-
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
Kriti40 μπορείς σε παρακαλώ να περιγράψεις αναλυτικά τη βλάβη με τον δείκτη καυσίμου γιατί νομίζω ότι έχω το ίδιο πρόβλημα; Στο δικό μου όταν η στάθμη πέσει στο μισό και κάτω, μέχρι και η κατανάλωση αυξάνει με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης, εκτός του ότι δεν συμφωνεί σε τίποτε ο ενδείκτης καυσίμου με τις digital ενδείξεις (καταναλωθέντα λίτρα, κ.λ.π.)
odis (dci 4x4).Στο δικό μου ήταν έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις συν ότι αν πάρκαρα λίγο πλαγιαστά προς την πλευρά του οδηγού μου έδειχνε ο δείχτης ότι το ντεπόζιτο ήταν γεμάτο καύσιμο ένώ αν πάρκαρα πλαγιαστά προς την πλευρά του συνοδηγού άναβε το λαμπάκι της ρεζέρβας καυσίμου. Στην πρώτη περίπτωση επανερχόταν σιγά σιγά όταν οδηγούσα ενώ στην δεύτερη δεν επανερχόταν. Έπρεπε να σταματήσω κάπου σε ίσιο έδαφος να σβήσω τον κινητήρα να αφήσω το αμάξι κανά 5 λεπτο για να επανέλθει.
Στη Renault όταν το ανέφερα (Απρίλιος 2011) ήξεραν το πρόβλημα παράγγειλαν τα ανταλλακτικά και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε τέλη Αυγούστου. (Δεν συνεργάζεται το φλοτερ καυσίμου με το καντραν, έτσι μου είπαν).Το ίδιο έκανε και στο δικό μου το πρόβλημα το ανάφερα στο πρώτο service και μου είπαν για Σεμτεμβριο αλλά ακόμα τίποτα συν που άρχισε να ξανασυντονιζει.
Καλορίζικα και καλοτάξιδα σε όλους.!!! -
Ο χρήστης advrider έγραψε:
To esp δεν μπλοκαρει τον τροχο που σπιναρει χιαστι.Αυτο το κανει το asr(anti spin) που εδω στην ελλαδα παει πακετο με το esp και το δερματινο τιμονι και λεβιε ταχυτητων.Φυσικα υπαρχει και κουμπι απενεργοποιησης του asr γιατι αν θες να εκκινησεις σε πολυ γλιστερο οδοστρωμα αυτο δεν θα γινει ποτε!!!!
Σωστά TEOHUNTER το antispin εννοούσα. Το έχει τελικά δοκιμάσει κανένας το αυτοκίνητο σε σοβαρές (στα πλαίσια των δυνατοτήτων του duster) εκτός δρόμου διαδρομές να πει πως του φάνηκε?
Έχω κάνει μέχρι τώρα 3 δύσκολες διαδρομές. Η μια σε χιόνι και χωματόδρομο. Η άλλη σε μια κοιτη ποταμού με άμμο και πέτρα και η τρίτη σε χωματόδρομο με λακούβες πετρες και χαντάκια. Το 4χ4 δεν ήταν αναγκαίο. Το χρησιμοποίησα, αλλά πουθενά δεν ζορίστικε το αμάξι. Το πιο ωραίο ήταν οτι το κατακτύπι απουσίαζε σχεδόν από όλες τις διαδρομές, και το ύψος από το έδαφος ήταν παντού ικανοποιητικό. (Σύγκριση μπορώ να κάνω μόνο με το Jimny, που σε ανάλογες διαδρομές σταματούσα να ξεκουραστώ από το ταρακούνημα).
-
Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σου kriti40 γιατί και εγώ από jimny θέλω να πάω σε duster, μιας και πρόεκυψαν ανάγκες για χώρους. Έχοντας λοιπόν καλομάθει στο κατσίκι το οποίο έχει κάνει 100.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε ακραίες συνθήκες, το duster diesel μοιάζει μια ιδανική επιλογή που αν και στερείται αργών σχέσεων έχει κοντή την πρώτη και τεράστια ροπή από χαμηλά.
