-
Εγώ πάντως είχα αγαπήσει από παλιά τα Honda για τους κινητήρες, αν αυτοί πλέον δεν βάζουν τα γυαλιά στους Γερμανούς, δε μου λένε κάτι οι ταπετσαρίες, οι λεβιέδες και οι καθρέπτες. Νομίζω ότι χάνουνε το δάσος εκεί στην Γιαπωνία προσπαθώντας να φτάσουν τους Ευρωπαίους σε ποιότητα, αλλά χάνοντας την μαγεία της αυτοκίνησης.
-
Ο χρήστης [url=http έγραψε:
Autocar[/url:1i6dawaz]':1i6dawaz]
Honda's 'hot' CivicNew Honda Civic chief engineer Mitsuru Kariya has confirmed to Autocar a faster ‘Type R style’ car is under development.
Honda initially ruled out building a Type R style version of its new Civic, because the company felt it didn’t meet with its mass-market, environmentally led credentials.
However, following President Takanobu Ito's push to renew Honda's sporting credentials a more hardcore Civic will now be sold. However, it may not carry the Type R name.
“It [the performance version] is already under discussion,” said Kariya. “We know Type R was a big success, especially in the UK market, and we are now looking for a car to be developed in that direction. Whether it will be called Type R is not certain though.”
The widely revered Civic Type R brand was a huge hit in the UK blending the characteristics of Honda’s genre-defining VTEC engine with sophisticated independent suspension to create an acclaimed hot hatch. At one point the Type R variant accounted for 15 per cent of Honda’s total Civic sales.
Nα κάνω μία πρόβλεψη: 1.8 + ηλεκτροκινητήρα προβλέπω (140+60 αλογάκια για να φτάσουμε τα 200 και να το κάνουμε αξιοπρεπές) και προφανώς λόγω ιεροσυλίας αποφεύγουν να το ονομάσουν typeR ...
Kοινώς όσοι έχετε typeR ότι πήρατε ...πήρατε! Τα ακούς lokatzis? -
Το ΙΜΑ για την ώρα έχει κολλήσει στα 23 άλογα. Τα 60 άλογα μάλλον ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας για την ώρα με το σχετικό σύστημα άσε που θα απαιτούσαν και αντίστοιχη χωρητικότητα συσσωρευτών με ότι αυτό σημαίνει.
Προσωπικά περιμένω μία έκδοση με τον 2.2 iDTEC στα 180 άλογα ή παραπάνω.....
-
Εγω λεω οτι θα εχει τον 1.6 turbo που εξελισσουν η κανα Κ24 τουρμπο καπου διαβασα εκυρες πηγες οτι δε θα εχει κατω απο 250 αλογα ,τωρα οσο για αυτο που λεει ο rallyeman εχει δικιο χοντα σε αισθηση σασμαν ποτε δε εβγαλαν και ουτε προκειται να βγαλουν οι Ουνοι και λοιποι ευρω-παιοι.
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Ε τώρα θα την πω την κακία μου: οι μισοί Ευρωπαίοι έχουν διπλοσύμπλεκτα ημιαυτόματα γιατί δεν κατάφεραν ποτέ και, ούτε στο όνειρό τους να φτιάξουν χειροκίνητο που να.. θυμίζει Χόντα! Τί να το κάνεις λοιπόν το Γκολφ και το οποιοδήποτε Γκολφ (μήν κολλάτε στο μοντέλο, απλό παράδειγμα είναι..), GTI, R, παπάR, κλπ, αν ανακατεύεις το λεβιέ και νομίζεις ότι κοπανάς καρύδια με το γουδοχέρι? Πέτα του λοιπόν ένα ημιαυτόματο (που είναι και πιο πιασάρικο εμπορικά και κονομάμε και περισσότερα από αυτό πουλώντας το, για να μή βάλουμε μέσα και τις αβαρίες..) να τελειώνουμε άπαξ και δια πάντός και με το ζήτημα της.. σπορ 'αίσθησης' του λεβιέ ταχυτήτων που υποτίθεται ότι οφείλει να έχει ένα σύγχρονο και δη σπορτίφ αυτοκίνητο. Τόσο απλά, τόσο όμορφα!Υ.Γ. Απορώ πώς δε μας έχει πρήξει με τα ημιαυτόματα και η.. Μερκ, αυτή με εκείνα τα.. θεϊκά σε αίσθηση χειροκίνητα που βγάζει κατά καιρούς. Αλλά ξέχασα, όταν παίρνεις Μερκ που να αξίζει, εννοείται ότι αυτή θα είναι Auto, χρόνια τώρα..
