημιαυτόματα και η.. Μερκ, αυτή με εκείνα τα.. θεϊκά σε αίσθηση χειροκίνητα που βγάζει κατά καιρούς. Αλλά ξέχασα, όταν παίρνεις Μερκ που να αξίζει, εννοείται ότι αυτή θα είναι Auto, χρόνια τώρα..
χαλάρωσε δεν σε είπαμε και καμπούρη...
-
Μπα! Επειδή είπα μια πικρή αλήθεια, έγινα αμέσως και.. κατά φαντασίαν καμπούρης???
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Μπα! Επειδή είπα μια πικρή αλήθεια, έγινα αμέσως και.. κατά φαντασίαν καμπούρης???φέρε την μύγα πίσω...
-
Πάρτην! Χάρισμά σου!
-
'περασμένα μεγαλεία...'
'θυμώντας τα να κλαίς...' -
Την.................. πολλοί αγάπησαν, τον.................... ουδείς! Στις τελίτσες βάλτε ό,τι νομίζει ο καθένας!
-
Με την ίδια λογική οι μισοί Ιάπωνες ΔΕΝ έχουν διπλοσύμπλεκτα γιατί ποτέ δεν μπόρεσαν να φτιάξουν κάτι τέτοιο της προκοπής. -> fail
(λες και τα κιβώτια τα φτιάχνει η VW, η Ford, η Mitsubishi -δεν είναι Ιαπωνική αυτή, έχει στο rallycar δρόμου της διπλοτέτοιο- ) και όχι η borgwagner, η aisin κλπ κλπ).
-
βρείτε τις διαφορές από τα σύγχρονα honda...
-
Δε μας ενδιαφέρει ποιός φτιάχνει τί και από πού το παίρνει: άλλο είναι το θέμα μας, αν με πιάνεις.. Στα χειροκίνητα, δύσκολα ευρωπαίος έπιανε σε αίσθηση ένα.. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ (ακόμα και.. 1.2) Χόντα! Πάτε, ρωτήστε, δοκιμάστε, μάθετε και τα ξαναλέμε.. Επιτέλους, μάθετε να λέτε τα πράγματα με το όνομά τους! Εγώ που σας τα λέω αυτά, είμαι ο ΠΡΩΤΟΣ που θα (ξανα)πώ ότι τα Χόντα ήταν και είναι αυτά τα αυτοκίνητα που δεν είχαν/έχουν ΠΟΤΕ (γενικά θα το πώ..) φρένα αντάξια των δυνατοτήτων τους και των ευρωπαίων ανταγωνιστών τους! Γιαυτό τί έχετε να πείτε τώρα???
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
βρείτε τις διαφορές από τα σύγχρονα honda...Εσύ, ακόμα με.. αυτά παίζεις??? Έτσι εξηγείται..
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
βρείτε τις διαφορές από τα σύγχρονα honda...
Εσύ, ακόμα με.. αυτά παίζεις??? Έτσι εξηγείται..
οχι δα...
μου πήρε ο ντάντι μου με μεγαλύτερες μπαταρίες... -
Ωραία! Μπορείς λοιπόν να συνεχίσεις το.. παιχνίδι σου! Εμπρός..
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Δε μας ενδιαφέρει ποιός φτιάχνει τί και από πού το παίρνει: άλλο είναι το θέμα μας, αν με πιάνεις.. Στα χειροκίνητα, δύσκολα ευρωπαίος έπιανε σε αίσθηση ένα.. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ (ακόμα και.. 1.2) Χόντα! Πάτε, ρωτήστε, δοκιμάστε, μάθετε και τα ξαναλέμε.. Επιτέλους, μάθετε να λέτε τα πράγματα με το όμομά τους! Εγώ που σας τα λέω αυτά, είμαι ο ΠΡΩΤΟΣ που θα (ξανα)πώ ότι τα Χόντα ήταν και είναι αυτά τα αυτοκίνητα που δεν είχαν/έχουν ΠΟΤΕ (γενικά θα το πώ..) φρένα αντάξια των δυνατοτήτων τους και των ευρωπαίων ανταγωνιστών τους! Γιαυτό τί έχετε να πείτε τώρα???Τι σε κάνει να νομίζεις ότι δεν έχου-με (προς τι το εμείς-εσείς ) οδηγήσει honda; Είπε κανείς ότι δεν εχουν ωραία αίσθηση στον λεβιέ; Αν ναι, θα ήμουν ευγνώμων αν έβρισκες την αναφορά αυτήν. Από κει και πέρα, οι αγοραστές των αυτοκινήτων προφανώς και ζητάνε αυτόματα-εκτός αν νομίζεις ότι οι περισσότεροι αγοραστές των μικρομεσαίων καίγονται ιδιαίτερα για την αίσθηση του λεβιέ.
Επιπλέον, η honda έχει ατμοσφαιρικά μοτέρ γιατί δεν έχει καταφέρει να βγάλει τούρμπο της προκοπής. Αυτό δεν σου ακούγεται εντελώς χαζό ως δήλωση; Εμένα πάντως σίγουρα.
-
Δε βλέπω να διαφωνούμε κάπου Ντίνο..
HONDA CIVIC (2011)