-
Φαίνεται πως μάλλον αύριο θα είναι το dusterάκι μου στην αντιπροσωπεία . Όμως μου είπε ο πωλητής κάποια πράγματα που θέλω να ρωτήσω αν ίσχυσαν και σε άλλους. 1ον) μου είπε πως θα χρειαστεί ένα μάξιμουμ 12 ημερών το αμάξι να μείνει στην αντιπροσωπεία μέχρι να το πάρω στα χέρια μου. Δεν είναι υπερβολικά πολύς ο χρόνος για να βγάλουν χαρτιά και να βάλουν τα δώρα; Ο πωλητής δε με έπεισε προσπαθώντας να μου το αιτιολογήσει. Κι επίσης μου είπε πως θέλει τα χρήματα για να προχωρήσει τις διαδικασίες της μεταβίβασης. Υπάρχει κι άλλος που του ζητήθηκε να πληρώσει 12 μέρες προτού παραλάβει; Παρακαλώ όσους έχουν παραλάβει να μου απαντήσουν (στο forum ή σε π.μ.).
Αυτό που μου φάνηκε περίεργο επίσης είναι το γεγονός (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) ότι το αμάξι ήρθε προχθές αλλά είχαν 'ξεχάσει' να το εκτελωνίσουν και κατευθείαν το πήραν να εκτελωνιστεί και ξαναέρχεται αύριο.
-
Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
Φαίνεται πως μάλλον αύριο θα είναι το dusterάκι μου στην αντιπροσωπεία . Όμως μου είπε ο πωλητής κάποια πράγματα που θέλω να ρωτήσω αν ίσχυσαν και σε άλλους. 1ον) μου είπε πως θα χρειαστεί ένα μάξιμουμ 12 ημερών το αμάξι να μείνει στην αντιπροσωπεία μέχρι να το πάρω στα χέρια μου. Δεν είναι υπερβολικά πολύς ο χρόνος για να βγάλουν χαρτιά και να βάλουν τα δώρα; Ο πωλητής δε με έπεισε προσπαθώντας να μου το αιτιολογήσει. Κι επίσης μου είπε πως θέλει τα χρήματα για να προχωρήσει τις διαδικασίες της μεταβίβασης. Υπάρχει κι άλλος που του ζητήθηκε να πληρώσει 12 μέρες προτού παραλάβει; Παρακαλώ όσους έχουν παραλάβει να μου απαντήσουν (στο forum ή σε π.μ.).Αυτό που μου φάνηκε περίεργο επίσης είναι το γεγονός (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) ότι το αμάξι ήρθε προχθές αλλά είχαν 'ξεχάσει' να το εκτελωνίσουν και κατευθείαν το πήραν να εκτελωνιστεί και ξαναέρχεται αύριο.
Τα χρήματα και εμένα μπροστά τα πήραν. Για παράδοση μου έιπαν 10-15 ημέρες μετά την πληρωμή. Μετά από πίεση το πήρα σε 6 μέρες.
-
Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
Φαίνεται πως μάλλον αύριο θα είναι το dusterάκι μου στην αντιπροσωπεία . Όμως μου είπε ο πωλητής κάποια πράγματα που θέλω να ρωτήσω αν ίσχυσαν και σε άλλους. 1ον) μου είπε πως θα χρειαστεί ένα μάξιμουμ 12 ημερών το αμάξι να μείνει στην αντιπροσωπεία μέχρι να το πάρω στα χέρια μου. Δεν είναι υπερβολικά πολύς ο χρόνος για να βγάλουν χαρτιά και να βάλουν τα δώρα; Ο πωλητής δε με έπεισε προσπαθώντας να μου το αιτιολογήσει. Κι επίσης μου είπε πως θέλει τα χρήματα για να προχωρήσει τις διαδικασίες της μεταβίβασης. Υπάρχει κι άλλος που του ζητήθηκε να πληρώσει 12 μέρες προτού παραλάβει; Παρακαλώ όσους έχουν παραλάβει να μου απαντήσουν (στο forum ή σε π.μ.).Αυτό που μου φάνηκε περίεργο επίσης είναι το γεγονός (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) ότι το αμάξι ήρθε προχθές αλλά είχαν 'ξεχάσει' να το εκτελωνίσουν και κατευθείαν το πήραν να εκτελωνιστεί και ξαναέρχεται αύριο.