Γιώργο δεν νομίζω ότι το έκαναν γι' αυτό.Τα διπλοσύμπλεκτα ημιαυτόματα (έχω στο νου μου το dsg της ακατανόμαστης εταιρείας... )είναι πολύ καλό. Όσοι τα έχουν οδηγήσει με δαύτο, είναι ενθουσιασμένοι από την λειτουργία του αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει φτάσει ακόμα σε αποδεκτά επίπεδα αξιοπιστίας. Δυστυχώς...μακάρι να φτάσει διότι όλα έτσι θα γίνουν στο τέλος.
Στα χειροκίνητα κιβώτια οι Ιάπωνες και η Bmw είναι κορυφαίοι! Σε σπορ αμάξι προφανώς και θέλεις το χειροκίνητο για να...ευχαριστιέσαι όμως όταν έχεις να κάνεις με καθημερινό αμάξι (και δη τούρμπο με ...περίσσια ροπή) ένα καλό αυτόματο δεν είναι κακό. Το αντίθετο θα έλεγα! Αν το περιορίσουμε στα σιβικ, επειδή ξέρω την ποιότητα και την απόδοση του δικού μας χειροκίνητου, πάλι τέτοιο θα επέλεγα!IMHO πάντα! -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το ΙΜΑ για την ώρα έχει κολλήσει στα 23 άλογα. Τα 60 άλογα μάλλον ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας για την ώρα με το σχετικό σύστημα άσε που θα απαιτούσαν και αντίστοιχη χωρητικότητα συσσωρευτών με ότι αυτό σημαίνει.Προσωπικά περιμένω μία έκδοση με τον 2.2 iDTEC στα 180 άλογα ή παραπάνω.....
όχι θα είναι βενζίνης...απλά δεν ξέρουμε τίποτα ακόμα...κάτι διάβασα για ανεπίσημο type-s στα 160 αλλά τίποτα επίσημο ακόμα! Ακόμα και για το τουρμπομοτέρ ούτε το επιβεβαιώνουν, ούτε το διαψεύδουν!
Για τα 180 στο πετρέλαιο θα το δούμε σίγουρα! Σου θυμίζω ότι το παλιό το είχαν πολλοί στην Βρετανία με 195 άλογα! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Γιώργο δεν νομίζω ότι το έκαναν γι' αυτό.Τα διπλοσύμπλεκτα ημιαυτόματα (έχω στο νου μου το dsg της ακατανόμαστης εταιρείας... )είναι πολύ καλό. Όσοι τα έχουν οδηγήσει με δαύτο, είναι ενθουσιασμένοι από την λειτουργία του αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει φτάσει ακόμα σε αποδεκτά επίπεδα αξιοπιστίας. Δυστυχώς...μακάρι να φτάσει διότι όλα έτσι θα γίνουν στο τέλος.
Στα χειροκίνητα κιβώτια οι Ιάπωνες και η Bmw είναι κορυφαίοι! Σε σπορ αμάξι προφανώς και θέλεις το χειροκίνητο για να...ευχαριστιέσαι όμως όταν έχεις να κάνεις με καθημερινό αμάξι (και δη τούρμπο με ...περίσσια ροπή) ένα καλό αυτόματο δεν είναι κακό. Το αντίθετο θα έλεγα! Αν το περιορίσουμε στα σιβικ, επειδή ξέρω την ποιότητα και την απόδοση του δικού μας χειροκίνητου, πάλι τέτοιο θα επέλεγα!IMHO πάντα!Είπα εγώ πουθενά ρε Σπύρο ότι τα ΗΜΙΑΥΤΟΜΑΤΑ τους δεν είναι καλά??? Για τα χειροκίνητά τους μίλησα! Πρόσεξε λίγο καλύτερα τη δημοσίευσή μου σε παρακαλώ! Όσο για σένα.. jap, πρόσεξε και εσύ αγόρι μου τί γράφεις: rallyman, ΟΧΙ rallyeman! Υπάρχει σαφής διαφορά, δε νομίζεις???
