Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΙΟ EVO ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΠΟΙΟ EVO ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    34
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefos last edited by

      Παντως, υπαρχει διασταση αποψεων των κατοχων EVO για το 8-αρι.
      Οι μεν κατοχοι του 6 λενε οτι το 8 ειναι 'παιδικο' και οτι 'σερνεται' και οι δε κατοχοι του 8 αναγνωριζουν μεν την αγριαδα και καθαροαιμη αισθηση του 6 αλλα λενε οτι το 8 κρατησε ολα τα καλα των προηγουμενων μοντελων και ταυτοχρονα αναβαθμισε καπως την συνολικη ποιοτητα του 'πακετου'...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        skye last edited by

        Εγώ νομίζω (το νομίζω το τονίζω!) ότι αντικειμενικά το VIII είναι το καλύτερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          iakobos last edited by

          EVO Tommy Makkinen !

          To leei to onoma!

          An milame gia mitsubishi panta!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης iakobos έγραψε:
            EVO Tommy Makkinen !

            To leei to onoma!

            An milame gia mitsubishi panta!!

            αλαξοπιστησες????

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • N
              nikos-nikolaoy last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              MR - the best EVO ever.........(μεχρι στιγμης τουλαχιστον)

              Μετά τα 8άρια όμως ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dimsabas last edited by

                Ο χρήστης Νίκος Νικολάου έγραψε:

                MR - the best EVO ever.........(μεχρι στιγμης τουλαχιστον)

                Μετά τα 8άρια όμως ...

                Μα και το MR 8άρι είναι. Αν όχι 8.5...

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης Νίκος Νικολάου έγραψε:

                  MR - the best EVO ever.........(μεχρι στιγμης τουλαχιστον)

                  Μετά τα 8άρια όμως ...

                  γιαυτο ολοι οι κατοχοι τον οχταριων τρεχουν να βρουν την αναρτηση του MR..........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Κρίνοντας εμφανισιακά και συναισθηματικά,διαλέγω το 6.Υπήρχε κάποτε ένα ασημι στην οικοδομή μου και περνούσε όλη η πόλη για να το χαζέψει.Μιλάμε για αγριάδα,όχι αστεία....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                      Κρίνοντας εμφανισιακά και συναισθηματικά,διαλέγω το 6.Υπήρχε κάποτε ένα ασημι στην οικοδομή μου και περνούσε όλη η πόλη για να το χαζέψει.Μιλάμε για αγριάδα,όχι αστεία....

                      Ελπίζω να μην έφαγε κανέναν χτίστη

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Ψήφισα το VI (TM) όχι ως 'φόρο τιμής' στο μοναδικό ΕVO που έχω οδηγήσει, αλλά διότι με τη μικρή μου εμπειρία με πολεμικές μηχανές αυτού του επιπέδου, που πέρα από αριθμούς, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και προβλεψιμότητας σου δίνουν την εντύπωση πως είναι στημένες για να διαβάζουν τη σκέψη από τα όσα διαβάζω για τα 'επόμενα' και ακούω από φίλους που είχαν την τύχη να τα δοκιμάσουν πραγματικά πιστεύω ότι η περισσότερη και καλύτερη τεχνολογία από μόνη της δεν αρκεί για να κάνει το συνολικά καλύτερο 'πακέτο'. Από κει και πέρα βέβαια είναι θέμα προτεραιοτήτων που βάζει ο καθένας για τον εαυτό του - οδηγική απόλαυση, χρονόμετρο, φιλικότητα, ομορφιά, κλπ.

                        Πως θα ήθελα εγώ το 8άρι, για να το θεωρήσω κορυφαίο (συνολικά, όχι 'στα σημεία')? Καταρχήν πιο μαζεμένο σε διαστάσεις (παραείναι 'ταξί' από το VIΙ και μετά!), πιο ελαφρύ και σίγουρα πιο 'επιθετικό' (και ας ...δαγκώνει!). Είναι και το μοτέρ πιο κάτω σε ισχύ & ροπή από τα προηγούμενα, είναι και το βάρος, και από κει που έτρωγαν τα Ιmpreza για πρωινό, τώρα παίζουν 'στα ίσα'.

                        Ενστάσεις φυσικά δεκτές, από γνώστες και fans - γι αυτό είμαστε εδώ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Οι ρυποι.......οι ρυποι μας φαγανε.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kleisj last edited by

                            Το πιο 'κακο' ολων το VI το Tomi. Μ αρεσει περισσοτερο απ ολα κ εχει ιστορια γραμμενη με χρυσα γραμματα απο τον 4φορες παγκοσμιο.
                            Για μενα οι φτερουγες ειναι 2! Tomi k Subi 22B!
                            Οχι οτι με χαλουσε καποια αλλη εκδοση αλλα αυτα ειναι τα πιο killers!

                            Το κακο με το Tomi ειναι οτι οταν ξεκινας για ταξιδι θες χαρτη. Οχι για το που κ πως θα πας (μια κ αυτο δεν σε απασχολει οδηγωντας το) αλλα για να εντοπισεις τα βενζιναδικα στην πορεια σου για τους απαραιτητους ανεφοδιασμους.
                            Ενοχλητικα μικρη αυτονομια ειναι κ το μονο (για μενα) μεγαλο του μειονεκτημα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-nikolaoy last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                              MR - the best EVO ever.........(μεχρι στιγμης τουλαχιστον)

                              Μετά τα 8άρια όμως ...

                              γιαυτο ολοι οι κατοχοι τον οχταριων τρεχουν να βρουν την αναρτηση του MR..........

                              Σώπα ρε,φήμες....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos-nikolaoy last edited by

                                Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                Πως θα ήθελα εγώ το 8άρι, για να το θεωρήσω κορυφαίο (συνολικά, όχι 'στα σημεία')? Καταρχήν πιο μαζεμένο σε διαστάσεις (παραείναι 'ταξί' από το VIΙ και μετά!), πιο ελαφρύ και σίγουρα πιο 'επιθετικό' (και ας ...δαγκώνει!). Είναι και το μοτέρ πιο κάτω σε ισχύ & ροπή από τα προηγούμενα, είναι και το βάρος, και από κει που έτρωγαν τα Ιmpreza για πρωινό, τώρα παίζουν 'στα ίσα'.

                                Ενστάσεις φυσικά δεκτές, από γνώστες και fans - γι αυτό είμαστε εδώ!

                                Το βάρος ναι,είναι αυξημένο!
                                Η ισχύς είναι οκ,τα οχτάρια πάνε το ίδιο με τα εφτάρια και τα εξάρια...
                                Απλά είναι πιο γραμμικά και δίνουν την εντύπωση πως υστερούν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Πάντως, πάνω από 6 για το 0-100 για EVO (και μάλιστα το τελευταίο), ε, είναι λίγο ξενέρωτο νούμερο, δε συμφωνείτε; Σαν αριθμός τουλάχιστον, γιατί στην οδήγηση, δε νομίζω ότι θα είναι και πολύ αργό

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr