-
παιδια επειδη ενδιαφερομαι και εγω για το φιεστακι ειχα παει στο παζαροπουλο πριν 10 μερες και μου ειπε οτι η προσφορα 2800 ευρω δεν ισχυει οπως λεει το site.εσεις που ρωτησατε?
μου το αφηνε 14500 τελικη τιμη -
να αναφερω οτι η τιμη 14500 δεν συπεριλαμβανει αποσυρση
δεν μου ειπε τιποτα για αποσυρση(να μου βρει δηλαδη αυτος μεταχειρισμενο) -
Ο χρήστης kirilas έγραψε:
παιδια επειδη ενδιαφερομαι και εγω για το φιεστακι ειχα παει στο παζαροπουλο πριν 10 μερες και μου ειπε οτι η προσφορα 2800 ευρω δεν ισχυει οπως λεει το site.εσεις που ρωτησατε?
μου το αφηνε 14500 τελικη τιμηΈχει και καλύτερους αντιπροσώπους,στην Αθήνα πολλές επιλογές Εσένα σου έκοψε 1400€,όσο και στα απλά 1200-1400 fiesta.
-
Οπως ειναι ο Παζαροπουλος, ανεβαινεις την Αθηνων- Λαμιας και πας στον Σφακιανακη.. Μου αφησε απειρως καλυτερη εντυπωση
Αν το st ερθει με 17.000 θα αρχισουν να μου μπαινουν ιδεες (και χρηματα στην ακρη... ) -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Στο site της ford λέει για αρχική τιμή 15930 πάντως,μάλλον αυξήθηκε.Λογω esp φανταζομαι
-
- Μεταφορικα: 290
- Ταξινομηση: 356
Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σ'αυτήν την χώρα χρεώνουν τόσο τα έξοδα προετοιμασίας(PDI).Άκου 650 περίπου ευρώ,όταν το αμάξι έχει τέλη κυκλοφορίας 134€
Παντού υπάρχει το έξοδο αυτό και όντως θα έπρεπε να είναι ενσωματωμένο και στάνταρ για όλους. Το ενδιαφέρον είναι ότι για το ίδιο αυτοκίνητο δεν είναι παντού στην Ελλάδα το ίδιο... μερικοί απομακρυσμένοι άνετα χρεώνουν 100-150 παραπάνω.... επιπλέον έξοδο μεταφοράς σου λέει... Ναι αλλά τι ενοίκιο πληρώνεις εσύ και τι ο άλλος στο κέντρο; Για αυτό πας και το παίρνεις από το κέντρο και το ταξιδεύεις τον παλιο@@!
Γενικά φαίνεται ότι υπάρχει μια ελευθερία και διαφορετικός βαθμός αρπακτικότητας οπότε αξίζει να ψάξεις λίγο και να βρεις την καλύτερη προσφορά. -
Μιας και ακομα δεν εχω αποφασισει, απο αποψη εξοδων ποιο τα παει καλυτερα?
Service,καταναλωση κτλ ? -
οι διαφορές είναι μικρές με νικητή στο νήμα το ιμπιθα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οι διαφορές είναι μικρές με νικητή στο νήμα το ιμπιθα...Απαντας στο γενικο ερωτημα ή στο τελευταιο περι οικονομιας ?
-
Ο χρήστης keeent έγραψε:
Μιας και ακομα δεν εχω αποφασισει, απο αποψη εξοδων ποιο τα παει καλυτερα?
Service,καταναλωση κτλ ?Φιλος μου που εχει το 1,4 sc ειχε πληρωσει 97 και κατι € για πρωτο service.. Ιδια τιμη και γω...
Καταναλωση ξερω μονο για το δικο μου..
Στην Εθνικη εχω δει απο 5,4 μεχρι και 8 (το τελευταιο πηγαινοντας συνεχως με 140-150) Εντος πολης απο 6,2 μεχρι και 8.. -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Μιας και ακομα δεν εχω αποφασισει, απο αποψη εξοδων ποιο τα παει καλυτερα?
Service,καταναλωση κτλ ?Φιλος μου που εχει το 1,4 sc ειχε πληρωσει 97 και κατι € για πρωτο service.. Ιδια τιμη και γω...
Καταναλωση ξερω μονο για το δικο μου..