αν επιτρέπεται που το έχεις κλείσει?
-
Το παρελαβα χθες αν και το αυτοκινητο ηταν στην αντ\πεια απο 27/8.Τα χρηματα και απο εμενα μπροστα τα πηραν.Και εγω το πηρα χθες λογω καποιου σοβαρου οικογενειακου προβληματος αλλιως θα το επαιρνα δευτερα τριτη.Εκανα και τα πρωτα 100 χλμ και τα συμπερασματα ειναι θετικοτατα.Καλη ποιοτητα κυλισης ροπη αφθονη παντου και με οπαιαδηποτε σχεση και αθορυβο.Ενταξει μετα τα 100 οπως ειπατε υπαρχουν καποιοι αεροδυναμικοι θορυβοι αλλα μην τα θελουμε και ολα.Αυτο το ουυυυυυυυυ οταν αφηνεις απο τα 100χλμ πρεπει να το κανει και σε εμενα roz pilot αλλα μαλλον πρεπει να ειναι φυσιολογικο η θα στρωσει με τα χλμ.Αν εχεις ρωτησει την αντ/πεια πες μου τι σου ειπαν.Για εκτος δρομου δυνατοτητες αναμονη μεχρι 1 οκτωβριου οπου ανοιγει το κυνηγι της περδικας και θα γραψει πολλα χιλιομετρα στα ελληνικα βουνα!!!Βεβαια θα του φορεσω και τα 50 50 λαστιχα κληρονομια απο το τεριος γιατι τα λαστιχα που φοραει μονο για ασφαλτο κανουν και οχι για πετρες.Θα πρεπει να μπει και η ποδια αλουμινιου απο κατω μπροστα αλλα θα περιμενω μηπως καποιος εισαγει καποια αλλη αργοτερα.Ρωτησα και για ενισχυτικα ελατηρια της mad πισω και μου ειπαν οτι υπαρχουν μονο για την 4χ2 εκδοση και απο χριστουγεννα ισως για την 4χ4.Επισης ελεγξτε και τον αερα στα λαστιχα σας γιατι στο δικο μου ειχαν 40 με 42 psi και οχι 29psi που ειναι το φυσιολογικο!!!!
-
Ξεχασα να σας πω οτι στο θεμα της αλλαγης λαδιων επικρατει μπαχαλο.Στην αντ/πεια μου ειπαν αλλαγη λαδιων καθε 10000χλμ του κανει καλο λεει.Και στα βιβλια του αυτ/του δεν αναφερεται πουθενα καθε ποτε λεει ο κατασκευαστης αλλαγη.Στο τεριος ελεγε καθε 15000 και αν πηγαινεις βουνα κτλ καθε 7500.Εδω τιποτα λες και εχει αφαιρεθει αυτο το βιβλιαρακι.Τι γινεται βρε παιδια δεν ξερω εδω σε λιγο θα μου πουν καθε 5000χλμ!!!!Πρεπει να μαθουμε υπευθυνα τι να κανουμε.Και σε αυτο θα βοηθησουν οι αθηναιοι φιλοι με την κεντρικη αντ/πεια.Γιατι εγω θα ακολουθησω την συμβουλη του φιλου που ειπε αλλαγη καθε 20000χλμ!!!