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Ε τώρα θα την πω την κακία μου: οι μισοί Ευρωπαίοι έχουν διπλοσύμπλεκτα ημιαυτόματα γιατί δεν κατάφεραν ποτέ και, ούτε στο όνειρό τους να φτιάξουν χειροκίνητο που να.. θυμίζει Χόντα!Σε αυτό απάντησα φίλε Γιώργο.
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Όσο για σένα.. jap, πρόσεξε και εσύ αγόρι μου τί γράφεις: rallyman, ΟΧΙ rallyeman! Υπάρχει σαφής διαφορά, δε νομίζεις???Xαχαχα εχεις δικιο συγνωμη αν σε προσβαλα!!
-
ρε παίδες ιδέα μου είναι ή το εσωτερικό θυμίζει πολύ μαζντα 3;
-
Το εσωτερικό συμπαθητικό, αλλά αυτό το τιμόνι δεν χονεύεται..
Πάντως το καινούριο 5θυρο μου φαίνεται ομορφότερο από το παλιό.
Όσο για την 4θυρη έκδοση, προτιμώ σαφώς το προηγούμενο μοντέλο. -
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Xαχαχα εχεις δικιο συγνωμη αν σε προσβαλα!!Όχι, δε με προσέβαλες καθόλου! Άλλωστε, τα συγκεκριμένα γαλλάκια (για να πέσουν οι μάσκες..), προσωπικά τα λατρεύω μια και.. παιδευόμουν μαζί τους για πολλά χρόνια! Αλλά πιο πολύ λαρεύω τη.. rallying οδήγηση από τα rallye, γιαυτό το διευκρινίζω. Και επειδή πολλούς έχω μπερδέψει κατά καιρούς..
Υ.Γ. Σπύρο, και εμένα το εσωτερικό του νέου Σιβίκ μου θυμίζει έντονα αυτό του 3, το οποίο με τη σειρά του πήγε να αντιγράψει αυτό του Σιβίκ 8ης γενιάς! Της.. π@υτάνας ένα πράγμα δηλαδή!
-
Δε το ειπα και με την χειροτερη εννοια ειπαμε οταν βγει η τριθυρη εκδοση θα σκανε σιγα σιγα οι φημες για το τι μοτερ θα εχει το γρηγορο σιβικ..
-
Παρακαλώ μην λέτε βρωμόλογα (γαλλάκια, λατρεύω, rallye).
-
ένα μικρό οφτοπικ...
φίλε akiskev το στροφόμετρο που έχεις για άβαταρ θυμίζει εκείνο του ντάτσουν μπλουμπερντ του 1982 το πασίγνωστο άσπαστο αυτοκίνητο ταξί των αρχών της δεκαετίας του 80! ΝΑ υποθέσω ότι ανήκει σε κάποιο γρήγορο νισσάν της εποχής και αν ναι σε ποιο; (Κανα σίλβια ίσως...κανα 240...);;;; -
Πέτυχες την μάρκα, αλλά όχι το μοντέλο. Το avatar είναι φόρος τιμής στο πρώτο μου αυτοκίνητο.
Καλά πήγαινε με τα 2πλα που είχε επάνω, χαχα! -
αυτο το σιβικ παιζει να ναι οτι πιο ασχημο
-
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Πέτυχες την μάρκα, αλλά όχι το μοντέλο. Το avatar είναι φόρος τιμής στο πρώτο μου αυτοκίνητο.
Καλά πήγαινε με τα 2πλα που είχε επάνω, χαχα!το πρώτο σάνι με εμπρός κίνηση λοιπόν made in volos! Τότε ήταν ίδιο με το ταξί που ανέφερα!
-
Είπες bluebird και μπερδεύτηκα γιατί το δικό μου ήταν λαχανί
-
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Παρακαλώ μην λέτε βρωμόλογα (γαλλάκια, λατρεύω, rallye).Καλά ντε! Με συγχωρείς που δε σε.. ρώτησα πριν! Ήμαρτον, δε θα το ξανακάνω..
HONDA CIVIC (2011)