Στην Εθνικη εχω δει απο 5,4 μεχρι και 8 (το τελευταιο πηγαινοντας συνεχως με 140-150) Εντος πολης απο 6,2 μεχρι και 8..Focusman(αλήθεια γιατί όχι fiestaman )είσαι σίγουρος για αυτές τις τιμές κατανάλωσης? Μου κάνει μεγάλη εντύπωση,πολύ χαμηλές μου φαίνονται,λες και είναι micra 1.2 ή swift 1.2 .Μην πολυεμπιστεύεσαι το trip(ίσως κλέβει και δείχνει λιγότερο),μέτρηση το μόνος.Εγώ στο fiesta 1.6 s (2007) έχω ακριβώς 1.5-2 λίτρα παραπάνω στις αντίστοιχες συνθήκες που λες(τόσο βαρύ πόδι έχω ) .
-
Η αποκλιση παιζει καπου στο 0,4 lt μια φορα που το μετρησα (το trip computer εδειχνε 6,8 και το κομπιουτερακι εβγαλε 7,2)
Το 5,4 το εδειξε οταν μια φορα γυρνουσαμε απο το χωριο με τα 2 μας τα αυτοκινητα και καναμε μια ατυπη κοντρα οικονομιας (οπου νικησα κιολας ). Πηγαινα με 110-140 και ακουδισιο κλειστο...
Γενικα το ανωτατο που εχω δει με το Fiesta 1,6 ειναι 8 λιτρα (ο tsi παντως στανταρ καιει λιγοτερο)
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Εγώ στο fiesta 1.6 s (2007) έχω ακριβώς 1.5-2 λίτρα παραπάνω στις αντίστοιχες συνθήκες που λες(τόσο βαρύ πόδι έχω ) .Το κιβωτιο των μκ6 ειναι πιο κοντο απο των μκ7 και γι'αυτο καις κατι παραπανω απο μενα
Focusman(αλήθεια γιατί όχι fiestaman )
Γιατι η αγαπη για τη Ford ξεκινησε απο το Focus mk2 sedan που ειχαμε πριν το Octavia
-
Ο χρήστης keeent έγραψε:
Μιας και ακομα δεν εχω αποφασισει, απο αποψη εξοδων ποιο τα παει καλυτερα?
Service,καταναλωση κτλ ?Όντως οι διαφορές είναι από ελάχιστες(υπέρ του ibiza) έως ανύπαρκτες στο κόστος χρήσης.Τέλη το ibiza έχει 124€ αντί 134€,κατανάλωση άντε το πολύ 0.5 λίτρο λιγότερο το seat,σέρβις νομίζω ίσως και λίγο λιγότερο το fiesta,ενώ σημαντικό + είναι η 5ετής εγγυήση του fiesta έναντι των 2 του σέατ.Το ibiza κερδίζει κυρίως στα ασφάλιστρα(κανένα 100άρι λιγότερο φαντάζομαι αν κάνεις μικτή) και μικρότερο τεκμήριο.Δηλαδή στους 2 τελευταίους τομείς ξεχωρίζει κυρίως το ibiza,ενώ το fiesta στα 5 χρόνια εγγύηση.Μικρές πάντως διαφορές,δεν συγκρίνουμε δηλαδή το ίμπιζα με ένα golf gti ή rav4 για να πεις ότι έχει χάσμα.Οπότε διάλεξε αυτό που σου κάνει κλικ,μετά από το test drive
-
Mοιάζουμε πάντως(και μένα ο πατέρας έχει golf 6 tsi ).Ρε γαμώτο καίει αρκετά το δικό μου,εύκολα πιάνω το 10άρι αν το πιέσω λίγο.Δεν είναι μόνο η πιο κοντή κλιμάκωση και εντός πόλης καίει παραπάνω(εδώ φαίνονται τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού του ti-vct ).Και το golf tsi που το παίρνω είναι αρκετά πιο οικονομικό και φαντάσου είναι και 200 κιλά πιο βαρύ(έχω δει απίστευτα χαμηλές τιμές- π.χ. 4 λίτρα σε απόσταση 70 χλμ -επίπεδα υβρυδικού δεν κάνω πλάκα).Αν και το golf σε βάζει σε ένα πιο χαλαρό και ταξιδιάρικο ρυθμό(βοηθάει η τουρμποροπή τελικά).Ενώ το s είναι μεγάλο ζιζάνιο σου βγάζει τρελές κ@υλες,που να πας χαλαρά!Αρχίζω και καλοβλέπω πλέον πάντως το 207 rallye-gt,ίδωμεν..
