-
Ψηφισα την 599, γιατι οι Φερραρι ειναι ιδεα (σαν το Θρυλο, ενα πραμα), και επειδη ειμαι κουβαρντας θα κανω και μια δωρο στον φιλο Ernani.
Εδω να πω οτι στην SLS δεν μου αρεσει το πομολο της πορτας και η Αστον... το λεει το ονομα της Αστο(η)ν
-
Ψηφησα το μπεμβε το 316 το ci κ ας καει λιγο παραπανω απο τα υπολοιπα,χαιρεσαι να την οδηγας ενω αμα την κανεις φουλ εμ3 με 120 αλογα,γινεται στην πενα,τζαμι το αμαξακι
-
Εύκολη επιλογή. Απο αυτά άνετα το αγγλικό
Αν δεν υπάρχει ακόμα διαθέσιμη η 316 φυσικά!
-
Οποιαδήποτε Aston με V12.
-
Την Sls Amg φορ μι. Ηχηρός V8 και απίστευτο εσωτερικό.
Η 599 δεν μου άρεσε ποτέ ενώ η Aston έχει παλιώσει λίγο.
Ας δει και το LFA ο φίλος.
-
-
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
Youtube VideoΧαριτωμένο, αρκεί να μη το πάρει κανείς σοβαρά (ούτε και οι διοργανωτές το πήραν, απ' ό,τι καταλαβαίνω).
Κατ' αρχήν, επιτάχυνση από στάση σε ευθεία, ουδέν λέει για την αξία του οχήμάτος ως μηχανήματος οδήγησης. Τα δύο καλύτερα driver's cars (Cayman R και Evora S) αναπόφευκτα ψιλοπατώνουν σε αυτήν τη δοκιμασία, με τέτοια παρέα...
Μετά, στο βαθμό που συμμεριζόμαστε έστω την πλάκα και ψιλοξεσυνεριζόμαστε, η Πόρσε αδικείται αφού δεν συμμετέχει με το κατ΄ εξοχήν εκκινησάμαξό της, την 911 Turbo S.
Τέλος, ΟΚ για όσα αμάξια έχουν αυτοματοποιημένο κιβώτιο κάποιας μορφής, αλλά δεν μπορείς να τα βάλεις δίπλα με αμάξια με χειροκίνητο κιβώτιο σε αυτήν τη δοκιμασία (κλέβουν τις εκκλησίες των δεύτερων).
Και τα χειροκίνητα δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους, παρά μόνο με τον ΙΔΙΟ οδηγό, άρα διαδοχικά.ΥΓ: ωραίος διάδρομος!
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
ΥΓ: ωραίος διάδρομος!Εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Σε έναν τσιμεντένιο διάδρομο μην περιμένεις τα πισωκίνητα να μπορούν να ξεκινήσουν καλά.
-
μόλις τρεις ψήφους μπροστά το μαφιόζικο, πάμε δυνατά για την έκπληξη
F599 vs AstonMartin DBS vs Merc SLS AMG - ΕΠΕΙΓΟΝ