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Το παρελαβα χθες αν και το αυτοκινητο ηταν στην αντ\πεια απο 27/8.Τα χρηματα και απο εμενα μπροστα τα πηραν.Και εγω το πηρα χθες λογω καποιου σοβαρου οικογενειακου προβληματος αλλιως θα το επαιρνα δευτερα τριτη.Εκανα και τα πρωτα 100 χλμ και τα συμπερασματα ειναι θετικοτατα.Καλη ποιοτητα κυλισης ροπη αφθονη παντου και με οπαιαδηποτε σχεση και αθορυβο.Ενταξει μετα τα 100 οπως ειπατε υπαρχουν καποιοι αεροδυναμικοι θορυβοι αλλα μην τα θελουμε και ολα.Αυτο το ουυυυυυυυυ οταν αφηνεις απο τα 100χλμ πρεπει να το κανει και σε εμενα roz pilot αλλα μαλλον πρεπει να ειναι φυσιολογικο η θα στρωσει με τα χλμ.Αν εχεις ρωτησει την αντ/πεια πες μου τι σου ειπαν.Για εκτος δρομου δυνατοτητες αναμονη μεχρι 1 οκτωβριου οπου ανοιγει το κυνηγι της περδικας και θα γραψει πολλα χιλιομετρα στα ελληνικα βουνα!!!Βεβαια θα του φορεσω και τα 50 50 λαστιχα κληρονομια απο το τεριος γιατι τα λαστιχα που φοραει μονο για ασφαλτο κανουν και οχι για πετρες.Θα πρεπει να μπει και η ποδια αλουμινιου απο κατω μπροστα αλλα θα περιμενω μηπως καποιος εισαγει καποια αλλη αργοτερα.Ρωτησα και για ενισχυτικα ελατηρια της mad πισω και μου ειπαν οτι υπαρχουν μονο για την 4χ2 εκδοση και απο χριστουγεννα ισως για την 4χ4.Επισης ελεγξτε και τον αερα στα λαστιχα σας γιατι στο δικο μου ειχαν 40 με 42 psi και οχι 29psi που ειναι το φυσιολογικο!!!!Όταν πατάς το γκάζι εξαφανίζεται το οοουυυυυ και όταν το αφήνεις επανέρχεται πιο δυνατό? Μεταξύ 100-100χλμ. Δεν πιστεύω ότι στρώνουν τέτοι θόρυβοι και είναι 90% από το εμπρόσθιο σασμάν. Κανείς άλλος έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο? Ή γενικά με τα κιβώτια?
-
ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Ξεχασα να σας πω οτι στο θεμα της αλλαγης λαδιων επικρατει μπαχαλο.Στην αντ/πεια μου ειπαν αλλαγη λαδιων καθε 10000χλμ του κανει καλο λεει.Και στα βιβλια του αυτ/του δεν αναφερεται πουθενα καθε ποτε λεει ο κατασκευαστης αλλαγη.Στο τεριος ελεγε καθε 15000 και αν πηγαινεις βουνα κτλ καθε 7500.Εδω τιποτα λες και εχει αφαιρεθει αυτο το βιβλιαρακι.Τι γινεται βρε παιδια δεν ξερω εδω σε λιγο θα μου πουν καθε 5000χλμ!!!!Πρεπει να μαθουμε υπευθυνα τι να κανουμε.Και σε αυτο θα βοηθησουν οι αθηναιοι φιλοι με την κεντρικη αντ/πεια.Γιατι εγω θα ακολουθησω την συμβουλη του φιλου που ειπε αλλαγη καθε 20000χλμ!!!Επειδή έχουμε τον ίδιο κινητήρα (έχω fluence) θα σου πω τι έκανα εγω: έστειλα email στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα και μου απάντησαν στέλνοντας πίσω το pdf με τη συντήρηση του αυτοκινήτου. Το έχω ήδη κάνει fwd σε φίλο από το forum που έχει megane hatch. Ενδεικτικα αναφέρει πως σέρβις και λάδια θες κάθε 30.000χλμ και ιμάντα χρονισμού στις 160.000χλμ. Αν θες το pdf στείλε διεύθυνση σε πμ.
-
Παιδιά πρέπει να πάρετε από τον έμπορο που το αγοράσατε εκτυπωση με τα διαστήματα των service και τι αλλάζεται σε καθένα. Αυτό βγαίνει με τον αριθμό πλαισίου αντί του βιβλίου service. Εσύ Pozpilot το πήρες τελικά?