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Mοιάζουμε πάντως(και μένα ο πατέρας έχει golf 6 tsi ).Ρε γαμώτο καίει αρκετά το δικό μου,εύκολα πιάνω το 10άρι αν το πιέσω λίγο.Δεν είναι μόνο η πιο κοντή κλιμάκωση και εντός πόλης καίει παραπάνω(εδώ φαίνονται τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού του ti-vct ).Και το golf tsi που το παίρνω είναι αρκετά πιο οικονομικό και φαντάσου είναι και 200 κιλά πιο βαρύ(έχω δει απίστευτα χαμηλές τιμές- π.χ. 4 λίτρα σε απόσταση 70 χλμ -επίπεδα υβρυδικού δεν κάνω πλάκα).Αν και το golf σε βάζει σε ένα πιο χαλαρό και ταξιδιάρικο ρυθμό(βοηθάει η τουρμποροπή τελικά).Ενώ το s είναι μεγάλο ζιζάνιο σου βγάζει τρελές κ@υλες,που να πας χαλαρά!Αρχίζω και καλοβλέπω πλέον πάντως το 207 rallye-gt,ίδωμεν..Να σου υπενθυμισω οτι στην εκθεση της Φρανκφουρτης παρουσιαζεται το Fiesta st με τον 1,6 t... Αν και να σου πω την αληθεια το επομενο μου αυτοκινητο (οταν θα ερθει εκεινη η στιγμη) μπορει να μην ειναι Ford..
Ο χαλαρος ρυθμος του Golf υπαρχει και στο Octavia.. Μια φορα εκανα το Κομοτηνη- Αθηνα μ' αυτο και ημουν ατσαλακωτος... Ησυχια, ανεση και και με χαμηλη καταναλωση...
-
Φίλε focusman σε φιλολογικό επίπεδο,θα άλλαζες το fiestaki σου με ένα 207 rallye?Άρχισα και ψάχνω για rallye-gt του 2008 και fiesta sport του 2009 και μετά με budget 11-12000€ το πολύ.To rallye είναι πιο γρήγορο,πιο καλοεξοπλισμένο(ιδίως το gt) και πιο ευρύχωρο(μπροστά είναι και πιο πλατύ θυμίζει μικρομεσαίο),ενώ το fiesta sport καίει 2 λίτρα λιγότερο,είναι ίσως πιο παιχνιδιάρικο και πιο αξιόπιστο νομίζω από το 207 που δεν το ξέρω σε αυτόν τον τομέα είναι αλήθεια.Δύσκολη επιλογή .Από την άλλη στεναχωριέμαι που κάποια στιγμή θα το δώσω(ειμαι πολύ ευχαριστημένος για την οδική συμπεριφορά του και την δεδομένη αξιοπιστία του,αλλά μετά από 4.5-5 χρόνια θες και μια αλλαγή) .Το έχω πολύ περιποιημένο(μαύρο με ρίγες και εσωτερικό με διχρωμία μαύρο-κεραμυδί αν ξες),καινούρια λάστιχα,αμορτισερ κόνι σπορ,φιμέ,ξένον,οθόνη pioneer..Δεν βιάζομαι πάντως για μια αλλαγή,όπως κάτσει.Για το 207 gt ποια είναι η γνώμη σου,το ξες σαν αμάξι?Ειμαι 23 χρονών.
-
Σίγουρα το st θα ναι σούπερ,αλλά λεφτά υπάρχουν(?) όπως είπε και ο γιωργάκης .Αυτό που είναι τρέλα από καινούρια είναι το rcz 200 thp Έχω πάθει πλάκα(τι 3άρες και s60,που έχουν ίδια λεφτά),θέλω να το κάνω test drive.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Mοιάζουμε πάντως(και μένα ο πατέρας έχει golf 6 tsi ).Ρε γαμώτο καίει αρκετά το δικό μου,εύκολα πιάνω το 10άρι αν το πιέσω λίγο.Δεν είναι μόνο η πιο κοντή κλιμάκωση και εντός πόλης καίει παραπάνω(εδώ φαίνονται τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού του ti-vct ).Και το golf tsi που το παίρνω είναι αρκετά πιο οικονομικό και φαντάσου είναι και 200 κιλά πιο βαρύ(έχω δει απίστευτα χαμηλές τιμές- π.χ. 4 λίτρα σε απόσταση 70 χλμ -επίπεδα υβρυδικού δεν κάνω πλάκα).Αν και το golf σε βάζει σε ένα πιο χαλαρό και ταξιδιάρικο ρυθμό(βοηθάει η τουρμποροπή τελικά).Ενώ το s είναι μεγάλο ζιζάνιο σου βγάζει τρελές κ@υλες,που να πας χαλαρά!Αρχίζω και καλοβλέπω πλέον πάντως το 207 rallye-gt,ίδωμεν..
Να σου υπενθυμισω οτι στην εκθεση της Φρανκφουρτης παρουσιαζεται το Fiesta st με τον 1,6 t... Αν και να σου πω την αληθεια το επομενο μου αυτοκινητο (οταν θα ερθει εκεινη η στιγμη) μπορει να μην ειναι Ford..
Ο χαλαρος ρυθμος του Golf υπαρχει και στο Octavia.. Μια φορα εκανα το Κομοτηνη- Αθηνα μ' αυτο και ημουν ατσαλακωτος... Ησυχια, ανεση και και με χαμηλη καταναλωση...
Και το octavia το ξέρω,έχει ο θείος μου το 1.8 tsi όμως .Πολύ γκάζι,η 3η του σε κολλάει πίσω αν το πατήσεις.Μπορεί πολλοι να κατηγορούν τα golf-octavia αλλά κάνεις ταξίδι σαν πασάς .Οικονομικό σε επίπεδα υβριδικού αν προσέχεις(με μακριά 6η),αθόρυβα τελείως,άνετότατη κύλιση..
-
Το 207 το εχει η κολλητη μου (το 1,4 ομως ) μου φανηκε πολυ καλο αυτοκινητο αλλα μεσα μου φανηκε καπως 'ψευτικο'
Το Rallye ειναι ομορφο και γρηγορο!! Θελεις αυτοκινητο για στροφοδιαδρομες και ταξιδια? Εγω να σου πω την αληθεια, οταν αγοραζα το Fiesta δε σκεφτηκα οτι θα επρεπε να κανω το Αθηνα- Κομοτηνη, και αντιστροφα 4 φορες το χρονο.. Νταξει καλα στεκεται στον αυτοκινητοδρομο αλλα η ανεση δεν ειναι το δυνατο του σημειο και στα 140 ο θορυβος αρχιζει και γινεται αισθητοςΑν κοιταζεις 207 Rallye γνωμη μου θα ηταν να ψαξεις για fl με το 6ταχυτο κιβωτιο.. Αυτο θα το αγοραζα Ειδαλλως μετα υπαρχει και το Ibiza FR που θα ηταν η επιλογη μου αν ηταν να αγορασω αυτοκινητο τωρα (εχει ομως χαλια ηχοσυστημα )
Τελος περιμενε λιγο ακομα να δεις το mk7 st 1,6 Ecoboost και 6ταχυτο κιβωτιο (που σημαινει οτι θα μπορει να πηγαινει και οικονομικα.. Για τιμη δεν ξερω να σου πω την αληθεια... Υπομονη ομως μεχρι την παρουσιαση...
RCZ εξαιρετικο αλλα εδω μιλαμε για μικρα σπορτιφ αμαξακια κι οχι για μεγαλα κουπε
-
Kαλά όλα αυτά αλλά μιλάω για μέχρι 11-12000 το πολύ(μτχ δηλαδής).Οπότε ούτε st,ούτε rallye με 6άρι,ούτε fr .Και μένα το 207 1.4 vti sport με τα 95,ο ξάδερφος απίστευτο Aπλα μόνο μεταξύ 207 rallye-fiesta sport Θα μπορούσε να παίξει και golf gt sport 140 αλλά 2 golf πολύ πάει νομίζω.Να τονίσω ότι μου αρέσει πολύ ηλιοροφή,οπότε εδώ έχει προβάδισμα το 207(αλήθεια οι μακάκες στη ford γιατί δεν το βγάζουν με ηλιοροφή το fiesta ).To θέλω για λίγο από όλα(να έχει γκάζι,να στρίβει,να ταξιδεύει καλά αν και όχι τόσο άνετα όσο το golf,να είναι μουράτο και αξιόπιστο) Το rcz το ανέφερα σαν αυτοκίνητο-όνειρο.Να ξυπνήσω μια μέρα και να το δω έξω από την πόρτα μου
Fiesta Sport 1.6 ή Ibiza Sport 1.2 TSi ?