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Παιδιά πρέπει να πάρετε από τον έμπορο που το αγοράσατε εκτυπωση με τα διαστήματα των service και τι αλλάζεται σε καθένα. Αυτό βγαίνει με τον αριθμό πλαισίου αντί του βιβλίου service. Εσύ Pozpilot το πήρες τελικά?Με το σειριακό μου εκτύποσαν τισ απαιτούμενες εργασίες ανά τακτά χρονικά και χιλιομετρικά διαστήματα. Αλλά τι τα θέλετε ποιό πολυμ με μπέρδεψαν με τα λεγόμενά τους. Σχεδόν όλες τισ εργασίες μου είπαν να ξεχάσω τι λεεί ο κατασκευαστής και από 20000 που λέι τα λάδια μου είπαν να τά αλλάζω στίς 7500, και πάνω κάτω όλες τισ εργασίες μου είπαν να τισ κάνω πρίν τα μισά τού κατασκευαστή. Μάλλον προσπαθούν να ζήσουν τις αντιπροσοιπίες από τα σερβις μιας και από πωλείσεις ΤΖΙΦΟΣ! Αυτά. Εσείς τι λέτε?
-
Αν κρινω απο αυτα που εγραψα για το τεριος τοτε το 10000 ειναι σωστο για αλλαγη λαδιων.Και αυτο γιατι το αυτοκινητο θα χρησιμοποιηθει αρκετα εκτος δρομου.ROZ PILOT αναφερει τιποτα για το αν δουλευεις το αυτοκινητο σε αυτοκινητοδρομο η εκτος δρομου???
-
-
Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
Με το σειριακό μου εκτύποσαν τισ απαιτούμενες εργασίες ανά τακτά χρονικά και χιλιομετρικά διαστήματα. Αλλά τι τα θέλετε ποιό πολυμ με μπέρδεψαν με τα λεγόμενά τους. Σχεδόν όλες τισ εργασίες μου είπαν να ξεχάσω τι λεεί ο κατασκευαστής και από 20000 που λέι τα λάδια μου είπαν να τά αλλάζω στίς 7500, και πάνω κάτω όλες τισ εργασίες μου είπαν να τισ κάνω πρίν τα μισά τού κατασκευαστή. Μάλλον προσπαθούν να ζήσουν τις αντιπροσοιπίες από τα σερβις μιας και από πωλείσεις ΤΖΙΦΟΣ! Αυτά. Εσείς τι λέτε?Δηλαδή ξέρει ο αντιπροσωπος που δεν έχει ξαναδεί Diesel και δεν ξέρει η RENAULT που έχει γεμίσει με Diesel κινητήρες τον μισό κόσμο. Θα τρελαθούμε τελείως. Ποντάρει ο κάθε τυχάρπαστος στην ανασφάλεια του Έλληνα για τους 'καινούργιους' αυτούς κινητήρες.
Ελλάς το Μεγαλείο Σου.
-
Χαιρετώ όλους του φίλους του forum. Εδώ και 6 μήνες είμαι κάτοχος ενός DUSTER 1.5 DCI LAUREATE. Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο και πιστεύω πως η αγορά του είναι εύκολη απόφαση αν αναλογιστεί κανείς την σχέση τιμής- απόδοσης. Το μοναδικό πρόβλημα που με απασχολεί είναι το θέμα με το δείκτη καυσίμου. Από την αρχή γνώριζα για το πρόβλημα και έτσι από την αρχή έκανα τις διαδικασίες για αλλαγή φλοτέρ-καντράν. Αφού έγινε η αλλαγή από την αντιπροσωπεία θεώρησα ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει. Για να είμαι πιο κατανοητός το πρόβλημα είναι το εξής: Όταν ο δείκτης καυσίμου τερματίσει (οι παύλες δλδ έχουν τελειώσει) και ανάβει το σήμα της αντλίας τότε στον υπολογιστή ταξιδίου αυτόματα από πχ 130 χλμ που απομένουν δείχνει μόνο παύλες. Αυτό συμβαίνει συνήθως εκεί γύρω στα 120-130 χλμ που δείχνει ότι απομένουν μέχρι να τελειώσει το πετρέλαιο. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος κάτι γιαυτο και τους ήδη κάτοχους αν έχει συμβεί και στους ίδιους. Ευχαριστώ πολύ.
-
Αν συμβαίνει αυτό με τις παύλες όταν ανάψει λαμπάκι για καύσιμο είναι απόλυτα φυσιολογικό στα Renault-Dacia!
-
Ο χρήστης dim.fournaris έγραψε:
Χαιρετώ όλους του φίλους του forum. Εδώ και 6 μήνες είμαι κάτοχος ενός DUSTER 1.5 DCI LAUREATE. Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο και πιστεύω πως η αγορά του είναι εύκολη απόφαση αν αναλογιστεί κανείς την σχέση τιμής- απόδοσης. Το μοναδικό πρόβλημα που με απασχολεί είναι το θέμα με το δείκτη καυσίμου. Από την αρχή γνώριζα για το πρόβλημα και έτσι από την αρχή έκανα τις διαδικασίες για αλλαγή φλοτέρ-καντράν. Αφού έγινε η αλλαγή από την αντιπροσωπεία θεώρησα ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει. Για να είμαι πιο κατανοητός το πρόβλημα είναι το εξής: Όταν ο δείκτης καυσίμου τερματίσει (οι παύλες δλδ έχουν τελειώσει) και ανάβει το σήμα της αντλίας τότε στον υπολογιστή ταξιδίου αυτόματα από πχ 130 χλμ που απομένουν δείχνει μόνο παύλες. Αυτό συμβαίνει συνήθως εκεί γύρω στα 120-130 χλμ που δείχνει ότι απομένουν μέχρι να τελειώσει το πετρέλαιο. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος κάτι γιαυτο και τους ήδη κάτοχους αν έχει συμβεί και στους ίδιους. Ευχαριστώ πολύ.Επιτηδες το κανει για να βαλεις καυσιμο επιτελους!
Και σε αλλα αμαξια που ξερω αν κατεβουν τα εναπομείναντα χλμ απο καποιον αριθμο τοτε δεν δειχνει ενδειξη επιτηδες για να ανεφοδιαστεις. -
Ο χρήστης dim.fournaris έγραψε:
Χαιρετώ όλους του φίλους του forum. Εδώ και 6 μήνες είμαι κάτοχος ενός DUSTER 1.5 DCI LAUREATE. Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο και πιστεύω πως η αγορά του είναι εύκολη απόφαση αν αναλογιστεί κανείς την σχέση τιμής- απόδοσης. Το μοναδικό πρόβλημα που με απασχολεί είναι το θέμα με το δείκτη καυσίμου. Από την αρχή γνώριζα για το πρόβλημα και έτσι από την αρχή έκανα τις διαδικασίες για αλλαγή φλοτέρ-καντράν. Αφού έγινε η αλλαγή από την αντιπροσωπεία θεώρησα ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει. Για να είμαι πιο κατανοητός το πρόβλημα είναι το εξής: Όταν ο δείκτης καυσίμου τερματίσει (οι παύλες δλδ έχουν τελειώσει) και ανάβει το σήμα της αντλίας τότε στον υπολογιστή ταξιδίου αυτόματα από πχ 130 χλμ που απομένουν δείχνει μόνο παύλες. Αυτό συμβαίνει συνήθως εκεί γύρω στα 120-130 χλμ που δείχνει ότι απομένουν μέχρι να τελειώσει το πετρέλαιο. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος κάτι γιαυτο και τους ήδη κάτοχους αν έχει συμβεί και στους ίδιους. Ευχαριστώ πολύ.Φιλε μου καλα χιλιομετρα να εχεις.... πιστευω να ειναι απο τις καλυτερες επιλογες, μαλιστα ηταν και στις δικιες μας επιλογες πριν απο εναν χρονο αλλα για λογους ογκου (παρκαρισμα) πηραμε το Clio 1.5 dCi (το ιδιο μοτερ).
Αυτο που αναφερεις με την ρεζερβα ειναι απολυτα φυσιολογικο και δεν ειναι προβλημα!!!Αληθεια... τη καταναλωση σου παει???
Dacia Duster